Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tahmin ettiğim gibi...sana verirmi 6-7 aylık makinayı herşeyiyle birlikte...3800 e almış 3250 ye satıyor...dah auygun fiyata alabilirdin...


lastik yeni faturasını verecek, makına hakketten temız, bide ben yılda 3 bin km anca yaptıgım için :D 2011 de bile 20 bin olmaz makına :D ayda 1 resım cekerım inanmayana gerı aldın dıyene gosterırım :D:queen: daha uygunu yok be metehandro çok zorladım çook izmirde satılık yok =) ist cok secenek ama izmirde yok anasını satayım gaza geldım sıfır alıcaktım sonra dedım ne işim olur ya sıfırla sıfırı alsam bende 3,250 ye satacam yani.... mantıklı hareket ettim.. bunu bille 2 sene bınsem sıfırı 5 bin tl olsa gene 3 bine satılır :) kapişşşş
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla demin baktım ilanlara harbiden kurumuş İzmir...bi tık yok makina babında...10-15 ilan çoğuda eski...iyi hadi hayırlı olsun bakalım...Allah kaza bela göstermesin...ybr senin gibi bir kalıpdatki için vakit kaybıydı zaten...ama biraz odaklan hacı alarım satarım delerim hesabı yapma...koy kenara uzun ömürlü kullan...daha ne olsun...alp tunayında yolda eline ver...:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
valla demin baktım ilanlara harbiden kurumuş İzmir...bi tık yok makina babında...10-15 ilan çoğuda eski...iyi hadi hayırlı olsun bakalım...Allah kaza bela göstermesin...ybr senin gibi bir kalıpdatki için vakit kaybıydı zaten...ama biraz odaklan hacı alarım satarım delerim hesabı yapma...koy kenara uzun ömürlü kullan...daha ne olsun...alp tunayında yolda eline ver...:p

alım satım deil benımkisi ama mantıklı hareket etmek gerekli abi ya, ybr den sogudum taksi duragında park etmıs halde taksici carptı sogudum sonra.. bide kaydı demedılermı delirdim :farao: ybr deli gibi cekiyodu beni. harbi makinaydı ama, selesi benı deli etti totoş sığmıodu :D bakalım cbf de napacaz :D yağ varili aldım eve :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
alım satım deil benımkisi ama mantıklı hareket etmek gerekli abi ya, ybr den sogudum taksi duragında park etmıs halde taksici carptı sogudum sonra.. bide kaydı demedılermı delirdim :farao: ybr deli gibi cekiyodu beni. harbi makinaydı ama, selesi benı deli etti totoş sığmıodu :D bakalım cbf de napacaz :D yağ varili aldım eve :D

bak nasıl çekişi şimdi...altında ilk defa sırıtmayacak mahina aldın...yağ işide 2000 de bir 50-100 gr arası...sıkıştırırsan daha çok yakar yağı...sıkıştırma...deli gibi dip gaz gitme...fazla yağ koydurma servise...yağ tamamlama...ilk 2000 de bir yağ dğeişiminde kendin ölç bakalım ner çıkacak ok...:cat: artcınla bile çok rahat edeceksin...zamanında alacktın şimdi uğraşmazdın ...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Benim motorda bir sorun farkettim.
Sizlere bir danışayım. Şimdi motor sıcak ve rölantide çalışıyor, 1. viteste. Azıcık gaz verince debrijayda çekili hemen stop ediyor. Ben anlayamadım. Hatta böyle bir sorun olduğunu ışıklarda bir kaz kez stop ettirince makinayı anladım. Önceden makina soğuktur filan deyip geçiştiriyordum. O zamanlar hava soğuktuda.
Var mı bir fikri olan veya buna benzer bir olay başına gelen.

Not: Sadece kalkış için azıcık gaz verince oluyor, başka zamanlarda sorun yok; motorun gaz yemesi iyi. Debriyajdan sandımdı(biraz ayar çekmiştimde, boşluğunu almıştım). Alakası yok, hafif gaz vereceğim zaman stop.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Benim motorda bir sorun farkettim.
Sizlere bir danışayım. Şimdi motor sıcak ve rölantide çalışıyor, 1. viteste. Azıcık gaz verince debrijayda çekili hemen stop ediyor. Ben anlayamadım. Hatta böyle bir sorun olduğunu ışıklarda bir kaz kez stop ettirince makinayı anladım. Önceden makina soğuktur filan deyip geçiştiriyordum. O zamanlar hava soğuktuda.
Var mı bir fikri olan veya buna benzer bir olay başına gelen.

Not: Sadece kalkış için azıcık gaz verince oluyor, başka zamanlarda sorun yok; motorun gaz yemesi iyi. Debriyajdan sandımdı(biraz ayar çekmiştimde, boşluğunu almıştım). Alakası yok, hafif gaz vereceğim zaman stop.

aynısı değil ama banada sabah ısıtırken boşta motor sonra 1. vıtese atıyorum stop ediyo bu tam ısınmadığı için oluyor diye düşündüm 2 defa oldu daha olmadı ama senin olay farklı debriyaj cekiliyken stop etmesi debriyajda sorun olabilir sürekli bu oluyosa bi baktırman lazım bence:cat:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
aynısı değil ama banada sabah ısıtırken boşta motor sonra 1. vıtese atıyorum stop ediyo bu tam ısınmadığı için oluyor diye düşündüm 2 defa oldu daha olmadı ama senin olay farklı debriyaj cekiliyken stop etmesi debriyajda sorun olabilir sürekli bu oluyosa bi baktırman lazım bence:cat:

Dediğim gibi belki debriyajı fazla gerrdim, ama debriyaj çekili iken rölantide çalışan motor, hafif gaz verecekken niye stop eder? Belki aylardır var bu problem ama ben hep motor soğuktur diyordum:silent:
 

xph

Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
37
Benim motorda bir sorun farkettim.
Sizlere bir danışayım. Şimdi motor sıcak ve rölantide çalışıyor, 1. viteste. Azıcık gaz verince debrijayda çekili hemen stop ediyor. Ben anlayamadım. Hatta böyle bir sorun olduğunu ışıklarda bir kaz kez stop ettirince makinayı anladım. Önceden makina soğuktur filan deyip geçiştiriyordum. O zamanlar hava soğuktuda.
Var mı bir fikri olan veya buna benzer bir olay başına gelen.

Not: Sadece kalkış için azıcık gaz verince oluyor, başka zamanlarda sorun yok; motorun gaz yemesi iyi. Debriyajdan sandımdı(biraz ayar çekmiştimde, boşluğunu almıştım). Alakası yok, hafif gaz vereceğim zaman stop.

Bi ara bende de böyle bir sorun vardı hafif gaz verince istop ediyordu hatta motor boştayken bile biraz gaz vermeye gidince yapıyordu bu olayı, rolanti ayarını biraz yükselttim düzeldi.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
motoru aldım, yakın zamanda yıkar resim çeker koyarım :wiinkk:

hayırlı olsun

Bi ara bende de böyle bir sorun vardı hafif gaz verince istop ediyordu hatta motor boştayken bile biraz gaz vermeye gidince yapıyordu bu olayı, rolanti ayarını biraz yükselttim düzeldi.

İşin komiği, ben rölanti ayarını yeni yükselttim; acaba biraz daha mı yükseltsem :silent:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
motoru aldım, yakın zamanda yıkar resim çeker koyarım :wiinkk:

hayırlı olsun erhan...temiz motor maşşallah...kazsız belasız kullan..bende motorumu sattım hala cbf-apaçhi arasındayım..2 kişi eşimle beraber kullancağız nasipse..temmuz da düğünüm var düğünden sonra inşallah alıcam bi makina..2 kişi ile cbf sabit 100 km hızla gidermi??
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
bak nasıl çekişi şimdi...altında ilk defa sırıtmayacak mahina aldın...yağ işide 2000 de bir 50-100 gr arası...sıkıştırırsan daha çok yakar yağı...sıkıştırma...deli gibi dip gaz gitme...fazla yağ koydurma servise...yağ tamamlama...ilk 2000 de bir yağ dğeişiminde kendin ölç bakalım ner çıkacak ok...:cat: artcınla bile çok rahat edeceksin...zamanında alacktın şimdi uğraşmazdın ...

benım km 10,000 e yaklastı ama km ılerledıkçe yağ eksıltmesı azalmaya basladı.

vascoo hayırlı olsun yenı motorun.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hayırlı olsun erhan...temiz motor maşşallah...kazsız belasız kullan..bende motorumu sattım hala cbf-apaçhi arasındayım..2 kişi eşimle beraber kullancağız nasipse..temmuz da düğünüm var düğünden sonra inşallah alıcam bi makina..2 kişi ile cbf sabit 100 km hızla gidermi??

ben 95 kiloyum arkamada genelde 75 ila benim kıloma yakın artçılar oluyo rahat rahat gidiyorum sabit 100 le:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun. Kazasız, belasız sürüşler dilerim.

tşkler cümlemize amin


saolasın kardeş

Vay hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız nice km.lere...
Bir YBR'ciyi daha saflarımıza kattık :p

ybe ye laf ettirmem ben bu kadar sağlam bi motor görmedim =))

bizim totoz büyük oldugundan cbf daha rahat geldi =)) cümletten kazawsız sürüşler tşkler

OO hayırlı olsun allah kazasız belasız km yapmayı nasip etsin yakında çin motorları ortadan kaldıracağızzzzzz haşasın cbf kardeşleği

bundan önceki çin deildi ama neyse =) saol kardeş

hayırlı olsun erhan...temiz motor maşşallah...kazsız belasız kullan..bende motorumu sattım hala cbf-apaçhi arasındayım..2 kişi eşimle beraber kullancağız nasipse..temmuz da düğünüm var düğünden sonra inşallah alıcam bi makina..2 kişi ile cbf sabit 100 km hızla gidermi??

saol kardeşim, bvenım ybr sana olacaktı aslında, zorla arkadas satın aldı benden :) hayırlısı olsun senın içinde bi yastıkta kocayın

Hayırlı olsun allah kazasız belasız surmeyı nasıp ettsın..:cat: sende cbf 150 kullanıcısı olarak aramıza hos geldin:rendeer:

tşkler hoşbuldum :)

vascoo hayırlı olsun yenı motorun.
tşk ederim güzel kardeşim,



yarın zinciri bi gaz yağı ile temizleyip, yağlayıp,

sonrada bi güzel yıkamak istiyorum, aslında simdi yapmak ıstıyomda hava kararmaya baslıo :D içim gidiyo :) fotolarıda eklerim sonra :cat:

herkeze şimdiden hayırlı dilekler için tşkler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst