Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
163782_10150089409505238_555690237_6040771_44208_n.jpg


bunu da yılbaşı gecesi fark edip çektim benim arabanın göstergesi.
 
Katılım
1 Şub 2010
Mesajlar
8
slm arkadaşlar bana cbf 150 nim sağ depo grenajı lazım nasıl bulabilirim düzcede sordum 170 tl dediler yardım ederseniz sevinirim
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba CBF kullanıcıları.

Umarım keyifler yolundadır. Havalar soğuk malum. İstediği kadar binemiyoruz. Ben yaza doğru CBF'ime biraz masraf yapmayı kafaya koydum.

Öncelikle lastikleri değiştireceğim. Değiştirirken jantları siyaha boyatacağım. Malum zinciri yağlayınca jant berbat oluyor.

Ayrıca depoda bazı çizikler var . Malum kediler pek boş durmuyor. Onlar içinde bir şeyler yapmak istiyorum.

İyi bir far alıp bunu direk aküden almak istiyorum. Garanti yönünden bir sorun olur mu bu ?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
slm arkadaşlar bana cbf 150 nim sağ depo grenajı lazım nasıl bulabilirim düzcede sordum 170 tl dediler yardım ederseniz sevinirim

Orjinal arıyorsan anes motorda 120tl işçilik 50 civarı isterler. Takması biraz sıkıntılı, yan sanayi olan var 55tl sahibinden. motoay gibi sitelerden bulabilirsin. Dikkatle öncekini sökebilirsen( komple ön kafa grenajıyla beraber çıkarıyorsun) en ucuz 50-55tl ya halledebilirsin. sağ sinyal de gerekiyor mu :p
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ankara ekibinden 6-7 kişi fuara geliyoruz. murat abi niyetin varsa emesenden not bırak.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
bu gösterge yeni çıkanların göstergesimi ?? hondanın sitesindeki resimler daha farklı ? eğer böle ise daha güzel bunda viteslerde gözüküyor onda hiç bir şey yok

Bu gösterge çinden Honda nın fabrikasından getirtilen gösterge. Honda bize yeni motosikletlerde senin gördüğün devir göstergeli ön paneli getirtmiş. İsmail sağolsun biz de resimdekini kendimiz getirttik çinden. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------

163782_10150089409505238_555690237_6040771_44208_n.jpg


bunu da yılbaşı gecesi fark edip çektim benim arabanın göstergesi.

Deviri 6000 e getirip 60 yapsaydın üstüne yok artık diyecektim :mrgreen: iyi fark etmişsin ben olsam tüh yine bin km aralığını kaçırdık kısmet bir sonraki bin km ye diyorum :mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2010
Mesajlar
8
slm arkadaşlar bu şubat ayındaki motor fuarına bileti nerden bulacaz yada biletsiz gitsek girme şansımız varmı veya üçreti nedir bu sene gitmeyi istiyorum iki senedir gitmek nasip olmadı
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
motor almak istiyorum, ailemde araba al diyor. arada kaldım ooof ooofff, şu soğuklar olmasada motoru alabilsem. Şimdi babama dedim motor almaya karar verdim, diyoki: bu soğukta nasıl bineceksin :), ya diyorum baba hava ısınınca binerim. Ozamanda diyoki: havalar ısınınca al sende :) hey allahım birisi yardım etsin :mrgreen:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
motor almak istiyorum, ailemde araba al diyor. arada kaldım ooof ooofff, şu soğuklar olmasada motoru alabilsem. Şimdi babama dedim motor almaya karar verdim, diyoki: bu soğukta nasıl bineceksin :), ya diyorum baba hava ısınınca binerim. Ozamanda diyoki: havalar ısınınca al sende :) hey allahım birisi yardım etsin :mrgreen:

2.el alacaksan kışın fiyatları daha uygun oluyor falan diyerek ikna etmeye çalış.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
İkinci el değilde sıfır düşünüyorum, alayım ben eskiteyim diyorum. ikinci el için direk nakitim yok kredi ile almayı düşünüyorum sıfır.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
O zaman firmalar kışın daha uygun kampanyalar yapıyorlar diyeceksin, zaten de öyle mesela peşin fiyatına vade farksız 6 taksit falan yapıyorlar. Yazın yapmazlar.
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Selamlar arkadaşlar cbf'ime ayna almak istiyorum ancak ayna yuvası kaç mm bilmiyorum.Sizin bilginiz var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst