Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Beyler bizim cıbıflara şöyle uğraştırmadan daha güzel bir ışık veren bir ampül önerebilirmisiniz? Xenon gibi uğraşlara şuan hiç giremem sadece ampül değişikliği ile daha iyi aydınlatma sağlayabilirmiyiz? (Beyaz ampül gibi mesela)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Beyler bizim cıbıflara şöyle uğraştırmadan daha güzel bir ışık veren bir ampül önerebilirmisiniz? Xenon gibi uğraşlara şuan hiç giremem sadece ampül değişikliği ile daha iyi aydınlatma sağlayabilirmiyiz? (Beyaz ampül gibi mesela)

bunu bende düşündüm ama uzun kısa xenon almak daha mantıklı ve çok faydalı çünkü gaza bastıkca yanan ışık beni tatmin etmiyor:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 ----------

selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?

kardeşim geçmiş olsun naptın nerde vurdun arabaya bişe oyk inş dikkat et kendine...kontaktaki sorun tam çarpmadan sonra olduysa bişeyler kaymış kırılmış olabilir kontakta birde dreksiyonu iki tarafa dogruda denedin mi kilitlemeyi?
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
bunu bende düşündüm ama uzun kısa xenon almak daha mantıklı ve çok faydalı çünkü gaza bastıkca yanan ışık beni tatmin etmiyor

Çok doğru diyorsunda hangi masrafı yapim motor için :) Önümüz yaz MTS eldiven aldım 40tl. Montta almam lazım 150tl. Bu DUROlar 5 para etmez ön arka pirelli lazım oda 150tl. Hadi bide xenon taksak uzun/kısa oda 150tl. Hangi birine yetişcem acaba :p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Çok doğru diyorsunda hangi masrafı yapim motor için :) Önümüz yaz MTS eldiven aldım 40tl. Montta almam lazım 150tl. Bu DUROlar 5 para etmez ön arka pirelli lazım oda 150tl. Hadi bide xenon taksak uzun/kısa oda 150tl. Hangi birine yetişcem acaba :p

walla benim tek sorun xenon sana allah kolaylık versin:mrgreen:ama öncelik sırasını ii ayarla ihtiyaca göre:)mesela xenon 100 tl uzun kısa hatta alman malı...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
murat, benimki 5 cm falan bişey heralde küçük yani, onu da geçen sene tankpad aldığımda satıcı tankpad le birlikte göndermişti. kimdi neydi hatırlasam sorardık aynısından istiyoruz diye :D

hımm ekmelcım buyuk olur o zaman 5-7 cm nerde 15 cm nerde :queen::) belkı hatırlarsında banada alırız olmaz mı :p:):cherry::wiinkk:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cümletten günaydın,

Bu gün ilkkez şirkete motopisikletimle geldim yarım saate şirketeydim. Yanımdaki adamın ağzının kokusunu duymadan aman otobusu kacrıdım gerğinliği olmadan, meğer emniyet şeridi meğer ne güzel birşeymiş :mrgreen: trafige uydum ama ara kacışlarda emniyet serdini ihlala ettim EDS ten kol gibi gelmez değil mi beyler. motosikletleri kurufasuleyeden sayıp bir halt etmiyorlar iş cezaye geldimi keser keser valla bunlar. :pr:

Normalde sabahları 1 saate işe gelebiliyordum otobusle ve uyuyordum ama eksprese binmek icin hergün şirkete 40 dakkika erken geliyordum :mrgreen: şimdi yatarım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
cümletten günaydın,

bu gün ilkkez şirkete motopisikletimle geldim yarım saate şirketeydim. Yanımdaki adamın ağzının kokusunu duymadan aman otobusu kacrıdım gerğinliği olmadan, meğer emniyet şeridi meğer ne güzel birşeymiş :mrgreen: Trafige uydum ama ara kacışlarda emniyet serdini ihlala ettim eds ten kol gibi gelmez değil mi beyler. Motosikletleri kurufasuleyeden sayıp bir halt etmiyorlar iş cezaye geldimi keser keser valla bunlar. :pr:

Normalde sabahları 1 saate işe gelebiliyordum otobusle ve uyuyordum ama eksprese binmek icin hergün şirkete 40 dakkika erken geliyordum :mrgreen: şimdi yatarım

günaydın allah kazasız belasız cezasız gidip gelmeni nasip etsin :) trafikte motorları kımse takmıyor ama emin ol cezaya iş gelince kimse gözünün yaşına bakmıyor hele ışıklarda afedersin dururken adam arabayı kıçına kadar sokup birde korna ya basıyor varya çılgına dönüyorum o zaman işte
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
günaydın allah kazasız belasız cezasız gidip gelmeni nasip etsin :) trafikte motorları kımse takmıyor ama emin ol cezaya iş gelince kimse gözünün yaşına bakmıyor hele ışıklarda afedersin dururken adam arabayı kıçına kadar sokup birde korna ya basıyor varya çılgına dönüyorum o zaman işte

inicen alcan eline levyeyi :queen: ya bizde levye yok motoru kilitledigim zincirle girişcen artın :pr: :cherry: ya saka tabide gercekten sinir oluyor insan oyle yapna gıcıklık daha gec hareket ediyorum :mrgreen: beklesin hoşaf...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?

Geçmiş olsun Erdi.
Yağsızlıktan olabilir belki diyeceğim ama daha motorun sıfırdı, sen yinede varsa anahtar deliğinin içine iyice WD40 sıkıp sağa ve sola gidonu dayayarak tekrar dene. Bu şekilde olmazsa, sebebini bilmiyorum muhtemelen servis yolu gözükebilir.

Beyler bizim cıbıflara şöyle uğraştırmadan daha güzel bir ışık veren bir ampül önerebilirmisiniz? Xenon gibi uğraşlara şuan hiç giremem sadece ampül değişikliği ile daha iyi aydınlatma sağlayabilirmiyiz? (Beyaz ampül gibi mesela)

http://www.rialli.com/ara/2546__tw-far-ampul-12-v-35-35-w-halogen-mavi-ms1575/

Yukarıdaki ampulden kullandım orijinale göre biraz daha güzel aydınlatıyor gibi ama taktıktan 1 yada 2 hafta sonra kısalar patladı. Sadece uzunlar kaldı mecburen orijinal ampule döndüm. :pale:

Daha kaliteli bir markanın bu tip bir s2 yuvalı 12V/35/35 ampulünü bulabilirsek daha uzun süre gidebilir. Ama bizim sürekli değişen voltaj sistemi yüzünden kaliteli bir ampulde patlayabilir. Denemek lazım :silent:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?

Öncelikle geçmiş olsun, arabalara fazla yaklaşma hatta mümkünse aranda bir cbf150 kadar boşluk bırak.
Gidon kilidi ayvayı yemiş olma ihtimali az, ama sorun gidondandır buna eminim. Şimdi tam sola çevirdin ya gidonu, anahtarıda döndürmeye çalış. Baktın dönmüyor, gidonu hafiçe ileri geri oynat. Büyük ihtimal, kilitleme aralığını değiştirmişsindir(araca çarparak). Ama hala olmuyorsa elleme, anahtar kırılır filan.

Beyler bizim cıbıflara şöyle uğraştırmadan daha güzel bir ışık veren bir ampül önerebilirmisiniz? Xenon gibi uğraşlara şuan hiç giremem sadece ampül değişikliği ile daha iyi aydınlatma sağlayabilirmiyiz? (Beyaz ampül gibi mesela)

Şöyle bir yöntem var; H4 HALOJEN gibi ama soketi değişmen lazım, ayrıca yuvaya oturtmak için yapıştırman vs gerekir. Yoksa bizim ampülün halojeni yok, beyazı da tavsiye edilmiyor.

Cümletten günaydın,

Bu gün ilkkez şirkete motopisikletimle geldim yarım saate şirketeydim. Yanımdaki adamın ağzının kokusunu duymadan aman otobusu kacrıdım gerğinliği olmadan, meğer emniyet şeridi meğer ne güzel birşeymiş :mrgreen: trafige uydum ama ara kacışlarda emniyet serdini ihlala ettim EDS ten kol gibi gelmez değil mi beyler. motosikletleri kurufasuleyeden sayıp bir halt etmiyorlar iş cezaye geldimi keser keser valla bunlar. :pr:

Normalde sabahları 1 saate işe gelebiliyordum otobusle ve uyuyordum ama eksprese binmek icin hergün şirkete 40 dakkika erken geliyordum :mrgreen: şimdi yatarım

Gelmez inş. ama sen yinede dikkat et.

Cbf 150'yi sıfır mı yoksa 2. el mi almak daha akıllıca ne dersiniz?

Acemiysen direk 2. el al. Düşürürsün filan canın sıkılır ama ben bu işi biliyorum ahireten uzuun yıllar kullanacağım dersen 0. Tabii rodajını iyi yapmak şartıyla.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?

Geçmiş olsun erdi. Bende de kilit bazen takılma yapıyor ama sen diyorsun ki hic olmuyor bir yağla olmadı servis yolu gozukcek galiba. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Cümletten günaydın,

Bu gün ilkkez şirkete motopisikletimle geldim yarım saate şirketeydim. Yanımdaki adamın ağzının kokusunu duymadan aman otobusu kacrıdım gerğinliği olmadan, meğer emniyet şeridi meğer ne güzel birşeymiş :mrgreen: trafige uydum ama ara kacışlarda emniyet serdini ihlala ettim EDS ten kol gibi gelmez değil mi beyler. motosikletleri kurufasuleyeden sayıp bir halt etmiyorlar iş cezaye geldimi keser keser valla bunlar. :pr:

Normalde sabahları 1 saate işe gelebiliyordum otobusle ve uyuyordum ama eksprese binmek icin hergün şirkete 40 dakkika erken geliyordum :mrgreen: şimdi yatarım

oo abicim hadi hayırlı olsun valla artık heryer gözünde daha bi yakın olucak bak şimdiden iş yolunu yarı yarıya indirmişsin:)ama arabalara vs dikkat et trafiğe alışana kadar ama 1 ay içinde en fazla nerden ne çıkar ne olur kim yola küt diye atlar hangi şerit sağlam görürsün zaten:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 ----------

Cbf 150'yi sıfır mı yoksa 2. el mi almak daha akıllıca ne dersiniz?

ben kendimden örnek vereyim sıfır alıcak param vardı cebimde gittim 2. el aldım neden;ben motoru alıp uzun seneler satmadan kullanmak için aldım neden sıfır almadım dedimki iyi bi araştırma yaparım sıfıra yakın bir motor bulurum en kötü 3.000 e alırım ve öyle oldu tertemiz garantisi hala devam eden üzerinde ekstra 500 tl olan motoru 3.000 kapattık:cat:şahsi görüşüm en az 15 gün en fazla 1 ay araştırma yapıp güzel bişey çıkmazsa sıfır almak yönünde:bounce:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
inicen alcan eline levyeyi :queen: ya bizde levye yok motoru kilitledigim zincirle girişcen artın :pr: :cherry: ya saka tabide gercekten sinir oluyor insan oyle yapna gıcıklık daha gec hareket ediyorum :mrgreen: beklesin hoşaf...

HOCAM KOPTUM WALLAHA YA BU NE ALICAN ZİNCİRİ :) GİRECEN :queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
101
arkadaşlar kaç kmnin üzerinde cbf almamak lazım???
10.000 falan nasıldır???
...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar kaç kmnin üzerinde cbf almamak lazım???
10.000 falan nasıldır???
...

Alacağın motorun kilometresinden ziyade kullanıcısının hassaslığı titizliği (sadece temizlik anlamında değil, mekanik anlamda da titiz olunmalı) bence daha önemli.

Kullanıcı vardır 10bin km.ye gelene kadar motorun canını çıkarmıştır, bakım periyodlarına dikkat etmemiştir. Motora araba yağı koymuştur. 150 yaptırcam diye yırtınmıştır.

Kullanıcı vardır 30bin km.ye gelmiştir. Motorun huyundan suyundan anlar nabza göre şerbet verir. Motorun bakımlarının sadece yetkili servis ile sınırlı kalmadığını idrak etmiştir.

Şu şartlarda ikinci seçeneği tercih ederdim ama tüm şartlar eşitse tabiki az km. yapmış olanın alınabilitesi daha yüksektir.
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
101
Alacağın motorun kilometresinden ziyade kullanıcısının hassaslığı titizliği (sadece temizlik anlamında değil, mekanik anlamda da titiz olunmalı) bence daha önemli.

Kullanıcı vardır 10bin km.ye gelene kadar motorun canını çıkarmıştır, bakım periyodlarına dikkat etmemiştir. Motora araba yağı koymuştur. 150 yaptırcam diye yırtınmıştır.

Kullanıcı vardır 30bin km.ye gelmiştir. Motorun huyundan suyundan anlar nabza göre şerbet verir. Motorun bakımlarının sadece yetkili servis ile sınırlı kalmadığını idrak etmiştir.

Şu şartlarda ikinci seçeneği tercih ederdim ama tüm şartlar eşitse tabiki az km. yapmış olanın alınabilitesi daha yüksektir.

peki bunları nereden anlicam ben hocam???
...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst