notere senın gitmen gerekiyo dediler mototalden alıyorum,vekalet ücretini ben vercekmisşim,bana verdikelri fiyattan düşmişcekler
Eğer vekalet ücreti vereceksen senin hiçbir şeye dokunmadan (emniyete vs. gitmeden) bayiden ruhsatı alman gerekiyor. Çünkü sen vekalet vererek onlara senin adına işlem yapabilme yetkisi veriyorsun.
Yok vekalet ücreti vermeyim dersen işlemleri onlar halleder.
Ama yine ruhsat vs çıkarma parası diye ücret alırlar.
"şu saatte emniyete gel, bir imza at gerisine karışma" derler.
"Hiçbişey istemiyorum benim faturamı , uygunluk belgemi vs. evraklarımı verin ben hallederim ruhsat işlemlerini" dersen toplamda 120 lira civarına tüm işlemlerini halledersin. Bayi bu işlemler için 200 lira gibi bir ücret istiyor.
Tercih senin. En azından buradaki sistem böyleydi.