Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
hayırlı olsun. yumuşak amörtisöre çare çatal yayı getirtmeyi düşünüyorum (hyperpro veya hagon) aranızda varmı böyle bişey yapan ?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
hayırlı olsun. yumuşak amörtisöre çare çatal yayı getirtmeyi düşünüyorum (hyperpro veya hagon) aranızda varmı böyle bişey yapan ?

Ben hyperpronun progressive yaylarını kullanıyorum farkediyor gerçekten. Yalnız bunu yapmadan önce motosikletinizin amörtisörlerini kendi ağırlığınıza göre ayarladınız mı(SAG ayarı)? Eğer yapıp da çare bulamadıysanız yaylarınızı değiştirebilirsiniz.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
forewer kardeş, ön arka takımmı kullanıyosun sadece ön mü? bu motorda sag işi feci. 12 cm hareket var 5 cmsi oturunca gidiyo zaten ve önlerde preload rebound hiç bi ayar yok
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
forewer kardeş, ön arka takımmı kullanıyosun sadece ön mü? bu motorda sag işi feci. 12 cm hareket var 5 cmsi oturunca gidiyo zaten ve önlerde preload rebound hiç bi ayar yok
Takım tabiki de. Preload tek başına yetiyor zaten de sen pek uğraşamayacak gibisin boşwer yay al gitsin :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
önlerde ayar yok. istesem de uğraşamam. ön yay aldım sadece, arka sorunsuz. arkayı komple shock alacam ilerde biraz daha fallafoş olsun
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Daha yeni cbf 1000 sahibiyim ama virajlarda veya düz yolda amortisör ile ilgili bir sorun yaşamadım. Gayet rahat viraja yatıyorum. Yolda da çok konforlu, biraz sert olmakla beraber asfalt makinaları için normal sertlikte. Sizdeki amortisör sıkıntısını açabilir misiniz biraz ?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ilk kasanın amörtisörler çok yumuşak, uzun viraj his sıfır, biraz büyükçe bi çukur dibi bulmaca küt vurmaca
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yaylar takıldı bugün. 10 dakka bindim pek bişey anlamadım daha ama güven veriyor daha konforlu (sertleşti ama konforlu tuhaf) köşe başı dönerken gidon elinde kalacak gibi olmuyor his geldi alete. ömrü bitsin seneye de komple arkayı değiştirecem
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Motosiklette esneme azaldıkca yol tutucu ve motorun stabil gidişi artar, örneğin pist motorlar o kadar sert süspansiyonlara sahip nerdeyse yok denecek adar az ama yol tutuşu on numara, konfor arama :mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
izlenimleri yazmaya devam. durduğu yerde ve giderken gidon hafifledi. motorun önü daha yüksekmiş gibi geliyor.(üst kapak yüksekliği aynı orjinalle). durduğu yerde bastırınca geri sekmesi bariz iyileşti nazlı nazlı uzuyordu önceden. boş ve üstünde binici varken alçalma (sag) ölçümü karşılaştırması yapmadık orda hata ettik. 160-180 denedim sorun yok. ilk fırsatta 200-230 yolda :) düşünenler hazır açılmışken keçe ve yağ değişmini de yapsın. orj yağ ve toz keçe takım 144 tl benim keçeler sağlamdı ama ilk keçeleriydi bugün yarın nasılsa patlıcak diye değiştirdim.
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
161
Herkese selamlar,

CBF1000 kullanıcıları olarak bir konuda görüşünüze ihtiyacım var.

Benim ilk motosikletim CBR250. 1,5 senedir kullanıyorum ve yaklaşık 6bin km lik tecrübem var. Motosikletimi çok sevmeme rağmen şehir içi kullanımın yanısıra uzun yollara uygun, artçı konforunun ön planda olduğu, daha oturaklı bir motosiklete geçmek istiyorum. CC yükseltmek de istiyorum tabii ki:) İhtiyaçlarıma cevap verebilecek birçok motosiklet olmasına rağmen boyum 1.69 olduğu için seçenekler çok azalıyor maalesef. Bu nedenle CBF serisinden devam etmeyi düşünüyorum.

Aslında ilk bakışta bu kadar tecrübeyle CBF600 daha uygun gibi görünüyor ancak üretiminin durmuş olması, daha ileride satış sırasında yaşayacağım zorluklar, CBF1000'in daha yakışıklı ve yeni olması gibi sebeplerle CBF1000 ile devam etmek daha mı mantıklı diye düşünüyorum. Yüksek hız meraklısı biri değilim, benim için önemli olan motosikletten aldığım keyif ve gerektiği zamanlarda ihtiyacım olan gücün karşılanması. Yani CBF600'ün üretimi devam etse heralde hiç düşünmezdim.

Sözün özü 250cc'den direk 1000cc ye geçmek doğru olur mu bilmiyorum. Bu motosikletin kullanıcıları olarak (ve belki daha önce CBF600 kullanmışlar olarak) görüşlerinizle beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

Şimdiden çok teşekkürler. Herkese güvenli sürüşler dilerim.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Burada ben atlıyım. Ben bir arkadaşınkini belli bir mesafe kullandım.
Kullanan başka bir arkadaşın da deyimiyle aktarayım, honda nasıl yapıyor bilmiyorum ama binince hiç yadırgamıyorsun motoru, kendi motorun gibi adapte olabiliyorsun direk.
Aynen o şekil.

Ben de 200lükten atladım. Öyle çok asabi, sağı solu belli olmaz bir motor değildi. Hatta 600f daha hırçın geldi bana o konuda.

Olay senin eğitiminde bitiyor. Yol-Hakimiyet eğitimlerin varsa, bununla da alırsan aynı eğitimleri bir kere daha, sıkıntı olacağını sanmam(benim bildiğim genel olarak yanıldığıma yetmez bunu da göz önünde buludur tabii :) )

Hayırlısı olsun şimdiden :wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
boy konusu sele en alçak 79,5 mm oluyor yanlış hatırlamıyorsam, bi oturun üstüne çok da sorun olmaz sanırım. 2-3 cm alçaltma kitleri var o da olabilir çözüm. cbf 600ün daha alçak olduğunu da sanmıyorum. durduğunuz yerde üstüne binip yanında bi sağ sol sallayın motoru kiloda da sorun yoksa cc çok sorun değil, minimum süpriz gücü tüm devir aralığına dağıtılmış adam gibi motor. 2 kişi 6.vites 30la sorunsuz giden tam bir öküz :) alın gitsin

---------- Post added at 06:10 ---------- Previous post was at 05:34 ----------

cb 400 sf e sardım ben de bu ara. zehir gibi alet. tonla model var getirmiyo emmiler
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Herkese selamlar,

CBF1000 kullanıcıları olarak bir konuda görüşünüze ihtiyacım var.

Benim ilk motosikletim CBR250. 1,5 senedir kullanıyorum ve yaklaşık 6bin km lik tecrübem var. Motosikletimi çok sevmeme rağmen şehir içi kullanımın yanısıra uzun yollara uygun, artçı konforunun ön planda olduğu, daha oturaklı bir motosiklete geçmek istiyorum. CC yükseltmek de istiyorum tabii ki:) İhtiyaçlarıma cevap verebilecek birçok motosiklet olmasına rağmen boyum 1.69 olduğu için seçenekler çok azalıyor maalesef. Bu nedenle CBF serisinden devam etmeyi düşünüyorum.

Aslında ilk bakışta bu kadar tecrübeyle CBF600 daha uygun gibi görünüyor ancak üretiminin durmuş olması, daha ileride satış sırasında yaşayacağım zorluklar, CBF1000'in daha yakışıklı ve yeni olması gibi sebeplerle CBF1000 ile devam etmek daha mı mantıklı diye düşünüyorum. Yüksek hız meraklısı biri değilim, benim için önemli olan motosikletten aldığım keyif ve gerektiği zamanlarda ihtiyacım olan gücün karşılanması. Yani CBF600'ün üretimi devam etse heralde hiç düşünmezdim.

Sözün özü 250cc'den direk 1000cc ye geçmek doğru olur mu bilmiyorum. Bu motosikletin kullanıcıları olarak (ve belki daha önce CBF600 kullanmışlar olarak) görüşlerinizle beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

Şimdiden çok teşekkürler. Herkese güvenli sürüşler dilerim.

Bence gönül rahatlıkla alanacak motor, hırçın motor olmadığı için yüksek cc seni rahatsız etmeyecektir sele yüksekliğide tam istediğin gibi, benim boyum 1.71 ve ayaklarım tam yere basıyor :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
kışlık 10-30 yağa geçtim (motul 5100 ) bariz daha rahat çalışıyor daha akıcı gidiyor ilk ısınması daha iyi. soğukta ilk çalıştığında içinizin acımasını azaltabilir :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Bence gönül rahatlıkla alanacak motor, hırçın motor olmadığı için yüksek cc seni rahatsız etmeyecektir sele yüksekliğide tam istediğin gibi, benim boyum 1.71 ve ayaklarım tam yere basıyor :cat:

Yorum gayet yerinde "AMA" bence 1000 cc torku 250 cc den geçen biri için hırçın olmasada tehlike oluşturacak boyutta. Doğal olan 600 cc den sonra 1000cc ye geçmeniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst