Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
köşeli möşeli tipsiz olur dedim ama olmadı şaştım, yanlara 25lik civarı düzgün çanta yok o sıkıntı
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar,ön fren balatası disk başına 115 tl çift disk için230 tl diyor yetkili servis.Ön fren balataları için tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.bakır balata kullanan var mı ,orjinal iyi mi
kazasız sürüşler
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Arkadaşlar,ön fren balatası disk başına 115 tl çift disk için230 tl diyor yetkili servis.Ön fren balataları için tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.bakır balata kullanan var mı ,orjinal iyi mi
kazasız sürüşler

Fiyatı makul. Orijinal kullanmanız daha iyi olacaktır diskin ömrü açısından.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
arka balataya ön çiftten fazla fiyat çekmişlerdi orjinaline, 3 fren balatası da aynı aklınızda olsun (1.kasa) ben sbs hh serisi taktım yaz başı gayet güzel. gg serileri yumuşak hh sert. disk çizilme işine gelince arada kolonyalı mendille siliyorum ben bazen fren spreyi, havalı tabanca da olur. toz ve balata parçaları çiziyo diski esas, temiz tutun ve etini bitirene kadar kullanmayın balatayı. yan çanta seti bağlantısı, marka, model, hacim, memnuniyet vs. resimli anlatımlı kimde ne var ?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yan çanta derken satılık yan çanta demiri var givi kappa monokey, ihtiyacı olan arasın
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbf-1000-yan-canta-demiri-givi-kappa-monokey-142003878/detay/
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar,bu gün itibarı ile çok sevdiğim Cbf1000 inimden ayrıldım.alan arkadaşa ve tüm motorcu arkaaşlarıma kazasız sürüşler dilerim.Unutamayacağım ve gönlümün bi köşesinde hep kalacak bu makina
kazasız ve keyifli sürüşler....
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
hayırlı olsun, bu ara bakan varsa da arkadaş mototale bırakacaktı 05 plaka siyah 2010, kefilim
 
Katılım
25 Haz 2013
Mesajlar
39
Arkadaşlar şöyle bir çanta demiri ve tabla mevcut elimde. Sanırım eski CBF1000'lere oluyor. Lazım olan iletişime geçerse sevinirim. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbf500-cbf600-cbf1000-icin-canta-demiri-ve-kappa-tabla-141646695/detay/
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
2.el yan çanta boya badana


---------- Post added at 01:47 ---------- Previous post was at 01:44 ----------

 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Dün 2013 CBF 1000 ime kavuştum. Motor henüz 1 aylık ve 1000 km de idi. Sahibi ihtiyaçtan satılığa çıkartmıştı. Ben de ankara'ya gidip motoru aldım, aynı gün istanbula getirdim.Eski sahibi çok nazik bir insandı, sağolsun branda ve depo üstü çantasına kadar hediye etti hatta belim üşümesin diye yeni aldığı belliğini bile verdi. Ümit ederim sıkıntısını tez zamanda aşar gönlündeki motoru alır. Önceki motorum MT-03 idi ve 5 yıla yakın kullanmıştım. Bu motorda ağırlığı dışında hiçbirşeyini yadırgamadım. Ağırlığa alışmam için biraz daha trafikte kullanmam gerekecek sanıyorum. Ancak bunun gibi güçlü motorların kesinlikle 25 yaş altına yasaklanması gerekir. Motorun ne zaman hızlandığını anlamıyorsunuz bile, MT-03 de 170 yapmak için depoyla çiftleşmek (!) gerekiyordu, ama bunda 180 km/saat hızlı gitmiş hissi bile vermiyor. Yavaş gitmek için Tibet'e gidip shaolin eğitimi almak gerek. İnsanın kendini frenlemesi çok çok zor. 20 li yaşlardaki delikanlının elinde çok tehlikeli olur.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Güle güle kullan, Allah kaza bela vermesin :rendeer: Hele bir alış hiç vazgeçemiyeceksin :cat: varsa bir iki resim koysan iyi olurdu :wiinkk:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Güle güle kullan, Allah kaza bela vermesin :rendeer: Hele bir alış hiç vazgeçemiyeceksin :cat: varsa bir iki resim koysan iyi olurdu :wiinkk:

Sağol . Bunu eskitene kadar değiştireceğimi sanmıyorum . Motor karanlık kapalı garajda ve istanbulda yağmur var. Bu havada iyi resim alamam. Haftasonu hava açacakmış, açık havada güzel fotoları çekip eklerim.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hafta sonunu iple çekiyorsundur şimdi :cat: fotoları dört gözle bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Dün 2013 CBF 1000 ime kavuştum. Motor henüz 1 aylık ve 1000 km de idi. Sahibi ihtiyaçtan satılığa çıkartmıştı. Ben de ankara'ya gidip motoru aldım, aynı gün istanbula getirdim.Eski sahibi çok nazik bir insandı, sağolsun branda ve depo üstü çantasına kadar hediye etti hatta belim üşümesin diye yeni aldığı belliğini bile verdi. Ümit ederim sıkıntısını tez zamanda aşar gönlündeki motoru alır. Önceki motorum MT-03 idi ve 5 yıla yakın kullanmıştım. Bu motorda ağırlığı dışında hiçbirşeyini yadırgamadım. Ağırlığa alışmam için biraz daha trafikte kullanmam gerekecek sanıyorum. Ancak bunun gibi güçlü motorların kesinlikle 25 yaş altına yasaklanması gerekir. Motorun ne zaman hızlandığını anlamıyorsunuz bile, MT-03 de 170 yapmak için depoyla çiftleşmek (!) gerekiyordu, ama bunda 180 km/saat hızlı gitmiş hissi bile vermiyor. Yavaş gitmek için Tibet'e gidip shaolin eğitimi almak gerek. İnsanın kendini frenlemesi çok çok zor. 20 li yaşlardaki delikanlının elinde çok tehlikeli olur.

Aramıza hoş geldin. Söylediklerinize katılmamak mümkün değil. Samsuna yolunuz düşerse mutlaka beklerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst