Hacı bu makina pavyon makinası gibin ledler medler gece var ya ufo diye polise ihbar ederler bunu...millet enayi sıfıra 4150 vermez böyle 23.000 kmdekine 3 kıçıkırık ışıldak var diye para verecek...
arkadaşlar ben biraz cbf muhabbetinden uzaklaşıcam...takipci olucam pmden ulaşabilirsiniz...:cat:
Hayırdır inşallah, umarım bir sıkıntı yoktur Metehan?
bu sabah hava güzeldi motora atladım cıktım yola ilk defa hız denemesi yapayım dedim motor 100 de kalıyor sinir etti 4 vites de de 100 5. vites de 100 metehan abi özellikle sana soruyom niye gitmeiyor 95 oktan koydum akşam olabilirmi veya benım motorun ustası bababım arkadaşı acaba ayarını mı kıstılarsinir oldum 79 reno bile ısıklardan 100 metre sonra beni geçti fenerbahçeden sonra beni hiç bir şey bu kadar kızdırmadıydı yaww önerilerinize tecrübelerinize sığınıyorum
Ferhat son hızı çok fazla önemseme, yolun durumuna lastiklerin havasına ve rüzgarın şiddetine göre çok değişken bir durum.
farklı zamanlarda 125 gördüğüm yolda rüzgardan dolayı 100'ü geçemediğimi biliyorum.
Muhtemelen senin denemende de rüzgar vardı.
Ama illaki bişeyleri kontrol etmek istiyorum dersen
Hava filtresini kontrol et, tıkalı olmasın.
Lastik basınçlarını kontrol et. (Ön:25, Arka:31psi)
bunlar son hıza etki eder :cat: