Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Bu hafta çeşmeye gidicem nasipse bornovada ramazan abi var motocrosçu o satıyor böyle şeyleri bi ona uğrarım bulamazsam karamanlarda bulurum inşallah dağlılardan kask alayım dedim 180 liralık kaska 260 tl dedi manisadan bişey alıncak gibi değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

Bence satma pişman olursun bu motosiklet işi hastalık birkere bulaştınmı kolay kolay kurtuluş yok hep satıyorum birdaha almıcam diyorum ama yine alıyorum 5.cbf m şuan kullandığım 2010 model gıcır gıcır bugün 3650 teklif geldi ama vermicem sonra çok arıyorum pişman oluyorum

Ben de satmak istemiyorum aslında hem ilk motosikletim hem de sıfır almıştım.Mecburiyetten satıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------

Benim bi sorum olacak sizlere şimdi motorumda son zamanlarda bir zırıltı başladı ama resmen zırıl zırıl bi ses sanki vidalar gevşekmiş gibi bu ses biraz devirlenince başlıyor ama nedenini anlayamadım bütün vidaları sıktım heryeri kontrol ettim ama olmadı titreşimde var bide motorda ne önerirsiniz bana. motor 1700 km de daha 1000 km bakımı yapıldı.

İlk km lerde her çeşit ses gelir çok kendini yorma yumuşak kullanmaya devam et. Cbf 8.000 den sonra inanılmaz bi motor oluyor.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
Ben de satmak istemiyorum aslında hem ilk motosikletim hem de sıfır almıştım.Mecburiyetten satıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------



İlk km lerde her çeşit ses gelir çok kendini yorma yumuşak kullanmaya devam et. Cbf 8.000 den sonra inanılmaz bi motor oluyor.

Motorun 1000 km bakımı yapıldı, kaliteli bir yağ da konuldu. şu anda 1300 km'de. Hız olarak düz yolda 100-105'i geçmiyor. rodaj döneminde hiç zorlamadığım, 70'i asla geçmediğim halde maksimum hızı bu. bu normal mi acaba?
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
İlk zamanlar gelen seslere aldırış etme titreme olayına gelince cbf 150 en az vibrasyona sahip motorlardan biridir sanırım motosikletin yeni olmasından dolayı motor takozlarının sertliğinden kaynaklanıyor olabilir zamanla düzelmezse işini bilen servisin birine gösterirsin bakalım onlar ne diyecekler dikkat et sanada bunun motor gitmiş yeni motor yapalım demesinler:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 ----------

MEAPE arkadaşım cbf150 sürat motosikleti değildir 100 km hız neyine yetmiyo sür keyfini çıkar sıkıştırma okadar yeni motosikleti yazıktır ben 7000 deyim ama halaa 80 gidiyorum üzülüyorum be basınca öyle bas bas bağırmasına dayanamıyorum
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Bu hafta çeşmeye gidicem nasipse bornovada ramazan abi var motocrosçu o satıyor böyle şeyleri bi ona uğrarım bulamazsam karamanlarda bulurum inşallah dağlılardan kask alayım dedim 180 liralık kaska 260 tl dedi manisadan bişey alıncak gibi değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

Bence satma pişman olursun bu motosiklet işi hastalık birkere bulaştınmı kolay kolay kurtuluş yok hep satıyorum birdaha almıcam diyorum ama yine alıyorum 5.cbf m şuan kullandığım 2010 model gıcır gıcır bugün 3650 teklif geldi ama vermicem sonra çok arıyorum pişman oluyorum

dostum kahramanlarda kesin bulursun izmirin moto çarşısı nede olsa orası:):) dağlılar sağolsun nolan n62 eski yıllardan beri beklemiş kaska bile 350 lira fiyat çekiyorlar ancak dün bi arkadaşım gitti izmire kask almaya uygun bi kask bulamamış hoş gerçi bayaa kıl bir arkadaştır sen çok kılsın sana göre yoktur normalde vardır dedim bende ama :queen::queen::) kask içinde dağlılar değilde izmir mantıklı gene boşver kazanmasın vicdansızlar izmir kazansın bol çesidiyle:):wiinkk::cat:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Motorun 1000 km bakımı yapıldı, kaliteli bir yağ da konuldu. şu anda 1300 km'de. Hız olarak düz yolda 100-105'i geçmiyor. rodaj döneminde hiç zorlamadığım, 70'i asla geçmediğim halde maksimum hızı bu. bu normal mi acaba?

Bu hız normal,pek sıkıştırmaya gerek yok.:cat:
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Kaskı yarın sipariş vericem istanbul motolizden LS2 DELTA ÇENE AÇILIR GÜNEŞ VİZÖRLÜ 200 tl 10 taksit vade farksız 2 gün içinde geçer elime bence bana en uygun kask modeli bu fiyatıda çok uydun bakalım memnun kalıcakmıyız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------

Dağlılar tc avcunu yalasın 180 tl lik kaska 260 120 tl lik monta 200 tl diyorlar adamlarda hiç utanma yok ordada var bi artist sarı bişey sanki biz bişeyden anlamıyormuşuz gibi af edersin ama düdüklemeye çalışıyor bende lbc ve armode mont vardı nıc eldiven ve bel koruma hepsini motolizden almıştım dağlılara oranla yarı fiyatına sizde motolizi inceleyebilirsiniz fiyatlar gayet uygun ve güvenilir
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
İlk zamanlar gelen seslere aldırış etme titreme olayına gelince cbf 150 en az vibrasyona sahip motorlardan biridir sanırım motosikletin yeni olmasından dolayı motor takozlarının sertliğinden kaynaklanıyor olabilir zamanla düzelmezse işini bilen servisin birine gösterirsin bakalım onlar ne diyecekler dikkat et sanada bunun motor gitmiş yeni motor yapalım demesinler:mrgreen:

Evet sese alışcaz geçmesini beklicez artık ama titreşim abartı değil çok hafif belki oda geçer.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Selamlar herkese. Ben de geçen hafta sıfır bir CBF 150 aldım. Şuan itibariyle motordan memnunum. Ancak motor ilk çalıştırma da biraz geç ısınıyor. Rölantinin düşük olmasından kaynaklanabileceğini düşündüm ilk başta ama size de bir sormak istedim acaba rodaj dönemine ait bir sorun mudur bu? Motor bu yazın sıcağında bile jikle istiyorsa kışın ne yapıcaz? :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Selamlar herkese. Ben de geçen hafta sıfır bir CBF 150 aldım. Şuan itibariyle motordan memnunum. Ancak motor ilk çalıştırma da biraz geç ısınıyor. Rölantinin düşük olmasından kaynaklanabileceğini düşündüm ilk başta ama size de bir sormak istedim acaba rodaj dönemine ait bir sorun mudur bu? Motor bu yazın sıcağında bile jikle istiyorsa kışın ne yapıcaz? :)

enteresandır jikleyi çeksende elle gaz vermek zorunda kalıyorsun
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Satan satana motorunu inşallah alırsın tekrar ama 4000 tl verildikten sonra sıfır alırım diyen olur benim gibi biraz ucuk değil mi ?
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
http://www.izlesene.com/video/amator-cbf-150-egsoz/2371147
birde bu videodaki egsoz var. hakan beyin stoklarında kalmadı gerçi :)
aydoğancım gayet tok çıkıyor. Race sesi beklemek aptallık olur. tam bir 150 lik sesi oldu yani patır patır. Kapalı alanda daha da fena.. uzun yolda biraz kafa ütüler :) ama şehir içinde iyi.yakıt da bir artış hissetmedim şimdi de egsoz un hatrına biraz daha uzun devirler ve aragazları olacak o da yakıtı artıtır tabikide..

Aynı egsozdan bende taktım.Gayet tok ve güzel bir sesi var.Aragaz vermekten yarım depo benzini bitiricez galiba :) Fakat dikkatimi çeken bişey oldu.Egsozu taktıktan sonra özellikle alt devirlerde çekiş düştü gibime geldi.Sanki orj. egsoz varken daha çabuk devirleniyodu.Orjinal egsozdaki sıkıştırma ve geri tepme mantığından dolayı oluşan gücü bu egsozla kaybetmişmi oluyoruz acaba. :silent: KaptanHasan' dan acele şekilde bu soruya cevap bekliyorum. :) Bu konu içime dert oldu. :pale:

Teşekkürler :cat:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Dostum bende bu eksozdan takmayı düşünüyorum istanbulda avrupa yakası mı yoksa anadolu yakasında mı oturuyorsun görme şansım olursa sesi dinlemeyi çok istiyorum bide sen nerden aldın anes motordan mı ?
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
İlk zamanlar gelen seslere aldırış etme titreme olayına gelince cbf 150 en az vibrasyona sahip motorlardan biridir sanırım motosikletin yeni olmasından dolayı motor takozlarının sertliğinden kaynaklanıyor olabilir zamanla düzelmezse işini bilen servisin birine gösterirsin bakalım onlar ne diyecekler dikkat et sanada bunun motor gitmiş yeni motor yapalım demesinler:mrgreen:

Evet sese alışcaz geçmesini beklicez artık ama titreşim abartı değil çok hafif belki oda geçer.


Egzozunu motor bloğuna bağlayan yerdeki civatayı kontrol et. Klips olacak orada bir tane.. Sıkımı değilmi ?
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satan satana motorunu inşallah alırsın tekrar ama 4000 tl verildikten sonra sıfır alırım diyen olur benim gibi biraz ucuk değil mi ?

rodaj sıkıntısı ,yok orasından ses geldi yok burasından ses geldi sıkıntısı yaşamadan layıkiyle açılmış ıslak yol,yağmur görmemiş sıfırından farksız bir garaj motoru için uygun fiyat bence.. artı koruma demirleride mevcut.bir kaç ay önce bende sizin gibi düşünerek sıfır aldım ve şimdiki düşüncem ileride tekrar alacak olsam cbf150 alırım fakat km'si düşük 2. el alırım :) saygı ve sevgiler..
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
rodaj sıkıntısı ,yok orasından ses geldi yok burasından ses geldi sıkıntısı yaşamadan layıkiyle açılmış ıslak yol,yağmur görmemiş sıfırından farksız bir garaj motoru için uygun fiyat bence.. artı koruma demirleride mevcut.bir kaç ay önce bende sizin gibi düşünerek sıfır aldım ve şimdiki düşüncem ileride tekrar alacak olsam cbf150 alırım fakat km'si düşük 2. el alırım :) saygı ve sevgiler..

kimse yanlis anlamasin ama sahsi fikrimi yazmak zorundayim.

4000 liraya ikinci el cbf 150 alan insani ben normal karsilamam, isterse motor 100 km'de olsun.
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse yanlis anlamasin ama sahsi fikrimi yazmak zorundayim.

4000 liraya ikinci el cbf 150 alan insani ben normal karsilamam, isterse motor 100 km'de olsun.

400tl daha verip motor grenaj koruma demirli, sıfır plaka ruhsat işlemli, sıfır cbf'yi bayiden alabilirsiniz hocam saygı duyarım tabikide... zorla satmıyorum.alanada hayırlı olmasını diliyorum...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
400tl daha verip motor grenaj koruma demirli, sıfır plaka ruhsat işlemli, sıfır cbf'yi bayiden alabilirsiniz hocam saygı duyarım tabikide... zorla satmıyorum.alanada hayırlı olmasını diliyorum...

seni bunaltmak için değil inanki içimden geldiği için yazıyorum.

anes motor 4140 tl ye plaka ,sigorta dahil teslim ediyor

eşantiyon olarakta yanlış hatırlamıyorsam koruma demiri yada yan ayak veriyordu.

ön koruma demirini 20 tl'ye aldım.

sonuçta 200 lira fazla verip sıfır alabiliyorum:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst