Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
herkese selamlar
bende cbf1000 kullanicisiyim eski kasa.
eski kasa ile yeni kasa arasinda surus acisindan yada baska ozellik acisindan cok farklimidir acaba? motoru biraz daha guclu bunun disinda aman aman bir fark varmidir?
kazasiz surusler...


Aslında Yeni Kasa İle Eski Kasa Değil Bu İki motor Aynı Anda Avrupada Satışta olan modeller.
Honda Türkiye Biri Diğerinin Devamı olarak Lanse Etti.
Biri CBF 1000 Diğeri CBF 1000 FA olarak adlandırılmış
İki model arasındaki motor harici farklar ; Sele ve Süspansiyon sistemi, Ön Cam mekanizması, Oturuş pozisyonu ve arka fren kaliperi benim ilk aklıma gelenler.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ilk kasanın hala satışta olduğu yerler var, İngilterede 1000 pound kadar ucuza 1.kasa satışı devam ediyor, elde kalan motorlarmı üretim devammı orası meçhul, tek tük bayii işi falan da değil sitesinde de gösteriyor, hangini alayım diyenlere ucuzu al üstüyle de benzin al gez diye akıl verdim ecnebilere :)

---------- Post added at 19:29 ---------- Previous post was at 19:18 ----------

ecnebiler demişken, global forumda ciddi biçimde alternator sıkıntısından bahsediyorlar, 4-5 motordan 1i. ve kmleri de makul motorlar. kimisi garanti kapsamında değişmiş kimisi sonradan kimisi 3-5 kere değiştirmiş. sorunlu bi seri parça çıkmış. siz duydunuzmu burda böyle bişey? ben duymadım
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
arkadaşlar ekonomik nedenlerden ötürü motorumu satmaya karar verdim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2007-yesil-honda-cbf1000-tabanca-gibi-kocaeli-izmit-130461363/detay/
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
denemek için mobil 10-40 yarı sentetik yağ koydum. o da güzel çıktı vitesler falan güzel şimdilik. kaç kmde kırılmaya başlıcak bakalım. kitapçıkta filtreyle beraber 3,5 litre yazıyor fazla geliyor haberiniz olsun. 3.1 -3.2 tam cuk
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben iponeun tüm yağlarını kullandım hiç birinden de memnun kalmadım. Vites geçişleri berbat...
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
geçen yaz ben de vstromda kullandım ipone berbattı. r4000rs diye bir yağı var 10-30 onu bir deneyesim var ama uzak durmak ağır basıyor. 3-4 binde genel olarak vites geçişleri bozulmaya başlıyor zaten. kitapçık 12 bin dese de 6bini geçmem arkadaş kılım yağ konusunda
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eğer şehiriçi kullanıyorsan sık vites geçişleri vs. 6000'de bir eyvallah, ama benim gibi km'nin tamamı uzun yolda yapılıyorsa 12000'e doğru uzatmak uygunmuş. Honda Türkiye'deki eleman söyledi.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yarı yarıya benim km uzun da gidiyor kısa da. uzun yolda yağ daha çok ısınır. bırakma bence 10bine falan. motulla mailleştik tam sentetik 10-30 gelecek satışa bilginize
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
selamlar...
benim canavar garajda yatiyor yagini iki bin km once degistirdim ama bir yili gecti yurt disindayim kullanamiyorum oyuzden yaza tam bir bakim yaptirmak istiyorum yagi suyu buji hidrolikler falan hani surasinida muahkkak bak diyeceginiz bir yer varmi dir buvarada makina 19000 gibi. birde servis konusu var esengul hakkinda iyi yorumlar var kaziklamicak isciligi guzel servis oneriniz nedir?
kazasiz surusler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

birde yag konusunda bende karasizim icinde ipone var 10/40 galba fazla kullanamidigimdan yorum yapamiyorum motul un 5100 u iyi diyorlar 10/40 10/30 mu kullanmali tesekkurler :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yağ yağ filtresi buji fren balata fren hidroliği hava filtresi akü soğutma sıvısı fix menu, zincir bilye lastik keçe bakılmalı vida sıkımı vs. komple bi elletin bence

---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

5100 motul şahane ama 30-40 onu kitap ne diyorsa ona bakın
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
yağ yağ filtresi buji fren balata fren hidroliği hava filtresi akü soğutma sıvısı fix menu, zincir bilye lastik keçe bakılmalı vida sıkımı vs. komple bi elletin bence

---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

5100 motul şahane ama 30-40 onu kitap ne diyorsa ona bakın

tesekkurler cevap icin
onuda ustaya sorariz nederse artik
tekrar tesekkurler
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
1149750_10151685650808860_1714997967_o.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Uzun zamandır bu cbf 1000'ler aklımı kurcalıyor. 2010 ve sonrasını alma imkanı yok ama eski kasaları düşünmüyor degilim. Geçenlerde hakkında okudugum bir yazıda fren performansı, viraj kabiliyeti, konforu gibi konuları anlata anlata bitiremiyorlardı. Bu yazıyı yazan kişi eski BMW1200gs sahibi ve fren performansının 1200gs'den daha iyi oldugunu söylüyor! (abartımı bilmiyorum?)
Hız merakım yok demesiyle beraber yaptıgı topspeed denemesinde verdigi max. hıza kimse inanmayınca şöyle bir açıklaması oluyor;
AzioQPNCQAAyaBJ.png

:) (275 km civarı sanırım.)

Bandit 600s'den önce 1200s sahibiydim. Evet 600S'in viraj kabiliyeti daha iyi fakat 120km gibi normal seyir hızlarında devir saatinin 6000 e gelip motor sesi dinletmesine bir türlü alışamadım. 1200s ile 120-160 km arası motor gayet rahattı. Benim bündeye buna fena halde alışmıştı. 600S'de arada rüzgar alıyıp deyip biraz gazı açınca 600cc racingler gibi devir çevirme manyagı olup çıkması açıkcası pek memnun etmiyor. Tekrar 1200s mi alsam diye düşündüm ama abs olmaması, fan olmaması, enjeksiyon omlaması gibi nedenlerle eski kasa cbf 1000 ler daha mantıklı görünüyor. Özellikle CBS/ABS kombinasyonu frenleri avrupalı üreticilerin düzeyine getirdigi söyleniyorki herzaman gitmeden çok durmaya önem veren birisi olarak sırf bu özelliginden dolayı bile alınması gerektigini düşünüyorum.

Peki bu noktada sizlerin görüşü nedir? Eski kasa cbf 1000 alınır mı?Alınırsa beni üzecek bir yönü var mı?( yakıt ,kronik sorunlar vs...) Bu arada belirtiyim şehir içi kulanıcısı degilim. Sahil yoluna çıkıp uzunyol yaparım. Seyir hızımda genelde 120 km olur , arada rüzgarın tadınada bakarım tabi :) ama dedigim gibi agırlıklı olarak hızım 120 km civarıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Uzun zamandır bu cbf 1000'ler aklımı kurcalıyor. 2010 ve sonrasını alma imkanı yok ama eski kasaları düşünmüyor degilim. Geçenlerde hakkında okudugum bir yazıda fren performansı, viraj kabiliyeti, konforu gibi konuları anlata anlata bitiremiyorlar. Bu yazıyı yazan kişi eski BMW1200gs sahibi ve fren performansının 1200gs'den daha iyi oldugunu söylüyor! (abartımı bilmiyorum?)
Hız merakım yok demesiyle beraber yaptıgı topspeed denemesinde verdigi max. hıza kimse inanmayınca şöyle bir açıklaması oluyor;
http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/AzioQPNCQAAyaBJ.png
:) (275 km civarı sanırım.)

Bandit 600s'den önce 1200s sahibiydim. Evet 600S'in viraj kabiliyeti daha iyi fakat 120km gibi normal seyir hızlarında devir saatinin 6000 e gelip motor sesi dinletmesine bir türlü alışamadım. 1200s ile 120-160 km arası motor gayet rahattı. Benim bündeye buna fena halde alışmıştı. 600S'de arada rüzgar alıyıp deyip biraz gazı açınca 600cc racingler gibi devir çevirme manyagı olup çıkması açıkcası pek memnun etmiyor. Tekrar 1200s mi alsam diye düşündüm ama abs olmaması, fan olmaması, enjeksiyon omlaması gibi nedenlerle eski kasa cbf 1000 ler daha mantıklı görünüyor. Özellikle CBS/ABS kombinasyonu frenleri avrupalı üreticilerin düzeyine getirdigi söyleniyorki herzaman gitmeden çok durmaya önem veren birisi olarak sırf bu özelliginden dolayı bile alınması gerektigini düşünüyorum.

Peki bu noktada sizlerin görüşü nedir? Eski kasa cbf 1000 alınır mı?Alınırsa beni üzecek bir yönü var mı?( yakıt ,kronik sorunlar vs...) Bu arada belirtiyim şehir içi kulanıcısı degilim. Sahil yoluna çıkıp uzunyol yaparım. Seyir hızımda genelde 120 km olur , arada rüzgarın tadınada bakarım tabi :) ama dedigim gibi agırlıklı olarak hızım 120 km civarıdır.

Bence her iki kasada seni üzecek bir durum yok, uzun yolda 100 km de 5 ile 5.5 litre arası yakmatadır. Bir kere böyle bir motora binmen birdaha bu motosikletten inmek istemeyeceksin :cat: Frenler anlatıldığı gibi çok iyi hem ABS hemde kombine fren sistemi varki duruş mesafesini çok kısaltıyor :wiinkk: En azında bir kere test etmeni tavsiye ederim :thumleft:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
5. motorum ve toplamda 15'ten fazla motor test ettim. Frenleri çok çok iyi, 1200GS'lede kıyasladım yine iyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst