Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
son o duvar tarafına güzel bi kulube yap motor için sonra kilitle kapısını olsun bitsin:)bugun bende çıktım dısarı bı 20 km gitmişimdir yagmur yagdı yagıcak ama allaha sukur yakalanmadım.yagmur yagmasın artık:pr:hep güneş olsun:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
valla brandaya alsan bi dert almasan bi dert..rüzgardan branda sallandıkça kimi yeri benek benek matlaştırıyor..ben de cilalıyorum..bendeki branda fazla sıkı. biraz bolca birşey almam gerek. siperlikte cila deneyen oldu mu benden başka?
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Selam arkadaşlar,
CBF 150'nizi Hyo gt 250'r ile takas etmek isteyen olursa benimle özelden irtibata geçin.
2006 model 13.000 km'de kırmızı çok temiz gt 250R.... Mehmet.

 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
valla brandaya alsan bi dert almasan bi dert..rüzgardan branda sallandıkça kimi yeri benek benek matlaştırıyor..ben de cilalıyorum..bendeki branda fazla sıkı. biraz bolca birşey almam gerek. siperlikte cila deneyen oldu mu benden başka?

ben feyizoglundan HELD marka L branda almıştım zamanında hyo 250 varken, canta ustundeyken gecen gecirdim dukkanın onunde cup diye sarmaladı valla çok iyi oldu öyle ruzgarda sallanan bişide değil gayet sağlam içi elyafımsı güzel çizmez hayatta 50 ye almıstım sanırım

bakın bi http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=43946
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
cbf e mi tam oldu branda?

ben de 25e yaamurluk buldum motor için. branda gibi yer kaplamıyor. çok ince malzeme. brandadan daha iyi olur gibi geldi bana.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Selam arkadaşlar,
CBF 150'nizi Hyo gt 250'r ile takas etmek isteyen olursa benimle özelden irtibata geçin.
2006 model 13.000 km'de kırmızı çok temiz gt 250R.... Mehmet.


koymuşsun buraya hyosung'unun en yakışıklı resmini allah allah:pkaça satıyon neden cbf istiyosun sende bizim gibi huzura ve rahata ermek mi istiyosun:cat:
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
koymuşsun buraya hyosung'unun en yakışıklı resmini allah allah:pkaça satıyon neden cbf istiyosun sende bizim gibi huzura ve rahata ermek mi istiyosun:cat:

Gözünüz gönlünüz açılsın diye ekledim resmi.CC küçültecemde :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 ----------

çok hızlı gelmiştir belki ne biliyon:p

Çok hızlı gelmedi,çok yavaş geldi belki cbf'le arzuladığım hıza ulaşırım :queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Gözünüz gönlünüz açılsın diye ekledim resmi.CC küçültecemde :queen:

yok beya bizim gibi enduro ruhlu adamları o resim açarmı:mrgreen:ben sadece reklam yapma dedim:phadi hayırlısı cbf'le rahat edersin bol bol gezersin hemde rahat rahat evinde oturur gibi:)öle tuhaf tuhaf oturmana da gerek kalmaz:wiinkk::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

gel gel hız gör bunda krank kırmada yok:queen:

bu arada aşağıdaki yazılarda paso kafalar oynuyor:)
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
yada çok benzin yakıyodur:mrgreen:son hızı haçki bunun 120 sabit gidebiliyomu:queen:

İşi gır gıra almışız tam benlik :) Ev gırgırlarını severim :p Sabit 150 ile gidersin kardeşim o yönden şüpen olmasın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

yok beya bizim gibi enduro ruhlu adamları o resim açarmı:mrgreen:ben sadece reklam yapma dedim:phadi hayırlısı cbf'le rahat edersin bol bol gezersin hemde rahat rahat evinde oturur gibi:)öle tuhaf tuhaf oturmana da gerek kalmaz:wiinkk::cat:

Saol kardeşim inşallah :rendeer: Şimdilik cbf benim için biçilmiş kaftan diyebilirim...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
İşi gır gıra almışız tam benlik :) Ev gırgırlarını severim :p Sabit 150 ile gidersin kardeşim o yönden şüpen olmasın :)

yok abi ben paşa paşa oturarak 120 le gidiyim kafi:mrgreen:

itiraf ediyim cbfi almadan önce hyosung al dediler hep arkadaşlar ama nasippp:cherry:ruhum endurocu anca varadero görünümlü cbf aldık napalım:mrgreen:ama iş görüyor enduro hard enduro uzun yol hepsi var:pfazlammı uçtum ne:)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
cbf e mi tam oldu branda?

ben de 25e yaamurluk buldum motor için. branda gibi yer kaplamıyor. çok ince malzeme. brandadan daha iyi olur gibi geldi bana.

jr. saygılar bıranda konusunda sana yardımcı olabilirirm istediğn bir model varsa ben sana aynısını diktiririm veya benımkının resmini çelerim beğenirsen buradan yaptırır yollarım benım bi arkadaş var o yapıyor bana dıkti çok kullnışlı 15-20 milyon arası diker bilgin olsun istersen
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
yok abi ben paşa paşa oturarak 120 le gidiyim kafi:mrgreen:

itiraf ediyim cbfi almadan önce hyosung al dediler hep arkadaşlar ama nasippp:cherry:ruhum endurocu anca varadero görünümlü cbf aldık napalım:mrgreen:ama iş görüyor enduro hard enduro uzun yol hepsi var:pfazlammı uçtum ne:)

Evet endurocu ruhu olmasa bu motora bakmam ön koruma demirlerine ikide sis lambası taktınmı ohh mis tadından yenmez bunun :) al sana küçük varadero :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Evet endurocu ruhu olmasa bu motora bakmam ön koruma demirlerine ikide sis lambası taktınmı ohh mis tadından yenmez bunun :) al sana küçük varadero :)

tamam işte bu hastalık sende de var inş bulursun temiz bir cbf:)yada sat seninkini direk al motorun baya temizmiş sat onu ister sıfır al ister ikinci el:wiinkk:
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Temizdir gözüm gibi bakarım.Sıfıra sıcak bakmıyorm gerek yok ikinci el 2008 veya üstü,üste para alabileceğim bir cbf lazım.hayırlısı mücahit.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ben feyizoglundan HELD marka L branda almıştım zamanında hyo 250 varken, canta ustundeyken gecen gecirdim dukkanın onunde cup diye sarmaladı valla çok iyi oldu öyle ruzgarda sallanan bişide değil gayet sağlam içi elyafımsı güzel çizmez hayatta 50 ye almıstım sanırım

bakın bi http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=43946

Mücahit sağolsun bana kendi motorunun brandasınıv ermişti bende gecen gün makinede yıkadım yatak carsafina döndü :salut: üzerindeki kaplaması gitti sadece gölge yapar bundan sonra ama yumşatıcıda koydum mis gibi koktu :mrgreen: sabah baktım güvercinler bir güzel pislemiş üzerine. :queen:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
a]
[/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst