Şaka biyana tabi, daha gerçekleri bilmiyosun sen

Meto varya şimdi aklıma geldi. Senden çok iyi sdponsor olur ha, valla mesela yeni bi motosiklet markası falan geldiğini düşünelim Tr ye, tanıtımı, km yapılması, grup gezilerinde o model ile bulunulması yol yapılması yorumlar falan. Sana vercekler o motosikletten bi tene, geze geze acayip motorun reklamını yaparsın ha

Ben site ortamını ve seni tanıyan bi firma sahibi olsam ve X modeli bi motosikleti Türkiye' ye getirdikten sonra göz önünde kullanımını sağlamak, insanlara nasıl bi motor olduğunu göstermek, reklamını yapmak adına sana bi tane gerçekten verirrdim. Gezicen, forum başlıkları ile tüm Tr deki motosiklet sitelerinde motoru tanıtıcan ve reklamını yapıcan. Düşünsene 127 kiloluk bi sürücü ile

1 yılda xxxxx km yapan x marka x model motosiklet her türlü yol ortam ve hava koşullarındaki denemelerinde sürücüsünü utandırmadı. Sürücüde Metehandı. Metahan motoru o kadar uzun süre ve o şartlarda kullanıyor ve motora bişey olmuyorsa o motor zati gözü kapalı alınır

Bi gün bu olur be bakarsın Meto ha
Metocum yaw, şu gezi planlarını hep son anda haber salıyon ya

Bende zaman ayıramıyorum böle olunca, bi gün önceden haber verme imkanın olursa seni karşılaybilmek için kendimi ayarlamam daha kolay olur. Dünden bilseydim, dün biraz uyurdum vs. Ama haftanın ilk günü olduğu için gece vardiyesi zor oluyor ve pazar gündüzde, pazartesi günü planlı bi işim yoksa uyku durumu oluşmuyor. Hanımın izin falan derken beraber zaman geçiriyoruz vs. Şimdi gözlerim uykusuzluktan yanıyor. Geçen Karaburun geziniz içinde galiba sabah erken bi saat topik açmıştın ama yine güzel katılım olmuştu. Yani bi gün önce olsa acaip güzel olur. Anladığım kadarıyla bu senin işin şekli böyle, yani iznini son ana kadar bilemiyorsun. Ama buda biraz sana veya tatil düzeni senin sistem gibi olan arkadaşlarına haksızlık oluyor gibi geliyor bana. Yani yarın için tatil planı yapamamak pek te hoş olmasa gerek. Biliyosun, seni red etmek hiç istemem. Haberin ola. Bu arada kışlık korumaları çaktım. Yağmur olmasın yeter, yine takılırız. Yazı beklemeye gerek yok.