Herkese selamlar,
CBF1000 kullanıcıları olarak bir konuda görüşünüze ihtiyacım var.
Benim ilk motosikletim CBR250. 1,5 senedir kullanıyorum ve yaklaşık 6bin km lik tecrübem var. Motosikletimi çok sevmeme rağmen şehir içi kullanımın yanısıra uzun yollara uygun, artçı konforunun ön planda olduğu, daha oturaklı bir motosiklete geçmek istiyorum. CC yükseltmek de istiyorum tabii ki

İhtiyaçlarıma cevap verebilecek birçok motosiklet olmasına rağmen boyum 1.69 olduğu için seçenekler çok azalıyor maalesef. Bu nedenle CBF serisinden devam etmeyi düşünüyorum.
Aslında ilk bakışta bu kadar tecrübeyle CBF600 daha uygun gibi görünüyor ancak üretiminin durmuş olması, daha ileride satış sırasında yaşayacağım zorluklar, CBF1000'in daha yakışıklı ve yeni olması gibi sebeplerle CBF1000 ile devam etmek daha mı mantıklı diye düşünüyorum. Yüksek hız meraklısı biri değilim, benim için önemli olan motosikletten aldığım keyif ve gerektiği zamanlarda ihtiyacım olan gücün karşılanması. Yani CBF600'ün üretimi devam etse heralde hiç düşünmezdim.
Sözün özü 250cc'den direk 1000cc ye geçmek doğru olur mu bilmiyorum. Bu motosikletin kullanıcıları olarak (ve belki daha önce CBF600 kullanmışlar olarak) görüşlerinizle beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.
Şimdiden çok teşekkürler. Herkese güvenli sürüşler dilerim.