Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
[/COLOR]arkidişler benim arka lastik 3-4 günde bir 20-22 bara düşüyor...düzenli hava basıyorum...nerden kaçıyor serviste anlamıyor...çözüm yok hacılar...

bence senın agırlıgından hava kacıo :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

http://www.sahibinden.com/super_cbf_150_cc_iste-31WQQaXQQ22830621WQQpXQQdisplayitem


adam nuh diyo peygamber demiyo arkadaslar, 3,500den ınmıo ne dersınız ? :s sıfırı 4,150 tl ya
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi herkezin bişileri sende :mrgreen:


Kanka bu yaz ben Erdi ve Mücoş BOLU yapmazsak üçümüzde hibinyoyuz...onlar adınada yazıyorum ...totoşuz yani...illaki Bolu hacııı...:rendeer:

bence senın agırlıgından hava kacıo :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

http://www.sahibinden.com/super_cbf_150_cc_iste-31WQQaXQQ22830621WQQpXQQdisplayitem


adam nuh diyo peygamber demiyo arkadaslar, 3,500den ınmıo ne dersınız ? :s sıfırı 4,150 tl ya


bak ama adam neler veriyo aç kurt...

1:spor aynalar 2: shad topcase yani 3:tankped 4:koruma demiri 5:extra honda sticker koltuk yanlarında 6 : lastikler 7: depo kılıfı isteyen arkadasa eski orginal aynalrıda hadi benden olsun eger bu saydıklarımı motor ile birlikte 4500 tl asagı maleden arkadasa istedigi fiyata verecegim ve


bence bedava...150 lira devir masrafın...adam haklı bende olsam inmem bir kuruş...ama sen İzmir cingenisin...:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya ne spor aynası, ybr aynası =)

canta 33 lt
100 lira almayanı donuyolar her motorda var =)

tankped dedıgın ne 5 lıra karamanlarda=)

honda stcikeri napayım soksun :D

lastiksiz motormu olur kendı konforu ıcın takmıs kullanmıs bananae eskı lastıklerı taksın versın :D

depo kılıfınada ıhtıyac yok :D

daha ne diyim :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya ne spor aynası, ybr aynası =)

canta 33 lt
100 lira almayanı donuyolar her motorda var =)

tankped dedıgın ne 5 lıra karamanlarda=)

honda stcikeri napayım soksun :D

lastiksiz motormu olur kendı konforu ıcın takmıs kullanmıs bananae eskı lastıklerı taksın versın :D

depo kılıfınada ıhtıyac yok :D

daha ne diyim :D

o motoru bozmaya gerek yok...adam kurallarını koymuş ya bu şekilde al ya satmam diyor...bence makul rakam...ne dandik motorlar ebeisnkini tersten görmüşlere 3000 diyorlar gelde çıldırma...bu ilan bence hakkıdır...ama adetten bir 100 indirim yapsa tabi dünyanın sonu değil...seni bilirim...pmden adam en eon ne olur diye antipatik bir mesaj atmışındır adamda seni sallamıştır...halbuki ürkütmeyecen matur sahabısını...canım cicim yapıcan öğrenciyim diye ağlıcan vs...
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
parayı toparladığında bana ulaş dostum...sana en uygun fiyatı araştıralım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------



Paranın yarısı hazır yarısı kredi kartı öle alcam hangi bayiyi önerirsin?
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Valla hacı arkaya bi yağ varili sabitliyon...birde mekanizma sürekli yağlama işini yapacak şekilde...:p 3 günde bir varil gitse...:p

2000 de 100 gr yakıyor benimki...senin için kriterse sorunsa durum bu...

Mete Usta sen motoru yeniledikten sonra Yag yakma sorunu cozulmedi mi..???
 
Katılım
24 Eki 2009
Mesajlar
19
bence türkiye şartlarında hem fiyatıyla hemde kullanışıyla bence yeterli daha fazlası üst modellerde markalardaaa...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[/COLOR]

Paranın yarısı hazır yarısı kredi kartı öle alcam hangi bayiyi önerirsin?

Hacı bana pmden telini at...seni akşam arayım...hangi kartın olduğunu söylersen en düşük faizi hangi bayi veriyor öğrenelim...5-10 kardır...şimdi uyku moduna geçicem...gece nöbetinden yeni geldim...:cat:

Motorcunun dostu Honda düşmanı mete han...:p

b

Mete Usta sen motoru yeniledikten sonra Yag yakma sorunu cozulmedi mi..???


yok abi yağ sorunun kıyamete kadar gider...:p

hadi Allaha amanet olun...:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Müco senin eldivenler bende Hacı...
kask kılıfın bende birader...
Bi geziye gittiniz adamların ne var ne yok toplamışsın.
Eğer katılım 10 kişi civarı olsaydı ne olacaktı :p:cherry:

arkidişler benim arka lastik 3-4 günde bir 20-22 bara düşüyor...düzenli hava basıyorum...nerden kaçıyor serviste anlamıyor...çözüm yok hacılar...
Ufak bir patlak olmasın? Bizim diğer motorun lastiğine zımba teli saplanmıştı.
Aynen bahsettiğin gibi 3-4 günde 20 bar seviyesine iniyordu.

Ya da diğer ihtimal sibop kapağını çıkart ve tükmüğünle kontrol et.
Evet iğrençti kusura bakmayın ama tüm lastikçiler böyle yapıyor vardır bi bildikleri demi :queen:
Böyle kara kara elleriyle .. neyse devam etmeyim :p

Şaka bi tarafada gerçekten siboplardan kaçan çok ufak bi hava,
lastiğin basıncını indirmeye yeter. Kontrol etmelisin :cat:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
murat fotoyu yüklememiş yahu :D bir nete gireyim bakayım dedim ankarada işler yavaşmı yürüyor aydoğan :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
murat fotoyu yüklememiş yahu :D bir nete gireyim bakayım dedim ankarada işler yavaşmı yürüyor aydoğan :D

Bu Ankara hep böyle :) Bende o hevesle girmiştim ama resim mesim yok.
Gerçi o çekilen tek resimdende pek bişey anlaşılmaz heralde ama olsun :)

Dün akşam oring zincir , ön ve arka balata birde kaplin lastikleri siparişini teslim etmek için Muratla görüştük. Oturduk sohbet ettik biraz.
Tam ayrılacakken metanecho aradı. O da Karabükten gelmiş.
Bizde Yenimahalleden Keçiörene gittik. Geç olduğu için çok fazla muhabbet edemedik.

Murat, Ekmel; ikinizlede tanıştığıma memnun oldum dostlar.

Müsait bir zamanda tekrar görüşelim sohbet edelim.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
bizde memnun olduk, tabiki gözüşecez şartlar elverir bir aksilik çıkmazsa dünkü ben geldim haberiydi sayılmaz :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
lam buluşuyorsunuz da beni neden çağırmadınız?

Valla Evrencim, bahsettiğim gibi aslında muratın parçalarını verecektim sadece.
Zira çok yorgundum. Gözümde püfül püfül uyku esiyordu :)
Görüştük parçaları verdim. Birde çiköfte yiyelim dedik vakit geçmiş.
Evlere ayrılacağımız sıradada Ekmel aradı.
Onunlada ayaküstü 10 dakika falan görüştük.
Yani baya plansız bi buluşma oldu.

Vakitte geç olunca senin yer uzak diyerekten aramadım.
Yoksa aklımdaydın. Haftasonu görüşürüz inşallah :cat:

Manisadan ve Karabükten cbf150'ci misafirlerimiz var :p
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
49
arkadaşlar Nisan başı cbf 150 alıcam hangi bayiyi önerirsiniz?mototal mi,pendikteki güngör motor mu?
bir de kaskosu hakkında bilgi verebilir miniz?hangi firma yıllık ne kadar yapıyor?Rodajı ne kadar 1000km 80'i geçmemem mi gerekiyor?

Hiçççç bi firma kasko yapmıyor bizim motorlara hepsine sordum tek tek...
250cc ve uzerıne yapıyoruz dıyorlar...
Yıllık 850tl 900 tl arası değişiyor.:silent:. çokok uçuz demiii...:queen:

%5 korkuluk indirimi
%5 Kapalı garaj ındırımı
%5 5 yıllık ehlıyet indirimi
v.s...

İndirimler dahıl bu fıyat onuda soylıyeyım 850tl 900 tl:farao:
Bana bu fıyatıda internet uzerınden gorustugum bı fırma vermıstı

İnternette arastırdıgım kadarıyla kasko sirketleri motorsıkletlere yaptıkları kaskolardan cook zarar edıyorlarmıs..
Çünkü kaza yapma ve düşme olasılıgı %90 ın uzerınde oldugu için..



En ıyısi bence alt ve ust korkuluklar bızım motorlar için... 3 4 defa devrıldı motor.. korkuluklar olmasaydı 600 700 tl masraf acacaktı..:bounce::cat:
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya ne zaman geldiler benim haberim bile yok.

görüşelim tanışalım yarın dışardayız. pazar buradalarsa bütün ankara mt ile tanışırlar. arkadaşlar burada mısınız yarın ve pazar?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------

ya madem kazası kuzası çok bu meretin. sadece hırsızlığa karşı yapsınlar. ne afet ne terör ne kaza istemiyorum ben. çalınması tamamen kontrol dışı bir olay.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
49
ya madem kazası kuzası çok bu meretin. sadece hırsızlığa karşı yapsınlar. ne afet ne terör ne kaza istemiyorum ben. çalınması tamamen kontrol dışı bir olay.

O dediğiniz mumkun sanırım tamda emin değilim ama kazaya veya sadece calınmaya karsıda yapılabilıyor olsa gerek.. sormak gerek..
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar;

Mont + Kask + A2 ehliyet tamamdır, eldiven ve dizlik alacağım bu ay sonunda. Sıra geldi motora ama ailem inanılmaz karşı çıkıyor, sürekli motoru sevdirme peşindeyim motorcu arkadaşlarımdan bahsediyorum . Motorun trafikteki rahatlığını ekonomikliğini ... Anlat anlat bitmiyor ama halen inat ve zıt duvarını bir türlü aşamadım.

Çok moralim bozuluyor, hadi diyelim kıyafetler tamamda , şu motoru aldığımda nasıl olacak :pale: . Bugün minibüsten indim balgat 'ta ki ışıklardan tam karşıya geçiyorum birtane cbf150 ışıklarda duruyor ama motordan çıt yok, sessiz sedasız aslan gibi duruyordu.

Nerede bir cbf görsem aklım gidiyor... :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst