Hayırlı olsun, güle güle datlasın![]()
Sağolasın Murat. Gerçekten de dat'lıyor. Önceki orijinal korna bip'liyordu
Hayırlı olsun, güle güle datlasın![]()
Sağolasın Murat. Gerçekten de dat'lıyor. Önceki orijinal korna bip'liyordu![]()
Not : Fiyat güncellendi.Motorum 2010 model olup Çorlu Onur Honda servisinden alınmıştır. 24.05.2010 tarihinde trafiğe çıkmıştır. Şuan 2286km'dedir.
Sahip olduğum 4. motosiklet , 2. CBF 150'mdir. Eskisi 2009 modeldi. 8000km yol yapıp satmıştım. Tarz değiştirdim ama memnun kalmadım tekrar sıfır cbf almıdım. Şimdi ise CC büyütmek için satıyorum.
Fiyat : 3750 TL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Motorun 1000 km bakımı 1,5 ay önce Çorlu Onur Honda'da yapılmıştır. İşlerim nedeniyle pek gezemiyorum. Garajında brandası ile muhafaza edilmektedir. Üzerinde extra olarak Kappa'nın 120 tl değerindeki 35 litrelik çantası bulunmaktadır. Dışarıdan çok büyük gibi durmasa da aslında çok kullanışlı ve geniş hacimli çok kaliteli bir çantadır. Ayrıca motor ve ön grenaj koruma demirleride mevcuttur.
Rodajı itinayla yapılmıştır. Motor asla sağır bırakılmamıştır. Alacak kişi kilometre yaptıkça motordan daha fazla performans alacağını garanti ederim. Yakıt konusunda canınızı kesinlikle sıkmayacak bir başlangıç motorudur. YBR gibi ince değil gayet kalıplı bir yapısı vardır.
Motosiklete yeni başlayacaklara, 2. motosiklet olarak kullanıcaklara tavsiye ederim. Alacak olan kişiye Held'in brandasını da hediye edeceğim. Ayrıca deposunu da dolu vereceğim.Aynaları WIWI ayna takımı ile değiştirilmiştir. Görüş alanı şimdi çok daha iyidir.
Hiçbir borcu harcı yoktur. Vergileri ödenmiştir. Satışı hemen verilecektir.
Gayet temizdir. Her türlü kefilim makinaya. Aklınızdaki tüm soru işaretleri için mesaj veya telefonu kullanabilirsiniz.
Muratcan Berber
Telefon (Cep) 0-542-6111690
Sahibinden.com İlan no: #30841304
Sahibinden.com link = Sıfırdan Farksız Siyah İnci !
Haftasonu biraderin motoruna seger korna taktım. Tavsiye ediyorum arkadaşlar kornanızı değiştirin trafikteki farkedilebilirliğiniz artsın. :cat:
Taktığım korna aşağıdaki resmin iki girişli olanı. Eski kornayı çıkartıp yerine bunu takıyorsunuz.
Normalde otomobiller için ikili set olarak satılıyor bunlar.
Teki ince teki kalın ses veriyor, ben sadece kalın ses verenini oto aksesuarcıdan aldım 7,5 TL.
Bu korna tek başına bile orijinalinden en az 3-5 kat daha yüksek sesle ötüyor.
![]()
![]()
Debriyajı biraz boşluk bırakarak kullanıyorum.O zaman hiçbir sıkıntı olmuyor vites geçişlerinde. Vites değiştirme işini hızlı yaparsanız ve o anda gazı bırakırsanız debriyajsız da geçer. Her km de motosiklet dahada kendne geliyor. Hatta 6000 den sonrası motorun karakteri değişiyor çok performanslı olmaya ve az yakmaya başlıyor.
Jantları boyatmak çok hoş duruyorda buradaki ustalar uçuk fiyatlar çekiyor. Birinin dediğini birisi tutmuyor. Bazıları sprey boya bazıları fırın boyası daha iyidir diyor. 100-150 lira fiyat çekiyorlar.
@muratgün
Siz kaça yaptırmıştınız acaba ?
Ampulü deiştirdim hiç problem kalmadı
İlgilenen herkese teşekkürler![]()
stebel natilus compac kullanıyorum yanında korna bastığım araç şerit değiştimezse iade
yanlız kornayı yani kick düğmelerinin sigortası 10 onu ana sigorta olan 20 ye getirmen gerek yoksa 10 luk ile atıyor attımı da marş selektör ve korna butonları basmıyor![]()
Ampulü deiştirdim hiç problem kalmadı
İlgilenen herkese teşekkürler![]()
stebel natilus compac kullanıyorum yanında korna bastığım araç şerit değiştimezse iade
yanlız kornayı yani kick düğmelerinin sigortası 10 onu ana sigorta olan 20 ye getirmen gerek yoksa 10 luk ile atıyor attımı da marş selektör ve korna butonları basmıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------
o kadar para vermene gerek yokki sök lastikleri al takoza motoru diski gazete kapla jantın kenarına koli bantı çek lastik yanaklarına boya sıçramasın bas sprey boyayı maliyet 10 lirayı geçmez o da sprey boyanın kalitelisini kullanırsan
tanzikli su ile yıkamazsan çıkmıyor. 1 yıldır kullanıyorum tanzikli yıkama makinam var ilk başta tuttum bir iki yerden atma yapmıştı bastım spreyi oldu bitti .
100-150 lirayı jant boyasınadan ziyade mişlen lastiğe yatırmak lazım
![]()
By kaptanh at 2010-01-14
![]()
By kaptanh at 2009-11-17
![]()
By kaptanh at 2009-11-17
![]()
By kaptanh at 2009-11-17
![]()
By kaptanh at 2009-11-17
![]()
By kaptanh at 2009-09-24
çift katlı motosiklet de yapacaz bu azimle![]()
Motorum 2010 model olup Çorlu Onur Honda servisinden alınmıştır. 24.05.2010 tarihinde trafiğe çıkmıştır. Şuan 2286km'dedir.
Sahip olduğum 4. motosiklet , 2. CBF 150'mdir. Eskisi 2009 modeldi. 8000km yol yapıp satmıştım. Tarz değiştirdim ama memnun kalmadım tekrar sıfır cbf almıdım. Şimdi ise CC büyütmek için satıyorum.
Fiyat : 4000 TL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Motorun 1000 km bakımı 1,5 ay önce Çorlu Onur Honda'da yapılmıştır. İşlerim nedeniyle pek gezemiyorum. Garajında brandası ile muhafaza edilmektedir. Üzerinde extra olarak Kappa'nın 120 tl değerindeki 35 litrelik çantası bulunmaktadır. Dışarıdan çok büyük gibi durmasa da aslında çok kullanışlı ve geniş hacimli çok kaliteli bir çantadır. Ayrıca motor ve ön grenaj koruma demirleride mevcuttur.
Rodajı itinayla yapılmıştır. Motor asla sağır bırakılmamıştır. Alacak kişi kilometre yaptıkça motordan daha fazla performans alacağını garanti ederim. Yakıt konusunda canınızı kesinlikle sıkmayacak bir başlangıç motorudur. YBR gibi ince değil gayet kalıplı bir yapısı vardır.
Motosiklete yeni başlayacaklara, 2. motosiklet olarak kullanıcaklara tavsiye ederim. Alacak olan kişiye Held'in brandasını da hediye edeceğim. Ayrıca deposunu da dolu vereceğim.Aynaları WIWI ayna takımı ile değiştirilmiştir. Görüş alanı şimdi çok daha iyidir.
Hiçbir borcu harcı yoktur. Vergileri ödenmiştir. Satışı hemen verilecektir.
Gayet temizdir. Her türlü kefilim makinaya. Aklınızdaki tüm soru işaretleri için mesaj veya telefonu kullanabilirsiniz.
Muratcan Berber
Telefon (Cep) 0-542-6111690
Sahibinden.com İlan no: #30841304
Sahibinden.com link = Sıfırdan Farksız Siyah İnci !
sorun halloyduysa sıkıntı yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------
üstad ben 80 tl verdım emme atmaya çatlamaya patlamaya karşı garantili ustadan aynen getır boyamalı tekrardan garantısı haa tabiki arkadaslarımız dıyebılırler neden o kadar para verdınde boyattırdın kendın boyardın beya dıye ancak el işçişiğim pek iyi değildir titiz işlerdede o yüzden verdim 80 tl yi nasippp:queen::queen:
bu arada üstad kaptan bugun izmirden dönüşte gece saatini tam olarak bilmiyorum bakamadımda kordondan çıkıp alsancak garı kavşagında tam liman yönune donecekken sendın galıba lıman yonunden gelıp alsancak yonune dogru dondun ısıklardan sankı senın motoru gordum gıbıme geldı ama xenonlar cayırtı eksozun uzadın zatiiiderken tam kestıremedım ve ısıkta kırmızı idi selam veremedım :wiinkk::rendeer:
üstad hangi ara satıldı cbf yaben alacaktım
alana hayırlı olsun.. çok temiz bir motor valla.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:19 ----------
Arkadaşlar istanbul anadolu yakası (kadıköy ümraniye v.s. ) wiwi ayna nereden bulabilirim ve fiyatlar nedir.bilen varmı acaba? nettende alabilirim link varsa.
dudullu'da aktaş motor tayfundan çiftini 15 tl ye alabilirsin.
imam hatip lisesi ileri minübus yolu üzeri
üstad hangi ara satıldı cbf yaben alacaktım
alana hayırlı olsun.. çok temiz bir motor valla.
ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILDIM.SİTENİZİ TAKİP EDİYORDUM.BENİ ETKİLEMENİZ NETİCESİNDE BEN DE CBF 150 ALDIM.2008 15500 KM. DE UZUN ZAMANDIR ( 20 SENE) MOTOR KULLANMADIM.BİZİM ZAMANIMIZDA BENZİNE YAĞ DA KONUYORDU. YANİ TEKNOLOJİ ÇOOOK İLERLEMİŞ.HONDA ÇOK SERİ MOTOR.VE STOP ETTİRİYORUM:mrgreen:KULLANMAYI KOLAYLAŞTIRACAK BİR ÖĞRETİM KILAVUZU , DÖKÜMAN TAVSİYE EDR MİSİNİZ? HONDANIN BAKIM VE KULLANIM KILAVUZU GİBİ.:queen:
artçın vardı senin değilmi bende dikkat ettim sana sende de zenon vardı. inciraltına gidiyordum izmirli birkaç motorcu arkadaş ile bayramlaşmak için toplanmıştık. bilsem keşke durur tanışırdık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:32 ----------
bu arada ben boyacıda boya attırsam normal değil metalik boyatırım üzeri vernikli parlak olur. o zaman o kadar para verdiğime de değdiğini düşünürüm. aslında benim yaptığım bantlama sisteminde inan lastikleri sökmeye gerek bile yok. acemiliğimize geldi söktüm bir daha boyasam sökmem bile![]()