Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Günaydın



Ofisteyim ve canım feci sucuk çekti :salut:

:p

jr. dogru sölemiş valla:queen::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

Bu avrupa normları araçlarda güç düşüşüne neden oluyor malesef, yeni cbf ler gelirse 1 1,5 hp düşük olur sanıyorum, şu çiğ gazı tekrar yakan düzenek yeterince kasıyor motoru, adamlar gelişitrerek dahada kasanını yapıyor.. ben yeni kasa istemem, ayrıca hiçbir fark yok devir göstergesi haricinde.. diğer ekler istenirse mevcut modelede uyarlanabilir zaten..

bende istemiyorum mezara kadar bu cbf:cherry:şaka maka 1.5 hp düşmesi demek bayırlarda vs iki kişi zorlar bu rahatlığı hissedemem o yüzden bu daha iyi:cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yapsınlar düşük hp müşük hp..dünyanın elini öptük zaten.

metanım ekom, motor ya da ekipman var mı yanında?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
mücahit, ailemin kalbi kırılmadan halletmek istiyorum şu meseleyi, sonuç belli motoru alacağım ama işte istiyorumki herkes mutlu olsun, mutlu olmuyorlar ise bile kırgınlık olmasın arada.

jr. ankara 'nın meşhur soğuğunu biliyorum ama motor üzerinden o soğuğu hiçhissetmetim, genelde minibüs beklerken, yada kızılayda otobüs beklerken keskin ayazı bilirim. Pantolon olarak kışlık öneriyorsunuz değilmi ? yaz ayları için dizlik yeterli diye düşünüyorum. Bu ay sonunda itibaren motor için para ayırmaya başlayacağım ve en erken birdahaki ay sonuna kadar alabilirim. tahmini 2 ay en kötü ihtimal 3 ay sonra.

Aranıza katılmayı çok istiyorum, inş. en kısa sürede bir araya gelebiliriz.

WWW (kısaca bu şekilde yazalım senin nickini :) )
Hoşgeldin tekrardan. Elimizden geldiğince yardımcı oluruz.
Belkide lambadaki cbf ben bile olabilirim :mrgreen:
Hergün Etlik-Çankaya arası motorumla gitgel yapıyorum 17+17 km olaraktan.
Bu sebeple sık sık kullanıyorum o güzergahları.

Aile konusunda vakti zamanında birçok arkadaşımız bahsettiğin problemi yaşıyorlar.
Bir anne baba tabiki evladının zarar görebileceği bir şey yapmasını istemez riskleri minimuma indirmek ister.

Burada önemli olan senin motosikleti ne kadar bilinçli kullanacağını onlara göstermektir.

Sitedeki güvenli sürüş kısmından Donald Duck'ın yazılarını çıktı halinde al.
Ve evde anne babanın göreceği şekilde onlara ders çalışır gibi çalış.

Bence faydalı olacaktır. :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
olmadı biz evinin önüne enstrümanlarla gelelim sen de vokal yap serenat olayına girelim sizinkilere karşı :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bi geziye gittiniz adamların ne var ne yok toplamışsın.
Eğer katılım 10 kişi civarı olsaydı ne olacaktı :p:cherry:


Ufak bir patlak olmasın? Bizim diğer motorun lastiğine zımba teli saplanmıştı.
Aynen bahsettiğin gibi 3-4 günde 20 bar seviyesine iniyordu.

Ya da diğer ihtimal sibop kapağını çıkart ve tükmüğünle kontrol et.
Evet iğrençti kusura bakmayın ama tüm lastikçiler böyle yapıyor vardır bi bildikleri demi :queen:
Böyle kara kara elleriyle .. neyse devam etmeyim :p

Şaka bi tarafada gerçekten siboplardan kaçan çok ufak bi hava,
lastiğin basıncını indirmeye yeter. Kontrol etmelisin :cat:


Bizim Erdiyi maturu aldığı akşam benim çantada bıraktı sonra unuttu...aklı gitti zaten sıfır motörü görünce...Müconun eldivenide Pazar günü gezisinde Erdiye geçmişti...kimin malzemesi kimde belli değil...:p


bugün yine hava bastım 25 ten 32 ye çıkardım...dediğin kontrolü lastikci suyla süngerle yapıyor ama yok tık yok hava mava kaçırmıyor...ya da mikroskopla görülür o delük...

ankara'da cbf kardeşliği istanbul'da cbf kardeşliği abi bu cbf farklı bişey ya:)burda da aynıyıs hep beraber gideris koruma vs almaya yarın erdiyle ön grenaj koruma almaya gidices:queen:

]

çetemi oldunuz len Erdiyle...ikinizide tenhada yakalarım...:p benden habersiz fırıldak çevirmeyin ...mahinalarınızın yerini biliyom...:cherry:

[/COLOR]evet mücahit bu birlik-beraberliği farkettim, cbf150 kullananların birbirine olan bir bağı var, güçlü ve sağlam bir birliktelik.

yazın bakalım coşku sel olacak ...ama benin öncelikle bu işi değiştirmem lazım...:pr: akşam 8 sabah 8...haftada bir gün izin yalan oluyor hayatım...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Titreme bir ara benim motorada oluyordu, sonradan bıraktı titremeyi. :)

Yalnız dün çarşamba hava limanından samsun merkeze dönerken, orta şeritte bir küçük kamyonun arkasında türbilansa girdim(sanki uçak), zangır zangır titredi motor. Havada kötüydü, hatta bu sene kar yağarken motosikleti dün kullandım diyebilirm ama baktım olmuyor, verdim gazı solladım.:mrgreen:

Bu karlı sürüş sonucunda benim zincirin yağı bitmiş, işe giderken farkettim; bir şankırtı kopuyor, artık iş dönüşü yağlarım.

Kaplin lastiği namı diğer takoz belli km sonrasında değiştirilmesi gerekiyor ama sallantı ondan olur mu bilemem.
Ama orjinal duroya hayır diyorum. Michelin dünkü ıslak zeminde hakkını verdi, tabiki fren mesafesi uzadı ama nazik kullanımla kayma olmadan tamamladık yolumuzu.

Samsunda acayip bir soğuk var, kış ilkbahara sarktı.:salut:

Murat hocam ağlama yahu; bizim motor eskiden naked idi, şimdi commuter oldu, ben ağlıyor muyum? :)

usta aglıyorum commutere aglıyorum naked daha bı guzel garızma oluyor be:queen::)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------

Muratgün servisim artık jant boyama işiyle uğraşmıyormuş...zaten dışarı veriyorlarmış 1-2 sendedir iş yoğunluğundan bu talebe cevap vermek istememişler...sağlıklı bilgi alamadım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------



Erdi Arıkan kardeşime sormalısın bence rodajı...şu an rodaj uygulamasında...çok pis rodaj yapıyor...:p Heleki ilk 500 metrede tüm rodajı uyguladı makinaya...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 ----------



Bu çayna motorlardaki titrem cinsel hayatı bile etkiler şerefsizim...:queen:

Müco senin eldivenler bende Hacı...Erdi totoşu bahsetmedi mi hiç...bak satarım birine valla...:p






valla en son bana sorcan aslında...:p teknikden çakmıyom bana en kral köfte nerde onu sorun...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------



parayı toparladığında bana ulaş dostum...sana en uygun fiyatı araştıralım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------



servis harici bir girişimde bulunulmasın diye hacı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------



kask kılıfın bende birader...çızılmasın sonra...malına sahap çık...yabancıda değil ama bez lazım olurda kullanırsam sonra mır mır etme bana...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:28 ----------

arkidişler benim arka lastik 3-4 günde bir 20-22 bara düşüyor...düzenli hava basıyorum...nerden kaçıyor serviste anlamıyor...çözüm yok hacılar...

olsun be dayu olsun be canım canın sagolsun cengız kurtoglu fanatıklıgım neler yazdırıyor be :queen::) harbıden sans dıyorum o zaman :salut: o zaman nasıp kısmet:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------

murat fotoyu yüklememiş yahu :D bir nete gireyim bakayım dedim ankarada işler yavaşmı yürüyor aydoğan :D

usta nete daha yenı gırıyorum yukleyemedım valla fotoyu angara çok farklı çok:queen::):rendeer::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------

Bu Ankara hep böyle :) Bende o hevesle girmiştim ama resim mesim yok.
Gerçi o çekilen tek resimdende pek bişey anlaşılmaz heralde ama olsun :)

Dün akşam oring zincir , ön ve arka balata birde kaplin lastikleri siparişini teslim etmek için Muratla görüştük. Oturduk sohbet ettik biraz.
Tam ayrılacakken metanecho aradı. O da Karabükten gelmiş.
Bizde Yenimahalleden Keçiörene gittik. Geç olduğu için çok fazla muhabbet edemedik.

Murat, Ekmel; ikinizlede tanıştığıma memnun oldum dostlar.

Müsait bir zamanda tekrar görüşelim sohbet edelim.

hep böyle valla ismail hehe:queen::) bi ara uygun olunca atayım valla o resmi :wiinkk: evet ismail sana burdan tekrar tesekkur edıyorum cok sagolasın senıde zaten yorgunken yorduk daha fazla çok sagol ekmel senınlede tanıstıgıma memnun oldum dostum sohbet edemedık ayakustu kaldık ama yarın fılan uygun olursak bol bol konusuruz sohbet ederız hep bırlıkte inş:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

lam buluşuyorsunuz da beni neden çağırmadınız?

ismail yazmıs usta ama gercı ben daha burlardayım gorusuruz:):cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

Valla Evrencim, bahsettiğim gibi aslında muratın parçalarını verecektim sadece.
Zira çok yorgundum. Gözümde püfül püfül uyku esiyordu :)
Görüştük parçaları verdim. Birde çiköfte yiyelim dedik vakit geçmiş.
Evlere ayrılacağımız sıradada Ekmel aradı.
Onunlada ayaküstü 10 dakika falan görüştük.
Yani baya plansız bi buluşma oldu.

Vakitte geç olunca senin yer uzak diyerekten aramadım.
Yoksa aklımdaydın. Haftasonu görüşürüz inşallah :cat:

Manisadan ve Karabükten cbf150'ci misafirlerimiz var :p

evet ismail yarın gorussek ne hos olur havada güzel olacak galıba:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

jr.
pazar günü 12.30da teknikokullar'da sınavdan çıkacağım tahminen 4-5'e kadar müsaitim. ismailde numaram var yapın organizasyonu ben ismailden öğrenirim nete bakma şansım olmayabilir.

+1:queen::bounce::wiinkk:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yarın 11de biz panora avm önünde buluşuyoruz. yeri bilmiyorsanız ismaille irtibata geçerseniz sizi bildiğiniz biryerlerden alırız. güneş gözlüklerinizi takın. motorumun ışıltısında sucuk pişiren adam var :) butun ankara mt bronzlaşıp zenci oldu.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yarın 11de biz panora avm önünde buluşuyoruz. yeri bilmiyorsanız ismaille irtibata geçerseniz sizi bildiğiniz biryerlerden alırız. güneş gözlüklerinizi takın. motorumun ışıltısında sucuk pişiren adam var :) butun ankara mt bronzlaşıp zenci oldu.

Beyler bu adamın motorunun yanında benim motor sönük kalıyor, moralim bozuluyor. :salut:
Güya bugün yıkadım benim motoru ama Jr.'ın motorunun yanında yine leş gibiydi:salut:

(Şaka yahu, maşallah diyelimde nazar değmesin.) :):cherry:

Murat ve Ekmel; yarın için MSN'den detayları görüşelim. :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
selam arkadaşlar bügün erdi kardeşimle sirkeciden ön far koruma demiri almaya gittik aldık ardından kabataş sahilde bi çay içtik sonra motorlara koruma demirlerini takmaya gittik tamı tamına 1 saatten fazla surdu heralde sadce küçük bir detay yüzünden:queen::queen:anlatmıyım çünkü çok basit bi sebepten dolayı:queen:neyse bunlarda resimler...



buda taktıktan sonra(erdinin motor daha temiz duruyo daha 30 kmde:queen:)



 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
elinize sağlık. ben sevemedim bu demirleri ama güzel olmuş.

mücahit ilk iş erdinin duroları da kaldırın koyun kenara. bir takım mişlen de ona takın. desenstar olun :p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
elinize sağlık. ben sevemedim bu demirleri ama güzel olmuş.

mücahit ilk iş erdinin duroları da kaldırın koyun kenara. bir takım mişlen de ona takın. desenstar olun :p

evet abi değişmek şart ama yaz geliyo fazla sorun çıkarmaz en azından bu yaz sezonu kullanmak laızm sıfır lastıgı çıkarıp atmak olmaz:)ya bu demirler benim hem hoşuma gidiyo daha iri gösteriyo motoru birde erdi motorun sol tarafı surtmus cizilmiş ufak bi çizik ama demir olsaydı sorun olmazdı:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
evet abi değişmek şart ama yaz geliyo fazla sorun çıkarmaz en azından bu yaz sezonu kullanmak laızm sıfır lastıgı çıkarıp atmak olmaz:)ya bu demirler benim hem hoşuma gidiyo daha iri gösteriyo motoru birde erdi motorun sol tarafı surtmus cizilmiş ufak bi çizik ama demir olsaydı sorun olmazdı:cat:

Hayırlı olsun. Yalnız duroların en kötü yanı fren mesafesi. Mümkünse eğer bencede hemen değiştirin.
Bizlerdede (güya) yeni bir çift duro lastik depoda bekliyor. O lastik frenlemede anında kızaklıyorsa,
en ufak suyu gördüğü anda kıvırmaya başlıyorsa varsın yeni yeni beklesin deponuzda :cat:

Bende motoru aldığımda yeni lastik değişirmi biraz eskisin diye düşünmüştüm ama ilk zorunlu ani fren denememde ne kadar kıvrak (!) bir lastik olduğunu anladım. Bir kavşakta sola dönerken iki tekerin birden sağa doğru altımdan kaydığını farkettim yavaş olduğum için ayağımı yere koyarak kurtarabildim. Biraz hızlı olsam yeri öpmüştüm.

Durolardan sonra makul fiyatlı IRC'yi bile takınca fark bariz belli oluyor.

Bu far koruma demirini aslında bende alabilirim. montajı kolay sanırım.
Görüntü bakımından belki biraz kötü gösterebilir ama işlevi çok önemli.
Benim sağ grenajda ufak bir çizik var demir olsaydı bi sorun olmazdı.

Montajın bi zorluğu var mı ?

7 martta geziye gitmiştik.bakıp dinlenmek isterseniz aşağıdaki linke tıklayın biraz fazla foto var onun için yavaş açılabilir
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-kadirli-kamok-7-mart-kurtulus-etkinligi.html

Elinize, tekerinize sağlık Halil kardeşim.
Güzel gezmişsiniz. :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Hayırlı olsun. Yalnız duroların en kötü yanı fren mesafesi. Mümkünse eğer bencede hemen değiştirin.
Bizlerdede (güya) yeni bir çift duro lastik depoda bekliyor. O lastik frenlemede anında kızaklıyorsa,
en ufak suyu gördüğü anda kıvırmaya başlıyorsa varsın yeni yeni beklesin deponuzda :cat:

Bende motoru aldığımda yeni lastik değişirmi biraz eskisin diye düşünmüştüm ama ilk zorunlu ani fren denememde ne kadar kıvrak (!) bir lastik olduğunu anladım. Bir kavşakta sola dönerken iki tekerin birden sağa doğru altımdan kaydığını farkettim yavaş olduğum için ayağımı yere koyarak kurtarabildim. Biraz hızlı olsam yeri öpmüştüm.

Durolardan sonra makul fiyatlı IRC'yi bile takınca fark bariz belli oluyor.

Bu far koruma demirini aslında bende alabilirim. montajı kolay sanırım.
Görüntü bakımından belki biraz kötü gösterebilir ama işlevi çok önemli.
Benim sağ grenajda ufak bir çizik var demir olsaydı bi sorun olmazdı.

Montajın bi zorluğu var mı ?

ya montaj çok basit 10 dk almaz ama sistemi bildikten sonra:queen:bizim baya bi sürdü ilk önce gidonun altına bir demir sabitliyosunuz ardından grenajı koruma demirini on taraftan bu demire baglıyosunuz sonra motor koruma demirine sagdan ve soldan kelepcelerle grenaj koruma demirini baglıyorsunu yanlız bu esnada on demiri alt demirre baglarken atl demire taktığınız kelepcelere sakın on demiri sokmaya calısmayın:queen:biz öyle yaptık ama girmiyomuş sonra resimlerdeki motorda gördük kelepceye vidayı geçirin sonra koruma demirine sokun ve somunu takın iice sıkın bu kadar basit:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------

bahsettiğim kelepce resimde işaretlediğim yer o kelepcenın içine sokmaya calıstık demirin ucunu halbuki ne gerek var:queen:sonradan anladık işin garip tarafı ılkımızde aynı şeyi düşünmüşüz:)

 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
hayırlı olsun . korumaya falan gerek kalmaz inş.
belkı ufak tefek durumlarda korurda Allah beterinden saklasın pek korur mus gıbı gelmıyor bana . motorun goruntusunu bozuyor . / iki tekerli tanka binelim )
metehanın ist. parcacıda komple kafa grenaj 200 flan canın sıkılrsa . eskırse kırlenırse degıs gıtsın :queen:
ALLAH tekerinize daş değdirmesin
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hayırlı olsun . korumaya falan gerek kalmaz inş.
belkı ufak tefek durumlarda korurda Allah beterinden saklasın pek korur mus gıbı gelmıyor bana . motorun goruntusunu bozuyor . / iki tekerli tanka binelim )
metehanın ist. parcacıda komple kafa grenaj 200 flan canın sıkılrsa . eskırse kırlenırse degıs gıtsın :queen:
ALLAH tekerinize daş değdirmesin

200 250 tl ha deyince çıkmıyoki çıksada ne gerek var bence hem görüntüyü güzle yapıyor tabi zevk renk meselesi hem daha iri oluyo motor hemde düşme çarğma vs grenajı koruyor daha ne olsun:cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
tabiki zevk meselesi . olurda 5 sene sonra halen motorun rengı bozulmus cızılmıs goruntusu bozulursa degıstırırım 70 e sag solgrenajı boyatmaktansa
50*2:100 tl ye degıstırırım koruma demırıde 50 den asagı degıldır herhalde
( hanı burası sadece fıkırlerımızı paylastıgımız blok ya o bakımdan yazıyorum . kımsenın makınasına zevkıne bı dıyecegımız yok . bı cok konunun burada yaralı hale nasıl getırıldıgını yada cozumlendıgını gorebılıyoruz . fikirler paylasıldıkca renk katıyor bu topaca :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst