- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
Günaydın
Ofisteyim ve canım feci sucuk çekti :salut:
![]()
jr. dogru sölemiş valla:queen::cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------
Bu avrupa normları araçlarda güç düşüşüne neden oluyor malesef, yeni cbf ler gelirse 1 1,5 hp düşük olur sanıyorum, şu çiğ gazı tekrar yakan düzenek yeterince kasıyor motoru, adamlar gelişitrerek dahada kasanını yapıyor.. ben yeni kasa istemem, ayrıca hiçbir fark yok devir göstergesi haricinde.. diğer ekler istenirse mevcut modelede uyarlanabilir zaten..
bende istemiyorum mezara kadar bu cbf:cherry:şaka maka 1.5 hp düşmesi demek bayırlarda vs iki kişi zorlar bu rahatlığı hissedemem o yüzden bu daha iyi:cat:



