Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aynen öyle keşke söktüğümdeki hali çekseydim içler acısı, 500 km de bir yaglarım 1000 de 1 temizlerim, binenler nası rahat biniyor hayret :) bişi diycem, zincirim biraz bol gibi geldi bolluk derecesi nedir bilginiz varmı ?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aynen öyle keşke söktüğümdeki hali çekseydim içler acısı, 500 km de bir yaglarım 1000 de 1 temizlerim, binenler nası rahat biniyor hayret :) bişi diycem, zincirim biraz bol gibi geldi bolluk derecesi nedir bilginiz varmı ?


Motor sehpada değilken ve üzerinde bir kişi oturmuşken zincirin boşluğu 1,5 cm civarında olması gerekir.

Ben bi ara temizlikte çekmiştim. İşte bu vaziyetteydi benim ön dişli :)
Temizlikten önce ve sonra :

IMG_0888.jpg


IMG_0907.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sana samimi olarka soyluyorum bu kir değil, resmen 1 avuç birikmiş şekilde yağla karışık kum toz çıktı yapışmış, ses değişti..

sanırım 1 cm zincir benım gerilecek halledeyim bi ara

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 ----------

zincir germe videosuna rastladım bu arada :)

[YT]86OqCTOntSM[/YT]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------

bizim ozzymiş ya =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 ----------

bu arada gerdim bile amma tez canlıyım dükkaNIn önünde =) kendime iş arıyom :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bu arada gerdim bile amma tez canlıyım dükkaNIn önünde =) kendime iş arıyom :D

Vasco , sende ustaymışsın yaw :cherry:
Madem kendine iş arıyorsun senden resimli anlatımlı olarak "cbf150 subap ayarı nasıl yapılır " başlıklı ve bol resimli bir topaç bekliyoruz :p :mrgreen:

BU arada motorun kendi takımları içinde olan 22" anahtarla arkadaki civata gevşetilebiliyor fakat sıkılırken (Videodada sökerken ayakla destek vermiş ozzy usta, sıkarken bunu yapamayacağımız için) yetersiz kalıyor.
Bu yüzden zamanla tam sıkılamadığı için gevşeyebilir, ve haliyle zincir bollaşabilir.
22" olan civatayı büyük yıldız anahtarla veya ingiliz anahtarıyla sıkmanı tavsiye ederim.
IZYI04300607.jpg
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Yeni ybr 125 in enjeksiyonlu olmamasına rağmen 566+200 plaka 5800 e satılacağını varsayarsak bir zam gelir ve makina bence 4450-4500 olur...hatta 4600 olursa şaşırmayın...[/QUOTE]


Yok öle bişi fuarda yamaha fiyatları yazılık broşürde 4360 yazıyordu plakasız.
satan fiarmlar var suan öle bi fiyatı nerdne duydun ya???
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Vasco , sende ustaymışsın yaw :cherry:
Madem kendine iş arıyorsun senden resimli anlatımlı olarak "cbf150 subap ayarı nasıl yapılır " başlıklı ve bol resimli bir topaç bekliyoruz :p :mrgreen:

BU arada motorun kendi takımları içinde olan 22" anahtarla arkadaki civata gevşetilebiliyor fakat sıkılırken (Videodada sökerken ayakla destek vermiş ozzy usta, sıkarken bunu yapamayacağımız için) yetersiz kalıyor.
Bu yüzden zamanla tam sıkılamadığı için gevşeyebilir, ve haliyle zincir bollaşabilir.
22" olan civatayı büyük yıldız anahtarla veya ingiliz anahtarıyla sıkmanı tavsiye ederim.
IZYI04300607.jpg

sübap beni aşar =) okadar takım talavar yok =)

bu arada araba pederde peder gelince bijon anahtarı 4 ayarlı bizim onla sıkıcam :D elime kan oturdu sıkcam diye ama tam kuvvet veremiyosun, o yüzden bijon anahtarını bekliom
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Motor sehpada değilken ve üzerinde bir kişi oturmuşken zincirin boşluğu 1,5 cm civarında olması gerekir.

Ben bi ara temizlikte çekmiştim. İşte bu vaziyetteydi benim ön dişli :)
Temizlikten önce ve sonra :

IMG_0888.jpg


IMG_0907.jpg

ıyyy:)benimkiside böle olmuşmudur 7000 de ve ben çok yağ sıkıyodum zincire burayı nasıl temizlediz böle bu sprey var yag vs cıkarıcı bi videosu vardı hatta onun markası neydi nasıl bişey heryerde varmıdır?ama bu zinciri temizlemek lazım ya çok pisleniyo:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ıyyy:)benimkiside böle olmuşmudur 7000 de ve ben çok yağ sıkıyodum zincire burayı nasıl temizlediz böle bu sprey var yag vs cıkarıcı bi videosu vardı hatta onun markası neydi nasıl bişey heryerde varmıdır?ama bu zinciri temizlemek lazım ya çok pisleniyo:)

Temizlik için bi ilaç var süper temizliyor adıda : Gazyağı :)
Bi boya fırçası ile gazyağına batırıp batırıp silersen tertemiz çıkar.
Hemde gazyağı oring zincirlere ve plastik aksama da zararlı değildir.

Balata veya zincir temizleme spreyi iyi güzel ama çok pahalı hemde hemencecik bitiyor.

Gazyağı satan bi benzinlikten direk pompadan 5 litre gazyağı aldım (litresi 2 küsür lira), aylardır kullanıyorum. Daha da uzun süre işimi görür.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Temizlik için bi ilaç var süper temizliyor adıda : Gazyağı :)
Bi boya fırçası ile gazyağına batırıp batırıp silersen tertemiz çıkar.
Hemde gazyağı oring zincirlere ve plastik aksama da zararlı değildir.

Balata veya zincir temizleme spreyi iyi güzel ama çok pahalı hemde hemencecik bitiyor.

Gazyağı satan bi benzinlikten direk pompadan 5 litre gazyağı aldım (litresi 2 küsür lira), aylardır kullanıyorum. Daha da uzun süre işimi görür.

süper fikir bu gazyağını motorun heryerindeki pisli yerlerde kullansam sorun olmaz değilmi birde o temizleme spreyi 5-6 lira ne ucuz ne pahallı ama cabuk bıttıgını varsayarsak cok pahallı oluyo:)birde gazyagını cok alıp saklama olayı var kullanıcak kadar alsak yine sorun olmaz heralde bi hafta sonu komple gazyagıyla temızlemek lazım:cat:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Beyler Haftaya kısmetse 0 CBF150 alıcam istanbuldayım 2 Kasko şirketinden fiyat aldım sizin bilginiz var mı?

İsviçre:1.200
Allianz:693
Pahalı geldi allianz ta çalınma durumunda kapalı ortam ve kilit isteniliyor böle saçmalık yok
yani dışarda kilitli konumda çalnırsa vermiyolar parasını
Bu şair sigortada ne kadardır şu anda işte oldgumdan arayıp soramıyorum..

400 450 ye kapatabılceğim bı yer var mı güvenlikli sitede oturuyrm.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Beyler Haftaya kısmetse 0 CBF150 alıcam istanbuldayım 2 Kasko şirketinden fiyat aldım sizin bilginiz var mı?

İsviçre:1.200
Allianz:693
Pahalı geldi allianz ta çalınma durumunda kapalı ortam ve kilit isteniliyor böle saçmalık yok
yani dışarda kilitli konumda çalnırsa vermiyolar parasını
Bu şair sigortada ne kadardır şu anda işte oldgumdan arayıp soramıyorum..

400 450 ye kapatabılceğim bı yer var mı güvenlikli sitede oturuyrm.

güvenlikli site de otuyosunuz bence sigorta için yıllık okadar para vermeye deymez zaten 2-3 sene o parayı verınce motor parası cıkıyor nerdeyse hem sitede güvenlik var hemde saglam kılıt vs kullanırsanız alarmda taktırabılırsınız sıgortaya gerek kalmaz buyuk ıhtımal:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ybr 5800 oldu diye duydum doğrumudur arkadaşlar ben almadan cbf ye zam gelirse halim nice olur:salut:


usta yanlış yazmışım...aykanada yanlış bilgi verdim...4600 olacaktı...

Beyler Haftaya kısmetse 0 CBF150 alıcam istanbuldayım 2 Kasko şirketinden fiyat aldım sizin bilginiz var mı?

İsviçre:1.200
Allianz:693
Pahalı geldi allianz ta çalınma durumunda kapalı ortam ve kilit isteniliyor böle saçmalık yok
yani dışarda kilitli konumda çalnırsa vermiyolar parasını
Bu şair sigortada ne kadardır şu anda işte oldgumdan arayıp soramıyorum..

400 450 ye kapatabılceğim bı yer var mı güvenlikli sitede oturuyrm.


kasko cbf için biraz fantazi...bu arada görüşemedik ...:cat:

vasco harbidne temizmiş makinan...
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
merhaba herkese; cbf'imin arka amortisör'ü biraz sert gibi geldi bana onu yumuşatmanın bir yolu var mıdır acaba özel anahtarla felan mı yumuşatılıyor ? Teşekküler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kasklı sapık haberinde canlandırma örneğinde bordo bir cbf 150 flu bir şekilde gösterilip durdu...:mrgreen:

hankınız o...:p elemana 82 yıl ceza verilmiş...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
merhaba herkese; cbf'imin arka amortisör'ü biraz sert gibi geldi bana onu yumuşatmanın bir yolu var mıdır acaba özel anahtarla felan mı yumuşatılıyor ? Teşekküler

zaten koltugun altında amortisoru yumuşatmak için anahtar var ben iki gun once sertlestirdim benımkısı yumusaktı orda amortisore gore bi anahtar ve onun sapı gıbı bır demır var onunla beraber yumusatabılırsın:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:40 ----------

Kasklı sapık haberinde canlandırma örneğinde bordo bir cbf 150 flu bir şekilde gösterilip durdu...:mrgreen:

hankınız o...:p elemana 82 yıl ceza verilmiş...

benim motor sıyah:queen:ben degılım:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
zaten koltugun altında amortisoru yumuşatmak için anahtar var ben iki gun once sertlestirdim benımkısı yumusaktı orda amortisore gore bi anahtar ve onun sapı gıbı bır demır var onunla beraber yumusatabılırsın:cat:

teşekkür ederim:rendeer: yeni cbf çiyim bende :)


rica ederim..hayırlı olsun...hoş geldin:):wiinkk: motor tecruben varmı bılmıyorum ama çok iyi bi seçim yapmışsın bugun eski motoruma bindim aman allahım binmez olaydım:)cbfi mumla aradım sonra yine garaja koydum motoru cbf atladım eve geldım cbf kadar rahat dengeli bi motor yok galiba:)bu arada motoru sıfır mı aldın ikinci elmi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst