Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
hayırlı olsun . korumaya falan gerek kalmaz inş.
belkı ufak tefek durumlarda korurda Allah beterinden saklasın pek korur mus gıbı gelmıyor bana . motorun goruntusunu bozuyor . / iki tekerli tanka binelim )
metehanın ist. parcacıda komple kafa grenaj 200 flan canın sıkılrsa . eskırse kırlenırse degıs gıtsın :queen:
ALLAH tekerinize daş değdirmesin

Tabi zevkler ve renkler hesabı,ama bende bu kafa koruma ya sıcak bakmıyorum,hatta aurupalı motorcuların hiçbirinde motor koruma bile görmedim,ama bizler malımızı canımızdan kıymetli sayarız,birçok motorda motor koruma var ama adamın başında kask yok.:pr::farao: yollarımız temiz trafiğimiz güvenli olsa hiçbirine grek yok,boş yere ağırlık taşıyoruz...herkese kazasız günler...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
tabiki zevk meselesi . olurda 5 sene sonra halen motorun rengı bozulmus cızılmıs goruntusu bozulursa degıstırırım 70 e sag solgrenajı boyatmaktansa
50*2:100 tl ye degıstırırım koruma demırıde 50 den asagı degıldır herhalde
( hanı burası sadece fıkırlerımızı paylastıgımız blok ya o bakımdan yazıyorum . kımsenın makınasına zevkıne bı dıyecegımız yok . bı cok konunun burada yaralı hale nasıl getırıldıgını yada cozumlendıgını gorebılıyoruz . fikirler paylasıldıkca renk katıyor bu topaca :cat:

şimdi o farklı birşey bu olası kaza düşme vs olaylara çözüm ve okadar kötü durmuyor yakından görmek lazım:)koruma demiri 40 tl 35 tlyede var ama hani okadar da dandik olmasın ayrıca 35 tl olandan aparatlar vs cıkmıyo dedıydıler bundan aldık bızde demırler cok saglam duruyor yanı motor koruma motoru ne kadar koruyosa ne kadar gereklıyse kanımca buda okadar onemlı ve gereklı:cat:tabiki burası tecrubeleri ve paylaşmlarımızı birbirimize aktardıgımız biyer neler kaptım burdan neler:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben şimdi cihazda estetik seviyorum. ruhunda enduro olanlar bu demirlere bayılır. motor kalınlaşıyor.

benim ruhumda cadde tipi neyk var. iyi bakılmış pırıl pırıl grenajlardan hoşlanıyorum. kırılırsa para bayılıp yenisini almaya razıyım. dediğiniz gibi zevke göre değişir. ismaille bizim motor koruma demirimiz bile ufacık. bazı arkadaşlar sizde var mı ki dediler. göze batmayacak kadar sade. bu hoşuma gidiyor. mümkün olsa düşme takozu taktırırdım.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
ben şimdi cihazda estetik seviyorum. ruhunda enduro olanlar bu demirlere bayılır. motor kalınlaşıyor.

benim ruhumda cadde tipi neyk var. iyi bakılmış pırıl pırıl grenajlardan hoşlanıyorum. kırılırsa para bayılıp yenisini almaya razıyım. dediğiniz gibi zevke göre değişir. ismaille bizim motor koruma demirimiz bile ufacık. bazı arkadaşlar sizde var mı ki dediler. göze batmayacak kadar sade. bu hoşuma gidiyor. mümkün olsa düşme takozu taktırırdım.

Aynen öyle,bendede bütün mesele estetik,böyle pakistan tipi hiç hoşuma gitmiyor ama takan arkadaşların zevkine de saygım var başka mesele
Bu düşme takozuda neyin nesi hiç duymadım...?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
ya arkadaslar ben o kadar gezmıyorum dıyorum ama sahıbınden komda 600 cc lık motor ilanlarına bı goz gezdırdım 3000 il e 12000 km arasdında 6 yasınad motorlar var bu cıdden mumkun mu . motoramı bınmıyorlar bınıyorlarda km yimi sıfırlıyorlar bi anlm veremedim cbf 150ile 3 ayda 9000 i devıernler var :silent:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
spor motorlarda koruma demiri yerine iki tarafa takoz koyulur estetiği bozmadan grenajları korur.

Sağol Jr. valla sayende öğrendim bunu iyi oldu ben bakıcam ucuz yollu birşeyse motor koruma yerine bunları takabilirim,sonuçta aynı işlevi görüp göze batmıyor iyi geceler benden bukadar...
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
şimdi hesap çıkaralım www:
en ekonomik hesaba göre:
pantolon 100 lira
eldiven 25 lira
bot 140 lira
dizlik 40 lira
bellik de 30 lira ama full sırtlık tavsiye ederim o da 50-70 civarı

birlikte gideriz. sorun değil. bizim de haymana yolunda ofisimiz var aile şirketi "evren havuzculuk" çocukluğum gölbaşında geçti.

bir de pantolonlarda dizlik var abicim. tekrar alman yazın sokak pantolonu üzerine ancak gider. doktor arkadaşım dedi ki bir dizi bir çeneyi toplayamıyoruz :pale:

toplaşmalar oluyor haftalık. motor olması şart değil. çevre yapayım diyorsan özelden mailini at, toplaşmalara gel tanışalım. hatta ekipmanı tamamlayıca gezi sezonu da başlıyor. artçı olarak mangala sucuğa katılırsın en kötü.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

(bak akşam akşam sucuk mangal dedik mahfolduk şimdi :pale:)

İnşallah kıyafetleri tamamlarım ve artık artçı olsamda olmasamda buluşmalarınıza katılmak isterim; ay sonu için şu şekilde düşünüyorum;

*Pantolon ve eldiven alayım. Diğer ay sonunda 'da bellik + bot + dizlik.

Pantolonlarda dizlik var ise okadar fazla dizliğe kafamı takmamaya karar verdim, aslında buluşmalarda dikkat ederdim herkes bir pantolon giyerdi ama nedense bunu almayı kafama yer etmemişim, direk dizliğe bağladım herşeyi :)

WWW (kısaca bu şekilde yazalım senin nickini :) )
Hoşgeldin tekrardan. Elimizden geldiğince yardımcı oluruz.
Belkide lambadaki cbf ben bile olabilirim :mrgreen:
Hergün Etlik-Çankaya arası motorumla gitgel yapıyorum 17+17 km olaraktan.
Bu sebeple sık sık kullanıyorum o güzergahları.

Aile konusunda vakti zamanında birçok arkadaşımız bahsettiğin problemi yaşıyorlar.
Bir anne baba tabiki evladının zarar görebileceği bir şey yapmasını istemez riskleri minimuma indirmek ister.

Burada önemli olan senin motosikleti ne kadar bilinçli kullanacağını onlara göstermektir.

Sitedeki güvenli sürüş kısmından Donald Duck'ın yazılarını çıktı halinde al.
Ve evde anne babanın göreceği şekilde onlara ders çalışır gibi çalış.

Bence faydalı olacaktır. :)

Bugün öğlene doğru babam ofiste kalan eşyalarımı getirdi eve, motosiklet anahtarlığım nerde baba ! Al bu eşyaları götür sadece onu getir o benim için çok değerli dedim :mrgreen: kendiside bu tavrıma bayaaa bi güldü, akşamda anahtarlığımı getirmiş git ceketimin cebinden al getirdim emanetini dedi, yumuşama varrrr... :cherry:

olmadı biz evinin önüne enstrümanlarla gelelim sen de vokal yap serenat olayına girelim sizinkilere karşı :)

Bayıldım bu fikre yaaa : ) gerçekten güzel bir fikir.

yazın bakalım coşku sel olacak ...ama benin öncelikle bu işi değiştirmem lazım...:pr: akşam 8 sabah 8...haftada bir gün izin yalan oluyor hayatım...

İnş. metehan abi , bende ankarada cbf150 kervanına katılmak için can atıyorum
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
burus dostum. bizim motorlarda bunun için yer yok ama zekice bir çözüm üretilebilir. spor motorlarda bunların yeri hazır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olsun be dayu olsun be canım canın sagolsun cengız kurtoglu fanatıklıgım neler yazdırıyor be :queen::) harbıden sans dıyorum o zaman :salut: o zaman nasıp kısmet:)

:


Hacı isyanlarda gördüm seni...ara ara bi nefret oluyor herhalde makinaya...uzun yola çıktığında bazen kem talihine küsersin...:cherry:


sen zincirstar ben cilastar metahan abi de cüzdanstar :mrgreen:

herkes bi ucundan tutuyor makina muhabettinin valla...

koruma demirlerini takmaya gittik tamı tamına 1 saatten fazla surdu heralde sadce küçük bir detay yüzünden:




birde erdi motorun sol tarafı surtmus cizilmiş ufak bi çizik ama demir olsaydı sorun olmazdı:cat:


sol değil sağ olması lazım...:p ama bunlar nazarlık...olsun...

yani 4 elinizle bi şeyi doğrultamadınız hemi...:p

ikinizde geleceğin nesillerisiniz güya...size emanet bu vatan...bi demiri takama nasıl sahap çıkacaksınız inkilaplara...:queen:

ya montaj çok basit 10 dk almaz ama sistemi bildikten sonra:queen:bizim baya bi sürdü ilk önce gidonun altına bir demir sabitliyosunuz ardından grenajı koruma demirini on taraftan bu demire baglıyosunuz sonra motor koruma demirine sagdan ve soldan kelepcelerle grenaj koruma demirini
]

Erdinin demirden bende alıcam galiba...uzun olması avantajlı ayrıca benimki 3 yılda pas tuttu ...görüntüyü bozuyor...hem ayak koymak istiyorum eski günlerdeki gibi uzun yolda...

hayırlı olsun . korumaya falan gerek kalmaz inş.
belkı ufak tefek durumlarda korurda Allah beterinden saklasın pek korur mus gıbı gelmıyor bana . motorun goruntusunu bozuyor . / iki tekerli tanka binelim )
metehanın ist. parcacıda komple kafa grenaj 200 flan canın sıkılrsa . eskırse kırlenırse degıs gıtsın :queen:
ALLAH tekerinize daş değdirmesin

bence mantıklı parça ucuzsa değiştirmek...bende bu yaza bir kaç şey düşünüyorum...

tabiki zevk meselesi . olurda 5 sene sonra halen motorun rengı bozulmus cızılmıs goruntusu bozulursa degıstırırım 70 e sag solgrenajı boyatmaktansa
50*2:100 tl ye degıstırırım koruma demırıde 50 den asagı degıldır herhalde
( hanı burası sadece fıkırlerımızı paylastıgımız blok ya o bakımdan yazıyorum . kımsenın makınasına zevkıne bı dıyecegımız yok . bı cok konunun burada yaralı hale nasıl getırıldıgını yada cozumlendıgını gorebılıyoruz . fikirler paylasıldıkca renk katıyor bu topaca :cat:


işte o 5 dediğin senenin 3 ü bitti...motor leş gibi...bi yıkatsam parlatsam itina göstersem var ya sıfırlara taş öıkarır...ama her köşede bir kusur oluştu...

İnş. metehan abi , bende ankarada cbf150 kervanına katılmak için can atıyorum


Angara CBF tayfasında bir hareketlilik göze batıyor ...ortam oluşmaya başladı...bu yaz sizin yazınız...
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Arkadaşlar belki konu dışı olcak ama yazın cbfimi almayı düşünüyodumki bugün direksiyon eğitimndeki ark. direksiyon eğitimininden sonrada özel olarak kursa katılmalısın diyordu. Burdaki (direksiyon) eğitimle ancak ehliyet alırsın diyo. Kafam karışdı. Ne dersiniz !?

not: daha önce motor deneyimim olmadı ama motoru alsam kendi kendime pratik yapsam daha iyi olmaz mı !? :silent:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
üstadlar bir sorum olucak ya bu amortisorle başım belada bir türlü serleştiremiyorum erdinin motora bindim birde bügün motor bakmaya gittik arkadaş için ama motor mavi:)neyse onada bindim sert ayarda daha güzel ve yüksek geldi motor bana sertleştirmek istiyorum ama dönmüyo içindeki anahtarla çevirmeye çalışıyorum ama sanki hiç dönmiyecek gibi oraya yagda sıktım ama yine yok neden acaba yada ben mi yapamıyorum:silent:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Ankaralı standart motorcular olan "2009 ankara mt" :p ve centilmen ve misafirperver sibiyefçiler olarak pek değerli ismail dostum ve ben :mrgreen:,

ankaraya adım atıp da "hule bu ne? her taraf sarı her taraf bozkır" modunda ve "bir an önce gidelim kurtulalım bu acayip yerden" düşüncesindeki sevgili murat ve ekmel arkadaşlarımızı misafir ettik :mrgreen:. kendileriyle tanıştığımıza çok memnun olduk. umarız bizim kadar keyif almışlardır.

Gezdik sohbet falan ettik ahanda bunlar da kanıtı:

Soldan sağa ayaktakiler: murat, ekmel, ismail, bi de ben
Soldan sağa oturanlar: cıbıf cubuf cobof cabaf

100_1199.jpg


İsmail eymir gölüne sıfır:

100_1196.jpg


diğer fotolar başka arkadaşlarda..alınca koyarım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

bu arada yeni bir rekora imza attım yedek hariç 405 km yol yapıp stop ettirmeden (yani daha bi 100 falan giderdi manasında :p) benzinciye alkış tufanı eşliğinde girdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

ya bizim koruma demirleri ne kadar şık. var yok belirsiz. siz onlarla aralardan nasıl geçiyorsunuz ya. kulak gibi direk. bizim burada ybrlerde takılı model onun aynısı. hondanın taktığı bizdeki gibi.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
üstadlar bir sorum olucak ya bu amortisorle başım belada bir türlü serleştiremiyorum erdinin motora bindim birde bügün motor bakmaya gittik arkadaş için ama motor mavi:)neyse onada bindim sert ayarda daha güzel ve yüksek geldi motor bana sertleştirmek istiyorum ama dönmüyo içindeki anahtarla çevirmeye çalışıyorum ama sanki hiç dönmiyecek gibi oraya yagda sıktım ama yine yok neden acaba yada ben mi yapamıyorum:silent:

Mücahit;
Takım çantasındaki L gibi olan anahtara sapı takıp çevirmeye çalışıyorsun dimi?
Sapı takmadan çevirmeye çalışırsan elin çok acıyor :) Tecrübe konuşuyor:p

Bir arkadaşın motorun üstüne otursun sende iki elinle kuvvetlice asıl mutlaka dönecektir.

Uzun süre amortisör ayarı değişmezse orası sertleşebiliyor.


@Jr.

Yahu resimde ne kadar belli olmuş benim motorun parlaklığı sağdan iki motor cilalı soldaki iki motor cilasız :)
Arkadaşlar eymir gölüne gittik orada Evren benim motorun boyasını görünce dayanamadı,
çantasındaki "acil durum cilası" nı ( :cherry: ) çıkarttı ve sağolsun bir güzel cila attı. :rendeer:

Ben motorumu bu kadar parlak görmeye alışkın değildim yahu :)
En kısa zamanda düzgün bi cila alıp en geç ayda bir cila atmam lazım, bunu anladım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------

bu arada yeni bir rekora imza attım yedek hariç 405 km yol yapıp stop ettirmeden (yani daha bi 100 falan giderdi manasında :p) benzinciye alkış tufanı eşliğinde girdim.

Helal olsun valla. Bi tek ben bu kadar az yaktıramadım şu motora :pale:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla güzel gezmişsiniz ne kadar çok cbf okadar güzel:)evet cilalı cbfler hemen belli oluyo bende cila manyagıyım:)hatta şu cila bitsede yeni alsam:)
aydoganx hocam valla sagolasın evet motor ayaktayken cevırmeye calısıyorum ve sapı takmadan ama o sap hangısı anlamadım?biris üstündeyken daha rahat çevirilir demek hiç aklıma gelmedi hatta şimdi kardeşimi alıp gidip sıkıcam içime dert oldu:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

ya motorun arkası yükseliyor sanırım amortisör sertleşince

galiba ama sert hali daha çok hoşuma gitti ya motor daha bi güzel geldi yada değişikliğe ihtiyacım var biraz böle kullanmıym yine yumuşatırım:)arkamda artcı okunda motor cok sallanıyor makaslı fort gibi:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Soldan sağa oturanlar: cıbıf cubuf cobof cabaf

Burayıda yeni farkettim. Koptum :queen:

valla güzel gezmişsiniz ne kadar çok cbf okadar güzel:)evet cilalı cbfler hemen belli oluyo bende cila manyagıyım:)hatta şu cila bitsede yeni alsam:)
aydoganx hocam valla sagolasın evet motor ayaktayken cevırmeye calısıyorum ve sapı takmadan ama o sap hangısı anlamadım?biris üstündeyken daha rahat çevirilir demek hiç aklıma gelmedi hatta şimdi kardeşimi alıp gidip sıkıcam içime dert oldu:)
Takım çantasında L anahtarının sapına girecek tek bir sap var deneyerek bulursun zaten :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ohbe döndü sonunda meğer sorun saptaymıs o olmadan dondurmek zormuş:)neyse heralde olmuştur hard yazan tarafa dogru cevırdım yazı obur tarafa gecıcek kadar dondu daha donmedı ama yukseldı ve daha sert oldu sankı:queen:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Maalesef İzmir'den zorunlu göçen tayfaya katılıp Istanbul'un kucağına düştük. Motoru daha getireli 1 hafta olmadan Ortaköy'de bilerek ve isteyerek birileri devirince sol tarafı komple kaybettik. Mete_Han sağolsun bize verdiği kaynak olan Sürat Motor'dan parçaları aldım; Istanbul'da "ustalar" öper seni dediler kendim taktım ama hesaplanmadık 1-2 hasar daha çıktı. Bu arada CBF'in orjinal grenajındaki vidalar Sürat'ten aldıklarımıza uymuyor; benden uyarması. Eğer kendiniz takacaksanız vidanızı da alın Karaköy'den. Sonra adamlara ilişmeyin boşa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst