CBF 150 YEDEK PARÇALARI
Debriyaj balatası : 60TL
Zicir Orjinal : 41 TL
Zincir Y.Sanayi : 20 TL
Zincir Oringli UFK Marka : 60 TL
Arka Balata Orjinal : 30 TL
Ön Balata Orjinal : 80 TL ( Yan Sanayisi 20 TL)
Beyler bizim arka stop lambası yanlış bilmiyorsam 21/5 w. 5w olan teli koptu, hani şu motor çalışırken rolantide farlar gibi yanıp sonen stop. Frene basınca 21w yanıyor ancak 5w kopuk yanmıyor, gece sürüşleri tehlikeli oluyor. Nereden bulabilirim stop ampulünü ?
Akep mi taktın?... Ba bababa...
Aksesuarların motorun fiyatını geçti ha... :cherry:
Hadi hayırlı olsun Hasan, sesini merak ediyorum bende. Yakıt tüketimini, egsozu taktıktan sonra yine ölçersen güzel bir bilgi olur, bakalım yakıtı artıracakmı ?
CBF 150 YEDEK PARÇALARI
Debriyaj balatası : 60TL
Zicir Orjinal : 41 TL
Zincir Y.Sanayi : 20 TL
Zincir Oringli UFK Marka : 60 TL
Arka Balata Orjinal : 30 TL
Ön Balata Orjinal : 80 TL ( Yan Sanayisi 20 TL)
Evet, bence kalitesi aynıdır. Sonuçta plastik parça.Ozaman bunlarda o elemanın kullandığının kalitesiyle aynı diye biliriz yani..
Bilgi için teşekkürler Hakan Bey.CBF 150 YEDEK PARÇALARI
Debriyaj balatası : 60TL
Zicir Orjinal : 41 TL
Zincir Y.Sanayi : 20 TL
Zincir Oringli UFK Marka : 60 TL
Arka Balata Orjinal : 30 TL
Ön Balata Orjinal : 80 TL ( Yan Sanayisi 20 TL)
Beyler bizim arka stop lambası yanlış bilmiyorsam 21/5 w. 5w olan teli koptu, hani şu motor çalışırken rolantide farlar gibi yanıp sonen stop. Frene basınca 21w yanıyor ancak 5w kopuk yanmıyor, gece sürüşleri tehlikeli oluyor. Nereden bulabilirim stop ampulünü ?
http://www.izlesene.com/video/amator-cbf-150-egsoz/2371147
birde bu videodaki egsoz var. hakan beyin stoklarında kalmadı gerçi
aydoğancım gayet tok çıkıyor. Race sesi beklemek aptallık olur. tam bir 150 lik sesi oldu yani patır patır. Kapalı alanda daha da fena.. uzun yolda biraz kafa ütülerama şehir içinde iyi.yakıt da bir artış hissetmedim şimdi de egsoz un hatrına biraz daha uzun devirler ve aragazları olacak o da yakıtı artıtır tabikide..
hakan bey sizden aydınlatma olayına çözüm istiyoruz:cherry:
mum ışığında gitmek romantik olsada hiç bişi görmüyozr:
Beyler bizim arka stop lambası yanlış bilmiyorsam 21/5 w. 5w olan teli koptu, hani şu motor çalışırken rolantide farlar gibi yanıp sonen stop. Frene basınca 21w yanıyor ancak 5w kopuk yanmıyor, gece sürüşleri tehlikeli oluyor. Nereden bulabilirim stop ampulünü ?
sonuçta hepsinin mum gücü cinsinden değeri varama bizim mum dibini aydınlatmadığı gibi başka yeride aydınlatmıyor
![]()
Evet, bence kalitesi aynıdır. Sonuçta plastik parça.
Bilgi için teşekkürler Hakan Bey.
Reborn dostum ben geçen haftalarda bahsettiğin ampulü değiştirmiştim. Hatta resimde koymuştum buraya
Rialliden almıştım 0,56 TLBirebir bu ürün uyuyor. Ben zaten başka ürünlerde sipariş geçtiğim için buradan aldım ama babaçi'nin söylediği gibi bir çok yerde yakın çevrende muhtemelen bulabilirsin.
http://www.rialli.com/ara/2549__tw-ampul-1016-12-v-215-w-sasi-tirnak-ms149/
Eyvallah Hasan. Video için sağolasın, merakımızı giderdin.
Bence gayet güzel olmuş. Yakından dinlemek lazım asıl ama videoda yeter![]()
Kebapçıların soba borusu gibi egsozlarındanbin kat güzel olmuş, tipide hoş ve çindeki versiyonlardan daha güzel, tok ses vermiş. Güle güle kullan. :cat:
bnece videodan daha iyi bir sesi var. Dikkatimi çekti de arabaların arasına girdiğimde daha duyulur ve görülür oldum.
Arkadaşlar motor arıyorum max 3.000TL düşünüyorum, varmı bildiğiniz önerebileceğiniz ? Veya 250cc Chopper / Cruiser önerisi istiyorum.
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba, ailem ile motora karşı iç savaşı yendim, biraz önce babamla son görüşmemi yaptım ve haftaya bir satışımız var onu yaparak büyük bir sıkıntıdan kurtuluyoruz ve sonrasında motorumu alabiliyorum. Yani haftaya kadar sabır sonra gelsin motor :queen:
Arkadaşlar uygun fiyatlı cbf düşünüyorum, önerileriniz nelerdir varmı çevrenizde eş dost ? Maximum 3.000 TL vermek istiyorum
Arkadaşlar motor arıyorum max 3.000TL düşünüyorum, varmı bildiğiniz önerebileceğiniz ? Veya 250cc Chopper / Cruiser önerisi istiyorum.
Yani cbf topiğinde sana ybr ya da apache al dememizi bekleme :cherry: Beğeniyorsan naked tarzında bunlar iyidir.Yakıt,pratiklik, rahatlık vs. bakımından. Cruiser tarzında 3000 tl ye kaliteli bi alet bulabilir misin bilmiyorum.Ama 250 cc de benm favorim Suzuki vl250 intruder dir.Fiyatı konusunda bilgim yok.Tavsiyem belli bi tarzın dışına çıkma,yoksa bu işin içinden çıkamazsın.Çok büyük bi dünyaKolay gelsin..
@worldwideweb
Aileyi iknâ etmene sevindim. Yalnız 3 bin TL'ye bulabileceğin cruiser motorlar genelde çinlilerden olacaktır. Genelde sorun çıkartır, sık bakım gerektirir.
3 bin TL civarına temiz CBF bulabilirsin. Sahibindeni sürekli kontrol et.
Bizim Evren (Jr.) yeni motor aldı, cbfyi satıyor istersen bir görüş fiyatta anlaşabilirsen eğer onun motordan daha temizini bulabileceğini zannetmiyorum.