Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
1.2. viteste 2-3 bin devir arası kasma yapıyormu sizin motorlar? gaz istiyor icat ben de veriyorum
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yok gitmesine gidiyor ama boğuk gibi kasar gibi gidiyor, güç istemek kaynaklı değil dediğim
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
adettendir ben de benzin ölçtüm, açık yol sabit 110-120 kmh hız, 110kmde 5,8 litre, 2.ölçüm: 30 kmsi 2.vites, 100 kmsi 80-100 kmh ilçe yolu, 90kmsi 150-180 kmh duble yol, toplam 220 km. tüketim 12,6 litre.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ha maşallah, arka teker 170 çıktı bujiyle hava filtre değişecek bi de öyle denicem bakalım
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
hava filtresi ve iridyum bujiler ulaştı rahatlatalım hayvanı (dayanamadım yedek yağ filtresi de aldım gene, ayrıca kargo parasına gideceğine malzemeye gitsin)
fiyatları da yazayım merak eden olabilir: aldığımız parçaların fiyatlarını da yazalım arkadaşlar avantajlı olan duyulsun
güngör motordan
cbf 1000 orjinal hava filtresi 88 tl
orjinal yağ filtresi 30 tl

ngk buji marketten
cr8ehix-9 iridyum buji 4 lü paket 128 tl
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu hafta CBF1000FA ile uzun yol denememi yaptım. Ege sahillerinden Marmaris'e gidip geldim. Totalde 2000 km yaptım. Üçlü çanta ve tur camı ile bir ara 4.1 litre tüketime kadar düştüm. Geneldeki tüketim 4.6 litre. O da 200'lü hızlardan dolayı oldu. :)
Konfor mükemmel, yorgunluk sıfır. Gece 2 gibi geldim sabah erkenden de sınava gittim halen ayaktayım. Sanki bir önceki günüm de evde geçmiş, hiç uzun yol yapmamışım gibi.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
benzinlikte beklerken apaçilik yaptım ben de video çektim, yarın hava filtresiyle bujiler değişecek biraz fark eder gibi, kitap 12 bin km diyormuş yağ değişimine yeni gördüm, çok değil mi?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Çevre şartlarına ve kullanım şekline göre süre kısalabiliyormuş.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Bu hafta CBF1000FA ile uzun yol denememi yaptım. Ege sahillerinden Marmaris'e gidip geldim. Totalde 2000 km yaptım. Üçlü çanta ve tur camı ile bir ara 4.1 litre tüketime kadar düştüm. Geneldeki tüketim 4.6 litre. O da 200'lü hızlardan dolayı oldu. :)
Konfor mükemmel, yorgunluk sıfır. Gece 2 gibi geldim sabah erkenden de sınava gittim halen ayaktayım. Sanki bir önceki günüm de evde geçmiş, hiç uzun yol yapmamışım gibi.

Dün cbf 1000 li biri ile konuştum. 200 sabit gidince 11 litre yakıyor dedi. sen 4.6 ve 200 lü hızlar diyorsun. Üstü de var yani. Nasıl oluyor hacım o?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
2000 km'nin tamamını o hızlarda gitmedim tabii. %20'si anca, gerisi yasal hız sınırlarında.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
bujiler ve radyatör suyu antifirizi değişti, hava filtresi yanlış çıktı kargoyla iadeyle uğraşacaz, tek arka balataya (ön arka balatalar aynı bu arada,yeni kasayı bilmiyorum) ön 2 fiyatından fazla fiyat çeken mototalden sonra, 5 kere konuşmamıza rağmen yanlış hava filtresi gönderen güngör motor da alışveriş yapılmayacaklar listesine girdi, yurtiçi kargo şube teslim yerine sürat kargo eve teslim göndermeleri de ayrı komedi, haplanıyolarmı nedir
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar Merhaba, birsey danışmak istiyorum.

Motosikletim 2012 model, 950 km de. Şu an rodaj aşamasında.

6.vites 140km üzerinde elciklerde bariz titreşim var. Tam bu hızda başlıyor. Motorda ekstra olarak koruma demiri vetopcase mevcut. Sizce durum normal mi ?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşlar Merhaba, birsey danışmak istiyorum.

Motosikletim 2012 model, 950 km de. Şu an rodaj aşamasında.

6.vites 140km üzerinde elciklerde bariz titreşim var. Tam bu hızda başlıyor. Motorda ekstra olarak koruma demiri vetopcase mevcut. Sizce durum normal mi ?

Tam 5bin devirde başlayan bir titreşim mevcut. Kappa koruma demiri var. Koruma demirinden olduğunu tahmin ediyorum.

bujiler ve radyatör suyu antifirizi değişti, hava filtresi yanlış çıktı kargoyla iadeyle uğraşacaz, tek arka balataya (ön arka balatalar aynı bu arada,yeni kasayı bilmiyorum) ön 2 fiyatından fazla fiyat çeken mototalden sonra, 5 kere konuşmamıza rağmen yanlış hava filtresi gönderen güngör motor da alışveriş yapılmayacaklar listesine girdi, yurtiçi kargo şube teslim yerine sürat kargo eve teslim göndermeleri de ayrı komedi, haplanıyolarmı nedir
Güngör'ü her türlü listeden silmek lazım. Ne servis ne satış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst