arkadaşlar az önce işten çıktım benzin aldım motor marş basmadı biraz uğraştım baktım sigorta atmamş sonra vurdurdum çalıştı gaz verdiğm ısıttım sonra stop ettim motoru.tekrar marş bastım basmıyor tamamen bitmiş korna vs falan basmıyor GÖSTERGEDE VİTES BOŞTA ÇOK CANSIZ gösteriyor burada akü de yok elektrikçiye götürdüm akü kurşun kesmiş değişmen lazım diyor yarın o şekilde 40 km falan yapsam akü şarj etmiyor motora bir zararı olurmu.. adam 50 milyon istyor çin aküsüne samsunda 35 tl ama motora zararı olursa diye tırsıyorum usta ampul yanar dedi zararı olr dedi ama sanki aküyü basmaya çalışıyordu birde takacağı akünün amperi de yüksek sizden haber bekliyorum o şekilde 40-45 km yapsam motora zarar verirmiiiii
Bu şekilde çalıştırdıktan sonra yol yaparsan bir sıkıntı olmaz.
Sonuçta en fazla akımı marş dinamosu çekiyor sanırım.
Akü alırkende madem değiştireceksin jelli bakımsız akülerden al, suyla falan uğraşma.
http://www.rialli.com/urunler/2_motorsiklet-akuleri/9173__aku-12n7l-bs-12v-7-amper-cgl-serisi/
http://www.rialli.com/urunler/2_motorsiklet-akuleri/5753__aku-12v-7-ah-jelli-12n7l-bs/
Motora oturunca solda kalan üçgen gri kapağın altında akümüz. Metreyle ölçülerine bakıp bu yukarıdaki akülerden sipariş verebilirsin. Eğer oradaki satıcılardan da alacaksan aklında olsun jelli akü alman daha iyi olur. :cat:
