Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni bunaltmak için değil inanki içimden geldiği için yazıyorum.

anes motor 4140 tl ye plaka ,sigorta dahil teslim ediyor

eşantiyon olarakta yanlış hatırlamıyorsam koruma demiri yada yan ayak veriyordu.

ön koruma demirini 20 tl'ye aldım.

sonuçta 200 lira fazla verip sıfır alabiliyorum:silent:

üstadım bunalacak birşey yok saygı duyarım.yan ayak ücrete dahil zorunlu zaten.kampanya ,eşantiyon falan olması imkansız. ama ön koruma demiri 20tl ise ben salağım ve 20tl ise gerçekten en az 10 tane alıp ben bu işin ticaretini yaparım.daha yeni motorla birlikte aldıgım için fiyatlarını çok iyi biliyorum üstadım.neyse; benim sağlık giderlerim için acil olan bir ihtiyacım bu satma olayı ,yoksa hayatta satılığa çıkartmazdım daha 2 ayını yeni devirmiş motorumu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------

üstadım bunalacak birşey yok saygı duyarım.yan ayak ücrete dahil zorunlu zaten.kampanya ,eşantiyon falan olması imkansız. ama ön koruma demiri 20tl ise ben salağım ve 20tl ise gerçekten en az 10 tane alıp ben bu işin ticaretini yaparım.daha yeni motorla birlikte aldıgım için fiyatlarını çok iyi biliyorum üstadım.neyse; benim sağlık giderlerim için acil olan bir ihtiyacım bu satma olayı ,yoksa hayatta satılığa çıkartmazdım daha 2 ayını yeni devirmiş motorumu.

fiyatı 3.999tl yazsaydım inan bu kadar eleştiri almazdım bu ilandan!
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
üstadım bunalacak birşey yok saygı duyarım.yan ayak ücrete dahil zorunlu zaten.kampanya ,eşantiyon falan olması imkansız. ama ön koruma demiri 20tl ise ben salağım ve 20tl ise gerçekten en az 10 tane alıp ben bu işin ticaretini yaparım.daha yeni motorla birlikte aldıgım için fiyatlarını çok iyi biliyorum üstadım.neyse; benim sağlık giderlerim için acil olan bir ihtiyacım bu satma olayı ,yoksa hayatta satılığa çıkartmazdım daha 2 ayını yeni devirmiş motorumu.

ön koruma demirini 45 tl den satan yer de var.çok farklı fiyat politikası olduğundan bu şekilde ayrılığa düşüyoruz.

inşallah sıkıntını motoru satmadan giderebilirsinde,tekrar aynı yollardan geçmesen.

bu tip aksesuar konusunda

dudullu aktaş motor, tayfun isimli arkadaş

istanbulda daha ucuz parça alabileceğin yer yoktur
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Evettt,şimdi bir soru geliyor..Haydi sorr ,sorrr:)

Beyler dün motoru yıkarken,aslında sürekli görüyordum ama soracak kadar kafama takılmıyordu,şimdi sormak istiyorum.

Şimdi eksoz monifoltunun bağlı olduğu yerin,diğer tarafında marş motorunun olduğu tarafta kalan yüzeyinde,''tıpkı eksoz manifoltu gibi fakat bir tapayla kapatılmış bir yer var,neolduğunu birtürlü anlıyamadım,resmini çekmedim kusuruma bakmayın...

Sizce nedir o:silent:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
rodaj sıkıntısı ,yok orasından ses geldi yok burasından ses geldi sıkıntısı yaşamadan layıkiyle açılmış ıslak yol,yağmur görmemiş sıfırından farksız bir garaj motoru için uygun fiyat bence.. artı koruma demirleride mevcut.bir kaç ay önce bende sizin gibi düşünerek sıfır aldım ve şimdiki düşüncem ileride tekrar alacak olsam cbf150 alırım fakat km'si düşük 2. el alırım :) saygı ve sevgiler..


2.el mantıklı alırken ama 3 bin km de motor yani benden 1000 km fazla ben motoru yan koruma demir ve hediye yan ayaklık ile birlikte taksitte yaptırarak 4250 tlye aldım vade farkından dolayı fiyat arttı yoksa 4150 tl ye herşey bitiyor.Aslında ben sana değilde genel olarak 2.el cbflere sölüyorum fiyatlar çok yükseklerde sahibinden.com da ve satıcılar sözüm meclisten dışarı 1 kuruş inmiyor bende gittim sıfır aldım. Yoksa tabi ki herkes istediği fiyatı verebilir ve istiyen alır istemeyen almaz yanlış anlama hayırlı satışlar.
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Dostum bende bu eksozdan takmayı düşünüyorum istanbulda avrupa yakası mı yoksa anadolu yakasında mı oturuyorsun görme şansım olursa sesi dinlemeyi çok istiyorum bide sen nerden aldın anes motordan mı ?

Ben Çağlayanda oturuyorum.Bu taraflara gelebilirsen sesini dinleyebilirsin tabiki.Egsozu anes motordan almadım.Zaten ellerinde kalmamış.Aldığım yer direk egsozu yapan kişiler.Aşağıdaki linkten firmanın ilanına ulaşabilirsin.
Linkteki resimlerde susturucuya bağlı olan boru nikelaj görünüyor, fakat şimdi sattıklarında boru siyah renk.Zaten siyah boru daha güzel görünüyor bence.

http://www.acs.dode.com.tr/u/motorsiklet-aksesuar/cbf-150-honda-egzoz.aspx
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Arkadaşlar motorumu satıyorum aciliyetten ...fazla kullanmak nasip olmadı :( ama mecbur...
3 aylık oldu 3000km de... ist D&B motorda ilk ve 2500km bakımı yeni yaptırıldı.

buyrun inceleyin..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0km-de-2010-sahibinden-satilik-30619362/detay

ilanı yeni oluşturdum. yayına başlamamış olabilir.

Arkadaşım otoru niye sattığı sormıcam. ama niye bu kadar pahalıya sattığını sorucam. Zaten motorun sıfırı 4.150 lira peşin versem 4 liraya aldığımı düşün. 0 km nerde 3000 km nerde. Niye senin motorunu alıyım. Bence fiyatı düşür...
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
merhaba arkadaşlar. 3 hafta önce bir arkadaşımdan almış oldugum 2010 model, haziran 25 trafiğe çıkışlı siyah ve full koruma demirli, kappa 35 litre çantalı ve iki lastik de michelin (bugün değiştirmiştim) motorumu satıyorum. satma sebebim ailevi sebeplerden ötürüdür. sadece 1 kez düştüm ancak krılan dökülen hiçbiryeri yok. sadece koruma demirleri çizildi o kadar. motorun kendinde çizik dahi yoktur. motorum 1300 km dir. buradan bir arkadaşın almasını isterim. ben de yeni almış oldugum için üstüme almadım ancak vekaletim var. hemen devrini vereceğim. ilgilenenler 0533 307 2813 numaralı telefondan ulaşabilirler. fiyat 3950 dir (tüm aksesuarlarla beraber). selamlar.dogan avcı.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Arkadaşlar merhaba. Birkaç sorum olacak. Singapurlu bir arkadaş CBF150'sine motor koruma demiri gibi aksesuarlar almak istiyor. Benden yardım istedi. Sizce en uygun (model ve fiyat olarak) nereden alınır? Ben birkaç TA usulü far etrafında dolanan korumalar da gördüm. İşe yarıyor mu yoksa sadece görüntü mü var? Bir de devir saati takılabiliyor mu? Başka ne tür aksesuar alınabilir? Detaylı yazarsanız ve hatta telefon ve link varirseniz sevinirim.
Hepimize keyifli sürüşler.
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar çok eleştirdiğiniz cbf150 motorum, ''sahibinden'' aracılığı ile (3900tl'ye) satılmıştır. Yinede ilginize teşekkür ederim.Yeterki ihtiyacı olan alsın demiştim ve yeterki acil olan ihtiyacım görülsün demiştim.. öylede oldu. Bana,motorumu aldığım ilk günden beri yardımcı olan,sorularımı cevapsız bırakmayan abilerime kardeşlerime çok teşekkür ederim.Hoşçakal motosiklet.net ailesi / cbf150 topiği.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Ben Çağlayanda oturuyorum.Bu taraflara gelebilirsen sesini dinleyebilirsin tabiki.Egsozu anes motordan almadım.Zaten ellerinde kalmamış.Aldığım yer direk egsozu yapan kişiler.Aşağıdaki linkten firmanın ilanına ulaşabilirsin.
Linkteki resimlerde susturucuya bağlı olan boru nikelaj görünüyor, fakat şimdi sattıklarında boru siyah renk.Zaten siyah boru daha güzel görünüyor bence.

http://www.acs.dode.com.tr/u/motorsiklet-aksesuar/cbf-150-honda-egzoz.aspx

Tamam çok sağol gelmek kısmet olursa ö.m atıp irtibata geçerim müsait olursan görüşürüz. Siyah kaplama bencede daha hoş durur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
arkadaşlar öndisk'in deliklerinden bir kaçını genişletmem lazım.

normal matkap ile halledilebilirmi?

sen matkapla delemzsin tornacıda deldirmen lazım ....yahu bir disk kilidi takacam diye uğraştığın şeye bak :p al birtane yeni kilit olsun bitsin aynı maliyete gelir neredeyse ...:cherry:

bu arada benim far ampulü ne oldu :silent:
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
stand by ,
hayırlısı olsun dostum. iyi rakama satmışsın. arkadaşlar benim ilanım da günceldir. full aksesuarları ile beraber (2 lastik michelin pilot performans lastiği dahil- henüz bugün değişti) ilgilenenler için ilan günceldir. sıfır gibi motor..rodajı yeni bitti ve 1000 bakımı yapıldı. bilginize.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
merhaba arkadaşlar. 3 hafta önce bir arkadaşımdan almış oldugum 2010 model, haziran 25 trafiğe çıkışlı siyah ve full koruma demirli, kappa 35 litre çantalı ve iki lastik de michelin (bugün değiştirmiştim) motorumu satıyorum. satma sebebim ailevi sebeplerden ötürüdür. sadece 1 kez düştüm ancak krılan dökülen hiçbiryeri yok. sadece koruma demirleri çizildi o kadar. motorun kendinde çizik dahi yoktur. motorum 1300 km dir. buradan bir arkadaşın almasını isterim. ben de yeni almış oldugum için üstüme almadım ancak vekaletim var. hemen devrini vereceğim. ilgilenenler 0533 307 2813 numaralı telefondan ulaşabilirler. fiyat 3950 dir (tüm aksesuarlarla beraber). selamlar.dogan avcı.

ailevi sebep derken motordan düştüğün için mi.bende motordan düştüm ama gerçekten söylüyorum hiçbir suçum yoktu babam bi ton laf söledi üstüne bide vericem bu motoru fln demeye başladı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------

Abiler kardeşler bugün kuşadasında(MNR Honda) motorumun(PS) 1000 bakımını yaptırdım .amcamı aldım evinden, sonrada benzinliğe uğradım 23 liralık benzin(97) alarak depoyu fulledim (deposu 30 liraya doluyor) .sonra yola çıktık hiç durmaksızın bayiie gittik.Servis elemanları son derece ilgililiydiler.motorun yağı değişti,radyatörün suyu tamamlandı,far ayarı istedim o yapıldı,ben plakasını sanayide bi tanıdığımız var ona taktırmıştım alt tarafa vida sokmamış tıkırdı geliyordu plakadan kalkış yaparken.ona bi akıllı vida soktular.yıkadılar tertemiz oldu bakım ücreti olarakta 25 lira verdim zaten yağı 22 liraymış 10/40 diye bir yağ koydular.orjinal arka çanta ve sırt dayama aparatı sordum 300-400 lira dedi.Dönüştede sökede emine ablanın yerinde çöpşiş yedik:))git gel 160 km oldu.amcamı evine bıraktım eşyalarını verdikten sonra kontağı açtım ve benzin göstergesi yarının çok az altındaydı yani 4.5 litre fln yakmış sizce iyi bir rakammı
birde ben arka çanta ve sırt dayama aparatını en uygun fiyatla nerden bulabilirim ne önerirsiniz
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Bu subap ayarının yakıta ne çok etkisi varmış arkadaş.Benzin bitmiyor ya :cherry: Petrol istasyonunu özledim :p :cherry:

Ben sana dememiş miyim:p

Arkadaşlar, bu akşam park halindeki cbf'ime, hemen önünde araç geri geri gelirken çarpıp düşürdü.motoruma 2 metre uzaktaydım, sesi duyup arkamı döndüğümde cbf yerlerdeydi :(
yan sehpahada direksiyonu kitli haldeyken ve sağ ayna üstünde kaskım varken yere düşen cbf'imdeki hasarlar: gösterge camı paramparça,rüzgarlıkta derin çizik ve çatlaklar,üst koruma demiri grenajla sıfır olarak yamuldu(grenaj sağlam) sağ kumanda kolu yukarı doğru kaydı, sağ ayna yamuldu gidon sağlam kaldı allahtan...ve kaskımın vizörü derin çizikler içinde,korumasıda büyük ölçüde azalmıştır sanıyorum:(
hemen tutanak tuttum ve ehliyet ruhsat fotokopilerini çektirdim(araç ve motor) aracın sigorta poliçesinide aldım. çarpanın tel adres adı soyadı v.s. benim ve motorumun başına gelen ilk kaza hemde park halinde :(
sormak istediğim arkadaşlar ,ben ilk önce motoru servisime götürüp tutanak poliçe v.s. onlara,motorla birlikte teslim edip tamir süresinimi beklemeliyim yoksa direk çarpan aracın sigorta şirketine ulaşıp tutanakları onlaramı yollamalıyım.bu süreç nasıl işler pek bir bilgim yok açıkcası ve kaza akşam saatlerinde oldugu için malesef bu işler yarına kaldı.bilgisi olan yardımcı olabilirmi ne yapacağım konusunda.. şimdiden teşekkürler. çok uzun yazdım ama kusuruma bakmayın..

Vaktin varsa ver servise onlar ilgilensin yoksa işleri hızlandırmak için sen uğraşabilirsin.

Merhaba arkadaşlar.Satılık Cbf500 ilanımı yayınlamak istiyorum. Temiz km'si düşük 2010 cbf150'si olan ve Motorunu büyütmek isteyenler varsa ilanıma göz atabilir...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...kin-8500-km-de-ciziksiz-cbf500-30541880/detay

Hayırlı satışlar olsun.

Bu hafta çeşmeye gidicem nasipse bornovada ramazan abi var motocrosçu o satıyor böyle şeyleri bi ona uğrarım bulamazsam karamanlarda bulurum inşallah dağlılardan kask alayım dedim 180 liralık kaska 260 tl dedi manisadan bişey alıncak gibi değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

Bence satma pişman olursun bu motosiklet işi hastalık birkere bulaştınmı kolay kolay kurtuluş yok hep satıyorum birdaha almıcam diyorum ama yine alıyorum 5.cbf m şuan kullandığım 2010 model gıcır gıcır bugün 3650 teklif geldi ama vermicem sonra çok arıyorum pişman oluyorum

5 cbf eskiten biri olarak sormak istiyorum. Aralarında çok fark var mı? Hız, güç, dayanıklılık vs.

Bahsettiğin ses ile 16000 km yol yaptım ve sonrasında egzantirik gergisini değişimi yapıldı ve ses tamamen oradan kalktı.Birde sibop ayarı yapıldı.

Bu sesi sadece sibop ayarı ile kesmek mümkün değil.egzantirik gergisininde değişmesi gerekiyo..

Sırf bu ses yüzünden motoru satmaya kalktım.Çok sinir bozucu bir ses.Ama sonunda sorunum kökten çözüldü.

O ses benim çok hoşuma gidiyor. Bilimkurgu filmlerindeki arabalar gibi:p

ailevi sebep derken motordan düştüğün için mi.bende motordan düştüm ama gerçekten söylüyorum hiçbir suçum yoktu babam bi ton laf söledi üstüne bide vericem bu motoru fln demeye başladı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------

Abiler kardeşler bugün kuşadasında(MNR Honda) motorumun(PS) 1000 bakımını yaptırdım .amcamı aldım evinden, sonrada benzinliğe uğradım 23 liralık benzin(97) alarak depoyu fulledim (deposu 30 liraya doluyor) .sonra yola çıktık hiç durmaksızın bayiie gittik.Servis elemanları son derece ilgililiydiler.motorun yağı değişti,radyatörün suyu tamamlandı,far ayarı istedim o yapıldı,ben plakasını sanayide bi tanıdığımız var ona taktırmıştım alt tarafa vida sokmamış tıkırdı geliyordu plakadan kalkış yaparken.ona bi akıllı vida soktular.yıkadılar tertemiz oldu bakım ücreti olarakta 25 lira verdim zaten yağı 22 liraymış 10/40 diye bir yağ koydular.orjinal arka çanta ve sırt dayama aparatı sordum 300-400 lira dedi.Dönüştede sökede emine ablanın yerinde çöpşiş yedik:))git gel 160 km oldu.amcamı evine bıraktım eşyalarını verdikten sonra kontağı açtım ve benzin göstergesi yarının çok az altındaydı yani 4.5 litre fln yakmış sizce iyi bir rakammı
birde ben arka çanta ve sırt dayama aparatını en uygun fiyatla nerden bulabilirim ne önerirsiniz

Onu bilmemde boşuna 97 oktan benzin alma derim. Benzin zaten pahalı.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bir kaç gün ara verdim takip edemedim ama moto pazara dönmüş burası :p bendemi satsam aceb :cherry:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Evettt,şimdi bir soru geliyor..Haydi sorr ,sorrr:)

Beyler dün motoru yıkarken,aslında sürekli görüyordum ama soracak kadar kafama takılmıyordu,şimdi sormak istiyorum.

Şimdi eksoz monifoltunun bağlı olduğu yerin,diğer tarafında marş motorunun olduğu tarafta kalan yüzeyinde,''tıpkı eksoz manifoltu gibi fakat bir tapayla kapatılmış bir yer var,neolduğunu birtürlü anlıyamadım,resmini çekmedim kusuruma bakmayın...

Sizce nedir o:silent:



Bu sorunun cevabını bilen yokmu:silent:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sen matkapla delemzsin tornacıda deldirmen lazım ....yahu bir disk kilidi takacam diye uğraştığın şeye bak :p al birtane yeni kilit olsun bitsin aynı maliyete gelir neredeyse ...:cherry:

bu arada benim far ampulü ne oldu :silent:

abus diyorum hacı 25 tl lik kilitlerden değil:p

ampül işi yalan oldu bekliyordum ne zaman patlayıp yolda bırakacak diye.

10 gün kullandım yada kullanmadım,kısa hüzme tırtladı

eskiye döndük yine:salut:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
sıfır cbf 150 alıcam uygun fiyata nereden alırım tüm koruma demirleri ve çanta demirleri hatta çantaları dahil aynı yerden en uygun rakama arıyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst