Arkadaşlar,bu hafta sonu CBF1000 ile kocaeli-eskişehir ,eskişehir kocaeli turu yaptım.gidiş geliş 500 km yol katettim.Bu cihaza bi kere daha hayran kaldım.
yakıtı 50 tl lik peryotlar halinde aldım ve her 50 tl ye 200 km yol yaptı.seyir hızım genellikle 120-130 km/h oldu.200 lere kadar da sollamalarda gördüm.
sonuçta km de 25 kuruş yakıt sarfiyatı 1000 cc lik bir makina için bence çok iyi.
zaten sollama,hızlanma ve vitaj kabiliyeti ve üzerine fren performansı açısından uzun zamandır bu kadar keyifli bir yolculuk yaptığımız hatırlamıyorum.
arka lastik fabrika verilerine göre 160 lık bende ise 180 takılı buna rağmen viraj yatışı çok hoştu.
herkeslere kazasız ve keyifli sürüşler....