Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
869.jpg
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar günaydın,bugün inş alıcam motorumu yalnız bayi noter vekaletname işlemini benim yapmamı istedi kendilerinin yapması gerekmiyor mu bu işlemi??0 motor cbf 150
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Arkadaşlar günaydın,bugün inş alıcam motorumu yalnız bayi noter vekaletname işlemini benim yapmamı istedi kendilerinin yapması gerekmiyor mu bu işlemi??0 motor cbf 150

Ben alırken sadece bi trafiğe gidip imza attığımızı hatırlıyorum.Onun dışında bişey yapmadım.Motosiklet hazır gel al dediler.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
notere senın gitmen gerekiyo dediler mototalden alıyorum,vekalet ücretini ben vercekmisşim,bana verdikelri fiyattan düşmişcekler
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
notere senın gitmen gerekiyo dediler mototalden alıyorum,vekalet ücretini ben vercekmisşim,bana verdikelri fiyattan düşmişcekler

Eğer vekalet ücreti vereceksen senin hiçbir şeye dokunmadan (emniyete vs. gitmeden) bayiden ruhsatı alman gerekiyor. Çünkü sen vekalet vererek onlara senin adına işlem yapabilme yetkisi veriyorsun.

Yok vekalet ücreti vermeyim dersen işlemleri onlar halleder.
Ama yine ruhsat vs çıkarma parası diye ücret alırlar.
"şu saatte emniyete gel, bir imza at gerisine karışma" derler.

"Hiçbişey istemiyorum benim faturamı , uygunluk belgemi vs. evraklarımı verin ben hallederim ruhsat işlemlerini" dersen toplamda 120 lira civarına tüm işlemlerini halledersin. Bayi bu işlemler için 200 lira gibi bir ücret istiyor.

Tercih senin. En azından buradaki sistem böyleydi.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
anahtar teslim alıyosun ve başka bayileri aradım, biz hallediyoruz her şeyi diyolar sen 0 motor alıyosun her şeyi bayini halletmesi gerekmezmi ewt onlarda öle diyo vekalet işini sen hallediyosun geri kalanını biz hallediyoruz dediler.
ben arab alırkende notere gitğimi hatırlmaıyorum 0 alıyosun sonuçta

noter 40 lira vekalet ücreti
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
o brandanın altında bir cbf 150 mi duruyor. sağdan bakıyorum, soldan bakıyorum bir türlü canlandıramadım ya :mrgreen:

arkada buzdolabı gibi bir kutu olmalı.

bu branda çok mu bol normal mi? bir de su geçirmez mi? bir de makinede yıkadım mı gider mi malzeme? ben sadece durulaa modunda atıyorum makineye tozunu toprağını alıyor.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
noteri aradım sistem değişmiş,notere o km aracı alırken illaki kişinin gitmesi gerekiyormuş,
bayi senin adına gelemiyomus birisine vekalet etmen ve o kişininişlmleri başlatması gerekiyomuş noter ücreti sizden çıkıyor.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
o brandanın altında bir cbf 150 mi duruyor. Sağdan bakıyorum, soldan bakıyorum bir türlü canlandıramadım ya :mrgreen:

Arkada buzdolabı gibi bir kutu olmalı.

Bu branda çok mu bol normal mi? Bir de su geçirmez mi? Bir de makinede yıkadım mı gider mi malzeme? Ben sadece durulaa modunda atıyorum makineye tozunu toprağını alıyor.

evet altında cbf 150 var ben hiç yıkabadım ama makinede yıkarsan pranda özlliğini kaybeder su tutacaksın güneşe asacaksın sonra iki sirkeler bezle üzerinden gçersin su geçirmez arkadaşım çok özendi onun için :) ama biraz kalın j.r ama ben memnunum seini istediğin bir model varsa yolla bana aynısını uygun bir fıyata yaptırır yololarım BAŞKA RESİMLER DE VAR AMA KOYAMADIM ONLARIDA GÖRÜRSEN SENİ AYDINLATIR.....
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
tamam kardeş çok sağol ben biraz bakınayım da olmadı öyle yaparız fiyatı uygun.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
jr. eyvallah sağolasın yolculuk iyidi dönüşte biraz üşümemizi saymazsak.

muratgun, o köpek stickerına baktımda bulamadım, daha doğrusu aynısının beyazını buldum ama 15 cm genişliğinde :D

buyur:

http://cgi.ebay.com/284C-Big-Bull-D...arts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item255777b89f

ekmel beyaz daha iyi olur kırmızı beyaz uyum saglarım ancak 15 cm :queen::) seninki kaç santimdi :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------

tamam kardeş çok sağol ben biraz bakınayım da olmadı öyle yaparız fiyatı uygun.

bende heldin brandasını kunlanıyorum 1.5 sene fılan oldu alalı cok memnunum 3 tane motor nasıplendı o brandaylan valla hos gercı sımdı manısada bırakmısım emme:):queen:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
murat, benimki 5 cm falan bişey heralde küçük yani, onu da geçen sene tankpad aldığımda satıcı tankpad le birlikte göndermişti. kimdi neydi hatırlasam sorardık aynısından istiyoruz diye :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
3326.jpg
[/url]"]http://
3326.jpg
[/url][/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 ----------

3350.jpg
[/url]"]http://]
3350.jpg
[/url][/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:34 ----------

3379.jpg
[/url]"]http://]
3379.jpg
[/url][/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

koruma demirinin esli hali yenisini hafta sonu takacağım..... zaten binemıyorum hava yağmurlu :(
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hule bamya muhabbeti olmuş burada :mrgreen: nçk nçk nçk

hah bu foto daha aydınlatıcı oldu. bu çanta için çıkıntı yapması şahane olmuş. benim çanta yüzünden large branda dar geliyor motora ne biçim iştir. şunu çantalı motora göre yap bolsa bol kalsın ya.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
hule bamya muhabbeti olmuş burada :mrgreen: nçk nçk nçk

hah bu foto daha aydınlatıcı oldu. bu çanta için çıkıntı yapması şahane olmuş. benim çanta yüzünden large branda dar geliyor motora ne biçim iştir. şunu çantalı motora göre yap bolsa bol kalsın ya.

ben arkadşa bıraktım motoru o kafasına göre dikmiş ilk başta sevmedim ama bu şekilde daha kip ve orjinal oldu beğenmezsen yeni yaparım dedi katlaması biraz gıcık ama onun dışında çok memnunum.iki yerden sıkmalı hem motoru kapatıyor en altaki de ziciri arka tekerei kapatıyor fren diski ayaklık har yer kapalı sadece lastik kalıyor altu üstü branda ama çift lastik olması ve bu şekilde dikilmiş olması yağmur çamur fırtına rüzgardan iyi koruyor :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
evet harika duruyor. brandayı ben katlamam hiç buruştur salla =)
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst