Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.

acemilikten dolayı üst paragrafta yazdıklarınız..
acemiliginize atınca ve rüzgara karşı direnince degil 80 km 120 km bile sizi kesmez haberiniz olsun:cat:
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Birde arkadaşlar bende yan çanta taşıma demirleri takılı.Ama yan çanta yok.Ne alırsam güzel olur.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.

Değil rüzgar, çatıları bacaları ucuracak seviyede fırtınaların olduğu günlerde dahi sürüş yaptım. Gezi değildi elbette, gitmem bir gereklilikti. O gün Kocaeli' den İst. a kardeşimi almaya gitmiştim. Fırtına nedeniyle vapur seferleri vs iptal edilmişti otobüslerde de yer yoktu. Tabi ben düştüm yola. Daha önce de hiç böyle bi fırtına deneyimim yoktu. Kocaerli' den girdim otobana, Hereke' ye kadar pek sıkıntı olmadı. Hereke' den sonra iş bozuldu. Rüzgar şiddetlendi. Açık arazilerden özellikle viyadüklerden geçerken rüzgarın tersi yönüne yata yata, yavaş giden kamyonların arkasına sığınarak vs. O denli kuvvetli bir fırtınaydı ki neredeyse şerit değiştirtecek bana. veya alttan bi vurucak tekerleri yerden kesicek gibi. Eğer mecbur kalırsanız böyle bir havada sürüşe yolculu kullanın. Gelirken daha rahattım. Hafif motorun dengesi dış etkenlerden daha kolay etkileniyor. Bu arada fırtına seviyesinde rüzgar, otomobil sürüşünü dahi tehlikeye sokar. 2 teker elbette tehlikelidir. Gerekmedikçe tavsiye etmem. Zamanla mutlaka alışırsın. Türkiyede konfor..kullanım maliyetleri/fayda oranı en yüksek motor cbf 150 dir. Bunu unutma. Kendi sınıfı içersinde en az bütçeyle en iyi ve kaliteli hizmeti cbf 150 den başka sunabilen motor şu an Tr de yok. Bu konuda da oldukça idealıyım. Ayrıca içinde bulunduğumuz trafikte ortalama sürüş hızın ne kadar yüksekte güvenlik seviyen o kadar düşüktür. Bizim motorlarla en uygun uzun yol sürüş hızı 80-100 km/h arasıdır. Buda bana kalırsa gayet yeterli. Bı hızlarla yolculuk yaparken daha önce hiç görmediğiniz yerlerden geçtiğiniz anlarda kafanızı çevirip bakma imkanınız oluyor. Hı şuda var. 150 cc tamam tehlikelerden kaçmaya, aralardan sıyrılmaya yetmiyor olabilir. Ama eminim ki motoru almadan önce tüm kullanıcılar bu motorun 150 cc bir motor olduğunu ve kendilerine trafikte nasıl bir sürüş sunabileceğini biliyorlardır. Dolayısıyla.. (ee cbf 150 aldık ama gazı açınca fırlamıyor, aralardan tehlikeli pozisyonlardan kolay kacamıyorum) düşüncesiyle cbf 150 yi sevmemek motor kültürünü bilmemek, uzak olmak demektir. Zaten böyle bi beklentiyle cbf 150 alınmaz.

Bu arada rialliden sipariş ettiğim 41 t arka diş geldi. İşletme Hatay' da. Oradan İst, Kocaeli vs 2 günde geliyor. Gayet ilgili bir hizmetleri var. Bi kaç kere telefon açtım merak ettiğim bi kaç şey için. Her soruma tatmin edici cevaplar aldım. Yani karşımda bi muhattap bulabildim.

Bir sorum var. Biraz sonra kardeşim gelicek ve arka dişliyi değiştiricez. Daha önceki dişli deneyimlerim için servise gitmiştim ve bi kaç kere servis değiştirirken görmüştüm. Acap şimdi bu dişli değişimini kendimiz yapabilirmiyiz. Fikri tavsiyesi bilgisi olan varmı =? 42 dişi söküp 41 takıcam. Herhalde zincirden bakla çıkartmam gerekmiyor. Zincir pay aralığı oldukça önde. Arkaya doğru baya pay var. Belki 41 dişliyi takında tekerlek mili ortalara gelir en fazla. Ama 42 dişten sonra 40 diş taktığımda bi bakla çıkartmıştı servis. Her halde 1 diş için bir bakla gerekmiyicek. Ne dersiniz ?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Ne rahatlığına ne şıklığına ne cüssesine hiç bir sözüm yok.Zaten isteyerek ve severek aldım ben bu motoru.Sadece yaptığım hata geziy büyük motorlarla çıkan bir grupta en küçük motorla bulunmam.

Yan çanta....?
 
Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
34
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.

slm arkadaşım. ben 2 hafta önce edirne den çanakkale ye gittim. hava sıcaktı ve edirne de 5. vitese attım dip gaz gelibolu ya kadar hiç kesmedim. tam 180 km. 135 km yi bile gördüm. eğer motor yansaydı eminim ki orada yanardı. japon malı kolay kolay sıkışmaz, yanmaz. dediğin gibi 80 den sonra zorlamaya başlıyor. bu motorun tatlı hızı 80 km. yakıt sarfiyatı da 80 e kadar ekonomik. son olarak sağlam bir rüzgar seni bir anda yoldan atabilir, bu konuya da dikkat etmek gerekiyor.
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
@umut2738

Çanta yan çanta demirlerini Efe'den mi aldın? Fiyat neydi?

efeden aldım 60 yançanta demiri birde bizim arka demir kaldıramıyomuş 60 ta arka demir total=120 katlanıyo falan güzel bişey ya hoşuma gitti

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------

yan canta arka cantayla aynı olunca diyl de ustten kapaklı olunca daha guzel oluyo ya..arka canta yanlarda fazla şişiyor

elimde bi tane 30 luk orion var bi tane daha aynısından gelecek aynı tip ek yerinden daraltmayı düşünüyorum ziyan etmessem çok orjinal olacak:cat: üstten kapaklılarda 20 lt diye duydum iki 20 taktıracama bi 40 lık topcase taktırırım daha iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
34
Değil rüzgar, çatıları bacaları ucuracak seviyede fırtınaların olduğu günlerde dahi sürüş yaptım. Gezi değildi elbette, gitmem bir gereklilikti. O gün Kocaeli' den İst. a kardeşimi almaya gitmiştim. Fırtına nedeniyle vapur seferleri vs iptal edilmişti otobüslerde de yer yoktu. Tabi ben düştüm yola. Daha önce de hiç böyle bi fırtına deneyimim yoktu. Kocaerli' den girdim otobana, herekeye kadar pek sıkıntı olmadı. Hereke' den sonra iş bozuldu. Rüzgar şiddetlendi. Açık arazilerden özellikle viyadüklerden geçerken rüzgarın tersi yönüne yata yata, yavaş giden kamyonların arkasına sığınarak vs. O denli kuvvetli bir fırtınaydı ki neredeyse şerit değiştirtecek bana. veya alttan bi vurucak tekerleri yerden kesicek. Eğer mecbur kalırsanız böyle bir havada sürüşe yolculu kullanın. Gelirken daha rahattım. Hafif motorun dengesi dış etkenlerden daha kolay etkileniyor. Bu arada fırtına seviyesinde rüzgar, otomobil sürüşünü dahi tehlikeye sokar. 2 teker elbette tehlikelidir. Gerekmedikçe tavsiye etmem. Zamanla mutlaka alışırsın. Türkiyede konfor..kullanım maliyetleri/fayda oranı en yüksek motor cbf 150 dir. Bunu unutma. Kendi sınıfı içersinde en az bütçeyle en iyi ve kaliteli hizmeti cbf 150 den başka sunabilen motor şu an Tr de yok. Bu konuda da oldukça idealıyım. Ayrıca içinden bulunduğumuz trafikte ortalama sürüş hızın ne kadar yüksekte güvenlik seviyen o kadar düşüktür. Bizim motorlarla en uygun uzun yol sürüş hızı 80-100 km/h arasıdır. Buda bana kalırsa gayet yeterli. Bı hızlarla yolculuk yaparken daha önce hiç görmediğiniz yerlerden geçtiğiniz anlarda kafanızı çevirip bakma imkanınız oluyor. Hı şuda var. 150 cc tamam tehlikelerde kaçmaya .Aralardan sıyrılmaya yetmiyor olabilir. Ama eminim ki tüm kullanıcılar bu motorun 150 cc bir motor olduğunu ve kendilerine trafikte nasıl bir sürüş sunabileceğini biliyorlardır. Dolayısıyla.. (ee cbf 150 aldık ama gazı açınca fırlamıyor, aralardan tehlikeli pozisyonlardan kolay kacamıyorum) düşüncesiyle cbf 150 yi sevmemek motor kültürünü bilmemek, uzak olmak demektir. Zaten böyle bi beklentiyle cbf 150 alınmaz.

Bu arada rialliden sipariş ettiğim 41 t arka diş geldi. İşletme Hatay' da. Oradan İst, Kocaeli vs 2 günde geliyor. Gayet ilgili bir hizmetleri var. Bi kaç kere telefon açtım merak ettiğim bi kaç şey için. Her soruma tatmin edici cevaplar aldım. Yani karşımda bi muhattap bulabildim.

Bir sorum var. Biraz sonra kardeşim gelicek ve arka dişliyi değiştiricez. Dqaha önceki dişli deneyimlerim için servise gitmiştim ve bi kaç kere servis değiştirirken görmüştüm. Acap şimdi bu dişli değişimini kendimiz yapabilirmiyiz. Fikri tavsiyesi bilgisi olan varmı =? 42 dişi söküp 41 takıcam. Herhalde zincirden bakla çıkartmam gerekmiyor. Zincir pay aralığı oldukça önce. O belki ortalara gelir. ama 42 dişten sonra 40 diş taktığımda bi bakla çıkartmıştı servis. Her halde 1 diş için bir bakla gerekmiyicek. Ne dersiniz ?

bana kalırsa arkadan 1 dişli için bakla sökmeye gerek yok. zaten zinciri germek için bir pay var, oradan ayarlanır. takınca belli olacak. size kolay gelsin:)
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
jantları boyamadan şimdi geldim :)
inşallah boya dökülmez dökülecegini sanmıyorum ama neyse.
bide yeşil jant şeriti çektimmi tamamdır.

yan çanta demirleri ucuz ise bende takmayı düşünüyorum.
fakat çanta baglamicam.
koli paket vs. baglamak için kullanıcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 PM ----------



şişsin ya bişeolmas uzun yol motoru gibi duruyo ne güzel uzun yol motoru gibi.
çanta fiyatları pahalı olmasa çanta almak lazım :)


kesinlikle katılıyorum bu arada resimlerini sabırsızlıkla bekliyoruz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
jantları boyamadan şimdi geldim :)
inşallah boya dökülmez dökülecegini sanmıyorum ama neyse.
bide yeşil jant şeriti çektimmi tamamdır.

yan çanta demirleri ucuz ise bende takmayı düşünüyorum.
fakat çanta baglamicam.
koli paket vs. baglamak için kullanıcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 PM ----------


Ya cantlar siyahken gerçekten güzel duruyor. Ama benim dayımın oğlunda da cbf 150 var 2 hafta arayla aldık, zincir temizliği yaparken bilinçsizce kullandığı yağ çözücü diye bi solüsyon, yanında gaz, benzin, zincir temizleme spreyleri vs vs gibi maddelerin yardımıyla canta sıcrayan yapışmış ve donmuş zincir yağını bezle temizlemeye çalışırken arka jantın orj.. boyasını bile çıkarttı. Yani sonradan atılan boya zincir ve jant temizliği esnasında zarar görmemesi için bence oldukça kaliteli olmalı. Orjinal cant boyası kalkarsa fazla kötü durmuyor. Alttan metalik kısım görünüyor ve çok aykırı renkler değil ama siyah boya kalkarsa çok daha kötü görünür. Bence bundan sonra cant temizliğine biraz daha itanalı yapmalısın. Boyan kaliteli bi ürünse fazla sorun çıkacağını sanmıyorum. ama orjinal boyası kadar da kaliteli olduğunu sanmıyorum. Sen her ihtimale karşı cant temizliği esnasında boya çözücü özelliği yüksek solüsyonlar kullanma derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Ethem abi önerilerin için saolasın.
1.kat akçalı spreyle boyadım.
kurumasını bekliyorum.
2.katı atıcam daha sonra.
boyadan önce 0 numara zımpara attım yıkadım duruladım sonrada bastım boyayı.
dişlileri takozları filan komple sktüm.
şimdi hazır lastikler üzerinde yokken çamurlukların içini- arka mahsalı güzelde bi yıkayayım.
üzerine taktıgım zaman motor pırıl pırıl dursun :)
görüşürüz...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
CBF 150 için canta bende düşünüyorum ama cok pahalı geliyor. Şuan buna verecek durumum yok.. Ayrıca bu katlanır canta demiri nasıl bişi. Foto atabilrseniz sevinirim...
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Arka çanta/ yopcase alacaklara söyleyeyim, dandik marka almayın. 50 tllik çantalardan 2 tane kırdım. ve bu işi hiç düşmeden yaptım. biri ufak bir çukurda eşimin çantanın üstüne hafifçe çarpmasından kırıldı, diğeri ise biraz sert girdiğim bir kasiste kırılıp yanımdan fırlayıp geçti, içinde bilgisayarım falan da vardı. allahtan sağlam bir çantayla birlikte koymuştum. Çantaların montajlarında en ufak bir hata yoktu. içindeki ağırlıklar da oldukça azdı. (bilgisayar varken 4 kilo kadar.) 2.si kırıldığından beri çanta almıyorum. eminim alsaydım onlar da aynı şekilde kırılırdı. dandik çantalar iyisinden daha pahalıya gelebiliyor, unutmayalım. İçinde değerli bişi varken kırılabilir ve de bi kaç kez kırınca zaten iyisiyle aynı fiyata gelir.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Almışken Kappa markanın kullanım ihtiyacınıza göre lt sini siz belirleyin..
uzun süreli kullanın.
motoru satacagınız zaman moorla birlikte veya ayrı bi ilan vererek satabilirsiniz :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Ne rahatlığına ne şıklığına ne cüssesine hiç bir sözüm yok.Zaten isteyerek ve severek aldım ben bu motoru.Sadece yaptığım hata geziy büyük motorlarla çıkan bir grupta en küçük motorla bulunmam.

Yan çanta....?

dostum geziye çıkmanda bi hata yok anlaşmanızda bi problem varmış demek, bizde 600 lük, 750cclik motorlarla geziye çıkıyoruz ama bi uyum içerisinde mesela ortalam 80 -90km sabit hızlara önemli olan anlaşamak gezinin anlamı budur zaten herkes motorunun güçü kadar giderse o gezi olmaz yarış olur bence :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
abi inanki şimdi bende o bujiyi inceliyordum.
fiyatını görünce şok oldum.
bizim burda sıradan bi bisiklet motosiklet parçası satan bi dükkanda buji 10 tl.
eger bu ürün saglamsa 5 tane alırım kafadan..
hatta alır satarım kuryelere :)

ben yeni değiştirdim 4,5 lira hemde 9 a9 buji sitelerde okumustum 8 e 9 standart 9 a 9 uzun kullanım gibi bişi diyordu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 PM ----------

acemilikten dolayı üst paragrafta yazdıklarınız..
acemiliginize atınca ve rüzgara karşı direnince degil 80 km 120 km bile sizi kesmez haberiniz olsun:cat:

ne alakası var deponun üstüne oturman lazım cbf 120 km hızda rüzgarda sabit tutabilmek için ön lastiği. ... 90 kg yim göbeğimi de deponun üstünde tutuyorum ...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kappa 35 lik dışında çanta düşünmeyin kesinlikle...46 lık sırıtır çok büyük durur küçüğüde işlevsel değil...35 lik sanki bu motor için üretilmiş...kesinlijkle 35 lik ve Kappa tavsiye edilir...SAHD falan almayın çok sarsılır ve ses yapar benden söylemesi...ve iddia ediyorum kilit mekanizması kalitesiz kullanışsız...


zamanında bu seçim için anket açmıştım...inat için...53/12 KAPPA çıktı sonuc...:p


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/43594-shad-mi-kappa-mi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
arkadaşlar aranızda çift tırnak buji kullanan varmı yada bilgisi olan varmı verimi artırır diye duydum kışa öle bi şey düşünüyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yağ yalma olayında son nokta 14 mayısta 1700 km de 300 gr... sonraki 1 hafta önceki yağ değişiminde çok sıkıştırdığım özel dip gaz kullanımda 650 gr yağ yalan oldu...


En son yağ değişimimi fotoğraflayıp sizle paylaşmak istedim...nedeni yağ eksiltmenin ciddi boyutlara varmış olması...bayram değil seyran değil enişte beni niye öptü hesabı Temmuz değil Ağustos değil bu havalarda bu makina neden bu kadar yağ yakar...aksa anlarım ama buharlaşıyor...

sorum basit...

bu sorun üstün eşsiz herşeyin en iyisini bilen emsalsiz kainatta tek :pJapon teknolojisinin bir hilkat-ı garibesimi...

yoğsam her mekanik zımbırtıda olan bir şeymi...

yani normalmi...e yaz gelince ne olacak her tur sonrası yağmı dayıycam makinaya...önceden yapmazdı ...20.000 den sonra huyu suyu değişti aletin...

bu arada makina cbf 150...36.666 km de...

servis bu konuda düzenli (2000 km de bir) kontrole geldiğim ve yağı kontrol ettiğim sürece sorun olmayacağını...ama garantiden çıkan motoru piston vs değişerek (sıfırlayarak) 200 tl ortalama maliyetle halledebileceğini söyledi...

siz ne diyorsunuz...garantide olsaydı şimdiye çoktan halledilecekti...:p














Honda Yağ Eksiltme Onda...:queen:

he dersenizki normal kardeşim hayat böylede güzel yaşamıma devam ederim...:p


...................................

/////////////////////////////




13.06.2009 itibariyle son yağ değişimi...



sayın arkadaşlar kusura bakmayın son cevapları takip edemedim birazdan cevaplarım...


yağ yakmada son gelişme...2000 km tekrar yağ değişimine girdim...bu sefer motoru çok sıkıştırdım 130 dip gaz videoları uzun yoldada bayağ zorladım bakalım ne olacak diye...


2000 km de son yağ yakması 650 gr oldu...içerde 1 litre olduğunu düşünürsek 425 miligram kalmış...yani 200 daha olmasa krankı elime alıcakmışım...

artık Ağustos sıcağında yağımızı çantadan eksik etmeyiz herhalde...hadi bakalım geçin makaranızı biraz...:p







 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili metehan abi bizleri aydınlattığın için teşekkürler :) motorumu sattım yeni!!cbf alayım diyordum vazgeçtim valla,o nasıl bir yağ yakıştır yahuu :cyclopsan uzun yola gitsek demekki 300'km de bir durup yağ koyacağız :p
Abi bu motosikleti ben şu an ciddi ciddi düşünmekteyim!!daha önce ybr de vardı bende onda bir gram bile yağ eksiltme yoktu!!!şimdi sana bir soru,forumun en tecrübeli insanlarından birisin!bu makineye 4000'türk lirası değermi değmezmi,almayı düşünüyorum ben ciddi ciddi!! bir diğer kullanıcı arkadaşlar sizlerde böyle büyük ölçülerde yağ eksiltme varmı..teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst