rica ederim..hayırlı olsun...hoş geldin:wiinkk: motor tecruben varmı bılmıyorum ama çok iyi bi seçim yapmışsın bugun eski motoruma bindim aman allahım binmez olaydım
cbfi mumla aradım sonra yine garaja koydum motoru cbf atladım eve geldım cbf kadar rahat dengeli bi motor yok galiba
bu arada motoru sıfır mı aldın ikinci elmi?
hoşbuldum 17 yaşındayım,daha önce 150 cc lik bi cross' um vardı ondan inip cbf e binince titreşim neymiş onu unutmuş oldum:mrgreen: motosikletimi 2.el aldım biraz eksiklikeri vardı onlar tamamladım bi kaç fotoğraf atayım
eski hali;
![]()
![]()
buda yeni hali;
![]()
![]()
ermenay kardeşim maşallah sana gelince motor kendine gelmiş çok güzel güle güle kullan,bende bundan önce cup kullanıyodum titreşimden başım ve bazı yerlerım agryducbfle sorun halloldu
bu arada senin ehliyet varmıydı
![]()
ehliyet yok,trafiğe çıkmam aile tarafından yasak zaten site içinde trafiğe kapalı alanlarda kullanıyorum.
aman aman sakın cıkma zaten allah korusun kaza vs olur artık gerisini sen düşün her türlü sen suçlusn kardeşim motorun çok güzelmiş cantların birde arka çanta demirin hoş duruyo kırmızı şeritlerde çok hoş birde motor koruma demirini neyle boyadın sprey boyamı kullandın yoksa başka bişeylemi boyadın?
ermanay ( isim karıştırdım , kusura bakmayın ) motorun çok güzel, kazasız belasız bin kardeşim. Yaşın tutuyor , ehliyeti almayı ihmal etme :cat:
ıyyybenimkiside böle olmuşmudur 7000 de ve ben çok yağ sıkıyodum zincire burayı nasıl temizlediz böle bu sprey var yag vs cıkarıcı bi videosu vardı hatta onun markası neydi nasıl bişey heryerde varmıdır?ama bu zinciri temizlemek lazım ya çok pisleniyo
![]()
www yarın müsaitsen ismaille geliriz yanına tanışmaya. hatta seni de alır turlarız.
ben iki gun once sertlestirdim benımkısı yumusaktı :
)
http://www.sahibinden.com/full_full-90WQQaXQQ23070598WQQpXQQdisplayitem
metehan bu makina hoşuuuma gitti![]()