Beyler bizim cıbıflara şöyle uğraştırmadan daha güzel bir ışık veren bir ampül önerebilirmisiniz? Xenon gibi uğraşlara şuan hiç giremem sadece ampül değişikliği ile daha iyi aydınlatma sağlayabilirmiyiz? (Beyaz ampül gibi mesela)
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?
bunu bende düşündüm ama uzun kısa xenon almak daha mantıklı ve çok faydalı çünkü gaza bastıkca yanan ışık beni tatmin etmiyor
Çok doğru diyorsunda hangi masrafı yapim motor içinÖnümüz yaz MTS eldiven aldım 40tl. Montta almam lazım 150tl. Bu DUROlar 5 para etmez ön arka pirelli lazım oda 150tl. Hadi bide xenon taksak uzun/kısa oda 150tl. Hangi birine yetişcem acaba
![]()
murat, benimki 5 cm falan bişey heralde küçük yani, onu da geçen sene tankpad aldığımda satıcı tankpad le birlikte göndermişti. kimdi neydi hatırlasam sorardık aynısından istiyoruz diye![]()
cümletten günaydın,
bu gün ilkkez şirkete motopisikletimle geldim yarım saate şirketeydim. Yanımdaki adamın ağzının kokusunu duymadan aman otobusu kacrıdım gerğinliği olmadan, meğer emniyet şeridi meğer ne güzel birşeymiş :mrgreen: Trafige uydum ama ara kacışlarda emniyet serdini ihlala ettim eds ten kol gibi gelmez değil mi beyler. Motosikletleri kurufasuleyeden sayıp bir halt etmiyorlar iş cezaye geldimi keser keser valla bunlar.r:
Normalde sabahları 1 saate işe gelebiliyordum otobusle ve uyuyordum ama eksprese binmek icin hergün şirkete 40 dakkika erken geliyordum :mrgreen: şimdi yatarım
günaydın allah kazasız belasız cezasız gidip gelmeni nasip etsintrafikte motorları kımse takmıyor ama emin ol cezaya iş gelince kimse gözünün yaşına bakmıyor hele ışıklarda afedersin dururken adam arabayı kıçına kadar sokup birde korna ya basıyor varya çılgına dönüyorum o zaman işte
Cbf 150'yi sıfır mı yoksa 2. el mi almak daha akıllıca ne dersiniz?
Ben bunu alır ömür boyu binerim olmadı ikinci motosikletim olarak kalır diyorsan sıfır.
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?
Beyler bizim cıbıflara şöyle uğraştırmadan daha güzel bir ışık veren bir ampül önerebilirmisiniz? Xenon gibi uğraşlara şuan hiç giremem sadece ampül değişikliği ile daha iyi aydınlatma sağlayabilirmiyiz? (Beyaz ampül gibi mesela)
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?
Beyler bizim cıbıflara şöyle uğraştırmadan daha güzel bir ışık veren bir ampül önerebilirmisiniz? Xenon gibi uğraşlara şuan hiç giremem sadece ampül değişikliği ile daha iyi aydınlatma sağlayabilirmiyiz? (Beyaz ampül gibi mesela)
Cümletten günaydın,
Bu gün ilkkez şirkete motopisikletimle geldim yarım saate şirketeydim. Yanımdaki adamın ağzının kokusunu duymadan aman otobusu kacrıdım gerğinliği olmadan, meğer emniyet şeridi meğer ne güzel birşeymiş :mrgreen: trafige uydum ama ara kacışlarda emniyet serdini ihlala ettim EDS ten kol gibi gelmez değil mi beyler. motosikletleri kurufasuleyeden sayıp bir halt etmiyorlar iş cezaye geldimi keser keser valla bunlar.r:
Normalde sabahları 1 saate işe gelebiliyordum otobusle ve uyuyordum ama eksprese binmek icin hergün şirkete 40 dakkika erken geliyordum :mrgreen: şimdi yatarım
Cbf 150'yi sıfır mı yoksa 2. el mi almak daha akıllıca ne dersiniz?
selamlar arkadaşlar, nasılsınız? uzun süredir yazamıyordum, baya işlerim yoğundu ama sizinleyim artık ve bir sorunum var =) arkadaşlar direksiyon kilidi daha öncesinde yapabiliyordum ama bir arabaya hafiften vurdum direk bodozlama girdim anlayacağınız ve sonrasında kilidi bastırıp direksiyon kilidi yapmak istediğimde kilit yarıya kadar dönüyor, sonrası yok... sebebi ne olabilir?
Cümletten günaydın,
Bu gün ilkkez şirkete motopisikletimle geldim yarım saate şirketeydim. Yanımdaki adamın ağzının kokusunu duymadan aman otobusu kacrıdım gerğinliği olmadan, meğer emniyet şeridi meğer ne güzel birşeymiş :mrgreen: trafige uydum ama ara kacışlarda emniyet serdini ihlala ettim EDS ten kol gibi gelmez değil mi beyler. motosikletleri kurufasuleyeden sayıp bir halt etmiyorlar iş cezaye geldimi keser keser valla bunlar.r:
Normalde sabahları 1 saate işe gelebiliyordum otobusle ve uyuyordum ama eksprese binmek icin hergün şirkete 40 dakkika erken geliyordum :mrgreen: şimdi yatarım
Cbf 150'yi sıfır mı yoksa 2. el mi almak daha akıllıca ne dersiniz?
inicen alcan eline levyeyi :queen: ya bizde levye yok motoru kilitledigim zincirle girişcen artınr: :cherry: ya saka tabide gercekten sinir oluyor insan oyle yapna gıcıklık daha gec hareket ediyorum :mrgreen: beklesin hoşaf...
arkadaşlar kaç kmnin üzerinde cbf almamak lazım???
10.000 falan nasıldır???
...
Alacağın motorun kilometresinden ziyade kullanıcısının hassaslığı titizliği (sadece temizlik anlamında değil, mekanik anlamda da titiz olunmalı) bence daha önemli.
Kullanıcı vardır 10bin km.ye gelene kadar motorun canını çıkarmıştır, bakım periyodlarına dikkat etmemiştir. Motora araba yağı koymuştur. 150 yaptırcam diye yırtınmıştır.
Kullanıcı vardır 30bin km.ye gelmiştir. Motorun huyundan suyundan anlar nabza göre şerbet verir. Motorun bakımlarının sadece yetkili servis ile sınırlı kalmadığını idrak etmiştir.
Şu şartlarda ikinci seçeneği tercih ederdim ama tüm şartlar eşitse tabiki az km. yapmış olanın alınabilitesi daha yüksektir.