yeni kasada da yağ penceresi yok mu vardır? motor dik konum veya çift ayak yandan bakın ortada olması lazım, her yağ değişiminde de ustalara (bilse de sövse de) filtreli şu kadar filtresiz şu kadar yağ diye miktarını söylüyorum ben, kılım napayım

şimdi sıra türk işi arka amörtisörü kollamaya geldi, çözüm düşünüyorum, radyatör korumayı kesinlikle takın temiz yolda geziyorum şu bu demeyin illa geliyor bişeyler ön tekerden, belediye kazmış ıslamış bişeyler gene dün, baktım sadece pis su geçmiş arkaya koruma rezil durumda, ve radyatöre yakından tazzikli su tutmayın tutturmayın yamuluyor, pazar günü yol hava güzel ilçe yolunda 80-100 den bıkmış duble yolu bulunca çoşmuş vaziyette bastım, alet 180den sonra açılıyor dellenmeye başladı 200de bıraktım, ön cam standart ayarda üstünde ufak ek var 5 cm falandır hiç bi işe yaramıyor desem yeridir, buna da bi emekli camı alsammı diye düşünüyorum, 150den sonra rüzgar hırpalıyor