Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hacı bu makina pavyon makinası gibin ledler medler gece var ya ufo diye polise ihbar ederler bunu...millet enayi sıfıra 4150 vermez böyle 23.000 kmdekine 3 kıçıkırık ışıldak var diye para verecek...

arkadaşlar ben biraz cbf muhabbetinden uzaklaşıcam...takipci olucam pmden ulaşabilirsiniz...:cat:

Hayırdır inşallah, umarım bir sıkıntı yoktur Metehan?

bu sabah hava güzeldi motora atladım cıktım yola ilk defa hız denemesi yapayım dedim motor 100 de kalıyor sinir etti 4 vites de de 100 5. vites de 100 metehan abi özellikle sana soruyom niye gitmeiyor 95 oktan koydum akşam olabilirmi veya benım motorun ustası bababım arkadaşı acaba ayarını mı kıstılar :) sinir oldum 79 reno bile ısıklardan 100 metre sonra beni geçti fenerbahçeden sonra beni hiç bir şey bu kadar kızdırmadıydı yaww önerilerinize tecrübelerinize sığınıyorum

Ferhat son hızı çok fazla önemseme, yolun durumuna lastiklerin havasına ve rüzgarın şiddetine göre çok değişken bir durum.

farklı zamanlarda 125 gördüğüm yolda rüzgardan dolayı 100'ü geçemediğimi biliyorum.

Muhtemelen senin denemende de rüzgar vardı.

Ama illaki bişeyleri kontrol etmek istiyorum dersen :) :
Hava filtresini kontrol et, tıkalı olmasın.
Lastik basınçlarını kontrol et. (Ön:25, Arka:31psi)
bunlar son hıza etki eder :cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Hayırdır inşallah, umarım bir sıkıntı yoktur Metehan?



Ferhat son hızı çok fazla önemseme, yolun durumuna lastiklerin havasına ve rüzgarın şiddetine göre çok değişken bir durum.

farklı zamanlarda 125 gördüğüm yolda rüzgardan dolayı 100'ü geçemediğimi biliyorum.

Muhtemelen senin denemende de rüzgar vardı.

Ama illaki bişeyleri kontrol etmek istiyorum dersen :) :
Hava filtresini kontrol et, tıkalı olmasın.
Lastik basınçlarını kontrol et. (Ön:25, Arka:31psi)
bunlar son hıza etki eder :cat:
hava filitrem yeni ve temiz lastik kontrolünü yapmadım hafif rüzgar vardı birde benim ilk motorum büyük ihtimal beklentilerim fazla o yüzden
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
lastik hava basınçları kesinlikle çok fark ettirir hızı, özellikle bizim motorda ben çok hissediyorum... hava basınçlarını AydoganX hocamın dediği gibi ayarlarsan bence hızın daha farklı olacaktır!!
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu sabah hava güzeldi motora atladım cıktım yola ilk defa hız denemesi yapayım dedim motor 100 de kalıyor sinir etti 4 vites de de 100 5. vites de 100 metehan abi özellikle sana soruyom niye gitmeiyor 95 oktan koydum akşam olabilirmi veya benım motorun ustası bababım arkadaşı acaba ayarını mı kıstılar :) sinir oldum 79 reno bile ısıklardan 100 metre sonra beni geçti fenerbahçeden sonra beni hiç bir şey bu kadar kızdırmadıydı yaww önerilerinize tecrübelerinize sığınıyorum

abi devirli kullan motoru yaw 100 km yapıyom deme şimdi burda ben 110 dan sonra gaz istediğini hissediyorum motorun:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

Hacı bu makina pavyon makinası gibin ledler medler gece var ya ufo diye polise ihbar ederler bunu...millet enayi sıfıra 4150 vermez böyle 23.000 kmdekine 3 kıçıkırık ışıldak var diye para verecek...

arkadaşlar ben biraz cbf muhabbetinden uzaklaşıcam...takipci olucam pmden ulaşabilirsiniz...:cat:

hayırdır abi nere gidiyosun yoksa transalpmi alcaksın bak sen ne alırsan bende onu alırıım söliim:queen::cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Motordan düştüm siftah ettim

Motordan düştüm siftah ettim!...
Kaya başından Arnavutkoyer giderken pisi pisine düştüm nereye bakarsan oraya gidersin derlerya oyleymiş :mrgreen: dönemiyceğim bir dönüş değildi ilkkez gectiğim yerde degildi ama nasil

olduysa daha dönüşe girerken ben burda düşerim dedim düştüm :queen: dönüş alttaki resimde yoldan cıkınca on teker yumsak topraga batında motor yana yatıp takla attı herhalde o arayı

bilmiyorum.
741875Foto-059.jpg


Lastiğin sapladığı yer ( Ordaki karartı ):
520751Foto-060.jpg


Topcasein altı catladı ustu cizildi 2 hafta olmuştu allalı :salut:

68030Foto-061.jpg


Sol Granejın camı tutan yeri kırıldı sol tarafı cildi ve camın sol tarafı hafif cizildi:
20980Foto-062.jpg


Motor koruma demiri ciddi yamuldu vites biraz yamuldugranaj demiri cizildi ve deponun üstü cizildi :salut:

344810Foto-063.jpg


Bende eşekten düşmüş gibi bir his dışında birşey yok full korumalıydım montun sol omuzu üzerine düştümve sol ayagım biraz ezilmiş. Montu yıkadım balkona koydum dünkü rüzgarda da mont

düşmüş :queen: umarım kapıcı almıştır yoksa birde mont almak zorunda kalcam...


Sorularım:

1-Motoru yeni aldım daha sıfırdı :salut: servise goturmem gereklimi 600 km de falan garanti dışı falan kalırmı.

2- Motor koruma demirini nerde ne şekilde düzelte bilirim?

3- Granajları eski haline nasil getire bilirim?

4 - Depodaki cizikleri nasil yok ederim?

5- Topcasi nasil yamayabilirim?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Motordan düştüm siftah ettim!...
Kaya başından Arnavutkoyer giderken pisi pisine düştüm nereye bakarsan oraya gidersin derlerya oyleymiş :mrgreen: dönemiyceğim bir dönüş değildi ilkkez gectiğim yerde degildi ama nasil

olduysa daha dönüşe girerken ben burda düşerim dedim düştüm :queen: dönüş alttaki resimde yoldan cıkınca on teker yumsak topraga batında motor yana yatıp takla attı herhalde o arayı

bilmiyorum.
741875Foto-059.jpg


Lastiğin sapladığı yer ( Ordaki karartı ):
520751Foto-060.jpg


Topcasein altı catladı ustu cizildi 2 hafta olmuştu allalı :salut:

68030Foto-061.jpg


Sol Granejın camı tutan yeri kırıldı sol tarafı cildi ve camın sol tarafı hafif cizildi:
20980Foto-062.jpg


Motor koruma demiri ciddi yamuldu vites biraz yamuldugranaj demiri cizildi ve deponun üstü cizildi :salut:

344810Foto-063.jpg


Bende eşekten düşmüş gibi bir his dışında birşey yok full korumalıydım montun sol omuzu üzerine düştümve sol ayagım biraz ezilmiş. Montu yıkadım balkona koydum dünkü rüzgarda da mont

düşmüş :queen: umarım kapıcı almıştır yoksa birde mont almak zorunda kalcam...


Sorularım:

1-Motoru yeni aldım daha sıfırdı :salut: servise goturmem gereklimi 600 km de falan garanti dışı falan kalırmı.

2- Motor koruma demirini nerde ne şekilde düzelte bilirim?

3- Granajları eski haline nasil getire bilirim?

4 - Depodaki cizikleri nasil yok ederim?

5- Topcasi nasil yamayabilirim?

ÇOK AMA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN allah beterinden saklasın arkadaşım ben sana sadece bir şey söylemek istşyorum secret diye bi kitap okudum çekim yasasını anlatıyor ne düşünürsen o oluyor sabah düşeceğini düşünmüşsün başına gelmiş kötü olmsuz hiç bir şey düşünme.motorun koruma demiri çok yamulduysa düzeltsen bile allah göstermesin park halindeyken bile düşze motora zarar verir özelliğini kaybetmiş olur ama çok ezilmemişse her hangi bir demirci mengenede düzeltebilir
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Sorularım:
1-Motoru yeni aldım daha sıfırdı servise goturmem gereklimi 600 km de falan garanti dışı falan kalırmı.

2- Motor koruma demirini nerde ne şekilde düzelte bilirim?

3- Granajları eski haline nasil getire bilirim?

4 - Depodaki cizikleri nasil yok ederim?

5- Topcasi nasil yamayabilirim?

Geçmiş olsun zenon. En büyük kazan bu olur umarım.
Sende birşey olmaması sevindirici, motor nasıl olsa halledilir.

1 - Motorun kaza yüzünden garanti dışı kalmaz ama mesela kaza sebebiyle bir aksam değişecekse "kullanıcı hatası" derler. O parçayı garantiye almazlar.

2- Motor koruma demirini söktükten sonra demircilerde düzeltebilirsin, fakat yenisi zaten 30 lira civarında ve düzeltirsen boya atmanda gerekecek.
Eğer düzelttirmeyede para isterlerse yenisini alman daha mantıklı olabilir.

3- Grenajdaki ufak çizikleri pasta - cila çekerek kapatabilirsin ama biraz daha büyükse rötuş yapmak gerekir. Bunu sanayideki boyacılara sormanda fayda var.

4- Depo içinde ezik yoksa sanayi den iyi bir boyacıyla görüş.

5- Bunu bilmiyorum.

Allah tekrarını yaşatmasın :rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
zenon valla abicim o güzel havada güzel güzel gezerken motoru yatırmak hiç içten olmamış üzüldüm valla geçmiş olsun sordugun sorulara aydoganx cevap vermiş benim dikkat çekmek istedğim konu lastikler abi o orjinal lastiklerle inan bana bunun olması çok normal bence bu işleri hallettikten sonra motoru değil yatırmak virajdan dönerken oldukca yavaşla hatta duracak derecede tabi lastikleri değiştirene kadar ve en kısa zamanda lastikleri değiştir ırc'ler hem ucuz hemde kalıtelıymış:cat:bence düşmendeki en büyük etken sabah kendini proglamlamandan sonra:)bu lastikler olmuş inş en büyük sorununun bu olur kazasız belasız gezersin inş...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Geçmiş olsun zenon. En büyük kazan bu olur umarım.
Sende birşey olmaması sevindirici, motor nasıl olsa halledilir.

1 - Motorun kaza yüzünden garanti dışı kalmaz ama mesela kaza sebebiyle bir aksam değişecekse "kullanıcı hatası" derler. O parçayı garantiye almazlar.

2- Motor koruma demirini söktükten sonra demircilerde düzeltebilirsin, fakat yenisi zaten 30 lira civarında ve düzeltirsen boya atmanda gerekecek.
Eğer düzelttirmeyede para isterlerse yenisini alman daha mantıklı olabilir.

3- Grenajdaki ufak çizikleri pasta - cila çekerek kapatabilirsin ama biraz daha büyükse rötuş yapmak gerekir. Bunu sanayideki boyacılara sormanda fayda var.

4- Depo içinde ezik yoksa sanayi den iyi bir boyacıyla görüş.

5- Bunu bilmiyorum.

Allah tekrarını yaşatmasın :rendeer:

Eyvallah cevaplar için teşekürler cumartesi bir sanayiye uğrarım bakalım ne cıkcak. Koruma demirini kendimde belki hallederim. Deniycem artık.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------

zenon valla abicim o güzel havada güzel güzel gezerken motoru yatırmak hiç içten olmamış üzüldüm valla geçmiş olsun sordugun sorulara aydoganx cevap vermiş benim dikkat çekmek istedğim konu lastikler abi o orjinal lastiklerle inan bana bunun olması çok normal bence bu işleri hallettikten sonra motoru değil yatırmak virajdan dönerken oldukca yavaşla hatta duracak derecede tabi lastikleri değiştirene kadar ve en kısa zamanda lastikleri değiştir ırc'ler hem ucuz hemde kalıtelıymış:cat:bence düşmendeki en büyük etken sabah kendini proglamlamandan sonra:)bu lastikler olmuş inş en büyük sorununun bu olur kazasız belasız gezersin inş...

Eyvallah Mücahit ama lastiklere bok atmak kacmak olur zira tamamen benim hatamdı. Dediğin gibi kendimi koşullandırmamdan ve toprakta on freullanmamdan kaynaklandı hic fren yapmasam belkide crooss motor gibi paldır kuldur dalcaktım topraga ve durcaktım ama cumartesi o güzel hava cok kotu canım sıkıldı montta ayrıca canımı sıktı evde konu komsu almıştırda bulururum insallah..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

ÇOK AMA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN allah beterinden saklasın arkadaşım ben sana sadece bir şey söylemek istşyorum secret diye bi kitap okudum çekim yasasını anlatıyor ne düşünürsen o oluyor sabah düşeceğini düşünmüşsün başına gelmiş kötü olmsuz hiç bir şey düşünme.motorun koruma demiri çok yamulduysa düzeltsen bile allah göstermesin park halindeyken bile düşze motora zarar verir özelliğini kaybetmiş olur ama çok ezilmemişse her hangi bir demirci mengenede düzeltebilir

Eyvallah verdigin bilgi için motor demirini bakalım düzeltmeye calışcam o arada kırılır yada esnerse değişirim direk.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 ----------

geçmiş olsun topcase i sıcak silikonla tamir etmeyi deneyebilirsin

Forumda tamir eden bir arkadaş vardır telle pence attıp sonra sıcak silikon olabilir.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar selam.

zenon geçmiş olsun.

ben size aldığım dersten bahsedeyim. lastikleri değiştirdiğimden beri laylaylom geziyorum. daha geç ve sıkı frenleme, virajlara daha hızlı girme, u dönüşlerinde (düşük hızda vücut sabit motor yatırılır ya) motoru baya fazla yatırma gibi şeylere başlamıştım.

geçen gün u dönüşü sırasında motor altımdan kaçıyordu, bir kaç gün sonra geç frenleme nedeniyle tekerleri kilitledim yine motoru kaçırıyordum.

yani motor güven verdikçe biz de şımarıyoruz. ama emin olun bir noktada motor adamı çok feci satıyor. atlattığım basit tehlikeler bile bana ders oldu. motorumu durolar takılıymış gibi efendi kullanacağım. tamam zevkli ama motor bu işlerin motoru değil.

virajlarda lastiklerinize güvenseniz de baya bir yavaşlayın.

takip mesafenizi artırın. öndeki frene basarsa kaçacak delik aramayın.

motoru fazla yatırmayın.

kısacası tırsın bu meretten. aniden satabileceğini bilerek kullanın.

(cbf 150 ye saydırır gibi oldu. "bu meret", motosiklet manasında kullanılmıştır.)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

çarşamba sabahı 4 bin bakımına gireceğim :mrgreen:

şimdi iki soru:

1- neler yapıyorlar, kaça patlıyor?
2- ekstradan, yapmadıkları neler yaptırmalıyım (ön dişli temizlik, hava filtresi, yağ süzgeci)

ismail bu ekstralar (başka aklıma gelmeyen de varsa) "ismail & evren cbf özel servisi limited" tarafından da yapılabilir mi? ilave işçilikten düdüklenmeyelim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

(bak cevap vermiyo :))

abi söz lam ben de işin ucundan tutucam dikilmiycem öyle yanında :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar selam.

zenon geçmiş olsun.

ben size aldığım dersten bahsedeyim. lastikleri değiştirdiğimden beri laylaylom geziyorum. daha geç ve sıkı frenleme, virajlara daha hızlı girme, u dönüşlerinde (düşük hızda vücut sabit motor yatırılır ya) motoru baya fazla yatırma gibi şeylere başlamıştım.

geçen gün u dönüşü sırasında motor altımdan kaçıyordu, bir kaç gün sonra geç frenleme nedeniyle tekerleri kilitledim yine motoru kaçırıyordum.

yani motor güven verdikçe biz de şımarıyoruz. ama emin olun bir noktada motor adamı çok feci satıyor. atlattığım basit tehlikeler bile bana ders oldu. motorumu durolar takılıymış gibi efendi kullanacağım. tamam zevkli ama motor bu işlerin motoru değil.

virajlarda lastiklerinize güvenseniz de baya bir yavaşlayın.

takip mesafenizi artırın. öndeki frene basarsa kaçacak delik aramayın.

motoru fazla yatırmayın.

kısacası tırsın bu meretten. aniden satabileceğini bilerek kullanın.

(cbf 150 ye saydırır gibi oldu. "bu meret", motosiklet manasında kullanılmıştır.)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

çarşamba sabahı 4 bin bakımına gireceğim :mrgreen:

şimdi iki soru:

1- neler yapıyorlar, kaça patlıyor?
2- ekstradan, yapmadıkları neler yaptırmalıyım (ön dişli temizlik, hava filtresi, yağ süzgeci)

ismail bu ekstralar (başka aklıma gelmeyen de varsa) "ismail & evren cbf özel servisi limited" tarafından da yapılabilir mi? ilave işçilikten düdüklenmeyelim.

Güzel özetlemişsin Evren, bizim motorlarla gereksiz atraksiyona gerek yok (Nası bi cümle oldu bu ya? :) )

4bin bakımında yanlış bilmiyorsam.
Standart yağ değişimi
Hava filtresi değişimi
temel olarak bunlar ama ufak ıvır zıvır olarakta
Zincir ayarı ve fren ayarı yapılır. (Buji değişimi 8bin km.de bir oluyor.)

Servisin ön dişli temizliğiyle uğraşacağını zannetmiyorum. Uğraştırır vakit alır ve gazyağı ile yada temizleme spreyi ile yapmak gerekir.

Yağ değişimi ve hava filtresi değişimi çok kolay. Tabii ki birlikte halledebiliriz ama senin garanti durumun var?

Bende pazar akşama doğru 16bin bakımını yaptım.
Malum yaz geldi sayılır bende motora tam sentetik Mobil1 15-50 yağ koydum.
2812_buyuk.jpg


Gözlemlediğim kadarıyla vites geçişleri rahatladı ve ses olarakta daha tok çalışıyor.

Çıkan yağ 900 gr civarındaydı sanırım 100 gr. eksiltmiş bu sefer. Kullandığım yağ kış olması sebebiyle 10w-40 Castrol power1'di. Yağın inceliği ve benim yüksek devirli kullanımım sonucunda ufak bir eksiltme yapmış.

15-40 kullandığm zamanlarda bu eksilme yoktu.

Mobil 15-50 ile ne sonuç alacağız 2bin km. sonra göreceğiz :)

İşe git gel ve standart şehir içi gazlamalarımla ortalama 45-50 günde 2bin km. yol yapıyorum. Son 4-5 bakım tarihine bakarak bu sonucu çıkardım:)



16bin bakımında yaptığım işlemler:
Mobil1 Racing4T 15W-50 FullySynthetic Motor yağı değişti. (20,99 TL Praktiker)
NGK CPR8EA-9 orijinal buji değişti. (10 TL Ulusan Motor)
Hava filtresi değişti (Rialli.com 7,5TL)

Toplam 38,49 TL :wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Tekrardan geçmiş olsun, sana birşey olmamış en önemlisi bu.
Koruma demirleri görevlerini yapmışlar ve motosikletin bu sayede oldukça az hasar almış diyebilirim.
Orjinal lastik ıslak yolda sapıtıyor, kuru havada idare eder işte ama içine sinmiyorsa değiştirirsin.
Kimse düşmek istemez ama düşersekde Allah yardım etsin ,yapacak birşey yok.
Önce can sonra mal.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aydoğanx ya şimdi bende 8000 bakımı yapıcam 600 700 km kaldı bende fltre bujı jag değişitircem ama serviste motor garantiden çıkmasın diye 75 80 lıra tutar diyolar napsam acep ya iki katı para vermek esrvise çok koyuyo bunları kendim değiştirsem ne olur yada bunları alıp servise götürsem sadece işcilik alsalar kabul ederlermi?

birde yazın 15.50 yağ daha mı sağlıklı olur 10.40 standart diye biliyorum ama böyle bi ondan bi ondan denesem senın gibi bir zarar olmaz heralde?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydoğanx ya şimdi bende 8000 bakımı yapıcam 600 700 km kaldı bende fltre bujı jag değişitircem ama serviste motor garantiden çıkmasın diye 75 80 lıra tutar diyolar napsam acep ya iki katı para vermek esrvise çok koyuyo bunları kendim değiştirsem ne olur yada bunları alıp servise götürsem sadece işcilik alsalar kabul ederlermi?

birde yazın 15.50 yağ daha mı sağlıklı olur 10.40 standart diye biliyorum ama böyle bi ondan bi ondan denesem senın gibi bir zarar olmaz heralde?

Mücahit
Bu senin düştüğün ikileme bende tam olarak12bin km. önce yani motorum 4bin bakımına gideceği zaman düşmüştüm.

Kendim yapsam ne olur? İşlemleri kendim yapıp garanti dışı kalsam ne olur diye?

Garantiden çıkma durumu tamamen sana bağlı. Sonuçta yapılacak işler çok abartılı işler değil elinden geliyorsa yapabilirsin ama servis ne diyorsa hangi yağı koyuyorsa razı olacaksın.

İstanbulda servis alternatifiniz çok ve fiyatlar Ankara'ya nazaran daha normal.
Ama yinede kendi yapacağın işlemler kadar için rahat edermi orası sana kalmış.

Tercih senin...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
şimdi arkadaşlar cuma sabaha hondadan randevu aldım.

4bin bakımı için:

hava filtresi
buji (gerekliyse dedi)
yağ
fren ayarı
genel kontrol

şeklinde sıraladılar.

yağ 20 lira, bakım işçilik 54 lira, toplamda 74 lira dediler.
buji + hava filtresi girerse 100 liraya patlar dediler.

bunların hepsi gerekli değil mi? buji muji toptan değişsin mi? bir de yağ süzgeci temizlenmesin mi?
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Güzel özetlemişsin Evren, bizim motorlarla gereksiz atraksiyona gerek yok (Nası bi cümle oldu bu ya? :) )

4bin bakımında yanlış bilmiyorsam.
Standart yağ değişimi
Hava filtresi değişimi
temel olarak bunlar ama ufak ıvır zıvır olarakta
Zincir ayarı ve fren ayarı yapılır. (Buji değişimi 8bin km.de bir oluyor.)

Servisin ön dişli temizliğiyle uğraşacağını zannetmiyorum. Uğraştırır vakit alır ve gazyağı ile yada temizleme spreyi ile yapmak gerekir.

Yağ değişimi ve hava filtresi değişimi çok kolay. Tabii ki birlikte halledebiliriz ama senin garanti durumun var?

Bende pazar akşama doğru 16bin bakımını yaptım.
Malum yaz geldi sayılır bende motora tam sentetik Mobil1 15-50 yağ koydum.
2812_buyuk.jpg


Gözlemlediğim kadarıyla vites geçişleri rahatladı ve ses olarakta daha tok çalışıyor.

Çıkan yağ 900 gr civarındaydı sanırım 100 gr. eksiltmiş bu sefer. Kullandığım yağ kış olması sebebiyle 10w-40 Castrol power1'di. Yağın inceliği ve benim yüksek devirli kullanımım sonucunda ufak bir eksiltme yapmış.

15-40 kullandığm zamanlarda bu eksilme yoktu.

Mobil 15-50 ile ne sonuç alacağız 2bin km. sonra göreceğiz :)

İşe git gel ve standart şehir içi gazlamalarımla ortalama 45-50 günde 2bin km. yol yapıyorum. Son 4-5 bakım tarihine bakarak bu sonucu çıkardım:)



16bin bakımında yaptığım işlemler:
Mobil1 Racing4T 15W-50 FullySynthetic Motor yağı değişti. (20,99 TL Praktiker)
NGK CPR8EA-9 orijinal buji değişti. (10 TL Ulusan Motor)
Hava filtresi değişti (Rialli.com 7,5TL)

Toplam 38,49 TL :wiinkk:

ismail hacı bılıyorsun bende bu yagdan aldım ve yaklasık 3 haftadan berı kunlanıyorum eskı 10-40 repsolden daha ıyı bır ızlenım uyandırdı bendede vıtes gecıslerı rahatladı ve ses dahada toklastı bırde su var hızır ustanın bana dedıgı 1200lt yag koymam gerektıgını soyledı bana ben 1 lt olarak bılıyordum bunu ama tamamıyle 1200 lt cıvarında aldıgını bızım motorların yagınının oyle olması gerektıgını vurguladı ve ustunede yagı ekleyıp sonradan tamamlama demıstı:wiinkk::)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst