- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
son o duvar tarafına güzel bi kulube yap motor için sonra kilitle kapısını olsun bitsin
bugun bende çıktım dısarı bı 20 km gitmişimdir yagmur yagdı yagıcak ama allaha sukur yakalanmadım.yagmur yagmasın artık
r:hep güneş olsun
