- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
[/COLOR]arkidişler benim arka lastik 3-4 günde bir 20-22 bara düşüyor...düzenli hava basıyorum...nerden kaçıyor serviste anlamıyor...çözüm yok hacılar...
bence senın agırlıgından hava kacıo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------
http://www.sahibinden.com/super_cbf_150_cc_iste-31WQQaXQQ22830621WQQpXQQdisplayitem
adam nuh diyo peygamber demiyo arkadaslar, 3,500den ınmıo ne dersınız ? :s sıfırı 4,150 tl ya