Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar bende aranıza katılıcam kısmetse.

Öncelikle ilk hedefim cbr 125 r almaktı ama ailem cbr 125 r'ye sıcak bakmıyor. Bende dün yakından inceledim cbr 125 r'yi soğudum biraz gerçekten küçük motor 100 lük mondialler kadar. CBF 150 ile başlangıç yapabilirmiyim. Sizce nasıl motordur. İyi kötü yanlarını bana açık net bir şekilde açıklarmısınız? Birde şu ayak marşı olmaması konusunda iyi kötü bir açıklama yaparsanız oda çok iyi olur.
GERÇEKTEN BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN CEVAPLAR BEKLİYORUM. BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Merhaba arkadaşlar bende aranıza katılıcam kısmetse.

Öncelikle ilk hedefim cbr 125 r almaktı ama ailem cbr 125 r'ye sıcak bakmıyor. Bende dün yakından inceledim cbr 125 r'yi soğudum biraz gerçekten küçük motor 100 lük mondialler kadar. CBF 150 ile başlangıç yapabilirmiyim. Sizce nasıl motordur. İyi kötü yanlarını bana açık net bir şekilde açıklarmısınız? Birde şu ayak marşı olmaması konusunda iyi kötü bir açıklama yaparsanız oda çok iyi olur.
GERÇEKTEN BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN CEVAPLAR BEKLİYORUM. BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ?

Cbf benim için rahatlık ifade ediyor.Ayak marşına da hiç ihtiyacım olmadı.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
KASK TARZI OLARAK UZUN ZAMANDIR MOTOR KULLANMADIĞIM KARAR VEREMİYORUM.İNCELEMELERİME GÖRE TAM KAPALI VE YARIM KASKLAR VAR.BEN HEM ŞEHİRİÇİ HEMDE ŞEHİR DIŞI KULLANMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN TAM KAPALI KASK DÜŞÜNÜYORUM. FAKAT ÇOĞUNLUKLA ŞEHİRİÇİ KULLANACAĞIM İÇİN TAM KAPALI KASK SIKICI OLUR MU ? DİĞER YANDAN EMNİYET AÇISINDAN TAM KAPALI KASKLAR DAHA EMNİYETLİDİR SANIRIM. BU KONUDA KARARSIZ KALDIM.SİZLER DAHA TECRÜBELİ OLDUĞUNUZ İÇİN KULLANIM AÇISINDAN HANGİSİ DAHA RAHAT VE KULLANIŞLI OLUR.ÇÜNKÜ BİR KERE ALIP DENEDİKTEN SONRA BU OLMADI YENİSİNİ ALAYIM DİYECEK KADAR BÜTÇEM YETERLİ DEĞİL.YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:cyclopsan AYRICA KASK MARKA KONUSUNDA DA HEM ÖN KOLTUKTAN OLSUN , HEM DE 5 KURUŞ OLSUN

Merhaba tam kapalı kask düşünüyorsan kanada malı scorpionlara bak, 100tl idi bilindik bir sitede 100 tl ye alınabilecek en güzel kask olduğunu düşünüyorum, "Scorpion exo 400 dmz" olarak aratırsan sanırım kolayca erişebilirsin, alışınca hiç de sıkıcı gelmiyor kapalı kasklar, belkide yarı açık kask kullanmadığım için bana öyle geliyor ama güvenlik olarak ve ağırlık olarak başkasını aramaya gerek yok sanırım. :cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
cbf 150 concepts fotolarını eklemiştim eğer aynı motoru kullanıyorlarsa ki öyle tahmin ediyorum devir saati 11000 de son, yani 9000 den sonra redline başlıyor.Kullananlar daha iyi bilir(tahmin edebilir :) ) ama 90-95 den sonra redline diye düşünüyorum

slm . redline olayı sen ne kadar gaz versende meyilli yolda hız yapmaya calışsande motorun devir kesiciye girip hız kesmesine denir
9000 devirde 100 km hızla gıdersin
1, viteste 35 -40 km arası devir kesici ( redline )
2, viteste 55 -65 km . . . .
3, viteste 75 - 80km . . . .
4,viteste 90-95 km . . . .
5. viteste 115- 125 km . . . ...
bu hız aralıkları normal degıldır tabıkı . motoru zor hadıne kadar zorladıgınızda yuksek devırlerde kullanılınca ortaya cıkan asagı- yukarı değerlerdir
5 viteste 90 km hız la istediginiz kadar yoruluncaya kadar gidersiniz . bundan fazlasıda ceza demekki hatta : Hız limiti 70 km olan sehirler arası bir karayolunda 87 km ile radara yakalanıp 130 tl ceza yedim 2 seneden sonra ,
88 km olsa idi 270 tl idi
ayrılmıs ve cift seritli yollarda 110 son sınır arabalar için bizim için kaç km ?
bazen benım aklımdanda büyük cc ye gecmek geliyor ama hız limitleri biraz düşündürüyor geriye sadece tork ve pahalı malzeme kalıyor:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------

Merhaba arkadaşlar bende aranıza katılıcam kısmetse.

Öncelikle ilk hedefim cbr 125 r almaktı ama ailem cbr 125 r'ye sıcak bakmıyor. Bende dün yakından inceledim cbr 125 r'yi soğudum biraz gerçekten küçük motor 100 lük mondialler kadar. CBF 150 ile başlangıç yapabilirmiyim. Sizce nasıl motordur. İyi kötü yanlarını bana açık net bir şekilde açıklarmısınız? Birde şu ayak marşı olmaması konusunda iyi kötü bir açıklama yaparsanız oda çok iyi olur.
GERÇEKTEN BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN CEVAPLAR BEKLİYORUM. BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ?

birisi racer digeri commuster yada naked tarzı . oncelıkle tarzına uygun bi motorsikletle baslamalısın , üzerıne yatmam oturuş pozisyonunda rahat rahat giderim dersen naked derim , racer kullanmak hep aklımda ve ileridede 600 cc lık bi racer makınaya binmek niyetin varsa racer derim
cbf 150 genel özellıkleri hakkında gerıde 85o sayfanın içinden istedigin bilgiye ulasa bilirsin
dediğim gibi once tarzını belirle özellijk değişkendir
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birisi racer digeri commuster yada naked tarzı . oncelıkle tarzına uygun bi motorsikletle baslamalısın , üzerıne yatmam oturuş pozisyonunda rahat rahat giderim dersen naked derim , racer kullanmak hep aklımda ve ileridede 600 cc lık bi racer makınaya binmek niyetin varsa racer derim
cbf 150 genel özellıkleri hakkında gerıde 85o sayfanın içinden istedigin bilgiye ulasa bilirsin
dediğim gibi once tarzını belirle özellijk değişkendir

_________________________________________________________________________________

Benim kullanmak istediğim tarz Süper sport 600 rr 1000rr gibi makinalar ama başlangıç yapmam gerek direk ölmek istemem zaten cbr 125 r küçük geldiğinden cbf 150 düşünüyorum.
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
Kask

merhaba tam kapalı kask düşünüyorsan kanada malı scorpionlara bak, 100tl idi bilindik bir sitede 100 tl ye alınabilecek en güzel kask olduğunu düşünüyorum, "scorpion exo 400 dmz" olarak aratırsan sanırım kolayca erişebilirsin, alışınca hiç de sıkıcı gelmiyor kapalı kasklar, belkide yarı açık kask kullanmadığım için bana öyle geliyor ama güvenlik olarak ve ağırlık olarak başkasını aramaya gerek yok sanırım. :cat:

başlangıçta ilginize teşekkür ederim.:)kafanıza taktığında iç kısmında rahatsız eden kısmı var mı? Güneş ışınlarını engelleyici bir özelliği var mı?yoksa güneş vizörü takılabilir mi?
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
başlangıçta ilginize teşekkür ederim.:)kafanıza taktığında iç kısmında rahatsız eden kısmı var mı? Güneş ışınlarını engelleyici bir özelliği var mı?yoksa güneş vizörü takılabilir mi?

scoorpion exo 400 modelini aydoganx(ismail) nikli arkadaşımız kunlanıyor baya bi araştırmıştı o scoorpıon markasını oldukça bilgi edinmişti scoorpıon ıle ılgılı kendısı sana o model ıle ılgılı yorumlarını yazıcaktır gorunce emınım saygılar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 ----------

Bir honda'm var artık :))))

hayırlısı olsun iyi günlerde kazasız belasız kunlanmanız dilekleriyle:):rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:43 ----------

benim cbf 150 gitti yerine sym gts 250i evo geldi. :)



hayırlısı olsun üstad nasip eğerki 250 cc scooter kunlanmaya başlarsam yamaha xmax 250 sym gts 250 yada derbı gp 250 düşünürüm 2. tercıhım sym gts olur kesınlıkle beyaz çok yakışıklı duruyor allah kaza bela vermesın inşallah:):wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 ----------

evet arkamda artçım vardı bi iş için akşamüstü gelmiştik az biraz daha takılıp kordon tarafında ondan sonra manisaya geri dönüyordum nasip kısmet bi gün buluşup tanışırız işallah:):rendeer: bu arada herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum arkadaşlar:)
bende boyayı aynen parlak yaptırdım fotolarını koymuştum zaten mat yapmaktansa parlak yapınca daha yakışıklı oluyor matı başka motorda parlağı ise kendi motorumda görüyorum ve parlak jantların daha yakışıklı olduğu kanatindeyin bende:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:04 ----------

arkadaşlar bende motorumu satıyorum hayırlısı ile scootera binmek niyetiyle tanıdık buradan bi dostumuza giderse sevinirim en azından benim gibi bakan birileri olur işallah:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-orjinal-sahibinden-tertemiz-ve-bakimli/detay

arkadaşlar ilanımı yeniledim motorumu satıyorum scootera binmek için siteden ve forumdan ilgilenen arkadaşlara elimden gelen kolaylığı yapabilirim sevgiler:rendeer:
burun buda ilanım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-orjinal-bakimli-ve-sahibinden-31175634/detay
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
merhaba benim cbf 150 ile ilgili sorum olacaktı. bu motor 90 km hız için uygun mu? ya da şöyle sorayım motorun gücüne,cüssesine en uygun motoru sıkıştırmayan hız kaç olmalı?ben bu motoru almayı düşünüyorum. uzun yol olarak ankara-izmir arası kullanıcam. o yüzden düz yolda biraz sürat yapmasını istiyorum. 90 km hızı geçmem zaten. bir de şunu soracaktım acaba bu hızda motor devri yaklaşık kaç olur. malum devir saati yok motorda.

Uzun yolda eğer min yakıtla zorlanmadan gitmek istersen 5.vites 80km/sa uygundur.Ama dik yokuşlarda 4. vites 60km/sa yakıt tüketimini azaltır.Buradaki anahtar nokta yolun durumuna göre vitesi ayarlayıp çeyrek gaz açarsan hem sen yorulmazsın hem de motor..:cat: Bana sorarsan ben genelde 100km/sa hızı geçmeden ortalama 95 km/sa hızla kullanıyorum yaklaşık yakıt tüketimim 2,8 lt/100km
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
cbf 150 ailesini yeni katıldım herkese iyi bayramlar
umarım bu motordan memnun kalırım

Hayırlı olsun. Yeni motorunu kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:

ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILDIM.SİTENİZİ TAKİP EDİYORDUM.BENİ ETKİLEMENİZ NETİCESİNDE BEN DE CBF 150 ALDIM.2008 15500 KM. DE UZUN ZAMANDIR ( 20 SENE) MOTOR KULLANMADIM.BİZİM ZAMANIMIZDA BENZİNE YAĞ DA KONUYORDU. YANİ TEKNOLOJİ ÇOOOK İLERLEMİŞ.HONDA ÇOK SERİ MOTOR.VE STOP ETTİRİYORUM:mrgreen:KULLANMAYI KOLAYLAŞTIRACAK BİR ÖĞRETİM KILAVUZU , DÖKÜMAN TAVSİYE EDR MİSİNİZ? HONDANIN BAKIM VE KULLANIM KILAVUZU GİBİ.:queen:

Hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanırsın umarım.
Aşağıdaki bağlantıya sağ tıklayıp farklı kaydet diyerek kılavuza ulaşabilirsin.
http://www.cbfturkiye.org/indir/klavuzlar/CBF150.pdf

Bunun haricinde ,sürüş incelikleri için forumun "Sürüş Teknikleri" kısmını detaylıca incelemeni, okumanı tavsiye ederim.

CBF150 için ise önceki sayfalardan okuyarak gelirsen aklındaki tüm sorulara yanıt bulabilirsin.

yav ağalar abiler bende 2008 model 26 000 km de CBF 150 var aldığımdan beri yaklaşık 29 km lik bi yol gidiyorum ama yokuş yukarı keskin virajllar var yolda tabi viraja girerken gazı kesiyorum viraj bitiyor gaz veriyorum gazı kesiyor tekrar alıyor tamamen sürül keyfimi bile kacırıyo ne bu sorun başka arkadaşlarda bu varmı bunu bilen varsa ALLAH rızası için yardım edin valla ben bu motoru dereden aşağı atacam cok moral bozucu bu gaz kesme olayı nedir yardım lütfen bilen varsa

150 CC bir motor yokuş yukarı gayet normal şekilde hız ve devrini düşürür.
Bende Ankara'da cinnah caddesi yokuşuna 90 km/s ile girdikten sonra sert yokuşun ortalarına doğru 3.vites ve 60 km/s hızlara düşüyorum. Bu gayet doğal. Otomobillerin bile sert yokuşlarda hızları düşer ki bizim motor 150 cc. gayet normal.

Senin hız düşmesinden kastın 1.vitese kadar düşmekmi? Detaylandırabilir misin?

arkadaşlar bende motorumu satıyorum hayırlısı ile scootera binmek niyetiyle tanıdık buradan bi dostumuza giderse sevinirim en azından benim gibi bakan birileri olur işallah:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-orjinal-sahibinden-tertemiz-ve-bakimli/detay

Hayırlı uğurlu olsun Muratcım. İnşallah kısa sürede satabilirsin. Senin motor gayet temiz, inşallah alan arkadaşta senin kadar temiz kullanabilir :)

Arkadaşlar bayramınız mübarek olsun. Ben halen para biriktirip motor alacağım, ppfff... Para biriktiremiyorum :) ama bir kredi kartım olsa çoktan almıştım. Sıfır alırdım walla, ama yok elde avuçta yok :D

Seninde bayramın mübarek olsun İbrahim. Her işte bir hayır vardır. Sıkma canını. :rendeer:

Bir honda'm var artık :))))

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız sürüşler.


benim cbf 150 gitti yerine sym gts 250i evo geldi. :)


Oo Barış usta gayet yakışıklıymış kerata.
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız sürüşler...

merhaba benim cbf 150 ile ilgili sorum olacaktı. bu motor 90 km hız için uygun mu? ya da şöyle sorayım motorun gücüne,cüssesine en uygun motoru sıkıştırmayan hız kaç olmalı?ben bu motoru almayı düşünüyorum. uzun yol olarak ankara-izmir arası kullanıcam. o yüzden düz yolda biraz sürat yapmasını istiyorum. 90 km hızı geçmem zaten. bir de şunu soracaktım acaba bu hızda motor devri yaklaşık kaç olur. malum devir saati yok motorda.


90 km/s uzun yolda gayet uygun bir hız. Düz yolda zorlanmadan rahatça gidilebilir.


Merhaba arkadaşlar bende aranıza katılıcam kısmetse.

Öncelikle ilk hedefim cbr 125 r almaktı ama ailem cbr 125 r'ye sıcak bakmıyor. Bende dün yakından inceledim cbr 125 r'yi soğudum biraz gerçekten küçük motor 100 lük mondialler kadar. CBF 150 ile başlangıç yapabilirmiyim. Sizce nasıl motordur. İyi kötü yanlarını bana açık net bir şekilde açıklarmısınız? Birde şu ayak marşı olmaması konusunda iyi kötü bir açıklama yaparsanız oda çok iyi olur.
GERÇEKTEN BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN CEVAPLAR BEKLİYORUM. BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ?

Motor aldım alalı henüz ayak marşına ihtiyacım olmadı. Büyük motorların da çoğuında ayak marşı yoktur.

Cbf150 büyük motor değil tamam, commuter bir motor için ayak marşı da olsa güzel olabilirdi.
Ama eksikliği kesinlikle hissedilmiyor. Kışın dahi sürekli kullanmama rağmen eksikliğini hissetmedim.

ayrılmıs ve cift seritli yollarda 110 son sınır arabalar için bizim için kaç km ?
bazen benım aklımdanda büyük cc ye gecmek geliyor ama hız limitleri biraz düşündürüyor geriye sadece tork ve pahalı malzeme kalıyor:silent:

01/09/2010 tarihi itibariyle yeni trafik kanununda hız sınırları güncellendi.
Bizim cbf150'ler ruhsatı kontrol ederseniz L3 sınıfında.

Yani 70 olan hız limiti 80 olarak güncellendi.
%10 sollama payı ile 88 km/s sonrası radar cezası yazabilirler.

adszqqn.jpg



NOT : Bayram boyunca memlekette olduğum için internete erişim imkanım olmadı.
Tüm arkadaşlarımın geçmiş bayramlarını tebrik ediyorum.
Allah nice bayramlara eriştirsin. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
Kask

merhaba tam kapalı kask düşünüyorsan kanada malı scorpionlara bak, 100tl idi bilindik bir sitede 100 tl ye alınabilecek en güzel kask olduğunu düşünüyorum, "scorpion exo 400 dmz" olarak aratırsan sanırım kolayca erişebilirsin, alışınca hiç de sıkıcı gelmiyor kapalı kasklar, belkide yarı açık kask kullanmadığım için bana öyle geliyor ama güvenlik olarak ve ağırlık olarak başkasını aramaya gerek yok sanırım. :cat:

sitedeki bütün arkadaşlara kask konusunda yardımlarından dolayı teşekkür ederim.scorpion exo 400 dmz siparişi verdim.araştırmalarım ve yardımlarınız neticesinde bu kaskın hem ucuz hem de sağlam olduğunu gördüm. Yani ben de artık apaçi değilim ( yeni motorcuyum da)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Arkadaslar, 23 Eylul Persembe gunu Izmir`den yola cikip Kozak yaylasi uzerinden Bozcaada`ya gidiyorum. Donusum Pazartesi olacak. Bana katilmak isteyen olursa basimin ustunde yeri var.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar herkese merhabalar..
Uzun zamandır giremiyorum..Tanıyanlar bilir Didimdeydim.
İstanbula geri döndüm..Taşınma vs..Uzun zaman giremedim takip edemedim..
Bu arada Cbf'imle ilk uzun yol maceramızda bu süreçte oldu..

Daha bismillah diceksiniz ama bi kaç sorunum var..

Motosikletim 19 binde gözle görünür biçimde yağ yakıyo..
Daha servise gidemedim..Burada bi ustamda yok gerçi..(Önerebileceğiniz B.çekmece civarında)
Bi kaç kişi segmanların değişmesi lazım dedi..

Diğer bi sorunum zincirim ve dişliler ekmeğini yedi..
Netten araştırma yaptım takım olarak 25 ten 100'e kadar gidiyo..
Şuan o-ringsiz düşünüyorum..Malum maddiyat..

Bi sorunumda lastik..Önümüzdeki ay mişlen almayı düşünüyorum fakat..Malum kış.
Kış için önerebileceğiniz dişli lastik varsa çok iyi olur..

Uzun zaman girmediğimden dolayı çok şey birikti..Kusura bakmayın yardım eden etmeyen herkese teşekkürler..
Artık buralardayim..
Metehan abinin aramızda olmasına ne kadar kaldı:silent:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
sitedeki bütün arkadaşlara kask konusunda yardımlarından dolayı teşekkür ederim.scorpion exo 400 dmz siparişi verdim.araştırmalarım ve yardımlarınız neticesinde bu kaskın hem ucuz hem de sağlam olduğunu gördüm. Yani ben de artık apaçi değilim ( yeni motorcuyum da)

Kendi adıma rica ederim :wiinkk: çok ucuz kaskların bile en ucuz 60-70tl olduğunu varsayarsak , 100tl ye karbon-fiber ve bu ağırlıkta ,çıkarılabilir pad li , sesi bukadar izole eden başka kask bulamamıştım ben de , yurtdışı fiyatları da daha pahalı, yani fiyat/performans olarak herkese tavsiye edebileceğim bir kask. Aldıktan sonra yorumlarını beklerim.

61234433726794286741264.jpg
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar herkese merhabalar..
Uzun zamandır giremiyorum..Tanıyanlar bilir Didimdeydim.
İstanbula geri döndüm..Taşınma vs..Uzun zaman giremedim takip edemedim..
Bu arada Cbf'imle ilk uzun yol maceramızda bu süreçte oldu..

Daha bismillah diceksiniz ama bi kaç sorunum var..

Motosikletim 19 binde gözle görünür biçimde yağ yakıyo..
Daha servise gidemedim..Burada bi ustamda yok gerçi..(Önerebileceğiniz B.çekmece civarında)
Bi kaç kişi segmanların değişmesi lazım dedi..

Diğer bi sorunum zincirim ve dişliler ekmeğini yedi..
Netten araştırma yaptım takım olarak 25 ten 100'e kadar gidiyo..
Şuan o-ringsiz düşünüyorum..Malum maddiyat..

Bi sorunumda lastik..Önümüzdeki ay mişlen almayı düşünüyorum fakat..Malum kış.
Kış için önerebileceğiniz dişli lastik varsa çok iyi olur..

Uzun zaman girmediğimden dolayı çok şey birikti..Kusura bakmayın yardım eden etmeyen herkese teşekkürler..
Artık buralardayim..
Metehan abinin aramızda olmasına ne kadar kaldı:silent:

Nerelerde kaldın Emrah. Merak etmiştik. İstanbul'a dönüş yaptın demek. Hayırlı olsun. :)

Yağ yakıyordan kastın tam olarak nedir? Kaç km.de ne kadar yağ eksiltti?
Egsozdan çıkan siyah duman görebiliyormusun?

Oringli zincir düşünürsen 50 TL'ye DBC oringli zincir gönderebilirim sana.

Ön arka dişliyide sanırım 20-25 TL civarına istanbul sirkeciden halladebilirsin.

Kışlık lastik konusunda Pirelli Mandrakaru'yu tek geçerim ama bulmak biraz sıkıntılı. Birde bu lastiği iç lastikli, şambiyelli olarak kullanman gerekiyor.
Tubeless olanını görmedim henüz, eğer bulursan bizede haber ver :)

Dişli lastik istiyorsan bunları alacaksın. Bizim motora tam uyan ölçüleri var.

p1050030vs8.jpg


DSC02192Small.jpg


DSC02194Small.jpg


Kendi adıma rica ederim :wiinkk: çok ucuz kaskların bile en ucuz 60-70tl olduğunu varsayarsak , 100tl ye karbon-fiber ve bu ağırlıkta ,çıkarılabilir pad li , sesi bukadar izole eden başka kask bulamamıştım ben de , yurtdışı fiyatları da daha pahalı, yani fiyat/performans olarak herkese tavsiye edebileceğim bir kask. Aldıktan sonra yorumlarını beklerim.

Minik bir düzeltme yapayım, Exo400'ler polikarbon kombozit malzemeden üretilmedir, karbon fiber değil :) Karbon fiber kasklar daha dayanıklı olup, fiyat aralığıda daha yükseklerdedir.

Fiyat aralığı olarak bencede çok uygun, 99 Tl'ye LS2 alacağına Scorpion exo400 almak daha mantıklı.

Detaylı inceleme linkide burada : Scorpion EXO-400 Sonic Kask İncelemesi
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Düzeltme için teşekkürler, ben de mesajı değiştirdim ama 10 dk yı geçince değişmiyormuş fazla da uğraşmadım :) zaten teknik detaylarda ilgili ayrıntılar yazıyor. İsmail senin kaskın scorpion exo 400 sonic , bendeki dmz fiyatı o yüzden mi düşüktür acaba ? yada 2007 yapımı ise (rafta beklemiş ) şimdi kullanmamızın ne sakıncası vardır.



Lastiklerle ilgili bir seçenek daha irc nin dişli ama nasıldır performansı bilemem ,bir dönem almayı düşünüp araştırmıştım, yeni bir model demişlerdi irc den

productimage-picture-9090-18-nr48-tubeless-irc-dis-lastik40121.jpg

http://www.rialli.com/urunler/motor...i/9117__9090-18-nr48-tubeless-irc-dis-lastik/
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Düzeltme için teşekkürler, ben de mesajı değiştirdim ama 10 dk yı geçince değişmiyormuş fazla da uğraşmadım :) zaten teknik detaylarda ilgili ayrıntılar yazıyor. İsmail senin kaskın scorpion exo 400 sonic , bendeki dmz fiyatı o yüzden mi düşüktür acaba ? yada 2007 yapımı ise (rafta beklemiş ) şimdi kullanmamızın ne sakıncası vardır.

Bence hiçbir farkı yok, ben sonic modelini aldığım zaman, tüm modeller (DMZ dahil) 199TL'ydi. Hatta ilk başta kırmızı renk hoşuma gitmişti DMZ modelinin, onu alacaktım, fakat kırmızısı mat olduğu için vazgeçtim.

Dediğim gibi bence hiçbir farkı yok, keşke ben aldığımda 99TL fiyat olsaydı. Kesinlikle DMZ desenini alırdım. :)
Bugünün şartlarında sadece desen farkı için +100 TL vermek, bence mantıksız.

Üretim tarihi konusunda net bir bilgim yok. Benim kaskın hiçbiryerinde üretim tarihini göremedim. Bugün tekrar bir kontol edip, araştırma topiğine üretim tarihini yazarım.

Bu arada yazmamışım, seninde kaskın hayırlı olsun. Kaza bela yüzü görmesin.:cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bence hiçbir farkı yok, ben sonic modelini aldığım zaman, tüm modeller (DMZ dahil) 199TL'ydi. Hatta ilk başta kırmızı renk hoşuma gitmişti DMZ modelinin, onu alacaktım, fakat kırmızısı mat olduğu için vazgeçtim.

Dediğim gibi bence hiçbir farkı yok, keşke ben aldığımda 99TL fiyat olsaydı. Kesinlikle DMZ desenini alırdım. :)
Bugünün şartlarında sadece desen farkı için +100 TL vermek, bence mantıksız.

Üretim tarihi konusunda net bir bilgim yok. Benim kaskın hiçbiryerinde üretim tarihini göremedim. Bugün tekrar bir kontol edip, araştırma topiğine üretim tarihini yazarım.

Bu arada yazmamışım, seninde kaskın hayırlı olsun. Kaza bela yüzü görmesin.:cat:

Amin tekerimiz düz bassın ,özellikle bursa oylat gezisindeki yokuş yukarı çıkışlarda virajlarda bikaç kez kayma tehlikesi atlattıktan sonra :)

üretim tarihi çene pad ini çıkarınca iç tarafta kalan küçük bir etikette yazıyor. belli belirsiz tükenmez kalem ile :)

Bazıları 3 yıldan sonra değiştirmeyi tavsiye ediyorlar diye okumuştum bir yerlerden ,umarım ucuz aldık diye sevinirken başka bir problem çıkmaz.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
3
Arkadaşlar Yardım Talebi ve Bilgi Paylaşımı: Benim cbf 150 morsikletim var sol arka sinyali kırdım bu ay vizeye girmem gerek onun için sol arka sinyali almam için kople takım halinde stop ve sağ sinyalide almalıyım bu da 85 lira civarı. Buraya kadar tamam ama benim söyle bir fikrim var bir kaç kişiye sordum olmaz dediler ama deneyen varmı merak ediyorum ve aydınlanmak istiyorum... Ön sinyal 40 lira ve sağ ön sinyali sol arka sinyale uydurabilirmiyiz çevirince şekil aynı oluyor ama uyuyormu bilmiyorum, mantık ve şekil olarak oluyor. Acele cevap!
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar Yardım Talebi ve Bilgi Paylaşımı: Benim cbf 150 morsikletim var sol arka sinyali kırdım bu ay vizeye girmem gerek onun için sol arka sinyali almam için kople takım halinde stop ve sağ sinyalide almalıyım bu da 85 lira civarı. Buraya kadar tamam ama benim söyle bir fikrim var bir kaç kişiye sordum olmaz dediler ama deneyen varmı merak ediyorum ve aydınlanmak istiyorum... Ön sinyal 40 lira ve sağ ön sinyali sol arka sinyale uydurabilirmiyiz çevirince şekil aynı oluyor ama uyuyormu bilmiyorum, mantık ve şekil olarak oluyor. Acele cevap!

Bunu denemeden bilemezsin.
Bildiğim kadarıyla ön sinyallerde 3 tane tırnak var, büyük ihtimalle arka sinyalin tırnakları ile uymayacaktır.

Ama kesip biçilerek, sonra yapıştırılarak, uydurma yöntemi yapılabilir. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst