Benim motorda bir sorun farkettim.
Sizlere bir danışayım. Şimdi motor sıcak ve rölantide çalışıyor, 1. viteste. Azıcık gaz verince debrijayda çekili hemen stop ediyor. Ben anlayamadım. Hatta böyle bir sorun olduğunu ışıklarda bir kaz kez stop ettirince makinayı anladım. Önceden makina soğuktur filan deyip geçiştiriyordum. O zamanlar hava soğuktuda.
Var mı bir fikri olan veya buna benzer bir olay başına gelen.
Not: Sadece kalkış için azıcık gaz verince oluyor, başka zamanlarda sorun yok; motorun gaz yemesi iyi. Debriyajdan sandımdı(biraz ayar çekmiştimde, boşluğunu almıştım). Alakası yok, hafif gaz vereceğim zaman stop.