Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ben de başta keşke yüksek olaydı biraz dedim. enduro bindim hep çünkü. ama iyi böyle. alçak oturunca güven veriyo. boy 180 sıkıntı yok ama 190 denemesi lazım sıkabilir
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
bende 2007 model var ,koltuğu yükseltebiliyor muyum?
tabi bide nasıl yükselteceğiz,amortisörden mi?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Bu Linkten Motosikletinle ilgili yapabileceğin tüm ayarların tarifini bulman mümkün

http://www.honda.com.tr/motosiklet_kullanim_kitapciklari.aspx
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar,bu hafta sonu CBF1000 ile kocaeli-eskişehir ,eskişehir kocaeli turu yaptım.gidiş geliş 500 km yol katettim.Bu cihaza bi kere daha hayran kaldım.
yakıtı 50 tl lik peryotlar halinde aldım ve her 50 tl ye 200 km yol yaptı.seyir hızım genellikle 120-130 km/h oldu.200 lere kadar da sollamalarda gördüm.
sonuçta km de 25 kuruş yakıt sarfiyatı 1000 cc lik bir makina için bence çok iyi.
zaten sollama,hızlanma ve vitaj kabiliyeti ve üzerine fren performansı açısından uzun zamandır bu kadar keyifli bir yolculuk yaptığımız hatırlamıyorum.
arka lastik fabrika verilerine göre 160 lık bende ise 180 takılı buna rağmen viraj yatışı çok hoştu.
herkeslere kazasız ve keyifli sürüşler....
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
bu da derleme
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WSm_1N9vRuk
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
arkadaşlar cbf1000 de kullanılan bujiler iridyum mu?
benim motor 19 bin km ye geldi sanırım 20 bin km de buji değişecek.
kullanılan bujı ve seri numarsını bilen yada ben şu markayı kullanarak iyi performans aldım diyen arkadaşlarımın yorum ve tecrübelerini bekliyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ilk bujileri normal, iridyum taktım ben, daha uzun ömürlü, çok az canlandı gibi motor. ix olanlar iridyum, sahteleri de var piyasada dikkat
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=419
burdan aldım orjinal, 2 güzel anahtarlık ve çikolata da geldi
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Doğada CBF 1000 :)

1097674_10151629623788860_784218982_o.jpg


965765_10151629949688860_1891728996_o.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
nerden tek eksoz yapmışlar şunu arkadaş bakıyom bakıyom güzel sonra eksozu görüyom soğuyom aletten, tek ama 5 motora yetecek gibi bi hal var eksozda
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
herkese selamlar
bende cbf1000 kullanicisiyim eski kasa.
eski kasa ile yeni kasa arasinda surus acisindan yada baska ozellik acisindan cok farklimidir acaba? motoru biraz daha guclu bunun disinda aman aman bir fark varmidir?
kazasiz surusler...
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
bende de eski kasa vardı yeni kasayı görünce ilk fırsatta geçiş yaptım, görünür özelliklerinden dolayı. Onun dışında iki motoru da sınırlarda kullanmadığım için güç farkı açısından aman aman bir farklılık olduğunu söyleyemem. Beygir arttığı için son hızlar karşılaştılırabilir ama iki motorda da son hız denemesi yapmadım. Ama bu motorda ister istemez uzun yolda daha hızlı gidiyorum. bunda rüzgar korumasının iyileştirilmesi etkili. Bir de yeni kasada üst devirlerde daha rahat gidiyorum, titreşim yok. Eskisinde yuksek devirde titreşim oluyordu bir miktar. Sonuçta çok kayda değer değişiklik yok diyebiliriz.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
cevabiniz icin tesekkur ederim
bende motorumu satiliga cikardim yurt disinda oldugumdan satilirsa yerine alicak motor bulamadim .
bende kararsizim hayirlisi
iyi gunler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst