Merhaba Arkadaşlar,
2 ay önce aldığım cbf150 den ÇOK memnun olmama rağmen büyütmek için satmayı düşünüyorum. fazer veya cbf600 abs istiyorum bakalım, kısmet.
Ama şu son birkaç günün yazılarına birkaç yorumum olacak:
1- bu bir "cbf bilgi paylaşım" sayfasıdır, yani "kötüleme" yada "ybr övme" sayfası değil. Son mesajlara bakıyorum da ne kadar ybr sahibi arkadaş varsa, burda.
Hoşgeldiniz tabiiki ama yine de marka savunucuğu için doğru sayfada değilsiniz.
Bir an "yanlış sayfaya mı girdim" dedim, şaka yapmıyorum.
2- Yağ yakma olayı problem olabilir (bende olmadı) ama yine de herkes te olacak diye birşey yok.
3- Shad çanta gerçekten kötü ses yapıyor, bir sonraki çantam Kappa olacak.
Tekeriniz düz bassın.