Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Anahtarlık anahtarlık dediğin nedir arkadaşlar bu evimizin anahtarlarıan taktığımız BMW-MERCEDES-Peugeot Vs. Gibi bişey değil mi ? yoksa bu motosiklet için selenin altında bulunana anahtar takımı mı =) Bu arada bu CBF 150 Nin sele altı var mı ?

anahtarlıktan kastım,fiyat her yerde aynı olduğuna göre kendi firmalarını seçmeniz için ufak bir eşantiyon.

anes motor sıfır pazarlığım esnasında yan ayaklığı hediye edebileceğini belirtmişti

selenin altında ufak tamirler için anahtar takımı var zaten o standart
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
anahtarlıktan kastım,fiyat her yerde aynı olduğuna göre kendi firmalarını seçmeniz için ufak bir eşantiyon.

anes motor sıfır pazarlığım esnasında yan ayaklığı hediye edebileceğini belirtmişti

selenin altında ufak tamirler için anahtar takımı var zaten o standart

Anladım eyvallah arkadaşı msağolasın. Sanırım bu D&B yada Özenler motor ilgilenip indirim yapabiliyorlarmış...
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
E_TEKİN kardeşim madem egzantrik gergisinden geliyor servisler neden bunun farkında değil adamlara gidiyorum normal cbf150 nin çalışma sesi böyle deyip geçiştiriyorlar adama sibop ayarındanmı diyorum hayır bunların hepsi böyle ses veriyor motosikletinin sibop ayarına ihtiyacı yok diyo sen servistemi yoksa başka bir ustadamı yaptırdın
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
E_TEKİN kardeşim madem egzantrik gergisinden geliyor servisler neden bunun farkında değil adamlara gidiyorum normal cbf150 nin çalışma sesi böyle deyip geçiştiriyorlar adama sibop ayarındanmı diyorum hayır bunların hepsi böyle ses veriyor motosikletinin sibop ayarına ihtiyacı yok diyo sen servistemi yoksa başka bir ustadamı yaptırdın

dostum hangi servise gidiyosun ordu a.ş ye mi ordaki halil midir nedir bi ustası var eski kasap adam yaww ondan sonra motor tamircisi oldu sertifika belge ıvır zıvır alarak kendisi hem oraya gittiğinde mahkeme suratıyla karşılıyor seni benim sana tavsiyem sanayideki hondacı caner balıma gitmen hem motorun için hemde ruh sağlığın piskolojının bozulmaması içindir ordu a.ş le hiç uğraşma gerek yok:wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
29
E_TEKİN kardeşim madem egzantrik gergisinden geliyor servisler neden bunun farkında değil adamlara gidiyorum normal cbf150 nin çalışma sesi böyle deyip geçiştiriyorlar adama sibop ayarındanmı diyorum hayır bunların hepsi böyle ses veriyor motosikletinin sibop ayarına ihtiyacı yok diyo sen servistemi yoksa başka bir ustadamı yaptırdın

Servisler belki farkında ama motora bir zararı olmadığı için umursamıyo olabilirler.Gerçektende çok sinir bozucu bir ses nasıl moral bozduğunu çok iyi anlıyorum..

benim ses sorunumu serviste değil cbf 150 lerden çok iyi anlayan bir ustada yaptırdım..

Gerekli olan sadece egzantirik gergisi ve motorun tamamen soruk olması gerekiyo.bir de sibop ayarı yapılınca ses tamamen ortadan kalkıyo...

Bu tamirden sonra motorumda gidişinde bir fark oldu ama..mesela rampalardaki çekişi düştü.. 4. vitesle çıkacağım bi rampayı 3 le çıkıyorum.Yakıtta ve son hızda bir değişme yok ama..

O lanet sesi duyacağıma varsın az bişey rampa performansı düşsün..Şimdi motorumu daha çok seviyorum...
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
(muratgün) abi aynen öyle adamlara bişey sormaya gelmiyo HALİM o adamın ismi birde satış elemanı ORKUN var artistin biri adamlar en küçük bişeyde bırak motoru 2 saat sonra gel al diyorlar ne yaptıkları belli değil bende 2009 cbf vardı 8000 km de oraya gittim o çıtır çıtır sesinden dolayı dinledi piston silindirde yatak yapmış dedi adama:pr: atasım geldi birde orkun artisti çok havalı gidiyorum yüzüme bakmıyorlar ben bunları nereye şikayet edebilrim o HALİM denen adamın piston yatak yapmış demesine kafayı taktım izmire gittim orda gösterdim sadece egzantrik gergisinden olabilir demişlerdi ozaman için ama pek önemli bişey değil demişlerdi adam ayak üstü bizim motora sıfır motor yaptırtacaktı 380 e falan olur demişti::ranntign bende söylene söylene bastım gittim motoru sattım adamlar beni hondadan soğuttular yetkililerin buna bir el atması lazım bence ordu aş bu iki adam sayesinde etiketini lekeliyor hondanın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

TEKİN kardeşim murat gün abinin tavsiye ettiği ustaya gidicem bakalım o ne dicek birde ona göstereyim ben motorumdan çok memnunum o ses hariç birde o sesi yok edebilirsek cbf in keyfine diyecek yok satmak istemiyorum motorumu ama aynı zamanda takıntılı biriyim çok takarsam kafaya satarım zaten arkadaşlar ybr al deyip kafamı karıştırıyorlar ne yapacağımı şaşırdım ybr de bisiklet gibi geliyo cbf in heybetinden sonra :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
(muratgün) abi aynen öyle adamlara bişey sormaya gelmiyo HALİM o adamın ismi birde satış elemanı ORKUN var artistin biri adamlar en küçük bişeyde bırak motoru 2 saat sonra gel al diyorlar ne yaptıkları belli değil bende 2009 cbf vardı 8000 km de oraya gittim o çıtır çıtır sesinden dolayı dinledi piston silindirde yatak yapmış dedi adama:pr: atasım geldi birde orkun artisti çok havalı gidiyorum yüzüme bakmıyorlar ben bunları nereye şikayet edebilrim o HALİM denen adamın piston yatak yapmış demesine kafayı taktım izmire gittim orda gösterdim sadece egzantrik gergisinden olabilir demişlerdi ozaman için ama pek önemli bişey değil demişlerdi adam ayak üstü bizim motora sıfır motor yaptırtacaktı 380 e falan olur demişti::ranntign bende söylene söylene bastım gittim motoru sattım adamlar beni hondadan soğuttular yetkililerin buna bir el atması lazım bence ordu aş bu iki adam sayesinde etiketini lekeliyor hondanın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

TEKİN kardeşim murat gün abinin tavsiye ettiği ustaya gidicem bakalım o ne dicek birde ona göstereyim ben motorumdan çok memnunum o ses hariç birde o sesi yok edebilirsek cbf in keyfine diyecek yok satmak istemiyorum motorumu ama aynı zamanda takıntılı biriyim çok takarsam kafaya satarım zaten arkadaşlar ybr al deyip kafamı karıştırıyorlar ne yapacağımı şaşırdım ybr de bisiklet gibi geliyo cbf in heybetinden sonra :)

demek herkeste bu sıkıntı varmış:)o çıtır çıtır sesten dolayı bende motorumdan soğumuştum serviste hep aynı şeyi söylüyodu bu cbfin çalışma sesi:)

cbfteki sorun hepsinde de olmuyo ama egzantirik gergisi değiştiği zaman bu çıtır çıtır ses gidiyo sırf bu yüzden şuan 0 km cbf almıyorum,aldıktan sonra sıfır motoru servise sokmak aklıma yatmıyo 2. el alıp bunlar düzeltmek daha mantıklı...bu konforu bu rahatlığı ve az yakmasını başka bi motorda bulamadığım için bunlara katlanmak zorundayız:mrgreen:ama o çıtır çıtır ses insanı deli ediyo:pr:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Nasıl bir sesmiş arkadaşlar şimdi sıfır CBF almaya niyetli biri olarak merak ettim.Yokmu şu çıtır çıtır sesinvideosu felan =)
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
yeni ybr'lerde de problem yasanmaya baslamis sanirim. cbf 150 ve ybr 125 esas kitlesi itibari ile sorunsuz olmasi gerekiyor, basit ve sehir ici kullanim icin. alternatifsizlik cok kötü bir durum. maalesef tüm olumsizluklara ragmen piyasada bu sinifta baska motosiklet yok, bir de apache olmasa yandi millet hepten.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
bu katogoride neredeyse sorunsuz motor yok birazda şans işi açıkçası ....

şirkette kullandığım cbf im yaklaşık 100.000 de tık yok kendi motorum 29.000de eksantirikten çıtırdamaya başladı gelde çık işin içinden :mrgreen:
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
sen al sıfır cbf ini arkadaşım hiç düşünme bence o adamı deli eden ses hemen hemen hepsinde var ama makineyi çok sıkıştırırısan sıcak havalarda kendini gösteriyor egzantrik zincirinin motorun sıcak havalarda fazla sıkıştırılmasından sonra gevşemesi uzaması sonucu meydana geldiğini söyleyen ustalar var gergiyi değiştirmek çözüm olabiliyormuş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------

VİYANA arkadaşım tvs bana göre altarnatif değil o motorda o vibrasyon o süsüpansiyon o kötü yol tutuşu varken cbf ile kıyaslamak doğru olmaz tekerci arkadaşlar alsınlar bol bol teker yapsınlar hoplasınlar zıplasınlar ama virajlara dikkat etsinler yoksa allah korusun yahatlarının virajlarını almış olurlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 ----------

ee naptın 29000 den sonra gelen sesi halledebildinmi yani çıkabildinmi işin içinden:)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ee naptın 29000 den sonra gelen sesi halledebildinmi yani çıkabildinmi işin içinden:)

işin içinden çıkmayı mecaz kullandım :)içinden çıkılamayacak sorun pek yok gibi geliyor bana ses devam ediyor vakit bulursam halledecem inşallah ama şu an çok sorun olmuyor :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
(muratgün) abi aynen öyle adamlara bişey sormaya gelmiyo HALİM o adamın ismi birde satış elemanı ORKUN var artistin biri adamlar en küçük bişeyde bırak motoru 2 saat sonra gel al diyorlar ne yaptıkları belli değil bende 2009 cbf vardı 8000 km de oraya gittim o çıtır çıtır sesinden dolayı dinledi piston silindirde yatak yapmış dedi adama:pr: atasım geldi birde orkun artisti çok havalı gidiyorum yüzüme bakmıyorlar ben bunları nereye şikayet edebilrim o HALİM denen adamın piston yatak yapmış demesine kafayı taktım izmire gittim orda gösterdim sadece egzantrik gergisinden olabilir demişlerdi ozaman için ama pek önemli bişey değil demişlerdi adam ayak üstü bizim motora sıfır motor yaptırtacaktı 380 e falan olur demişti::ranntign bende söylene söylene bastım gittim motoru sattım adamlar beni hondadan soğuttular yetkililerin buna bir el atması lazım bence ordu aş bu iki adam sayesinde etiketini lekeliyor hondanın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

TEKİN kardeşim murat gün abinin tavsiye ettiği ustaya gidicem bakalım o ne dicek birde ona göstereyim ben motorumdan çok memnunum o ses hariç birde o sesi yok edebilirsek cbf in keyfine diyecek yok satmak istemiyorum motorumu ama aynı zamanda takıntılı biriyim çok takarsam kafaya satarım zaten arkadaşlar ybr al deyip kafamı karıştırıyorlar ne yapacağımı şaşırdım ybr de bisiklet gibi geliyo cbf in heybetinden sonra :)

evet dostum ben eski cbr 125 motorumu sattığımdan beri ordu a.ş ye bulamadım parçalar için uğruyorum artık çünkü ne müşteri memnuniyeti var nede ilgi alaka bizim siyahlarda olan sarı cbf 150 yazısının siparişini verdim o orkundan yaklaşık olarak 1,5 ay oluyor halen gelcekkk :):farao:yanlız şuda var o orkunla halim ustasını baya seven var manisamızda ordu a.ş halen iş yapabiliyorki halim ustayı bazı günler ilçelere turgutluya salihliye filan bile gönderiyorlar yane:farao: ben caner balıma gidiyorum genel bakımlarda biraz parayı sever kendisi emme işçiliğine ustalığına diyecek laf yoktur özenir kendi motoruymuş gibi :wiinkk: yaw bide 29000 deyim ama ya benim motorda sıkıntı yok yada o sesi bende duyup sıkıntı yaratmıyorum galiba :queen::) ama bi subap ayarı bende patlatayım bu aralar:)
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Bütün parçaları sanayide motocrosta var yağ hava filtresi buji gibi bakımlarını kendim yapıyorum her 500 km de bir zinciri gaz yağıyla temizliyorum oda manisada sadece uncubozköydeki petrol ofisinde var ah birde motül zincir yağı bulabilsem manisada satan yer varmı bildiğiniz
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Bütün parçaları sanayide motocrosta var yağ hava filtresi buji gibi bakımlarını kendim yapıyorum her 500 km de bir zinciri gaz yağıyla temizliyorum oda manisada sadece uncubozköydeki petrol ofisinde var ah birde motül zincir yağı bulabilsem manisada satan yer varmı bildiğiniz

aynen yaw erçoş sadece bize satıyo gaz yağını başka kimseler almıyo zaten :)
motulu maalesef manisada kimse satmıyor ne yağını nede başka ürünlerini en iyi çözüm motul için izmir kahramanlar dostum yada repsol castrolu tercih etmek ben en son shellin zincir yağını aldım pekte memnun kalmadım izmire gittiğim zaman motul alıp kenara koyucam:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Merhaba arkadaşlar motosikletimi satıyorum.2009 model 16.000 km de 3.500 tl. Mt den arkadaşlara elimden geleni yaparım.Gaziantep...
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Bu hafta çeşmeye gidicem nasipse bornovada ramazan abi var motocrosçu o satıyor böyle şeyleri bi ona uğrarım bulamazsam karamanlarda bulurum inşallah dağlılardan kask alayım dedim 180 liralık kaska 260 tl dedi manisadan bişey alıncak gibi değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

Bence satma pişman olursun bu motosiklet işi hastalık birkere bulaştınmı kolay kolay kurtuluş yok hep satıyorum birdaha almıcam diyorum ama yine alıyorum 5.cbf m şuan kullandığım 2010 model gıcır gıcır bugün 3650 teklif geldi ama vermicem sonra çok arıyorum pişman oluyorum
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Benim bi sorum olacak sizlere şimdi motorumda son zamanlarda bir zırıltı başladı ama resmen zırıl zırıl bi ses sanki vidalar gevşekmiş gibi bu ses biraz devirlenince başlıyor ama nedenini anlayamadım bütün vidaları sıktım heryeri kontrol ettim ama olmadı titreşimde var bide motorda ne önerirsiniz bana. motor 1700 km de daha 1000 km bakımı yapıldı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst