Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
ben de cbf600 de yuksek devir ile gitmekten rahatsızdım. Şu an yeni kasa 1000 var, 6.vites 5500 devir civarı 150 ile gidiliyor. 5500 de biraz titreşim var, koruma demirinin de etkisi sanırım. Yeni kasada ayarlanabilen cam çok kullanışlı birşey. Tur camı takıp tamamen yukarı kaldırdıgınızda neredeyse yagmurdan bile etkilenmiyorsunuz, uzun yolda bir kez yagmura yakalanmıştım. Onun dışında eski kasada ön amortisor ayarı yok, gerçi bunda var ama hiç değiştirmedim.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
benim bildiğim tüm japon motosiklerde ön amortisör ayarı vardır :cat: ama sürüş dengesini bozmasın diye o ayarlarla oynanmaz :wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar bilgilendirme için çok tşk.

benim bildiğim tüm japon motosiklerde ön amortisör ayarı vardır :cat: ama sürüş dengesini bozmasın diye o ayarlarla oynanmaz :wiinkk:

Yoo hepsinde yok en basiti 2001 model 1200s de vardı ama şuanki 2001 model 600s'imde yok. He şuda var fabrika ister ayarlı olsun isterse ayarsız süspansiyon sertligini motosikletin kullanım amacına göre optimum düzeyde yapıyor. Touringler için konuşacak olursak motosikletle piste girmek veya offroad yapmak gibi bir düşüncemiz yoksa pek süspansiyon ayarlarıyla oynamak gerekmez.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar bilgilendirme için çok tşk.



Yoo hepsinde yok en basiti 2001 model 1200s de vardı ama şuanki 2001 model 600s'imde yok. He şuda var fabrika ister ayarlı olsun isterse ayarsız süspansiyon sertligini motosikletin kullanım amacına göre optimum düzeyde yapıyor. Touringler için konuşacak olursak motosikletle piste girmek veya offroad yapmak gibi bir düşüncemiz yoksa pek süspansiyon ayarlarıyla oynamak gerekmez.

Ön amortisör ayarı sadece vidayla ayarlanmıyorki, içerisine konular yağın kalınlığı ilede sertlık veya yumşaklık ayarı yapılabiliyor :wiinkk: :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu arada sabit 90km/s ile turcamı+artçılı+üçlü çanta şeklindeyken yakıtı 4.1 litreye kadar düşürebildim.
Eski kasa da bakımlıysa bu değerlere yaklaşabilir diye sanıyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu arada sabit 90km/s ile turcamı+artçılı+üçlü çanta şeklindeyken yakıtı 4.1 litreye kadar düşürebildim.
Eski kasa da bakımlıysa bu değerlere yaklaşabilir diye sanıyorum.

Seni tebrik ediyorum ::biggrinn o dediğini bir yapabilsem sabit hız "90km/s" :santa:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sollama durumlarında kendini kaybediyorsun genelde. O zamanda 4.5'in altına düşemiyorsun. Şimdiye kadar 55 kere test etmişim yakıt sarfiyatını. Yakıt artıyorsa motorun bi sıkıntısı olduğunu gösterdiğinden hemde onu takip etmiş oluyorum. :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
120-140 km, 100-120 den daha az yakıyor ben ona kefilim, ilk kasada ön ayar yok yenisini bilmiyorum, keçe patlarsa çatal yağını 15 no koyup sertleştirme denemem olacak
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Ben İki haftadır 350-400 km kısa turlar yapıyorum.. ilk hafta 70tl ile 340 km ikinci hafta 80tl ile 420 yol yaptım fazla abartmazsanız üzmüyor.(1lt benzin 4.75 tl)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
selamlar...
hangi devir araliginda kullaniyorsunuz ?
zaten yollarda bol bol radar oldugundan yavas gitmek gerekiyor devlet katkisi saolsunlar :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Evet bende sakın kullanımda 3500-4000 de vites büyütüyorum. Bu konforlu ve ekonomik bir sürüş sağlıyor. Zaten 6. vitesde 4000devirde 110km/h 5000 devirde 135 km/h hız yapıyor. Yolculuk için yeterli hızlar bence. Ama ders almak isteyen arkadaşlar olunca vütes değiştirmeden rahatlıkla 250km/h hızlara çıkabiliyor (6.viteste 9500devirde 250km/h hızı gördüm )
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
ben o hızda devir göstergesine bile bakamam :queen: peki kafa ya da kuyruk salladı mı o hızda var mıydı ciddi dengesizlik ?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
ben o hızda devir göstergesine bile bakamam :queen: peki kafa ya da kuyruk salladı mı o hızda var mıydı ciddi dengesizlik ?


Bende Honda nın orjinal büyük top case var. 60-70km/h hızlarda elinizi bırakınca bi kafa sallama var. Ama bu çantalı bütün motorlar için geçerli bir sıkıntı.. Motor yapısı gereği 120km/h hızdan sonra rahatlıyor ve 200km/h üstü hızlarda rüzgardan dayak yemeye başlayıncaya kadar çok konforlu ve güvenli bir sürüş sağlıyor. Fark etmeden 160km/h hıza çıktığım çok oluyor radar ve yakıt korkusu olmasa kesinlikle uzun yol seyahat hızım +160km/h olurdu...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Çanatalar yüklüyken gayet konforlu seyahat yapılıyor ama çantaların içi boşsa o kadar konforlu olmuyor...:cyclopsan

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst