- Katılım
- 15 Mar 2012
- Mesajlar
- 570
ben de cbf600 de yuksek devir ile gitmekten rahatsızdım. Şu an yeni kasa 1000 var, 6.vites 5500 devir civarı 150 ile gidiliyor. 5500 de biraz titreşim var, koruma demirinin de etkisi sanırım. Yeni kasada ayarlanabilen cam çok kullanışlı birşey. Tur camı takıp tamamen yukarı kaldırdıgınızda neredeyse yagmurdan bile etkilenmiyorsunuz, uzun yolda bir kez yagmura yakalanmıştım. Onun dışında eski kasada ön amortisor ayarı yok, gerçi bunda var ama hiç değiştirmedim.


