- Katılım
- 1 Eki 2008
- Mesajlar
- 326
hayırlı olsun . korumaya falan gerek kalmaz inş.
belkı ufak tefek durumlarda korurda Allah beterinden saklasın pek korur mus gıbı gelmıyor bana . motorun goruntusunu bozuyor . / iki tekerli tanka binelim )
metehanın ist. parcacıda komple kafa grenaj 200 flan canın sıkılrsa . eskırse kırlenırse degıs gıtsın :queen:
ALLAH tekerinize daş değdirmesin
Tabi zevkler ve renkler hesabı,ama bende bu kafa koruma ya sıcak bakmıyorum,hatta aurupalı motorcuların hiçbirinde motor koruma bile görmedim,ama bizler malımızı canımızdan kıymetli sayarız,birçok motorda motor koruma var ama adamın başında kask yok.