- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
aaa bu vayla bizim totoş etoşun xenon ve 4 lü düğmeleri aynı...enfes bi model yani...aç kapa ertame...şalter koyaydınız len...:mrgreen:
bakın estetik görün...![]()
Yaw Metocum çook büük bi fark var aslında, benim anahtarın içinde de ışık var. Düğmeye basınca düğmede dörtlülerle beraber yanıp sönüyor. Çok havalı öle deme

