- Katılım
- 12 Mar 2010
- Mesajlar
- 311
ne şirin kornamız var ya. roğdranır çizgifilmindeki, otoyolda paso tilkinden kaçan kafam kadar kuş gibi MİĞPMİĞP :mrgreen:
biğtin zurnadan sonra bunun kornası canavar gibi. duyulmadığına denk gelmedim ben. Allah denk getirmesin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------
düzelteyim tilki değil kır kurdu demekmiş "coyote"![]()
jr. süpersin ya koptum okuyunca MİĞPMİĞP gözümde canlandı :queen: birde motoruyla bu kadar barışık olan ençok seven sensin herhalde