Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Benim sorunda çözüldü, rölanti ayarı fabrika çıkışı düşükmüş. Motorun canı sıkılınca stop ediyordu, önceleri acemi olmama sonraları ise havalara yoruyordum. Yok rölantidenmiş.
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
rica ederim..hayırlı olsun...hoş geldin:):wiinkk: motor tecruben varmı bılmıyorum ama çok iyi bi seçim yapmışsın bugun eski motoruma bindim aman allahım binmez olaydım:)cbfi mumla aradım sonra yine garaja koydum motoru cbf atladım eve geldım cbf kadar rahat dengeli bi motor yok galiba:)bu arada motoru sıfır mı aldın ikinci elmi?

hoşbuldum 17 yaşındayım,daha önce 150 cc lik bi cross' um vardı ondan inip cbf e binince titreşim neymiş onu unutmuş oldum:mrgreen: motosikletimi 2.el aldım biraz eksiklikeri vardı onlar tamamladım bi kaç fotoğraf atayım

eski hali;

e7xx8o.jpg


8winpg.jpg


buda yeni hali;

657l38.jpg


rct4y9.jpg
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ermenay kardeşim maşallah sana gelince motor kendine gelmiş çok güzel güle güle kullan,bende bundan önce cup kullanıyodum titreşimden başım ve bazı yerlerım agrydu:)cbfle sorun halloldu:) bu arada senin ehliyet varmıydı:)
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
ermenay kardeşim maşallah sana gelince motor kendine gelmiş çok güzel güle güle kullan,bende bundan önce cup kullanıyodum titreşimden başım ve bazı yerlerım agrydu:)cbfle sorun halloldu:) bu arada senin ehliyet varmıydı:)

ehliyet yok,trafiğe çıkmam aile tarafından yasak zaten site içinde trafiğe kapalı alanlarda kullanıyorum.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ehliyet yok,trafiğe çıkmam aile tarafından yasak zaten site içinde trafiğe kapalı alanlarda kullanıyorum.

aman aman sakın cıkma zaten allah korusun kaza vs olur artık gerisini sen düşün her türlü sen suçlusn kardeşim motorun çok güzelmiş cantların birde arka çanta demirin hoş duruyo kırmızı şeritlerde çok hoş birde motor koruma demirini neyle boyadın sprey boyamı kullandın yoksa başka bişeylemi boyadın?
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
aman aman sakın cıkma zaten allah korusun kaza vs olur artık gerisini sen düşün her türlü sen suçlusn kardeşim motorun çok güzelmiş cantların birde arka çanta demirin hoş duruyo kırmızı şeritlerde çok hoş birde motor koruma demirini neyle boyadın sprey boyamı kullandın yoksa başka bişeylemi boyadın?

koruma ve arka çanta demiri yanılmıyorsam statik boya olması gerek fırınlama işlemi feln da yapılıyor diye hatırlıyorum.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
ermanay ( isim karıştırdım , kusura bakmayın ) motorun çok güzel, kazasız belasız bin kardeşim. Yaşın tutuyor , ehliyeti almayı ihmal etme :cat:
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
www yarın müsaitsen ismaille geliriz yanına tanışmaya. hatta seni de alır turlarız.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Meto 5800 dedin, bayide dün diyorum arkadaşlara, nekadar olacak fiyat artacakmı 5800 olurmu deyince ne içtin sen dediler:queen:sen dedin diye, ayyaş olduk sayende:p:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Hoşgeldin ermenay bende cbf yi aldığımda 17 yaşımdaydım. Ben mecburiyetten ehliyetimi A2 almıştım. Ama sen müsaitsen 18 i bekle BA2 al derim. Motosikletin hayırlı olsun. Senin elinde yeniden doğmuş sanki makina helal olsun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

ıyyy:)benimkiside böle olmuşmudur 7000 de ve ben çok yağ sıkıyodum zincire burayı nasıl temizlediz böle bu sprey var yag vs cıkarıcı bi videosu vardı hatta onun markası neydi nasıl bişey heryerde varmıdır?ama bu zinciri temizlemek lazım ya çok pisleniyo:)

Ben amortisörü yumuşatamıyordum.Burdaki abilerimiz wd40 önerdi. Açamadığı kir,yağ,toz,talaz yok şimdilik.Süper bişey. Gaz yağı bulmak zor biraz. Ben bi kez mazotla temizlemiştim.O da fena değil.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
www yarın müsaitsen ismaille geliriz yanına tanışmaya. hatta seni de alır turlarız.

jr. , müdürümüz cumartesi günü üretim bekliyor, sanırım akşama kadar buradayım. Tanışmak bir nasip olmadı, haftaya cuma,cumartesi,pazar hangi gün size uyarsa gelmek isterim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben iki gun once sertlestirdim benımkısı yumusaktı :

)


olm bi sorun varsa Haydar Dümene başvurun...:p


Ermanay makina doğru ellere geçince bak nasıl pırıl pırıl olmuş tebrik ederim...inan sizi görünce bende coşuyorum bu sene makinamı parlatıp temiz tutucam...yan kapakların biri kırık ötekisi ayak topuklarından aşınmış vaziyette...arka kuyruk grenajlarınıda boyatırsam sorun kalmaz...bana bu gazı veren erdiyle mücahit oldu...baktım gencler gıcır makinalarla gezip dururlar...benim neyim eskik...:bounce: Erdinin koruma demirini zaten farz taktırıcam...
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Ermanay makina doğru ellere geçince bak nasıl pırıl pırıl olmuş tebrik ederim...inan sizi görünce bende coşuyorum bu sene makinamı parlatıp temiz tutucam...yan kapakların biri kırık ötekisi ayak topuklarından aşınmış vaziyette...arka kuyruk grenajlarınıda boyatırsam sorun kalmaz...bana bu gazı veren erdiyle mücahit oldu...baktım gencler gıcır makinalarla gezip dururlar...benim neyim eskik...:bounce: Erdinin koruma demirini zaten farz taktırıcam...[/QUOTE]

Grenaj kırıklarını ustalar yapıyor hiç bir fark olmuyor üstüne boya atılınca,kompe grenaj almaya kalksanız çok pahalı oluyor en iyisi boyatmak zaten tüm sticker takımı 35 Tl(velamotodan murat abi çok yardımcı oldu bu konuda) boyattıktan sonra güzel görüntü kzanıyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benimde sorunum düşmeye bağlı olmayan kırıksız atan boya kısımları...makina illede kusursuz olmalı rötuş isteyen bölümler var...valla stıckerada 35 gayme veremem işin aslı...bana haybeye verilmiş gibi geliyor...en düşük maliyetlerle pürüzleri boyatmak ve temiz tutmak herhalde yeterli olacaktır...

yazıldı ama eski sayfalarda kaldı...gazyağını camsil spreyine koyarak moto blok ve arka lastiğe sıksam grenaj harici heryere sonrası basınclı suyu dayasam bu işin en bastit yöntemmi sizce...sonrası bezle sadece kurulamak kalacak dimi...aslında var ya...jantları turuncu veya kırmızıya boyasak bomba olurdu...turuncu siyah güzel kolaj bence...

hadi ben yatar...size kolay gelsin...17 de uyanırım...akşam Sabiha Gökçende 1 saat uykum var sadece...gözler açılmıyor...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
bu sabah hava güzeldi motora atladım cıktım yola ilk defa hız denemesi yapayım dedim motor 100 de kalıyor sinir etti 4 vites de de 100 5. vites de 100 metehan abi özellikle sana soruyom niye gitmeiyor 95 oktan koydum akşam olabilirmi veya benım motorun ustası bababım arkadaşı acaba ayarını mı kıstılar :) sinir oldum 79 reno bile ısıklardan 100 metre sonra beni geçti fenerbahçeden sonra beni hiç bir şey bu kadar kızdırmadıydı yaww önerilerinize tecrübelerinize sığınıyorum
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Bizim makinalar ısınmayınca çok huysuz oluyo.İlle sabah ilk marşta 5 dk kendi halinde takılmak istiyo.Tabi bu psikolojik de olabilir:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst