- Katılım
- 10 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,714
555'ten saymaya başlamış olabilir.
Evet hesapladım aynen öyle olmuş
555'ten saymaya başlamış olabilir.
![]()
bunu da yılbaşı gecesi fark edip çektim benim arabanın göstergesi.
![]()
bunu da yılbaşı gecesi fark edip çektim benim arabanın göstergesi.

slm arkadaşlar bana cbf 150 nim sağ depo grenajı lazım nasıl bulabilirim düzcede sordum 170 tl dediler yardım ederseniz sevinirim
Alttaki km üsttekinden fazla mı?:silent: öyle ise neden???:silent:
bu gösterge yeni çıkanların göstergesimi ?? hondanın sitesindeki resimler daha farklı ? eğer böle ise daha güzel bunda viteslerde gözüküyor onda hiç bir şey yok
![]()
bunu da yılbaşı gecesi fark edip çektim benim arabanın göstergesi.
slm arkadaşlar bu şubat ayındaki motor fuarına bileti nerden bulacaz yada biletsiz gitsek girme şansımız varmı veya üçreti nedir bu sene gitmeyi istiyorum iki senedir gitmek nasip olmadı
motor almak istiyorum, ailemde araba al diyor. arada kaldım ooof ooofff, şu soğuklar olmasada motoru alabilsem. Şimdi babama dedim motor almaya karar verdim, diyoki: bu soğukta nasıl bineceksin, ya diyorum baba hava ısınınca binerim. Ozamanda diyoki: havalar ısınınca al sende
hey allahım birisi yardım etsin :mrgreen: