- Katılım
- 24 May 2008
- Mesajlar
- 143
soruyu soran kişinin mutluluğu önemli...![]()
Hepinize teşekkürler saat yönünde daima yedeğe geçer
soruyu soran kişinin mutluluğu önemli...![]()
Hepinize teşekkürler saat yönünde daima yedeğe geçer![]()
![]()
10.000. mesajı attın ismail abi, tebrikler :rendeer: :cherry:
sana MT'nin hediyesi 2010 model bir honda cbf 150 tank ped'i
:cherry::cherry::cherry:

ordudaki servis zincir yagı için ısrar etti ama (35 tl ye) almadım. tekere yada aksama yag atmaz dedi ama bana inadırıcı gelmedi
90 lık dıslı yagı kullanıyorum , tekere attıgı dogruda tozlu ve camurlu yollardan gectıgımız için en azından 2-3 gunde bı bakım yapmak gereklı dıye anlamıstım forumlardan yada farklı sitelerden aklımda kaldıgı kadarıyla
illede zincir yagına 35 tl vermek gereklımı yada daha uygun olanı var mı?
2rule neymiş...![]()
Benmi yanlışi görüyorum benim mesaj 10001
10000. mesaj seninkiymiş Tuğrul :rendeer:
havalar tekrar ısındı karlar eridi sükür gecen hafyayı baya camurlu gecırdık bu gun daha iyiyiz hamdolsun
ordudaki servis zincir yagı için ısrar etti ama (35 tl ye) almadım. tekere yada aksama yag atmaz dedi ama bana inadırıcı gelmedi
90 lık dıslı yagı kullanıyorum , tekere attıgı dogruda tozlu ve camurlu yollardan gectıgımız için en azından 2-3 gunde bı bakım yapmak gereklı dıye anlamıstım forumlardan yada farklı sitelerden aklımda kaldıgı kadarıyla
illede zincir yagına 35 tl vermek gereklımı yada daha uygun olanı var mı?
yedik içtik gezdik geldik...aslında İzmir bu hususta daha şanslı bence...orada herşeyin tadı başka...
Afiyet olsun,çok güzel olmuş fotolar harika kıskanmadım desem yalan olur,nede olsa organizasyon=)Mete-handro Produktion...
en kötü geziniz böyle olsun darısı başımıza...yalnız gökten düşen üç köfteyi barim azad edseydin :queen:
Castrol aşağı yukarı tüm carrefour real vs gibi büyük alışveriş merkezlerinde bulunabiliyor. Tabi 35 tl değil, 20 tl falan.
:cherry: PM mi attın adama naptın metehan abi? :cherry: köfte ısmarlama sözü mü verdin yoksa?
:
[Afiyet olsun,çok güzel olmuş fotolar harika kıskanmadım desem yalan olur,nede olsa organizasyon=)Mete-handro Produktion...
en kötü geziniz böyle olsun darısı başımıza...yalnız gökten düşen üç köfteyi barim azad edseydin :queen:
abi ben ilk mesajı saymadım, ana sayfadan bakarsan topic içindeki mesajla anasayfada gözüken mesaj sayısı arasında 1 fark var çünkü konunun açıldığı zamanki içeriğini mesaj olarak saymıyo sanırsam.
tank ped'i istemiyosan ben alabilirim ismail abi:cherry:
bence değil
300 liralık did zincir olsa motomda alabilirim. ama 10 tl lik zincir varsa motomda yanık yağ ile yağlarım. 70 liralık zincir olursa motomda o zamanda 10 liralık zincir yağı alırım
cbr 1000 kullanmıyorum ki :cherry:
arkadaşlar, motorun bakımlarını, tamir vs. işlerini kendim yaparım ama yağ seviyesini o çubuğun neresinde görmem gerektiğini bilmiyorum.. :cyclopsan bi el atsanız?