41 kere maşallah.Allah kaza bela vermesin
teşekkürler sağ olun allah razı olsun nazar değmesin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:45 ----------
CBF'lere nazar boncuğu şart ya aksesuar olarak.
evet aynen bende bulup buluşturup taktım 2-3 tane hemen hoş gerçi motoru alalı 1 sene oldu

emme daha yeni takabilmişim:queen:

r:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------
Eline sağlık Murat, bence jantlar çok şık olmuş güle güle kullan.
Sağ düğme grubu ise gayet yakışmış. Ekstra takılan bir parça değil orijinal gibi gözüküyor.
Eğer elektrik işinden anlasaydım ben takmayı düşünüyordum ama sana nasipmiş demekki

.
rica ederim ismailcim asıl senin ellerine sağlık aslında ankrada iken yapıcaktım bu boya işini ama manisada iken yapmak nasip oldu çokta hoş oldu acaip beğendim bende vede içime sindi motoru aldığımdan beri siyah rengin jantlarda daha bi güzel durucağını düşünüyordum ve jantların boyalarının atmasıda bahane olmuştu zaten aslında bana

:wiinkk:
şimdi hacı resimlerde görünen diğer cbfli arkadaşımında h4 tip xenon taktı ve oda açma kapama anahtarı yaptı mecburen ancak benim gibi sağ kütüklüğe değilde sağ tarafa panzalota basit bi delik delip bildiğimiz 0-1 yazan kırmızı düğmelerden taktı ben hiç beğenmedim iyiki kütüklüğe yapmışım dedim hem daha işlevsel hemde daha orjinal oldu bencede ismailcim aynen

:cat: bi ara diğer arkadaşın taktığı açma kapama anahtarının fotosunuda çekerim:wiinkk:
şimdi yanlız şöyle bi durum var bu sağ kütüklüğün montajı acaip çok zahmetli bi iş zaten elektrikten bende anlamam ve pis bi iştir tesisat o yüzden bu sağ kütüklüğün montajı 1 saati geçti sök tak kopar ilave yap kabloya derken çok uğraştırdı çünkü ismail bu riallinin kütüklüğündeki soket sayısı ile bizim orjinal kütüklüğün sayısı malum aynı değil hangisi hangisininkidir derken çok sinir bozuluyor ve kabloları taktığımız büyük soketimizi kesip kablo ilavesi yaptık kısaca iyi bir elektrikçiyle birlikte yapmanız ruh sağlığınız için iyi olur:queen::queen:

ancak görüntü ve işlevsellik olarak çok hoş oluyor:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:01 ----------
Eyvallah İsmail,teşekkür edrim,bende orayı açıp eksoz monte edicektim azdaha:mrgreen:
Demek egzantirik gergisi ordan yapılıyormuş.Bu arad Mete abiyede selamlar olsun,özledik beee

ale:
köftestar özletti kendini mapus damlarında nabıyodur aceppp

:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 ----------
Debriyajı biraz boşluk bırakarak kullanıyorum.O zaman hiçbir sıkıntı olmuyor vites geçişlerinde. Vites değiştirme işini hızlı yaparsanız ve o anda gazı bırakırsanız debriyajsız da geçer. Her km de motosiklet dahada kendne geliyor. Hatta 6000 den sonrası motorun karakteri değişiyor çok performanslı olmaya ve az yakmaya başlıyor.
Jantları boyatmak çok hoş duruyorda buradaki ustalar uçuk fiyatlar çekiyor. Birinin dediğini birisi tutmuyor. Bazıları sprey boya bazıları fırın boyası daha iyidir diyor. 100-150 lira fiyat çekiyorlar.
@muratgün
Siz kaça yaptırmıştınız acaba ?
dostum ben jantlarımı 1 takım olarak değil 3 arkadaş 3 takım olarak yaptırdık sök tak motoru takoza kaldırma işlemi filan oldu haliyle ve motorlarımızı 1 hafta boyacı arkadaşımızın evinde bıraktık gece işten çıktıktan sonra boyama işlerini hallettik ustamızla beraber ve kişi başı herşey dahil 80 tl verdik çok güzel bi fiyata hallettik bayramdan sonra komple pasta cila ve rütüş işlemlerinide yapacak arkadaş ve belkide arka tutacak demirinide boyatabilirim

:wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------
İsmail abi kısa far bugün tamamen iptal oldu. Hiç yanmıyor.
Oksitlenme olup olmadığını nasıl anlarım anlama şansı varmı?
Acaba kısa ampulün kesme istimali varmı?
kısa far hiç yanmıyor ise kesmiştir o zaman zaten genelde kronik bi şekilde kesebiliyor farı ampülünü değiştirmen yeterli olucaktır sorunun için yanlış bilmiyorsam osram yada philipsin 35 watt ampüllerinden alman daha sağlıklı olur bence