Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
ne şirin kornamız var ya. roğdranır çizgifilmindeki, otoyolda paso tilkinden kaçan kafam kadar kuş gibi MİĞPMİĞP :mrgreen:

biğtin zurnadan sonra bunun kornası canavar gibi. duyulmadığına denk gelmedim ben. Allah denk getirmesin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------

düzelteyim tilki değil kır kurdu demekmiş "coyote" :)

jr. süpersin ya koptum okuyunca MİĞPMİĞP gözümde canlandı :queen: birde motoruyla bu kadar barışık olan ençok seven sensin herhalde
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Bu forumda bi topicte görmüştüm röle takmak gerekiyor demişlerdi.
Ama elektrik işlerinde iyi olmadığım için mantığı anlamadım tabi.

Şöyle izah edeyim, eğer çok akım çekiyorsa korna senin korna düğmesi bozulur, eğer bozulmadıysa-bence sorun olmamalı- sıkıntı yok demektir.

Korumalarım olmasa durumum cok acı olurdu şuanda allaha çok şükür cizik bile yok ama iyi ders oldu. Motor korumalarıda sadece motoru degil ayağını falanda koruyor. Onlarıda ihmal etmemeli bence.

Çok doğru.

@ jr.
Şirin olmasına şirin ama 30-40'tan sonra duyulmuyor orijinal korna :)
Sırf millet kornayı duymuyor diye değiştirdim ben. Şimdi en azından 60-70 le sollamaya çıktığım zaman dat'lıyorum adam aynadan bakıyor göz göze geliyoruz öyle geçiyorum.

Trafikte aralardan geçerkende önüme bi yaya atlarsa biplediğim zaman adam bi hopluyor , hemen kaçıyor sonra :cherry:
Önceki kornada bu farkedilme oranım çok düşüktü.

Ben de eski kornayı seviyordum ama sallayan olmuyordu.:silent:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
aydogan kardes . özellikle shell bayıden aldım . ve 10/ 40 4t yazıyorr 2 kutu aldım 1 lt sını kullandım
gecensenede po dan 10 lıraya almıstım
netten shell ürünleri içerisinde var ( vsx 4t sentetik yag ) 15/50 olanıda var ama buradakı bayıde yoktu havalar ısındıktan sonra gelır herhalde . fiyatı bıraz tuzlu olabılır
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydogan kardes . özellikle shell bayıden aldım . ve 10/ 40 4t yazıyorr 2 kutu aldım 1 lt sını kullandım
gecensenede po dan 10 lıraya almıstım
netten shell ürünleri içerisinde var ( vsx 4t sentetik yag ) 15/50 olanıda var ama buradakı bayıde yoktu havalar ısındıktan sonra gelır herhalde . fiyatı bıraz tuzlu olabılır

Fiyat çok güzelmiş o zaman. :cat:
Ben 2009 yaz bitiminde Shell 15-50 Advance VSX4T tam sentetik olandan almıştım o zaman sanırım 17,5 lira vermiştim Shell istasyonuna.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
günceeeeeeeeeeel

olacak olacak az kaldı Ferhat. :cherry:
Resim eklerken mesajın içeriği şu şekilde olacak :


[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3613.jpg[/IMG]
[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3637.jpg[/IMG]
[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3647.jpg[/IMG]
[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3652.jpg[/IMG]


3613.jpg

3637.jpg

3647.jpg

3652.jpg
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
snif snifff....hmmmmm :) cila kokusu alıyorum.

ön çamurluktaki ilave parça da neyin nesi?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
snif snifff....hmmmmm :) cila kokusu alıyorum.

ön çamurluktaki ilave parça da neyin nesi?

o hondanın orjinal paspası yağmur çamur için grenaj demirini bu hafta boyayacağım eski boyayı güzelce kazıdım grenajı iyice zımparaladım arkadaşım önce ince bir kat astar atacak sonra sıfır zımpara sonra siyah renge boyayacağım... bir sürü resim var ama koyamadım ismail olmasa ben ne yaparım :) hızırrrr gibi wallaha yeterki özel mesaj atıp ben ne yapacam deme 25 yaşındayım babam bile bu kadar sahip çıkmadıı allahım sen bizi ismailsiz bırakma :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Allah kaza bela vermesin Ferhat.
Motorun çok güzel ama acilen koruma demiri taktırman şart.

En ufak yan yatmada grenajlar mahvolur yoksa.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

o hondanın orjinal paspası yağmur çamur için grenaj demirini bu hafta boyayacağım eski boyayı güzelce kazıdım grenajı iyice zımparaladım arkadaşım önce ince bir kat astar atacak sonra sıfır zımpara sonra siyah renge boyayacağım... bir sürü resim var ama koyamadım ismail olmasa ben ne yaparım :) hızırrrr gibi wallaha yeterki özel mesaj atıp ben ne yapacam deme 25 yaşındayım babam bile bu kadar sahip çıkmadıı allahım sen bizi ismailsiz bırakma :)

Yahu Ferhat neler diyorsun böyle yerin dibine soktun beni burda ::utangac: :)
Estağfirullah elimizden geldiğince yardımcı olacaz tabii ki birbirimize :cat:
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba forum sakinleri abilerim kardeşlerim :) ben çok çok yeni bir üyeyim.. honda cbf150 başlığını gördüm veeee hemen daldım içeriye.hayırlısıyla nisan sonu cbf150 sahibi oluyorum.. çok düşündüm araştırdım ve ilk vitesli motorumun bu olmasını istedim..umarım pişman olmam , çin malı scooterlerden fenalık geldi yıllardır,artık kendim için iyi bir yenilik yapmanın zamanı geldi :)
artık bende buradayım ve bu forumun çok yararlı olduğunu düşünüyorum.buradaki paylaşımları okudukça iyice kanım ısındı cbf150 ye :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bu motor müthiş birşey. bir senedir benim. her geçen gün daha çok seviyorum. satmak, büyütmek, değiştirmek ihtiyacı bir miligram bile oluşmadı. :) ne gerek var ki?
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
jr. coyote çakal demek ;) ama nasıl bir çakalsa artık :D

döndüm karabüke, dün akşam ankara bugün karabük cankurtaranda kar yağıyordu :d

ayrıca artık ben pes ettim tüm sayfaları okumaktan muhabbetlere ortadan dalacağım artık :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
olacak olacak az kaldı Ferhat. :cherry:
Resim eklerken mesajın içeriği şu şekilde olacak :


[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3613.jpg[/IMG]
[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3637.jpg[/IMG]
[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3647.jpg[/IMG]
[ IMG]http://i1003.hizliresim.com/2010/3/30/3652.jpg[/IMG]


3613.jpg

3637.jpg

3647.jpg

3652.jpg

Cillop gibi maşallah ama motor demiri şart bence aklında olsun. :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Cillop gibi maşallah ama motor demiri şart bence aklında olsun. :rendeer:

demirim var boyamak için söktüm boyayıp takacağım :cat: teşekkür ediyorum elimden geldiği kadar bakmaya çalışıyorum motoruma

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:56 ----------

motorun lastik yanakalrını kolayla siliyorum sim siyah oluyor toz toprak ta yapışmıyor artan kolaları dökmeyin ufak su şişelerinde saklayın :) süngerle lastiğe sürün çok harika oluyor.çoğunuz gerçi biliyorsunuzdur da ben gene bilmeyen olursa bedave görsellik diye düşündüm..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
merhaba forum sakinleri abilerim kardeşlerim :) ben çok çok yeni bir üyeyim.. honda cbf150 başlığını gördüm veeee hemen daldım içeriye.hayırlısıyla nisan sonu cbf150 sahibi oluyorum.. çok düşündüm araştırdım ve ilk vitesli motorumun bu olmasını istedim..umarım pişman olmam , çin malı scooterlerden fenalık geldi yıllardır,artık kendim için iyi bir yenilik yapmanın zamanı geldi :)
artık bende buradayım ve bu forumun çok yararlı olduğunu düşünüyorum.buradaki paylaşımları okudukça iyice kanım ısındı cbf150 ye :)

Hoşgeldin :rendeer:

jr. coyote çakal demek ;) ama nasıl bir çakalsa artık :D

döndüm karabüke, dün akşam ankara bugün karabük cankurtaranda kar yağıyordu :d

ayrıca artık ben pes ettim tüm sayfaları okumaktan muhabbetlere ortadan dalacağım artık :D

Valla bende merak etmeye başlamıştım Ekmel.
Günlerdir ne burda ne de diğer tarafta mesaj atmamışsın, arayacaktım nerelerdesin diye:)

Yolculuğun iyi geçmiştir umarım.

motorun lastik yanakalrını kolayla siliyorum sim siyah oluyor toz toprak ta yapışmıyor artan kolaları dökmeyin ufak su şişelerinde saklayın :) süngerle lastiğe sürün çok harika oluyor.çoğunuz gerçi biliyorsunuzdur da ben gene bilmeyen olursa bedave görsellik diye düşündüm..

Güzel ve pratik bir bilgi teşekkürler :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Herkese selamlar.

Beyler bu cıbıfımın lastiklerini değiştirmek istiyorum. Tamam motor yeteri kadar yatıyor ama içimden her yatışımda "hop-hop" sesleride beraber yükseliyor. Hele hava yağışlı ise, yada ilerdeki zeminde ıslaklık varsa kafamda alarm zilleri çalmaya başlıyor.:cherry:

Lastik olarak ne önerirsiniz. Çok fazla pahalı olmazsa çok iyi olur. Benim şuanki tercihim Pirelli.

Ayrıca malum yaz geldi benim held kışlık montun mevsimi bitiyor yavaş yavaş.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45735

şu mont var ne dersiniz?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Herkese selamlar.

Beyler bu cıbıfımın lastiklerini değiştirmek istiyorum. Tamam motor yeteri kadar yatıyor ama içimden her yatışımda "hop-hop" sesleride beraber yükseliyor. Hele hava yağışlı ise, yada ilerdeki zeminde ıslaklık varsa kafamda alarm zilleri çalmaya başlıyor.:cherry:

Lastik olarak ne önerirsiniz. Çok fazla pahalı olmazsa çok iyi olur. Benim şuanki tercihim Pirelli.

Ayrıca malum yaz geldi benim held kışlık montun mevsimi bitiyor yavaş yavaş.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45735

şu mont var ne dersiniz?

dostum mont güzelmiş bende alabılırım bak bundan yazın güzel gider bu kışlık var zaten:)lastik konusunda mişlen var bende güzel fakat forumda bikaç kişide irc var hem ucuz hemde güzel lastık oneririm:cat:bide cbfle fazla yatma kardeş o lastikler sakat:)hatta mümkün olcukda dik gitmeye çalış:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Düştüğümde prohell mont vardı üzerimde ben memnun kaldım. :) ama bu modeli nasildir bilmiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Herkese selamlar.

Beyler bu cıbıfımın lastiklerini değiştirmek istiyorum. Tamam motor yeteri kadar yatıyor ama içimden her yatışımda "hop-hop" sesleride beraber yükseliyor. Hele hava yağışlı ise, yada ilerdeki zeminde ıslaklık varsa kafamda alarm zilleri çalmaya başlıyor.:cherry:

Lastik olarak ne önerirsiniz. Çok fazla pahalı olmazsa çok iyi olur. Benim şuanki tercihim Pirelli.

Ayrıca malum yaz geldi benim held kışlık montun mevsimi bitiyor yavaş yavaş.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45735

şu mont var ne dersiniz?

Düştüğümde prohell mont vardı üzerimde ben memnun kaldım. :)

Mont için daha sağlam bi referans ve tavsiye bulunmaz heralde :)
İnşallah bu testin tekrarını yaşamazsın.

Lastik olarak ise
IRC,
Pirelli MT65,
Michelin Sport Demon ve
Dunlopun bir modeli var başka alternatifimiz yok zaten.
(Farklı olarak unilli cst gibi bilinmeyen markalar var ama kullanıcı yorumlarını bilmiyorum)
Bütçeye göre alabilirsin, hangisini alırsan al orijinalinden kat kat güzeldir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst