Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
21
arkadaşlar yeni motor alıcam.tavsiyeniz ne olur.cbf ile ybr arasında kaldım.yardımcı olur musunuz

bence kesinlikle cbf almalısın.zaten insanlar ybr ile nesini kıyaslarlar anlamam.cbf in amortisörü yeter be.gerisini söylemiyorum bile..........

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------

Ben geçen arkadaşın ybr sinr bindim hoşuma gitti,güzel kaliteli bi motor. Ama güven ve güç olarak honda diyorum yine de...
aynen katılıyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
http://img842.imageshack.us/i/cbf150eme.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 ----------

http://img267.imageshack.us/i/cbfeme.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

Bunlarda benden 2007 cbf150 eski motorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 ----------

http://img687.imageshack.us/i/cbfq.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:22 ----------

http://img22.imageshack.us/i/bozdacbf150.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:26 ----------

http://img411.imageshack.us/i/cbf150.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 ----------

http://img148.imageshack.us/i/cbf150.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 ----------

http://img43.imageshack.us/i/cbf150.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------

Manisa salihli bozdağ gezisinden bikaç foto
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Selamlar arkadaşlar.
İşlerimin yoğunluğundan nerdeyse 10 gündür bu konuya yazmamışım.
İnsan alışınca bir eksiklik hissediyor. :)

hacı neymiş o stickerlar merak ettim bi foto koyunda bizde görek yawww:):):wiinkk:

Deponun sağındaki ve solundaki grenajlarda standart honda logoları varya onları değiştirdim. Eskilerinin kenarları kalkmıştı, kötü gözüküyordu. Herhalde depo üstü çantayı çok kullandığım için oldu. Ekstra değişik bir sticker değil yani :) Orijinal honda logosu.

ne kadar etki etti bu sibop ayarı 10 krş yakıyodu 60 kuruşa mı indi yakıtı:)cbfte en sevmediğim şey sürekli sibop ayarı istemesi benim cup bile cbf kadar istemiyo:pr::mrgreen:

24 bin km.ye geliyorum. Motorumu sıfır aldım. Hala 1 defa bile subap ayarına ihtiyaç duymadım. Motorumun sesi, yakıt tüketimi normal.

İşini bilmeyen bir ustaya subap ayarı için motor verirseniz, yalama eder çıkar.
Sonrada "Cbf 150 çok subap ayarı istiyor" der durursunuz :)

ilk günden beri (motor 1050 km oldu)ön disk frende bir sürtme sesi var sizce bunun sebebi ne olabilir yardımcı olur musunuz

Balata temizleme spreyi ile temizlemelisin. Minik toz parçalarının çıkardığı bir sestir.

AydoganX kardeşim sğl yeni üyeyim birebir msj gönderemiyorum motorumu alalı 5 gün oldu ama halaa çok heycanlıyım uyku tutumuyo bee tepesinden inmek istemiyorum :p demir kısrağım benim cbf ile çok mutluyum allah eksikliğini göstermesin herkese hayırlı ramazanlar

Rica ederim Cazador45 :cat: İyi dileklerin için teşekkürler. Amin cümlemize inş.

arkadaşlar öndisk'in deliklerinden bir kaçını genişletmem lazım.

normal matkap ile halledilebilirmi?

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...an-arka-fren-diskini-50-ytl-ye-hallettik.html

Yukarıdaki konuda, diskin sertleştirilmiş çelikten yapıldığından bahsedilmiş.
Orijinal halinin hangi madde olduğunu bilmiyorum. Fakat çelik matkap ucu ile ufak bir deneme ile anlaşılabilir. Bana olacak gibi geliyor.

Fakat bu işlemden sonra fren diskinin mukavemetinde bir eksilme olur mu emin değilim :silent:

ön diskdeki o delikler ne işe yarıyorki ve neden genişletiyorsun,matkapla olursa yanlarında çapaklar kalır buda balatayı çizer büyük ihtimal iyice zımparalamak düzeltmek lazım...

O deliklerin amacı; diskin gelen rüzgarla daha iyi soğumasını sağlamak ve fren performansını arttırmak.
Ne kadar soğuk disk ve balata; o kadar iyi fren performansı :cat:

Merhaba arkadaşlar motosikletimi satıyorum.2009 model 16.000 km de 3.500 tl. Mt den arkadaşlara elimden geleni yaparım.Gaziantep...

Aa sendemi satıyorsun İbrahim. Hayırlısı olsun. İnşallah gönlüne göre bir fiyata satabilirsin.

Benim bi sorum olacak sizlere şimdi motorumda son zamanlarda bir zırıltı başladı ama resmen zırıl zırıl bi ses sanki vidalar gevşekmiş gibi bu ses biraz devirlenince başlıyor ama nedenini anlayamadım bütün vidaları sıktım heryeri kontrol ettim ama olmadı titreşimde var bide motorda ne önerirsiniz bana. motor 1700 km de daha 1000 km bakımı yapıldı.

Bende bir tahminde bulunayım. Zincir gergilerinin bulunduğu maşanın en arkasında iki tane büyük pul var. Elinle o pulları kontrol et, eğer hareket ediyorsa, sürüş anında feci zırıldıyor onlar. Sıkılması lazım.

Motorun 1000 km bakımı yapıldı, kaliteli bir yağ da konuldu. şu anda 1300 km'de. Hız olarak düz yolda 100-105'i geçmiyor. rodaj döneminde hiç zorlamadığım, 70'i asla geçmediğim halde maksimum hızı bu. bu normal mi acaba?

Düz yolda normaldir.

Selamlar herkese. Ben de geçen hafta sıfır bir CBF 150 aldım. Şuan itibariyle motordan memnunum. Ancak motor ilk çalıştırma da biraz geç ısınıyor. Rölantinin düşük olmasından kaynaklanabileceğini düşündüm ilk başta ama size de bir sormak istedim acaba rodaj dönemine ait bir sorun mudur bu? Motor bu yazın sıcağında bile jikle istiyorsa kışın ne yapıcaz? :)

Hayırlı uğurlu olsun kimi. Kazasız belasız kullanırsın umarım. Yaz dahi olsa motoru çalıştırınca otomatik jigle olmadığı için 15-20 sn. civarı gaz vermek gerekiyor.

Benim motor bu havalarda jiklesiz çalışıyor. Belki sendeki motorda bir rölanti düşüklüğüde olabilir.

Aynı egsozdan bende taktım.Gayet tok ve güzel bir sesi var.Aragaz vermekten yarım depo benzini bitiricez galiba :) Fakat dikkatimi çeken bişey oldu.Egsozu taktıktan sonra özellikle alt devirlerde çekiş düştü gibime geldi.Sanki orj. egsoz varken daha çabuk devirleniyodu.Orjinal egsozdaki sıkıştırma ve geri tepme mantığından dolayı oluşan gücü bu egsozla kaybetmişmi oluyoruz acaba. :silent: KaptanHasan' dan acele şekilde bu soruya cevap bekliyorum. :) Bu konu içime dert oldu. :pale:

Teşekkürler :cat:

Bahsettiğin egzoz değişikliği aslında sadece "eskiyi sök yeniyi tak" şeklinde basit bir işlem değil.

Bildiğiniz gibi bizim motorlarda elektronik bir beyin var.
Bu beyine (daha doğrusu chip'e) fabrikasyon olarak ne kadar hava ve yakıtın karışım olacağı kodlanıyor.

Yani egzozu değiştirdin ama motosiklet hala orijinal egzoza göre yakıt hava karışımı ile çalışıyor.
Bahsettiğin düşük devirlerdeki cansızlığı gidermek için tüm yakıt haritasının yeni egzozuna göre tekrar ayarlanması gerekli.

Normalde bu işi motosikleti dyno cihazına bağlayıp "Power Commander" denilen aletler ile, ayarlamak lazım. Fakat bizim CBF150 için böyle bir imkan varmıdır yokmudur emin değilim.

Olsa bile bu ayarlamalar çok pahalı olacağı için gereksiz gelir bizim motora.
Genelde büyük cc SS makineler bu ayarlamaları yapıyorlar.

Sonuç olarak orijinal egzoz varken ki motorun ürettiği güç ile;
Senin şimdiki egzozunun bulunduğu motorun ürettiği güç arasında bir fark var.

Gerekli power commander ayarlamaları ile yüksek güç elde edilebilirken, bu ayarlamaları yapmazsan taktığın egzoz sende olduğu gibi güç düşüşüne sebep verir.

Evettt,şimdi bir soru geliyor..Haydi sorr ,sorrr:)

Beyler dün motoru yıkarken,aslında sürekli görüyordum ama soracak kadar kafama takılmıyordu,şimdi sormak istiyorum.

Şimdi eksoz monifoltunun bağlı olduğu yerin,diğer tarafında marş motorunun olduğu tarafta kalan yüzeyinde,''tıpkı eksoz manifoltu gibi fakat bir tapayla kapatılmış bir yer var,neolduğunu birtürlü anlıyamadım,resmini çekmedim kusuruma bakmayın...

Sizce nedir o:silent:
Bu sorunun cevabını bilen yokmu:silent:

Şimdi bahsettiğin kısım aşağıdaki resimlerde bulunan yermi ?

(resimler "cbf150muğla" isimli arkadaştan alıntıdır.)
motorbloutv2.jpg

havagiriigi9.jpg


Daha önce bu konunun bahsi geçmişti sanırım. Silindirin daha iyi soğumasını sağlamak için yapılan bir "hava girişi" olabilir diye düşünüyorum.

Burada kritik bir nokta var. Oradan giren hava direk yanma odasına girmiyor. Sadece soğutma amaçlı silindir bloğunun iç kısımların dolanıp arka taraftan atılıyor. (diye düşünüyorum).

Akşama kendi motorumda bu kısmı inceleyip daha net yorum yapabilirim.


merhaba arkadaşlar. 3 hafta önce bir arkadaşımdan almış oldugum 2010 model, haziran 25 trafiğe çıkışlı siyah ve full koruma demirli, kappa 35 litre çantalı ve iki lastik de michelin (bugün değiştirmiştim) motorumu satıyorum. satma sebebim ailevi sebeplerden ötürüdür.

iyi akşamlar.motorumu sattım. artık motor almayı da düşünmüyorum. eski aşkıma yani bisikletime dönüş yapıyorum sevgili arkadaşlar. burdan bana yardımcı olan tüm dostlara çok teşekkürler.herkese sağlıklı kazasız uzun bir ömür dilerim. kendinize iyi bakın.

Hayırlı olsun. Üzüldüm motoru sattığına. Çokda hevesliydin hocam yahu. Herşey gönlünce olsun. :rendeer:

Arkadaşlar merhaba. Birkaç sorum olacak. Singapurlu bir arkadaş CBF150'sine motor koruma demiri gibi aksesuarlar almak istiyor. Benden yardım istedi. Sizce en uygun (model ve fiyat olarak) nereden alınır? Ben birkaç TA usulü far etrafında dolanan korumalar da gördüm. İşe yarıyor mu yoksa sadece görüntü mü var? Bir de devir saati takılabiliyor mu? Başka ne tür aksesuar alınabilir? Detaylı yazarsanız ve hatta telefon ve link varirseniz sevinirim.
Hepimize keyifli sürüşler.

Merhabalar;
singaporebikes.com sitesindeki forum kullanıcıları bizim koruma demirlerine kafayı takmışlardı. Çok güzel olduğunu söyleyip istiyorlardı.
Ama yurtdışına nasıl gönderilir? ya da istanbulda bu işi yapan firmalar varmı bilmiyorum.

Oldu ki gönderme imkanımız var diyelim. Koruma demirinin ücretinden en az 2 kat ücret ödemek gerekir yol için.

Bence o arkadaşlar, Singapur'da işinin ehli bir demirciye bizim motorlardaki koruma demirlerinin büyük ebatladaki resimlerini göstererek "Bundan istiyorum" desin :) Daha mantıklı olacağını düşünüyorum.

Devir saatini ekstra takan kişiler var ama orijinalindeki gibi verimli olmuyor diye biliyorum.

Orijinal Honda logolu devir saatli bir panel var ama Türkiye'de yok ne yazık ki. O parçayı Hong kong yada Çin'den bulabilirlerse çalışacağını düşünüyorum.

Neden motor almayı birdaha düşünmüyorsun?

Eğer bisiklet almaya kararlıysan,benim bisikletimi sana satabilirim.

BMX flatland,tamamen özel kadro,ve alaşım iskelet,freecoaster arka göbek,tamtur (bağamsız) dönebilen gidon,özel boya (renk değiştirebiliyor ve vernikli) krom sele borusu,ön ve arka tekerleklerde alaşım pegler vs.vs.

Oov eski 2 tekerlekçilerdenim diyorsun yani :wiinkk: Bende dandik bir bisan bisiklet varıd ön tekeri kaldırıp yere sert indire indire gidon yere doğru v şeklini almıştı :mrgreen::p

topiğin adını değiştirelim CBF 150 alıp satanlar bilgi paylaşım başlığı..

:mrgreen: Mantıklı.

daha az yakması için hangi lastikleri tavsiye ediyorsunuz

Bu soru ciddi mi ?:) Biz motorun daha az yakması için cila atıyoruz bir dene istersen :mrgreen: Böylelikle rüzgar motora daha az baskı uyguladığı için yakıt tüketimi 0,00000000001 oranında düşüyor :p

Şaka bir yana lastiklerin yakıt tüketimine marka model olarak etkisi olmaz.

Lastik basınçlarının düşük veya yüksek yakıta etkisi vardır.

Olması gereken lastikler soğukken, ön:25, arka lastik ise 31 psi'dir.

Eğer bu değerlerden daha düşük basınç var ise yakıt tüketimin artacaktır.


Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz fotoğraf koymak istiyorum

Kod:
[IMG] RESİM ADRESİ BURAYA [/IMG]

yukarıdaki gibi img taglerinin arasına upload ettiğin resmin linkini yapıştırman lazım

Arka frene basınca devam eden tak tak diye bir ses geliyor, nedendir?

Bu önemli bir sorun olabilir. Arka kampanadan kopan minik parçalar frene basınca bu sese sebep olabilir.

Mümkün olan en kısa zamanda arka jantı söküp kampana göbeğini güzelce temizlerseniz sorun çözülebilir. (DİKKAT: Kampanadaki balata tozlarını solumamaya çalışın ciddi şekilde zararlı.)

Eğer balata bitmeye yakınsa değiştirmek en güzelidir.

Muhtemelen bunlardan sonra ses kesilecektir.

arkadaşlar

ön fren merkezini sökmem lazım.neye ihtiyacım var?

@babaçi
Merkezden kastettiğin sarı renki olan kalipermi? Eğer oysa jantı söktükten sonra kaliperin üstünde 2 tane düz vida var. (Aşağıya resim ekliyorum.)
Bunları düz tornavida ile açıyorsun.
İçinde 2 adet (8" diye hatırlıyorum) alyan anahtarın tutacağı vidalar var.
Genelde bunlar çok sıkı olduğu için önce wd40 sıkıp biraz beklersen kolay sökebilirsin.
Aman bu alyanları sökerken dikkat et diş kaptırma çok pis yerdeler çünkü.
Bunları söktükten sonra ön 2 balatayı çıkıyor zaten.
Sonra kaliperi içeri doğru çekince 2 tane milden çıkarak geliyor.
Takarken de tam tersi. :cat:

kaliper.jpg


Çok uzun bir mesaj oldu arkadaşlar, kusura bakmayın :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
çok uzun ama çokta yararlı bir msj oldu teşekkür ederiz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------

img3084d.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------

img3084d.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------

gal.php


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 ----------

bak yemin ediyom ben kafayı üşütecem ya bıktım iyice olmuyor işte
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
1
arkadaşlar öncelikle herkese selamlar sunuyorum cbf 150 almak üzereyim yaklaşık bir saat sonra uzun yol hakkında ne düşünüyorsnz
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Yok vazgeçtim İsmail abi,geçen ybr ye binince motorumun kıymetini anladım.Hem de istediğim fiyatın yüksek oldgunu fark ettim. Satmıyorum :)

Ben 2009 model cbf'i 8000 km de 3000 liraya satmıştım. Şimdi buna 4000 diyorum ama bu fiyata gitmeyeceğini biliyorum. Kendi malımız bize çok kıymetli. Başka ilanlara bakıyoruz diyoruz bu paralar verilirmi. Kendimize gelince iş biraz değişiyor :)

Yinede 2 cbf kullanmış ve toplamda 10 bin km devirmiş biri olarak. İyiki cbf almışım diyorum. Ybr ye göre daha çok güven veriyor ve konforlu.

Herkese nice kazasız belasız kilometreler.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Bir saatten ne olacakki ben 4 saat hiç durmadan gittim 2 kez tık demedi maşallah ben sürati sevmem cbf uzun yolda yavaşolsada bana göre mükemmel bir alet tavsiye ederim ybr ile 2 kez dinlendiğim yolu hiç dinlenmeden geçiyorum ilk motorum ybr 125 cbf150 den sonra birdaha düşünmem herhalde
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Ben 2009 model cbf'i 8000 km de 3000 liraya satmıştım. Şimdi buna 4000 diyorum ama bu fiyata gitmeyeceğini biliyorum. Kendi malımız bize çok kıymetli. Başka ilanlara bakıyoruz diyoruz bu paralar verilirmi. Kendimize gelince iş biraz değişiyor :)

Yinede 2 cbf kullanmış ve toplamda 10 bin km devirmiş biri olarak. İyiki cbf almışım diyorum. Ybr ye göre daha çok güven veriyor ve konforlu.

Herkese nice kazasız belasız kilometreler.

yazdıklarına tamamen katılıyorum.Bana 2.700-3000 tl teklif ettiler vermek istemedim.Dediğin kendi malımız bize kıymetli.Bir de ben motorumu sıfır aldım 16.000 km boyunca her metresini bildiğim için bi başka oluyor.

Yine dediğin gibi ybr den inip motoruma binince kendimi güvende hissettim.Kıymetini bi kez daha anladım...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
İsmail,cevabın için çok teşekkür edrim.Bu arada epeyden beri yoktun,önemli birşey yoktur umarım...

Soruya gelince,cevabı malesef bu değildi,aslında sorduğum yer burası değildi:)

Eksozun bağlı olduğu yerde değilde diğer yüzündeki tıpalı yer,sanki ordanda bir eksoz çıkabilirmiş gibi.Hani bazı elektronik cihazlarda düğme yeri vardır ama düğme orda yoktur,veya arabaların konsollarında sanki bir tuş takımı daha varmış gibi çıkıntı konulur fakan her hangi bir düğme v.b birşey yoktur.

Buda tıpkı öyle birşey,görünüşte eksoz ordan sökülmüş ve tapayla kapatılmış gibi görünüyor:silent:


URL=http://img826.imageshack.us/i/motorbloutv21.jpg/]
motorbloutv21.jpg
[/URL]

anlatmak istediğim yer mavi okların gösterdiği yüzeydir
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Pardon arkadaş 1 saate kadar motosikleti alıcakmış ben yanlış anlamışım :)al kardeşim al takam hiç rahat edersin
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail,cevabın için çok teşekkür edrim.Bu arada epeyden beri yoktun,önemli birşey yoktur umarım...

Soruya gelince,cevabı malesef bu değildi,aslında sorduğum yer burası değildi:)

Eksozun bağlı olduğu yerde değilde diğer yüzündeki tıpalı yer,sanki ordanda bir eksoz çıkabilirmiş gibi.Hani bazı elektronik cihazlarda düğme yeri vardır ama düğme orda yoktur,veya arabaların konsollarında sanki bir tuş takımı daha varmış gibi çıkıntı konulur fakan her hangi bir düğme v.b birşey yoktur.

Buda tıpkı öyle birşey,görünüşte eksoz ordan sökülmüş ve tapayla kapatılmış gibi görünüyor:silent:

anlatmak istediğim yer mavi okların gösterdiği yüzeydir

Teşekkür ederim Mehmet kardeşim hamdolsun, kötü bir durum yok, işlerimin yoğunluğundan pek cevap yazamadım.

O zaman bahsettiğin yer bu resimdeki:

IMG_2656.jpg


IMG_2657.jpg


Daha önce bunu ben sormuştum aykan ve mete_han cevaplamışlardı sağolsunlar. O zaman öğrenmiştim bende.

Bu vidanın altındaki parça egzantrik gergisiymiş.
-Ne işe yarar?
Egzantrik zincirinin gerginliğini ayarlamaya yararmış.

-Nasıl ayarlanır?
Bu konuda bilgim yok. Henüz hiç açmadım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

Egzantrik gergisi hakkında Mete_han'ın cevabı:

Aydoğan o zımbırt egsantirik gergisi...çok derin yazmaktan ziyade bildiklerimi paylaşayım...hani sübap ayarı yaparsınız üst kısımda senteyle...orada küçük bir zincir görürsünüz...dikkat eden var mı...o minik zincir motor içindeki dişlilerin hareketini sağlar...ve bu zımbırtı ise o zincire basar gerer...çok basit...paletler var o zincirin yanlarında... o gergide sorun olursa motordan şakırtılar gelmeye başlar vs...çok önemli bir parça...

Bu YBR125'teki çıkıntılı hali :p Kötü gözüküyor sanki :

Sizde varda bizde yok mi :mrgreen:

j5a4ir.jpg

Aykan usta'nın cevabı:
Abi pardon anlatacak mecalim kalmamıştı yorgunluktan:p aynen üstte yazdığın gibi işte bildiğin eksantrik zincir gergisi nezaman motordan cazur cuzur ses gelmeye başladı ilk bakılacak parça ucuz 15 kağat garantidende değişiyor ancak sorun çıkarttığına rastlamış değilim, kendim hariç 1 kez değiştirmiştim ancak sorun incelen yağdanmış kestiremedik innovadaki gibi sessiz değil bu meretin zinciri.. biliyosunuz zaten..yağ ısınıp inceldimi 10 dk lık sürüşten sonra dikiş makinası gibi çalışır ..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Selamlar, motoru yeni aldım daha 250 km.'de 3. vitesten 2. vitese geçerken çat diye ses yapıyor. İyice yavaşlayıp vites düşürünce gayet normal ses falan gelmiyor. Servise götürdüm zincir yağsız ondan yapıyor dedi (bence hiç alakası yok) bende hehe deyip çıktım. Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yorumlarını yazarmı acaba.
(Honda hayat onda dedik, Çin'liyi aramayız inşallah)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
Selamlar, motoru yeni aldım daha 250 km.'de 3. vitesten 2. vitese geçerken çat diye ses yapıyor. İyice yavaşlayıp vites düşürünce gayet normal ses falan gelmiyor. Servise götürdüm zincir yağsız ondan yapıyor dedi (bence hiç alakası yok) bende hehe deyip çıktım. Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yorumlarını yazarmı acaba.
(Honda hayat onda dedik, Çin'liyi aramayız inşallah)

Motor freni yapacak devirde vites düşürdüğün için debriyaji bırakırken çıkan "çat çat çat " sesten bahsediyorsun sanırım.Motoru yeni aldgm sıralar bendede vardı 700-800 km gibi iyice azaldi 1000 den sonrada hiç yapmamaya başladi zincir yağiyla falan alakası yok 250 km lık motorun zinciri yağsiz mi kalır onla onu bağdaştıran servisten şüphe duyarım Ancak hehe diyip geçiştirmekle çok iyi yapmişsin sen ne soylesen dinlemıyceklerdir... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Motor freni yapacak devirde vites düşürdüğün için debriyaji bırakırken çıkan "çat çat çat " sesten bahsediyorsun sanırım.Motoru yeni aldgm sıralar bendede vardı 700-800 km gibi iyice azaldi 1000 den sonrada hiç yapmamaya başladi zincir yağiyla falan alakası yok 250 km lık motorun zinciri yağsiz mi kalır onla onu bağdaştıran servisten şüphe duyarım Ancak hehe diyip geçiştirmekle çok iyi yapmişsin sen ne soylesen dinlemıyceklerdir... :cherry:

Sağolasın rahatladım, bundan önceki motorumda vites problemleri ile çok uğraşmıştım o yüzden biraz moralim bozulmuştu inşallah dediğiniz gibi olur.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
arkadaşlar selamlar herkese geçen 2 hafta önce arka jantımın boya atması çok sinirlerimi bozuyordu ve bende ön ve arka jantımı boyamaya verdim ve rahatladım o pis görüntüden kurtuldum bunlarda siyah jantlarımın fotoları:)
28082010511.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

28082010512.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

28082010513.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

28082010514.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

28082010517.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

ismail kardeşimin kunlanmadıgı ve bana gönderdiği sağ kütüklük buda montajdan sonra bu şekilde duruyor açma kapama anahtarı ve marş mekanizması ismailcim merak etmiştin anca ekleyebildim bende fotoları:)
28082010515.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

28082010516.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

29000 oldu bu arada maşallah:cherry::rendeer::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst