- Katılım
- 23 Ağu 2006
- Mesajlar
- 345
Hayırlı uğurlu olsun motorunuz çok güzel. Bende birkaç aya kadar almış olacağım inşallah.
Güzelmiş gıçır gıçır olmuş :mrgreen:
Hayırlı uğurlu olsun motorunuz çok güzel. Bende birkaç aya kadar almış olacağım inşallah.
saolundarısı başına www
aynen öyle keşke söktüğümdeki hali çekseydim içler acısı, 500 km de bir yaglarım 1000 de 1 temizlerim, binenler nası rahat biniyor hayretbişi diycem, zincirim biraz bol gibi geldi bolluk derecesi nedir bilginiz varmı ?
bu arada gerdim bile amma tez canlıyım dükkaNIn önünde =) kendime iş arıyom![]()
Vasco , sende ustaymışsın yaw :cherry:
Madem kendine iş arıyorsun senden resimli anlatımlı olarak "cbf150 subap ayarı nasıl yapılır " başlıklı ve bol resimli bir topaç bekliyoruz:mrgreen:
BU arada motorun kendi takımları içinde olan 22" anahtarla arkadaki civata gevşetilebiliyor fakat sıkılırken (Videodada sökerken ayakla destek vermiş ozzy usta, sıkarken bunu yapamayacağımız için) yetersiz kalıyor.
Bu yüzden zamanla tam sıkılamadığı için gevşeyebilir, ve haliyle zincir bollaşabilir.
22" olan civatayı büyük yıldız anahtarla veya ingiliz anahtarıyla sıkmanı tavsiye ederim.
![]()
Motor sehpada değilken ve üzerinde bir kişi oturmuşken zincirin boşluğu 1,5 cm civarında olması gerekir.
Ben bi ara temizlikte çekmiştim. İşte bu vaziyetteydi benim ön dişli
Temizlikten önce ve sonra :
![]()
![]()
ıyyybenimkiside böle olmuşmudur 7000 de ve ben çok yağ sıkıyodum zincire burayı nasıl temizlediz böle bu sprey var yag vs cıkarıcı bi videosu vardı hatta onun markası neydi nasıl bişey heryerde varmıdır?ama bu zinciri temizlemek lazım ya çok pisleniyo
![]()
Temizlik için bi ilaç var süper temizliyor adıda : Gazyağı
Bi boya fırçası ile gazyağına batırıp batırıp silersen tertemiz çıkar.
Hemde gazyağı oring zincirlere ve plastik aksama da zararlı değildir.
Balata veya zincir temizleme spreyi iyi güzel ama çok pahalı hemde hemencecik bitiyor.
Gazyağı satan bi benzinlikten direk pompadan 5 litre gazyağı aldım (litresi 2 küsür lira), aylardır kullanıyorum. Daha da uzun süre işimi görür.
Beyler Haftaya kısmetse 0 CBF150 alıcam istanbuldayım 2 Kasko şirketinden fiyat aldım sizin bilginiz var mı?
İsviçre:1.200
Allianz:693
Pahalı geldi allianz ta çalınma durumunda kapalı ortam ve kilit isteniliyor böle saçmalık yok
yani dışarda kilitli konumda çalnırsa vermiyolar parasını
Bu şair sigortada ne kadardır şu anda işte oldgumdan arayıp soramıyorum..
400 450 ye kapatabılceğim bı yer var mı güvenlikli sitede oturuyrm.
ybr 5800 oldu diye duydum doğrumudur arkadaşlar ben almadan cbf ye zam gelirse halim nice olur:salut:
Beyler Haftaya kısmetse 0 CBF150 alıcam istanbuldayım 2 Kasko şirketinden fiyat aldım sizin bilginiz var mı?
İsviçre:1.200
Allianz:693
Pahalı geldi allianz ta çalınma durumunda kapalı ortam ve kilit isteniliyor böle saçmalık yok
yani dışarda kilitli konumda çalnırsa vermiyolar parasını
Bu şair sigortada ne kadardır şu anda işte oldgumdan arayıp soramıyorum..
400 450 ye kapatabılceğim bı yer var mı güvenlikli sitede oturuyrm.
merhaba herkese; cbf'imin arka amortisör'ü biraz sert gibi geldi bana onu yumuşatmanın bir yolu var mıdır acaba özel anahtarla felan mı yumuşatılıyor ? Teşekküler
Kasklı sapık haberinde canlandırma örneğinde bordo bir cbf 150 flu bir şekilde gösterilip durdu...:mrgreen:
hankınız o...elemana 82 yıl ceza verilmiş...
zaten koltugun altında amortisoru yumuşatmak için anahtar var ben iki gun once sertlestirdim benımkısı yumusaktı orda amortisore gore bi anahtar ve onun sapı gıbı bır demır var onunla beraber yumusatabılırsın:cat:
teşekkür ederim:rendeer: yeni cbf çiyim bende![]()
zaten koltugun altında amortisoru yumuşatmak için anahtar var ben iki gun once sertlestirdim benımkısı yumusaktı orda amortisore gore bi anahtar ve onun sapı gıbı bır demır var onunla beraber yumusatabılırsın:cat:
teşekkür ederim:rendeer: yeni cbf çiyim bende![]()
rica ederim..hayırlı olsun...hoş geldin:wiinkk: motor tecruben varmı bılmıyorum ama çok iyi bi seçim yapmışsın bugun eski motoruma bindim aman allahım binmez olaydım
cbfi mumla aradım sonra yine garaja koydum motoru cbf atladım eve geldım cbf kadar rahat dengeli bi motor yok galiba
bu arada motoru sıfır mı aldın ikinci elmi?