Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
CBF 150 YEDEK PARÇALARI

Debriyaj balatası : 60TL
Zicir Orjinal : 41 TL
Zincir Y.Sanayi : 20 TL
Zincir Oringli UFK Marka : 60 TL
Arka Balata Orjinal : 30 TL
Ön Balata Orjinal : 80 TL ( Yan Sanayisi 20 TL)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
CBF 150 YEDEK PARÇALARI

Debriyaj balatası : 60TL
Zicir Orjinal : 41 TL
Zincir Y.Sanayi : 20 TL
Zincir Oringli UFK Marka : 60 TL
Arka Balata Orjinal : 30 TL
Ön Balata Orjinal : 80 TL ( Yan Sanayisi 20 TL)

hakan bey sizden aydınlatma olayına çözüm istiyoruz:cherry:

mum ışığında gitmek romantik olsada hiç bişi görmüyoz:pr:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Beyler bizim arka stop lambası yanlış bilmiyorsam 21/5 w. 5w olan teli koptu, hani şu motor çalışırken rolantide farlar gibi yanıp sonen stop. Frene basınca 21w yanıyor ancak 5w kopuk yanmıyor, gece sürüşleri tehlikeli oluyor. Nereden bulabilirim stop ampulünü ?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Beyler bizim arka stop lambası yanlış bilmiyorsam 21/5 w. 5w olan teli koptu, hani şu motor çalışırken rolantide farlar gibi yanıp sonen stop. Frene basınca 21w yanıyor ancak 5w kopuk yanmıyor, gece sürüşleri tehlikeli oluyor. Nereden bulabilirim stop ampulünü ?

dostum tüm oto elektrikçilerinde mevcut tanesi 1 tl.

ümraniye sanayiide bolca mevcut hatta tüm benzin istesyonlarında da var
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Akep mi taktın?... Ba bababa... :p:p
Aksesuarların motorun fiyatını geçti ha... :cherry:

Hadi hayırlı olsun Hasan, sesini merak ediyorum bende. Yakıt tüketimini, egsozu taktıktan sonra yine ölçersen güzel bir bilgi olur, bakalım yakıtı artıracakmı ?

CBF 150 YEDEK PARÇALARI

Debriyaj balatası : 60TL
Zicir Orjinal : 41 TL
Zincir Y.Sanayi : 20 TL
Zincir Oringli UFK Marka : 60 TL
Arka Balata Orjinal : 30 TL
Ön Balata Orjinal : 80 TL ( Yan Sanayisi 20 TL)

http://www.izlesene.com/video/amator-cbf-150-egsoz/2371147
birde bu videodaki egsoz var. hakan beyin stoklarında kalmadı gerçi :)
aydoğancım gayet tok çıkıyor. Race sesi beklemek aptallık olur. tam bir 150 lik sesi oldu yani patır patır. Kapalı alanda daha da fena.. uzun yolda biraz kafa ütüler :) ama şehir içinde iyi.yakıt da bir artış hissetmedim şimdi de egsoz un hatrına biraz daha uzun devirler ve aragazları olacak o da yakıtı artıtır tabikide..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ozaman bunlarda o elemanın kullandığının kalitesiyle aynı diye biliriz yani..
Evet, bence kalitesi aynıdır. Sonuçta plastik parça.

CBF 150 YEDEK PARÇALARI

Debriyaj balatası : 60TL
Zicir Orjinal : 41 TL
Zincir Y.Sanayi : 20 TL
Zincir Oringli UFK Marka : 60 TL
Arka Balata Orjinal : 30 TL
Ön Balata Orjinal : 80 TL ( Yan Sanayisi 20 TL)
Bilgi için teşekkürler Hakan Bey.

Beyler bizim arka stop lambası yanlış bilmiyorsam 21/5 w. 5w olan teli koptu, hani şu motor çalışırken rolantide farlar gibi yanıp sonen stop. Frene basınca 21w yanıyor ancak 5w kopuk yanmıyor, gece sürüşleri tehlikeli oluyor. Nereden bulabilirim stop ampulünü ?

Reborn dostum ben geçen haftalarda bahsettiğin ampulü değiştirmiştim. Hatta resimde koymuştum buraya :)

Rialliden almıştım 0,56 TL :) Birebir bu ürün uyuyor. Ben zaten başka ürünlerde sipariş geçtiğim için buradan aldım ama babaçi'nin söylediği gibi bir çok yerde yakın çevrende muhtemelen bulabilirsin.

http://www.rialli.com/ara/2549__tw-ampul-1016-12-v-215-w-sasi-tirnak-ms149/


http://www.izlesene.com/video/amator-cbf-150-egsoz/2371147
birde bu videodaki egsoz var. hakan beyin stoklarında kalmadı gerçi :)
aydoğancım gayet tok çıkıyor. Race sesi beklemek aptallık olur. tam bir 150 lik sesi oldu yani patır patır. Kapalı alanda daha da fena.. uzun yolda biraz kafa ütüler :) ama şehir içinde iyi.yakıt da bir artış hissetmedim şimdi de egsoz un hatrına biraz daha uzun devirler ve aragazları olacak o da yakıtı artıtır tabikide..

Eyvallah Hasan. Video için sağolasın, merakımızı giderdin.
Bence gayet güzel olmuş. Yakından dinlemek lazım asıl ama videoda yeter :)

Kebapçıların soba borusu gibi egsozlarından :) bin kat güzel olmuş, tipide hoş ve çindeki versiyonlardan daha güzel, tok ses vermiş. Güle güle kullan. :cat:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
hakan bey sizden aydınlatma olayına çözüm istiyoruz:cherry:

mum ışığında gitmek romantik olsada hiç bişi görmüyoz:pr:

sonuçta hepsinin mum gücü cinsinden değeri var :D ama bizim mum dibini aydınlatmadığı gibi başka yeride aydınlatmıyor :D

Beyler bizim arka stop lambası yanlış bilmiyorsam 21/5 w. 5w olan teli koptu, hani şu motor çalışırken rolantide farlar gibi yanıp sonen stop. Frene basınca 21w yanıyor ancak 5w kopuk yanmıyor, gece sürüşleri tehlikeli oluyor. Nereden bulabilirim stop ampulünü ?

D&B den almıştım ben 1 lira küsür bişeydi yanlış hatırlamıyorsam, aydoğanın verdiği linkte riallide daha da ucuz ;)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba, ailem ile motora karşı iç savaşı yendim, biraz önce babamla son görüşmemi yaptım ve haftaya bir satışımız var onu yaparak büyük bir sıkıntıdan kurtuluyoruz ve sonrasında motorumu alabiliyorum. Yani haftaya kadar sabır sonra gelsin motor :queen:

Arkadaşlar uygun fiyatlı cbf düşünüyorum, önerileriniz nelerdir varmı çevrenizde eş dost ? Maximum 3.000 TL vermek istiyorum
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Evet, bence kalitesi aynıdır. Sonuçta plastik parça.


Bilgi için teşekkürler Hakan Bey.



Reborn dostum ben geçen haftalarda bahsettiğin ampulü değiştirmiştim. Hatta resimde koymuştum buraya :)

Rialliden almıştım 0,56 TL :) Birebir bu ürün uyuyor. Ben zaten başka ürünlerde sipariş geçtiğim için buradan aldım ama babaçi'nin söylediği gibi bir çok yerde yakın çevrende muhtemelen bulabilirsin.

http://www.rialli.com/ara/2549__tw-ampul-1016-12-v-215-w-sasi-tirnak-ms149/




Eyvallah Hasan. Video için sağolasın, merakımızı giderdin.
Bence gayet güzel olmuş. Yakından dinlemek lazım asıl ama videoda yeter :)

Kebapçıların soba borusu gibi egsozlarından :) bin kat güzel olmuş, tipide hoş ve çindeki versiyonlardan daha güzel, tok ses vermiş. Güle güle kullan. :cat:

bnece videodan daha iyi bir sesi var. Dikkatimi çekti de arabaların arasına girdiğimde daha duyulur ve görülür oldum.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
bnece videodan daha iyi bir sesi var. Dikkatimi çekti de arabaların arasına girdiğimde daha duyulur ve görülür oldum.

Dışardan çok hoş bir ses ilk duyduğumda tamam dedim bende alıyorum ama bugün şöyle bi 5 km falan sürdüm ve devirli kullandım almıyorum dedim:p Uzun yolda çekilmez aga:) Ses duymak istediğimde çıkarız seninle yola abi alırım hevesimi sonra yine tıs tıs devam orjinal egsozla:mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Adrion dostum kusura bakma yanlış anlamışım :) ama iide arkadaş motor imi vermemişsiniz bide bu forumda varsa yoksa cbf 150 dir:wiinkk: bu yüzden bi yanlış anlaşılma olmuş :cat:[/QUOTE]

möhüm değel kardeşim ps 150 topiği öldüğü için buraya yazıyorum en canlıs burası:d
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Sağolun gençler şimdi dolaşıyorum benzin istasyonlarını :) Maksimum 2 tl veririm çünkü vakit nakittir uğraşamam aramakla :) Hadi ben kaçtım kalın sağlıcakla, ayrıca şu egzoza bende heves ettim he ama bulamam sanırım sağda solda..
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
dsc00381lj.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00380hw.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00379rd.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00378pm.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00385u.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00399hc.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00398l.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00402i.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00407m.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00396i.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
dsc00395t.jpg

By kaptanh at 2010-07-17
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Özcan'ın KOSO aynalar gelmiş :)
Hayırlı olsun. Ayar kısmı biraz uğraştırıyor, kolay halledebildinizmi?
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar motor arıyorum max 3.000TL düşünüyorum, varmı bildiğiniz önerebileceğiniz ? Veya 250cc Chopper / Cruiser önerisi istiyorum.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Arkadaşlar motor arıyorum max 3.000TL düşünüyorum, varmı bildiğiniz önerebileceğiniz ? Veya 250cc Chopper / Cruiser önerisi istiyorum.

Yani cbf topiğinde sana ybr ya da apache al dememizi bekleme :cherry: Beğeniyorsan naked tarzında bunlar iyidir.Yakıt,pratiklik, rahatlık vs. bakımından. Cruiser tarzında 3000 tl ye kaliteli bi alet bulabilir misin bilmiyorum.Ama 250 cc de benm favorim Suzuki vl250 intruder dir.Fiyatı konusunda bilgim yok.Tavsiyem belli bi tarzın dışına çıkma,yoksa bu işin içinden çıkamazsın.Çok büyük bi dünya:) Kolay gelsin..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba, ailem ile motora karşı iç savaşı yendim, biraz önce babamla son görüşmemi yaptım ve haftaya bir satışımız var onu yaparak büyük bir sıkıntıdan kurtuluyoruz ve sonrasında motorumu alabiliyorum. Yani haftaya kadar sabır sonra gelsin motor :queen:

Arkadaşlar uygun fiyatlı cbf düşünüyorum, önerileriniz nelerdir varmı çevrenizde eş dost ? Maximum 3.000 TL vermek istiyorum

Arkadaşlar motor arıyorum max 3.000TL düşünüyorum, varmı bildiğiniz önerebileceğiniz ? Veya 250cc Chopper / Cruiser önerisi istiyorum.

@worldwideweb
Aileyi iknâ etmene sevindim. Yalnız 3 bin TL'ye bulabileceğin cruiser motorlar genelde çinlilerden olacaktır. Genelde sorun çıkartır, sık bakım gerektirir.
3 bin TL civarına temiz CBF bulabilirsin. Sahibindeni sürekli kontrol et.

Bizim Evren (Jr.) yeni motor aldı, cbfyi satıyor istersen bir görüş fiyatta anlaşabilirsen eğer onun motordan daha temizini bulabileceğini zannetmiyorum.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Yani cbf topiğinde sana ybr ya da apache al dememizi bekleme :cherry: Beğeniyorsan naked tarzında bunlar iyidir.Yakıt,pratiklik, rahatlık vs. bakımından. Cruiser tarzında 3000 tl ye kaliteli bi alet bulabilir misin bilmiyorum.Ama 250 cc de benm favorim Suzuki vl250 intruder dir.Fiyatı konusunda bilgim yok.Tavsiyem belli bi tarzın dışına çıkma,yoksa bu işin içinden çıkamazsın.Çok büyük bi dünya:) Kolay gelsin..

haklısınız :) tabikide. ben cbf almak istiyorum 3.000 TL 'ye kadar. Ama olurda 1 hafta içinde istediğimi bulamazsam diye ikinci bir seçenek olarak cruser düşündüm. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:12 ----------

@worldwideweb
Aileyi iknâ etmene sevindim. Yalnız 3 bin TL'ye bulabileceğin cruiser motorlar genelde çinlilerden olacaktır. Genelde sorun çıkartır, sık bakım gerektirir.
3 bin TL civarına temiz CBF bulabilirsin. Sahibindeni sürekli kontrol et.

Bizim Evren (Jr.) yeni motor aldı, cbfyi satıyor istersen bir görüş fiyatta anlaşabilirsen eğer onun motordan daha temizini bulabileceğini zannetmiyorum.

Bir iki saat sonra arayacağım, jr 'nin motor sahibinden.com 'da favor ilanlarımda ekli :mrgreen: , şimdi pazar pazar bu saatte aramak istemiyorum, belki halen yatıyordur :p

Motoru temiz ve aklımda var aslında, sadece fiyatı en son ne olur onu merak ediyorum, bakalım bellimi olur alırım walla :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst