Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
aaa bu vayla bizim totoş etoşun xenon ve 4 lü düğmeleri aynı...enfes bi model yani...aç kapa ertame...şalter koyaydınız len...:mrgreen:

bakın estetik görün...:)

Yaw Metocum çook büük bi fark var aslında, benim anahtarın içinde de ışık var. Düğmeye basınca düğmede dörtlülerle beraber yanıp sönüyor. Çok havalı öle deme :) Hacı ben o dümelerden sonradan buldum. Hatta çekmecemde duruyor. 3 tl ye aldım. Bunu kendim içinde değilde dayı oğlu Tayfun için almıştım. Mondial yetkili servisinden. O anahtar çin malı scooterlerin 4lü flaşör anahtarı. Tüm kanuni mondi servislerinde vardır. Bilginiz olsun. Temin etmesi oldukça kolay.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
en iyisi yaza uzanıçaksın boydan boya bi karadenize :cat:
nasip kısmet bi yaz olsunda gezilecek yer çok ethem abi :bounce:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
en iyisi yaza uzanıçaksın boydan boya bi karadenize :cat:
nasip kısmet bi yaz olsunda gezilecek yer çok ethem abi :bounce:

Haklısın İlhan kardeşim, Metoya bakma sen, bi bahşiş alıyo 20 eu, al sana bi hafta sonu :) doldur deponu gez :) Tuzu kuru vesselam :) Biz aylıkçıyız. Ah bekarlık ah. Şöle diyim. bu kredi kartı işi bizi bozacak, yani sıkıntım aslında bundan, sıkıntı değilde, tedbirli gitmem lazım bir dönem. En azından rahatlıyanekadar Aldığım pantol mont vs falan zati bizimki baya bi dırdır etti :) Neden masraf ediyomuşum vs vs :) Ama ya motoru kaldırıcam kışın komple. Bunuda yüreğim kaldırmıyor. Yada mecburum alıcaktım napam :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yaw Metocum çook büük bi fark var aslında, benim anahtarın içinde de ışık var. Düğmeye basınca düğmede dörtlülerle beraber yanıp sönüyor. Çok havalı öle deme :) Hacı ben o dümelerden sonradan buldum. Hatta çekmecemde duruyor. 3 tl ye aldım. Bunu kendim içinde değilde dayı oğlu Tayfun için almıştım. Mondial yetkili servisinden. O anahtar çin malı scooterlerin 4lü flaşör anahtarı. Tüm kanuni mondi servislerinde vardır. Bilginiz olsun. Temin etmesi oldukça kolay.

sana bişey olmasın yavrukurt...:rendeer::p hastayım motörlerinize...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

Haklısın İlhan kardeşim, Metoya bakma sen, bi bahşiş alıyo 20 eu, al sana bi hafta sonu :) doldur deponu gez :) Tuzu kuru vesselam :) Biz aylıkçıyız. Ah bekarlık ah. Şöle diyim. bu kredi kartı işi bizi bozacak, yani sıkıntım aslında bundan, sıkıntı değilde, tedbirli gitmem lazım bir dönem. En azından rahatlıyanekadar Aldığım pantol mont vs falan zati bizimki baya bi dırdır etti :) Neden masraf ediyomuşum vs vs :) Ama ya motoru kaldırıcam kışın komple. Bunuda yüreğim kaldırmıyor. Yada mecburum alıcaktım napam :)

kanka bende 2 gün kullanmadım izinde makinayı havada düzeldi resmen özlemişim yav...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben kullanıyorum 3 yıl 46.000 kmdir...işten eve evden işe...dağdan şehire şehirden dağa...

soldan sağa sağdan sola...yukarıdan aşağıya aşaığdan yukarıya...:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Beyler herkese selamlar..

Motorum şuan itibariyle 900km oldu fakat son 80 kmdir motorun içinden gelen cızırtı şeklinde bir ses var. Özellikle belirli bir devir aralığında yapıyor ve yani yazıyla anlatmak gerekirse "cızır cızır" şeklinde sinir bozucu bir ses var. Biraz dinlemeye çalıştım tam motor bloğunun oradan geliyor. Yarın 1000bakımına götüreceğim fakat bilen varmı bu sesin nedenini (Metehan abi yardımm)

Ayrıca birde bu motorun 1000 bakımı ne kadar tutar bi söyleyiverseniz :queen: şimdiden sağolun.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Haklısın İlhan kardeşim, Metoya bakma sen, bi bahşiş alıyo 20 eu, al sana bi hafta sonu :) doldur deponu gez :) Tuzu kuru vesselam :) Biz aylıkçıyız. Ah bekarlık ah. Şöle diyim. bu kredi kartı işi bizi bozacak, yani sıkıntım aslında bundan, sıkıntı değilde, tedbirli gitmem lazım bir dönem. En azından rahatlıyanekadar Aldığım pantol mont vs falan zati bizimki baya bi dırdır etti :) Neden masraf ediyomuşum vs vs :) Ama ya motoru kaldırıcam kışın komple. Bunuda yüreğim kaldırmıyor. Yada mecburum alıcaktım napam :)

Benim yerimde olmak için neler vermezdin dimi ethem abi Bekarlık konusunda:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Beyler herkese selamlar..

Motorum şuan itibariyle 900km oldu fakat son 80 kmdir motorun içinden gelen cızırtı şeklinde bir ses var. Özellikle belirli bir devir aralığında yapıyor ve yani yazıyla anlatmak gerekirse "cızır cızır" şeklinde sinir bozucu bir ses var. Biraz dinlemeye çalıştım tam motor bloğunun oradan geliyor. Yarın 1000bakımına götüreceğim fakat bilen varmı bu sesin nedenini (Metehan abi yardımm)

Ayrıca birde bu motorun 1000 bakımı ne kadar tutar bi söyleyiverseniz :queen: şimdiden sağolun.

metoya şuan ulaşılamıyor aykan versek olurmu??:p

dostum duymuş oldugun ses eksantrik zinciri sesi motor ısındıkça meydana gelir ve artarak devam eder kesmenin bi yolu yok normal, yağı biraz kalın koyarsan aza duyarsın 15/50 gibi bir yağ kullanmanı tavsiye ederim . motorun ilk bakımı fazla tutmaz sadece yağ değişecek ufak rutin kontroller max 20 tl olması gerek..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
metoya şuan ulaşılamıyor aykan versek olurmu??:p

dostum duymuş oldugun ses eksantrik zinciri sesi motor ısındıkça meydana gelir ve artarak devam eder kesmenin bi yolu yok normal, yağı biraz kalın koyarsan aza duyarsın 15/50 gibi bir yağ kullanmanı tavsiye ederim . motorun ilk bakımı fazla tutmaz sadece yağ değişecek ufak rutin kontroller max 20 tl olması gerek..

Sağolasın :) Da bu egzantrik zincirinin sesi motor boşta iken ve dururken de gelirmi ? Daha dogrusu boşta iken gaz verirkende duyuluyor aynı ses :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Sağolasın :) Da bu egzantrik zincirinin sesi motor boşta iken ve dururken de gelirmi ? Daha dogrusu boşta iken gaz verirkende duyuluyor aynı ses :)

eksantrik zincirinin sesini makine çalıştıgı sürece duyarsın şu denemeyi yap sabah motoru çalıştır o sesi 4 dakika kadar duymassın daha sonra yağın ısınıp inceldiğinde cızırdama başlar o sebepten dolayı sana 15/50 gibi bir yağ kullan dedim.

Beyler 500'üncü sayfa olmuş vay bee ...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
yeni yılda honda cbf 150 için enjeksiyon ve devir saati düşünüyor mu acaba? yurt dışı modellerinde var çünkü....

koskoca honda cbf 250'nin yerini dolduramadı...vtr 250 geldi...o da 12890TL :pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
en kralı cbf dir,
aykan bende 250 gösteriyor sayfa.
bende takmıştım sis farı.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
oooo cihan ugrarmıydın buralara valla bende 500 gösteriyor ilginç:silent:nası cbf 250 arıyomusun 150 yi hangisi daha kullanıslı sence??
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
250 segmenti Hyo'nun elinde..
Hem cruiserlarda, hem sportlarda, hemde naked modellerde!

VTR250, parası olan adama süper ama sık makina değiştirme şansı olmayanlar 2000 daha ekleyip ER6'lara yöneliyor haklı olarak..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst