(muratgün) abi aynen öyle adamlara bişey sormaya gelmiyo HALİM o adamın ismi birde satış elemanı ORKUN var artistin biri adamlar en küçük bişeyde bırak motoru 2 saat sonra gel al diyorlar ne yaptıkları belli değil bende 2009 cbf vardı 8000 km de oraya gittim o çıtır çıtır sesinden dolayı dinledi piston silindirde yatak yapmış dedi adama

r: atasım geldi birde orkun artisti çok havalı gidiyorum yüzüme bakmıyorlar ben bunları nereye şikayet edebilrim o HALİM denen adamın piston yatak yapmış demesine kafayı taktım izmire gittim orda gösterdim sadece egzantrik gergisinden olabilir demişlerdi ozaman için ama pek önemli bişey değil demişlerdi adam ayak üstü bizim motora sıfır motor yaptırtacaktı 380 e falan olur demişti::ranntign bende söylene söylene bastım gittim motoru sattım adamlar beni hondadan soğuttular yetkililerin buna bir el atması lazım bence ordu aş bu iki adam sayesinde etiketini lekeliyor hondanın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------
TEKİN kardeşim murat gün abinin tavsiye ettiği ustaya gidicem bakalım o ne dicek birde ona göstereyim ben motorumdan çok memnunum o ses hariç birde o sesi yok edebilirsek cbf in keyfine diyecek yok satmak istemiyorum motorumu ama aynı zamanda takıntılı biriyim çok takarsam kafaya satarım zaten arkadaşlar ybr al deyip kafamı karıştırıyorlar ne yapacağımı şaşırdım ybr de bisiklet gibi geliyo cbf in heybetinden sonra