Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
jr. coyote çakal demek ;) ama nasıl bir çakalsa artık :D

döndüm karabüke, dün akşam ankara bugün karabük cankurtaranda kar yağıyordu :d

ayrıca artık ben pes ettim tüm sayfaları okumaktan muhabbetlere ortadan dalacağım artık :D

aynen ekmel valla bu hafta bende cok yogunum adam akıllı takıp edemıyorum baslıgı :queen::cat::)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben geldim...yahu takip etmek sorun değilde yazmak bazen çok zor geliyor...bir kaç gün ara verdim kusura bakmayın...mesele foruma bağımlı olmak bu topiğe bakmadan güni bitirememek...ulan dedim göbek bağım bu forumdamı kesildi...çok vakit alıyor beyler inanın...birde sorulara cevap yazmak istiyorum yorgun oluyorum istediğim şeyleri yazamıyorum canım sıkılıyor...pmdede aynı şeyler...makina ile alakalı soruyorlar...topiği takip ediverin deyip sallıyorum bazen napim...bu cbf 150 arayanlara bana yönlendiren kimse onu öpücüklere boğacağım...:p adam siteye girer girmez bana pm atıyor...napim ne edim...abi zaten kafam 1500...kimseyede mırın kırın edip sallamak istemiyorum ama şu an aynı anda 7-8 arkadaşa cbf 150 alımı (0 ve 2.el ) yardımcı olmaya çalışıyorum...abi sizlerle burada vakit geçirmek güzelde işin içine araştırma konuşma girince benim özel hayat yalan oluyor...siteye ara verem diyorum o da olmuyor ..bu ortamdan kopulmuyor...


bugün yağımı değiştirdim...makina 2700 kmde 150 gr yağ yakmış normalmi değilmi siz karar verin...ıphone alcaktım mobil almış bulundum...ıphone 28 lira mobil 20 lira...deniycem bakalım...850 grda..

SANY0971-2.jpg






makinayı bugün işyerime götürdüm...garaja basınclı makina alındı black & decker basıncla bi yıkadım makinayı Allah sizi inandırsın makina yumuşadı sanki hamam girip keselenmiş gibi oldu...suyu dayadım her yere...:mrgreen:suyla çıktı çoğu kir...sonra köpük fırça gazyağı ile bi parlatmaya çalıştım...ince temizlik sayılmaz aslında ama şimdi artık istediğim şeyler oldu artık temizliğe asılıcam boş zamanlarımda...





Makinam tarihinin en temiz günlerini yaşıyor...:queen:

Motora benzedi...

SANY0968-1.jpg


SANY0969-2.jpg


Ama bu taraftan koruma demirinin değişmesi gerektiği belli oluyor...boyatmıcam ama daha uzun olanla değiştiricem...

Paslı egsoz nolcak beyler...bişey yapılamaz değilmi artık...

SANY0967-1.jpg


SANY0970-2.jpg


nihayet dişli setini ve arka balatayı değiştirdim...süper oldu yav...orıngle artık 100.000 görücem gibi...bakın detaylarda ince temizlik yok...daha parlıycak işallah...taktım...elciğide çıkardımmı yazın erdiyle mücahidi tokatlıycam...:cherry:

SANY0974-2.jpg


SANY0973-2.jpg


Makina her şekil uzun yola hazır ve nazırdır efendiler...

Yağ değişiminden sonra vites mübarek sanki debriyajsız geçicek gibiydi...:cherry:

cbf 150 bu...boru mu soru mu beyler...uçak mübarek...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
vaybe makina kendine gelmiş:)işte cbf farkı 50.000 kmde bir bu bakımı yaparsan motor hala sapasağlam ilk günkü gibi:)koruma demirlerini ve eksozu boyarsan makina sıfır sanki:)birde elcikler varken makina gaz yemiyomu neden çıkarınca tokatlıcan bizi:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vaybe makina kendine gelmiş:)işte cbf farkı 50.000 kmde bir bu bakımı yaparsan motor hala sapasağlam ilk günkü gibi:)koruma demirlerini ve eksozu boyarsan makina sıfır sanki:)birde elcikler varken makina gaz yemiyomu neden çıkarınca tokatlıcan bizi:queen:

koruma demiri değişcek hacı...elcikte alışkanlık diyelim...yağmurlar geçsin...hava biraz ısınsın onlarda çıkar...ama sarı çizmelerinden vazgeçmem arkedeş...:queen:

bişeyi farkettin dimi mücahit...benim makina ara hızlanmalarda tepkiyi çok vermiyor...atak durumu yok...neden anlamıyorum...sende Karaburunda söyledin ya bana...motor gitmiyor sanki ama son hızlarda hepinize takıyor o da ilginc...sen makinanla 125 gördünmü artcımken hatırlıyon dimi...az az makinaları açın beyler...az kökleyin...ara ara dip gaz....

Erdi napıyor Allah bilir...makina debriyaj balatası falan istemesin 250 km de...:queen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Metehan mobilin hangi yağını koydun? 15-50 mi? 15-40 mı?

Birde sen zinciri normal motor yağı ile yağlıyorsun gibime geldi.
Jantı batırmış, zincir muhafazasıda hakeza aynı :)

Bende ilk başlarda motor yağını yağdanlığa doldurup sıkıyordum zincire ama baktım gün geçtikçe arka jantın hali berbat oluyor. Mecbur zincir spreyine dönüş yaptım.
Mobilin zincir spreyini kullanıyorum 400 ml. fiyatıda 17 yada 18 liraydı.
Tavsiye ederim. Akşam garaja çektikten sonra sıkarsan sabaha kadar bekleyince sıçratma yapmıyor. Jantlar temizlediğin gibi tertemiz kalıyor.:cat:

Egzosuda sprey boyayla kolayca boyayabilirsin. Sökmesi çok basit zaten azıcık elin anahtar tutsun yahu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:01 ----------

bişeyi farkettin dimi mücahit...benim makina ara hızlanmalarda tepkiyi çok vermiyor...atak durumu yok...neden anlamıyorum...

Ben bunun sebebini biliyorum.
+100kg farkı :mrgreen:

Ankaranın Cinnah yokuşunu Muratla birlikte çıkmaya başladık,
Murat yokuşun ortasına gelmeden pırrrrrr yanımdan geçti gitti. :salut:
Ben 95 kiloyum, Murat ise 65 kiloymuş. Aradaki 30 kilo fark azmı :cherry:
Garibim cbf daha ne yapsın :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
koruma demiri değişcek hacı...elcikte alışkanlık diyelim...yağmurlar geçsin...hava biraz ısınsın onlarda çıkar...ama sarı çizmelerinden vazgeçmem arkedeş...:queen:

bişeyi farkettin dimi mücahit...benim makina ara hızlanmalarda tepkiyi çok vermiyor...atak durumu yok...neden anlamıyorum...sende Karaburunda söyledin ya bana...motor gitmiyor sanki ama son hızlarda hepinize takıyor o da ilginc...sen makinanla 125 gördünmü artcımken hatırlıyon dimi...az az makinaları açın beyler...az kökleyin...ara ara dip gaz....

Erdi napıyor Allah bilir...makina debriyaj balatası falan istemesin 250 km de...:queen:

ya senin motorda evet aralarda kalkışta sanki ölü gibi bi sorun vardır kesin:)ama son hız ve seyir hali baya ii:)evet benım motorla 125 goruyorum hatta rahat 120 çıkıyo motor emre baya ii kullanmış rodajda bellı:cat:

valla erdi 450 km olmuş bugun soledı bana oda alıştı artık cbf'e:mrgreen:

aydoganx sana katıluyorum mete abi herşeyı hazır beklıyo:)koruma demirlerini sök eksozu sök 5 tl sprey boya al motor sıfır gibi olsun dimi ama :)

aydoganx mete abinin motoru bende kullandım kalkışlarda bi sorun var hatta vites değiştirip gaza bastığında motor sanki gitmek istemiyor azcık abi sen bunu sormadın mı hiç servisine yaw:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
motorun kıstan beri yenı yıkama fırsatın oldu herhalde metehan karedeş
bu rada tag yakma olayının halen devam edıyor olması bı garıp ama sen cok gazlıyon herhalde ALLAH ne verdiyse köklüyorsundur herhalde ( aşırı ve anı ve süreklılık arzeden dutrumların netıcesınde yag yakıyor olabılırsın
motoru yenı rektefe ettın yag yakması benım aklıma baska bı sey getırmıyor :silent:

elın degmısken arka jantıda gaz yagıyla fırcalasydın usta bıraz daha parlardı bu arada:bounce:
motoru kat kat cılalıyıp parlatma modası basladı butun cbf lerın yası kac olursa olsun aynı görünmesi lazım :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Ben geldim...yahu takip etmek sorun değilde yazmak bazen çok zor geliyor...bir kaç gün ara verdim kusura bakmayın...mesele foruma bağımlı olmak bu topiğe bakmadan güni bitirememek...ulan dedim göbek bağım bu forumdamı kesildi...çok vakit alıyor beyler inanın...birde sorulara cevap yazmak istiyorum yorgun oluyorum istediğim şeyleri yazamıyorum canım sıkılıyor...pmdede aynı şeyler...makina ile alakalı soruyorlar...topiği takip ediverin deyip sallıyorum bazen napim...bu cbf 150 arayanlara bana yönlendiren kimse onu öpücüklere boğacağım...:p adam siteye girer girmez bana pm atıyor...napim ne edim...abi zaten kafam 1500...kimseyede mırın kırın edip sallamak istemiyorum ama şu an aynı anda 7-8 arkadaşa cbf 150 alımı (0 ve 2.el ) yardımcı olmaya çalışıyorum...abi sizlerle burada vakit geçirmek güzelde işin içine araştırma konuşma girince benim özel hayat yalan oluyor...siteye ara verem diyorum o da olmuyor ..bu ortamdan kopulmuyor...


bugün yağımı değiştirdim...makina 2700 kmde 150 gr yağ yakmış normalmi değilmi siz karar verin...ıphone alcaktım mobil almış bulundum...ıphone 28 lira mobil 20 lira...deniycem bakalım...850 grda..

SANY0971-2.jpg






makinayı bugün işyerime götürdüm...garaja basınclı makina alındı black & decker basıncla bi yıkadım makinayı Allah sizi inandırsın makina yumuşadı sanki hamam girip keselenmiş gibi oldu...suyu dayadım her yere...:mrgreen:suyla çıktı çoğu kir...sonra köpük fırça gazyağı ile bi parlatmaya çalıştım...ince temizlik sayılmaz aslında ama şimdi artık istediğim şeyler oldu artık temizliğe asılıcam boş zamanlarımda...





Makinam tarihinin en temiz günlerini yaşıyor...:queen:

Motora benzedi...

SANY0968-1.jpg


SANY0969-2.jpg


Ama bu taraftan koruma demirinin değişmesi gerektiği belli oluyor...boyatmıcam ama daha uzun olanla değiştiricem...

Paslı egsoz nolcak beyler...bişey yapılamaz değilmi artık...

SANY0967-1.jpg


SANY0970-2.jpg


nihayet dişli setini ve arka balatayı değiştirdim...süper oldu yav...orıngle artık 100.000 görücem gibi...bakın detaylarda ince temizlik yok...daha parlıycak işallah...taktım...elciğide çıkardımmı yazın erdiyle mücahidi tokatlıycam...:cherry:

SANY0974-2.jpg


SANY0973-2.jpg


Makina her şekil uzun yola hazır ve nazırdır efendiler...

Yağ değişiminden sonra vites mübarek sanki debriyajsız geçicek gibiydi...:cherry:

cbf 150 bu...boru mu soru mu beyler...uçak mübarek...:p

vay vay vayyyyyy İHTİYAR DELİKANLI gelmiş hehe :queen::queen::) saka bı yana dayu ıyı olmus be cıhaz vallam kendıne gelmıs benımkınınde ıhtıyacı var bu hafta ankara hep yagmurlu hep yagmurlu camur ıcınde garıbım bızde angaralı cbf tayfası olarak cumartesı gunu hamam organızasyonu yapıp yıkasak düldülleri amma hos olur vallam:) haa bu arada nedır bu mobıl1 cılgınlıgı cbfcıler yagda mobıl1e mı donus yapıyo nedır ben rasgele aldım ondan sonra ismail ve şimdide hacı abı hey masallah dayayalım mobıl1lerı ellam :rendeer::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Metehan mobilin hangi yağını koydun? 15-50 mi? 15-40 mı?

Birde sen zinciri normal motor yağı ile yağlıyorsun gibime geldi.
Jantı batırmış, zincir muhafazasıda hakeza aynı :)

Bende ilk başlarda motor yağını yağdanlığa doldurup sıkıyordum zincire ama baktım gün geçtikçe arka jantın hali berbat oluyor. Mecbur zincir spreyine dönüş yaptım.
Mobilin zincir spreyini kullanıyorum 400 ml. fiyatıda 17 yada 18 liraydı.
Tavsiye ederim. Akşam garaja çektikten sonra sıkarsan sabaha kadar bekleyince sıçratma yapmıyor. Jantlar temizlediğin gibi tertemiz kalıyor.:cat:

Egzosuda sprey boyayla kolayca boyayabilirsin. Sökmesi çok basit zaten azıcık elin anahtar tutsun yahu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:01 ----------



Ben bunun sebebini biliyorum.
+100kg farkı :mrgreen:

Ankaranın Cinnah yokuşunu Muratla birlikte çıkmaya başladık,
Murat yokuşun ortasına gelmeden pırrrrrr yanımdan geçti gitti. :salut:
Ben 95 kiloyum, Murat ise 65 kiloymuş. Aradaki 30 kilo fark azmı :cherry:
Garibim cbf daha ne yapsın :)

evet dayu ya acıkk anahtar tutuversene yaw:p:queen::)
kesınlıkle ismailcim cinnah yokusunu senden arkadan gelıp rahatlıkla cıktım cıkarım cıkıyorum ancak bunun nedenı kesınlıkle kılo farkından oldugunun kanatındeyım bende bıde bu olayı duz yolda denemek lazım asıl o zaman farkı anlayabılırız zannımca:):wiinkk::rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
evet dayu ya acıkk anahtar tutuversene yaw:p:queen::)
kesınlıkle ismailcim cinnah yokusunu senden arkadan gelıp rahatlıkla cıktım cıkarım cıkıyorum ancak bunun nedenı kesınlıkle kılo farkından oldugunun kanatındeyım bende bıde bu olayı duz yolda denemek lazım asıl o zaman farkı anlayabılırız zannımca:):wiinkk::rendeer:

Kilo düz yolda da farkettirir abi
senin düzde 110 yaptığın yerde ben 100 anca yaparım :)
Rejime başlayacam :pr::p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
motorun kıstan beri yenı yıkama fırsatın oldu herhalde metehan karedeş
bu rada tag yakma olayının halen devam edıyor olması bı garıp ama sen cok gazlıyon herhalde ALLAH ne verdiyse köklüyorsundur herhalde ( aşırı ve anı ve süreklılık arzeden dutrumların netıcesınde yag yakıyor olabılırsın
motoru yenı rektefe ettın yag yakması benım aklıma baska bı sey getırmıyor :silent:

elın degmısken arka jantıda gaz yagıyla fırcalasydın usta bıraz daha parlardı bu arada:bounce:
motoru kat kat cılalıyıp parlatma modası basladı butun cbf lerın yası kac olursa olsun aynı görünmesi lazım :cat:

İnanmıycan ama aynen öyle tüm kış boyunca galiba 1 kez yalandan su tuttum...ilk basınclı su yemesi 6 aydır...:p

Yağ yakma olayı var usta aslında hepsinde...ama yağ değiştiren değerli arkadaşlarım ölçüm yapmayı es geçiyorlar...sıkıştırmasanda durum 50-100 gr arası standarda bağlamış durumda...ve normal siyor servis...

rektefiye olalı 11.000 km oldu usta ...:)

makina dediğin pis olmayacak usta...genclere özendim vallahi...:rendeer:

vay vay vayyyyyy İHTİYAR DELİKANLI gelmiş hehe :queen::queen::) saka bı yana dayu ıyı olmus be cıhaz vallam kendıne gelmıs benımkınınde ıhtıyacı var bu hafta ankara hep yagmurlu hep yagmurlu camur ıcınde garıbım bızde angaralı cbf tayfası olarak cumartesı gunu hamam organızasyonu yapıp yıkasak düldülleri amma hos olur vallam:) haa bu arada nedır bu mobıl1 cılgınlıgı cbfcıler yagda mobıl1e mı donus yapıyo nedır ben rasgele aldım ondan sonra ismail ve şimdide hacı abı hey masallah dayayalım mobıl1lerı ellam :rendeer::queen:


hoşgeldin birader...bayağıdır yoksun özlettin kendini...

Yav makinayı yıkadım gidiyorum arka fren bi kendine geldi...dedim noluyo sanki arka balatammı değişti...değişim öncesi yıkattım ya...:p

hacı valla artık motorex ıphone grup fantazisi yapıcam...:queen:



Kilo düz yolda da farkettirir abi
senin düzde 110 yaptığın yerde ben 100 anca yaparım :)
Rejime başlayacam :pr::p


tamam hacı kilo farkı varda ilk hızlanmalarda bariz bir güc kaybı var ne alakaysa...


ya senin motorda evet aralarda kalkışta sanki ölü gibi bi sorun vardır kesin:)ama son hız ve seyir hali baya ii:)evet benım motorla 125 goruyorum hatta rahat 120 çıkıyo motor emre baya ii kullanmış rodajda bellı:cat:

valla erdi 450 km olmuş bugun soledı bana oda alıştı artık cbf'e:mrgreen:

aydoganx sana katıluyorum mete abi herşeyı hazır beklıyo:)koruma demirlerini sök eksozu sök 5 tl sprey boya al motor sıfır gibi olsun dimi ama :)

aydoganx mete abinin motoru bende kullandım kalkışlarda bi sorun var hatta vites değiştirip gaza bastığında motor sanki gitmek istemiyor azcık abi sen bunu sormadın mı hiç servisine yaw:)


hacı boya ile oluyormu egsoz işi bilmiyordum...şu 800 dereceye kadar dayanıklı olan zımbırtılardanmı diyorsunuz...valla uğraşmak lazım...kim uğrraşcak şimdi yav...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:44 ----------

Metehan mobilin hangi yağını koydun? 15-50 mi? 15-40 mı?

Birde sen zinciri normal motor yağı ile yağlıyorsun gibime geldi.
Jantı batırmış, zincir muhafazasıda hakeza aynı :)

Bende ilk başlarda motor yağını yağdanlığa doldurup sıkıyordum zincire ama baktım gün geçtikçe arka jantın hali berbat oluyor. Mecbur zincir spreyine dönüş yaptım.
Mobilin zincir spreyini kullanıyorum 400 ml. fiyatıda 17 yada 18 liraydı.
Tavsiye ederim. Akşam garaja çektikten sonra sıkarsan sabaha kadar bekleyince sıçratma yapmıyor. Jantlar temizlediğin gibi tertemiz kalıyor.:cat:

Egzosuda sprey boyayla kolayca boyayabilirsin. Sökmesi çok basit zaten azıcık elin anahtar tutsun yahu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:01 ----------



Ben bunun sebebini biliyorum.
+100kg farkı :mrgreen:

Ankaranın Cinnah yokuşunu Muratla birlikte çıkmaya başladık,
Murat yokuşun ortasına gelmeden pırrrrrr yanımdan geçti gitti. :salut:
Ben 95 kiloyum, Murat ise 65 kiloymuş. Aradaki 30 kilo fark azmı :cherry:
Garibim cbf daha ne yapsın :)


15 40 galiba hacı...emin değilim valla bişey verdiler ama ney bakmadım...


zinciri spreylede değilde gresle yağlıyorum...ama srevis uzak olunca 250-300 kmde bir oto servislerin birin egirip yağdanlıklarını isteyip yağı dayıyorum...:p

ondan kalan bir pislik var jantlarda...aha şimdi işi gücü bırakıp garajda makinamı temizleyebilirim...şimdi rahatladım hacı...şu diz örtüsünü kaldırdım artık...tek dizliğimi çıkardım onla idare edicem...


hacı anahtar manahtar beni uğraştırma alışmışım hazıra ben...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hehe evet aga sen en ıyısı rejıme gır o zaman %100 performans alırsın mete dayuyada dıcem rejıme gır dıye emme bıraz zor gıbın bu vakıtten sonra :queen::):p

ipin ucu kaçınca artık eski kilona dönemiyorusn...:salut: motoru bıraksam var ya 100 kilo olurum...spor güzel birşey...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
metehan hocam ağır diye yokuş aşşağı o hızları gördü :p

motor temizlenmiş ama parlamamış.

"cilala beni metehan...CİLALA BENİ!" diye bağırıyor :mrgreen:

kırmamak lazım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------

bugünkü gezmemle 4004 km oldum :)

zaten çekişinden çok memnunum, bir de cuma günü yağı ve hava filtresi sıfırlanınca roketlerden roket beğeneceğim. maşallah hule ne güzel motor yapmışlar ya :bounce: camı açıp açıp süzüyorum cabaf' ımı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
jrcım cila işini mücahit halledecek sağolsun...ama henüz bu durumdan kendisinin haberi yok...:p"okursa insafa gelir artık bi el atar kankisine...:cherry:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
jrcım cila işini mücahit halledecek sağolsun...ama henüz bu durumdan kendisinin haberi yok...:p"okursa insafa gelir artık bi el atar kankisine...:cherry:

evet valla haberim yoktu:)ama bendeki cila güzelmiş emre sağolsun yav kaç ay oldu motoru alalı hala adama duva ediyom maşallah nazar deymez inş:)abi hatırlatta ilk buluşmada cilayı getırıyımde senin yaşlı cbfi estetikle gençleştirelim:queen:sıfır gibin olur valla:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tamam hacı bi parlatak düldülü..sizin makinaların yanında benimki harbiden dökülüyor...ama hep söylerim önemli olan ciğeri...


ben çıkıyorum beyler...görüşmek dileğiyle...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aha camdan size de baktırayım :mrgreen:

100_1308.jpg


MAŞALLAH' ı da okuyun...heh tamamdır :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
güvenlik var :cherry:

yağmura yakalandım motor pis diye brandayı örtmedim. şimdi inip temizleyip örttüm. çantalar üzerinde duruyor. ben kilidi şasiden geçiriyorum yine de tekeri söküp gitmesin dayılar diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst