Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Motorum 2010 model olup Çorlu Onur Honda servisinden alınmıştır. 24.05.2010 tarihinde trafiğe çıkmıştır. Şuan 2286km'dedir.

Sahip olduğum 4. motosiklet , 2. CBF 150'mdir. Eskisi 2009 modeldi. 8000km yol yapıp satmıştım. Tarz değiştirdim ama memnun kalmadım tekrar sıfır cbf almıdım. Şimdi ise CC büyütmek için satıyorum.

Fiyat : 3750 TL

big_308413049yl.jpg

big_30841304oz3.jpg

big_308413042lr.jpg

big_30841304tij.jpg

big_308413048du.jpg

big_30841304km5.jpg

big_30841304yr4.jpg


Motorun 1000 km bakımı 1,5 ay önce Çorlu Onur Honda'da yapılmıştır. İşlerim nedeniyle pek gezemiyorum. Garajında brandası ile muhafaza edilmektedir. Üzerinde extra olarak Kappa'nın 120 tl değerindeki 35 litrelik çantası bulunmaktadır. Dışarıdan çok büyük gibi durmasa da aslında çok kullanışlı ve geniş hacimli çok kaliteli bir çantadır. Ayrıca motor ve ön grenaj koruma demirleride mevcuttur.

Rodajı itinayla yapılmıştır. Motor asla sağır bırakılmamıştır. Alacak kişi kilometre yaptıkça motordan daha fazla performans alacağını garanti ederim. Yakıt konusunda canınızı kesinlikle sıkmayacak bir başlangıç motorudur. YBR gibi ince değil gayet kalıplı bir yapısı vardır.

Motosiklete yeni başlayacaklara, 2. motosiklet olarak kullanıcaklara tavsiye ederim. Alacak olan kişiye Held'in brandasını da hediye edeceğim. Ayrıca deposunu da dolu vereceğim.Aynaları WIWI ayna takımı ile değiştirilmiştir. Görüş alanı şimdi çok daha iyidir.

Hiçbir borcu harcı yoktur. Vergileri ödenmiştir. Satışı hemen verilecektir.

Gayet temizdir. Her türlü kefilim makinaya. Aklınızdaki tüm soru işaretleri için mesaj veya telefonu kullanabilirsiniz.

Muratcan Berber
Telefon (Cep) 0-542-6111690

Sahibinden.com İlan no: #30841304
Sahibinden.com link = Sıfırdan Farksız Siyah İnci !
Not : Fiyat güncellendi.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Haftasonu biraderin motoruna seger korna taktım. Tavsiye ediyorum arkadaşlar kornanızı değiştirin trafikteki farkedilebilirliğiniz artsın. :cat:

Taktığım korna aşağıdaki resmin iki girişli olanı. Eski kornayı çıkartıp yerine bunu takıyorsunuz.
Normalde otomobiller için ikili set olarak satılıyor bunlar.
Teki ince teki kalın ses veriyor, ben sadece kalın ses verenini oto aksesuarcıdan aldım 7,5 TL.
Bu korna tek başına bile orijinalinden en az 3-5 kat daha yüksek sesle ötüyor.

seger01.jpg


seger02.jpg

stebel natilus compac kullanıyorum yanında korna bastığım araç şerit değiştimezse iade :)
yanlız kornayı yani kick düğmelerinin sigortası 10 onu ana sigorta olan 20 ye getirmen gerek yoksa 10 luk ile atıyor attımı da marş selektör ve korna butonları basmıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------

Debriyajı biraz boşluk bırakarak kullanıyorum.O zaman hiçbir sıkıntı olmuyor vites geçişlerinde. Vites değiştirme işini hızlı yaparsanız ve o anda gazı bırakırsanız debriyajsız da geçer. Her km de motosiklet dahada kendne geliyor. Hatta 6000 den sonrası motorun karakteri değişiyor çok performanslı olmaya ve az yakmaya başlıyor.

Jantları boyatmak çok hoş duruyorda buradaki ustalar uçuk fiyatlar çekiyor. Birinin dediğini birisi tutmuyor. Bazıları sprey boya bazıları fırın boyası daha iyidir diyor. 100-150 lira fiyat çekiyorlar.

@muratgün
Siz kaça yaptırmıştınız acaba ?

o kadar para vermene gerek yokki sök lastikleri al takoza motoru diski gazete kapla jantın kenarına koli bantı çek lastik yanaklarına boya sıçramasın bas sprey boyayı maliyet 10 lirayı geçmez o da sprey boyanın kalitelisini kullanırsan :)
tanzikli su ile yıkamazsan çıkmıyor. 1 yıldır kullanıyorum tanzikli yıkama makinam var ilk başta tuttum bir iki yerden atma yapmıştı bastım spreyi oldu bitti .
100-150 lirayı jant boyasınadan ziyade mişlen lastiğe yatırmak lazım :)
s6303571.jpg

By kaptanh at 2010-01-14
kaptan094.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
kaptan093.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
kaptan091.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
kaptan089.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
s6301923.jpg

By kaptanh at 2009-09-24
çift katlı motosiklet de yapacaz bu azimle :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ampulü deiştirdim hiç problem kalmadı :)

İlgilenen herkese teşekkürler :)

Geçmiş olsun. :) Daha öncede söylediğimiz gibi bu far ampulü patlama problemi biraz kronik cbf150'de, gerçi değişimi çok basit, kaliteli bir ampul olunca kolay kolay patlamıyor.

stebel natilus compac kullanıyorum yanında korna bastığım araç şerit değiştimezse iade :)
yanlız kornayı yani kick düğmelerinin sigortası 10 onu ana sigorta olan 20 ye getirmen gerek yoksa 10 luk ile atıyor attımı da marş selektör ve korna butonları basmıyor :)

Kaptan yalnız bahsettiğin kornanın fiyatı 65 TL olarak gördüm internette. Bu fiyat bir korna için çok sanki. Benim taktığım korna 7,5 TL :)
Hemde sigorta vs. değiştirme derdi yok, eskiyi sök, yeniyi tak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 ----------

s6301923.jpg

By kaptanh at 2009-09-24
çift katlı motosiklet de yapacaz bu azimle :)

Helal olsun, Kaçak kat çıkmışsınız :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Ampulü deiştirdim hiç problem kalmadı :)

İlgilenen herkese teşekkürler :)

sorun halloyduysa sıkıntı yok:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

stebel natilus compac kullanıyorum yanında korna bastığım araç şerit değiştimezse iade :)
yanlız kornayı yani kick düğmelerinin sigortası 10 onu ana sigorta olan 20 ye getirmen gerek yoksa 10 luk ile atıyor attımı da marş selektör ve korna butonları basmıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------



o kadar para vermene gerek yokki sök lastikleri al takoza motoru diski gazete kapla jantın kenarına koli bantı çek lastik yanaklarına boya sıçramasın bas sprey boyayı maliyet 10 lirayı geçmez o da sprey boyanın kalitelisini kullanırsan :)
tanzikli su ile yıkamazsan çıkmıyor. 1 yıldır kullanıyorum tanzikli yıkama makinam var ilk başta tuttum bir iki yerden atma yapmıştı bastım spreyi oldu bitti .
100-150 lirayı jant boyasınadan ziyade mişlen lastiğe yatırmak lazım :)
s6303571.jpg

By kaptanh at 2010-01-14
kaptan094.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
kaptan093.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
kaptan091.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
kaptan089.jpg

By kaptanh at 2009-11-17
s6301923.jpg

By kaptanh at 2009-09-24
çift katlı motosiklet de yapacaz bu azimle :)

üstad ben 80 tl verdım emme atmaya çatlamaya patlamaya karşı garantili ustadan aynen getır boyamalı tekrardan garantısı haa tabiki arkadaslarımız dıyebılırler neden o kadar para verdınde boyattırdın kendın boyardın beya dıye ancak el işçişiğim pek iyi değildir titiz işlerdede o yüzden verdim 80 tl yi nasippp:queen::queen::)

bu arada üstad kaptan bugun izmirden dönüşte gece saatini tam olarak bilmiyorum bakamadımda kordondan çıkıp alsancak garı kavşagında tam liman yönune donecekken sendın galıba lıman yonunden gelıp alsancak yonune dogru dondun ısıklardan sankı senın motoru gordum gıbıme geldı ama xenonlar cayırtı eksozun uzadın zatiii:) derken tam kestıremedım ve ısıkta kırmızı idi selam veremedım :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Motorum 2010 model olup Çorlu Onur Honda servisinden alınmıştır. 24.05.2010 tarihinde trafiğe çıkmıştır. Şuan 2286km'dedir.

Sahip olduğum 4. motosiklet , 2. CBF 150'mdir. Eskisi 2009 modeldi. 8000km yol yapıp satmıştım. Tarz değiştirdim ama memnun kalmadım tekrar sıfır cbf almıdım. Şimdi ise CC büyütmek için satıyorum.

Fiyat : 4000 TL

big_308413049yl.jpg

big_30841304oz3.jpg

big_308413042lr.jpg

big_30841304tij.jpg

big_308413048du.jpg

big_30841304km5.jpg

big_30841304yr4.jpg


Motorun 1000 km bakımı 1,5 ay önce Çorlu Onur Honda'da yapılmıştır. İşlerim nedeniyle pek gezemiyorum. Garajında brandası ile muhafaza edilmektedir. Üzerinde extra olarak Kappa'nın 120 tl değerindeki 35 litrelik çantası bulunmaktadır. Dışarıdan çok büyük gibi durmasa da aslında çok kullanışlı ve geniş hacimli çok kaliteli bir çantadır. Ayrıca motor ve ön grenaj koruma demirleride mevcuttur.

Rodajı itinayla yapılmıştır. Motor asla sağır bırakılmamıştır. Alacak kişi kilometre yaptıkça motordan daha fazla performans alacağını garanti ederim. Yakıt konusunda canınızı kesinlikle sıkmayacak bir başlangıç motorudur. YBR gibi ince değil gayet kalıplı bir yapısı vardır.

Motosiklete yeni başlayacaklara, 2. motosiklet olarak kullanıcaklara tavsiye ederim. Alacak olan kişiye Held'in brandasını da hediye edeceğim. Ayrıca deposunu da dolu vereceğim.Aynaları WIWI ayna takımı ile değiştirilmiştir. Görüş alanı şimdi çok daha iyidir.

Hiçbir borcu harcı yoktur. Vergileri ödenmiştir. Satışı hemen verilecektir.

Gayet temizdir. Her türlü kefilim makinaya. Aklınızdaki tüm soru işaretleri için mesaj veya telefonu kullanabilirsiniz.

Muratcan Berber
Telefon (Cep) 0-542-6111690

Sahibinden.com İlan no: #30841304
Sahibinden.com link = Sıfırdan Farksız Siyah İnci !

üstad hangi ara satıldı cbf ya :D ben alacaktım :) alana hayırlı olsun.. çok temiz bir motor valla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:19 ----------

Arkadaşlar istanbul anadolu yakası (kadıköy ümraniye v.s. ) wiwi ayna nereden bulabilirim ve fiyatlar nedir.bilen varmı acaba? nettende alabilirim link varsa.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
sorun halloyduysa sıkıntı yok:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------



üstad ben 80 tl verdım emme atmaya çatlamaya patlamaya karşı garantili ustadan aynen getır boyamalı tekrardan garantısı haa tabiki arkadaslarımız dıyebılırler neden o kadar para verdınde boyattırdın kendın boyardın beya dıye ancak el işçişiğim pek iyi değildir titiz işlerdede o yüzden verdim 80 tl yi nasippp:queen::queen::)

bu arada üstad kaptan bugun izmirden dönüşte gece saatini tam olarak bilmiyorum bakamadımda kordondan çıkıp alsancak garı kavşagında tam liman yönune donecekken sendın galıba lıman yonunden gelıp alsancak yonune dogru dondun ısıklardan sankı senın motoru gordum gıbıme geldı ama xenonlar cayırtı eksozun uzadın zatiii:) derken tam kestıremedım ve ısıkta kırmızı idi selam veremedım :wiinkk::rendeer:

artçın vardı senin değilmi bende dikkat ettim sana sende de zenon vardı. inciraltına gidiyordum izmirli birkaç motorcu arkadaş ile bayramlaşmak için toplanmıştık. bilsem keşke durur tanışırdık :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:32 ----------

bu arada ben boyacıda boya attırsam normal değil metalik boyatırım üzeri vernikli parlak olur. o zaman o kadar para verdiğime de değdiğini düşünürüm. aslında benim yaptığım bantlama sisteminde inan lastikleri sökmeye gerek bile yok. acemiliğimize geldi söktüm bir daha boyasam sökmem bile :)
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
cbf 150 ailesini yeni katıldım herkese iyi bayramlar
umarım bu motordan memnun kalırım
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
üstad hangi ara satıldı cbf ya :D ben alacaktım :) alana hayırlı olsun.. çok temiz bir motor valla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:19 ----------

Arkadaşlar istanbul anadolu yakası (kadıköy ümraniye v.s. ) wiwi ayna nereden bulabilirim ve fiyatlar nedir.bilen varmı acaba? nettende alabilirim link varsa.

dudullu'da aktaş motor tayfundan çiftini 15 tl ye alabilirsin.

imam hatip lisesi ileri minübus yolu üzeri
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
Yeni üye

ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILDIM.SİTENİZİ TAKİP EDİYORDUM.BENİ ETKİLEMENİZ NETİCESİNDE BEN DE CBF 150 ALDIM.2008 15500 KM. DE UZUN ZAMANDIR ( 20 SENE) MOTOR KULLANMADIM.BİZİM ZAMANIMIZDA BENZİNE YAĞ DA KONUYORDU. YANİ TEKNOLOJİ ÇOOOK İLERLEMİŞ.HONDA ÇOK SERİ MOTOR.VE STOP ETTİRİYORUM:mrgreen:KULLANMAYI KOLAYLAŞTIRACAK BİR ÖĞRETİM KILAVUZU , DÖKÜMAN TAVSİYE EDR MİSİNİZ? HONDANIN BAKIM VE KULLANIM KILAVUZU GİBİ.:queen:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Hocam motorunuzu ne fiyata ve hangi şehirden aldınız yazarsanız çok iyi olur. Bende bikaç ay içinde düşünüyorum, araştırıyorum.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILDIM.SİTENİZİ TAKİP EDİYORDUM.BENİ ETKİLEMENİZ NETİCESİNDE BEN DE CBF 150 ALDIM.2008 15500 KM. DE UZUN ZAMANDIR ( 20 SENE) MOTOR KULLANMADIM.BİZİM ZAMANIMIZDA BENZİNE YAĞ DA KONUYORDU. YANİ TEKNOLOJİ ÇOOOK İLERLEMİŞ.HONDA ÇOK SERİ MOTOR.VE STOP ETTİRİYORUM:mrgreen:KULLANMAYI KOLAYLAŞTIRACAK BİR ÖĞRETİM KILAVUZU , DÖKÜMAN TAVSİYE EDR MİSİNİZ? HONDANIN BAKIM VE KULLANIM KILAVUZU GİBİ.:queen:

Honda nın kullanım kılavuzunu daha önce arkadaşlar yayınlamıştı ben şimdi bulamadım,yazını görenler link atacaktır.Ama kılavuzda kullanıma dayir bi kaç şey yazsada pek katkı sağlayacağını sanmam.:)
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
6
yav ağalar abiler bende 2008 model 26 000 km de CBF 150 var aldığımdan beri yaklaşık 29 km lik bi yol gidiyorum ama yokuş yukarı keskin virajllar var yolda tabi viraja girerken gazı kesiyorum viraj bitiyor gaz veriyorum gazı kesiyor tekrar alıyor tamamen sürül keyfimi bile kacırıyo ne bu sorun başka arkadaşlarda bu varmı bunu bilen varsa ALLAH rızası için yardım edin valla ben bu motoru dereden aşağı atacam cok moral bozucu bu gaz kesme olayı nedir yardım lütfen bilen varsa
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
artçın vardı senin değilmi bende dikkat ettim sana sende de zenon vardı. inciraltına gidiyordum izmirli birkaç motorcu arkadaş ile bayramlaşmak için toplanmıştık. bilsem keşke durur tanışırdık :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:32 ----------

bu arada ben boyacıda boya attırsam normal değil metalik boyatırım üzeri vernikli parlak olur. o zaman o kadar para verdiğime de değdiğini düşünürüm. aslında benim yaptığım bantlama sisteminde inan lastikleri sökmeye gerek bile yok. acemiliğimize geldi söktüm bir daha boyasam sökmem bile :)

evet arkamda artçım vardı bi iş için akşamüstü gelmiştik az biraz daha takılıp kordon tarafında ondan sonra manisaya geri dönüyordum nasip kısmet bi gün buluşup tanışırız işallah:):rendeer: bu arada herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum arkadaşlar:)
bende boyayı aynen parlak yaptırdım fotolarını koymuştum zaten mat yapmaktansa parlak yapınca daha yakışıklı oluyor matı başka motorda parlağı ise kendi motorumda görüyorum ve parlak jantların daha yakışıklı olduğu kanatindeyin bende:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:04 ----------

arkadaşlar bende motorumu satıyorum hayırlısı ile scootera binmek niyetiyle tanıdık buradan bi dostumuza giderse sevinirim en azından benim gibi bakan birileri olur işallah:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-orjinal-sahibinden-tertemiz-ve-bakimli/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst