- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Beyler herkese selamlar..
Motorum şuan itibariyle 900km oldu fakat son 80 kmdir motorun içinden gelen cızırtı şeklinde bir ses var. Özellikle belirli bir devir aralığında yapıyor ve yani yazıyla anlatmak gerekirse "cızır cızır" şeklinde sinir bozucu bir ses var. Biraz dinlemeye çalıştım tam motor bloğunun oradan geliyor. Yarın 1000bakımına götüreceğim fakat bilen varmı bu sesin nedenini (Metehan abi yardımm)
Ayrıca birde bu motorun 1000 bakımı ne kadar tutar bi söyleyiverseniz :queen: şimdiden sağolun.
hacı egsanztirikten geliyor...paranoya yapma kafaya takma...o sesle yaşamaya alış...cbf250 makinan olsa kimbilir napardın şakır şukur ses asıl onda...
metoya şuan ulaşılamıyor aykan versek olurmu??
dostum duymuş oldugun ses eksantrik zinciri sesi motor ısındıkça meydana gelir ve artarak devam eder kesmenin bi yolu yok normal, yağı biraz kalın koyarsan aza duyarsın 15/50 gibi bir yağ kullanmanı tavsiye ederim . motorun ilk bakımı fazla tutmaz sadece yağ değişecek ufak rutin kontroller max 20 tl olması gerek..
ayken herşeyi bilir duyar görür...


