Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yanlış hava filtresini yolladım geri,değiştirecekler bakalım görecez, faturada parça no doğru ama gelen parça başka nasıl becerdiler bilmiyorum. 5bin devirde titreşim var normal o, benim demirler hep o bekir onda da var ecnebilerin yazılarda da var, normal, vstromda 6 binde titriyodu, hepsinin orta devirlerde var bi hikayesi, yol istiyor hayvan koyverin gitsin :) forum motorculuğu olarak yağ okuyorum bu aralar bolca, gerçek sentetikler grup 4 ve 5 ama o yazmıyor kutularında. yağ sınıfları (yıl nesil olarak) linkte mevcut, S ler benzinli, C ler dizel, 2.harf model yılına uygun yağ
http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
6
Tam 5bin devirde başlayan bir titreşim mevcut. Kappa koruma demiri var. Koruma demirinden olduğunu tahmin ediyorum.

Aynı şekilde tam 5 bin devir. Ben de koruma demirinden şüpheleniyorum. Ama sürüş zevkini baya törpülüyor. Bir çözüm bulmak lazım.

Bir de 1.vitesten 2.ye geçerken kemikli geçiyor. Sizde durum nedir ?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Aynen öyle, çok kemikli bir geçişi var. Ipone 10/40 yağ kullanıyorum. Birde farklı bir yağ mı denesem diyorum. Hani her motorda ses gelir ama biraz fazla mı geliyor ne.

Koruma demirinden kaynaklanıyor kesin. Sürüş zevkimi çok etkilemiyor, başlarda bende takılıyordum. Saldım gitti. :)
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
6
Teşekkür ederim sn. İnzell , dediğin gibi çok kafaya takmadan motorun keyfini sürmek en doğrusu.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
iponu ben geçen yaz vstroma koydum bundan sonra değil motora kamyona bile koymam sözde motulla aynı firmalar ne iş anlamadım, ben de hep 10-40 kullandım, 1-2 geçiş biraz kemikli bazen. castrol var şu an içinde. 10-30 yarı sentetik motul denicem bi dahakine görecez.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
iponu ben geçen yaz vstroma koydum bundan sonra değil motora kamyona bile koymam sözde motulla aynı firmalar ne iş anlamadım, ben de hep 10-40 kullandım, 1-2 geçiş biraz kemikli bazen. castrol var şu an içinde. 10-30 yarı sentetik motul denicem bi dahakine görecez.

Ben bugüne kadar motorlarıma hep Shell Advance Ultra 15/50 koydum ve hiç bir şikayetim yok, o dediğiniz 1.vitesten 2.vitese geçişlerdede sıkıntım yok ama şunu belirmeliyimki 1 den 2 çekerken motorun istediği devirde ve sakin sakin çekerseniz hiç bir ses gelmez ama agresif ivmelemelerde vites değiştirdiğinizde o malum sert geçiş olur :bounce:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
doğru hava filtresi nihayet geldi takıldı, sesi biraz değişti rahatladı gibi, bu kez güngör motor ve personeline teşekkür ederim, yine güngör motordan kappa tk 746 depo üstü çanta aldım, orta boy iyi. tavsiye olunur mıknatıslı ve gergili, 14-24 Litre diyor genişliyor. fiyatı diğer yerlere göre uygun 115 tl havale. terli ve kuru t-shirtlerin adresi belli oldu :)


---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Bugün kullanma fırsaı buldum bu canavarı cidden debriyajı kalkışta sert bırakanın ve gazı açanın vay haline kafaya geçer bu alet :D gerçekten çok güzel bi motosiklet kullananlar tepe tepe kullansınlar. Frenler, konfor herşey yerli yerinde fakat şahsi düşüncem şekil pek yok. Onuda gücü ve torkuyla kapatıyor ama zorlasan 600 racing'in yanından el sallayarak geçersin.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
sudan çıkmış balık gibi bi kuyruk atıyor topluyor no stress, yatık, dandik asfalt veya lap diye debriyaj bırakmalı yaparsan göstergeler tepene takke olur ayrı dava
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
heheh aynen 5. viteste bile gaza asılınca kuyruk atmıştı şaştım kaldım, 1. ve 2. vitestekilere alıştım artık :)
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşlar.
Bende 2011 model cbf 1000 sahibiyim.
Motosikleti şubat ayında 9000km' de satın aldım. 3 ayda yaklaşık 5000km yol yaptım.
3000km kadar önce Avon strom 2 ultra lastikleri taktırdım.
Motosikletten gayet memnunum. Lastikleri limitlerinde deneyecek kadar kendime güvenmediğimden test ettim diyemem ancak herhangi bir sıkıntıya yol açmadı bu zamana kadar.

Geçen 12.000km bakımını 230tl' ye(Esengül servis) yaptırdım. Yanısıra, yine aynı yerden aldığım arka çamurluk için istenen bedel(çamurluk+gövde rengine boyatma) 250tl. Motosiklete çok yakıştı, kuyruk ile arka lastik arasındaki boşluğu güzel doldurdu.
İşlevsel olarak da, kuyruk altının çamurlanmasını önlediği ve ayrıyetten zincir korumasını sağladığı için de memnunum.

İstanbul trafiğinde sanırım ortalama 6lt tüketirken, uzun yolda bu değerler 4.5-5lt' ye düşüyor. Performansı, hiç sıkıntıya sokmayacak kadar iyi. Maksimum hızını deneyemedim fakat bursa otobanında 222km/s' i görebildim.
Zaten 1. ve 2. viteste gazı tam açamıyorum, kuyruk salınıma girmesin diyerek :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Merhaba arkadaşlar.
Bende 2011 model cbf 1000 sahibiyim.
Motosikleti şubat ayında 9000km' de satın aldım. 3 ayda yaklaşık 5000km yol yaptım.
3000km kadar önce Avon strom 2 ultra lastikleri taktırdım.
Motosikletten gayet memnunum. Lastikleri limitlerinde deneyecek kadar kendime güvenmediğimden test ettim diyemem ancak herhangi bir sıkıntıya yol açmadı bu zamana kadar.

Geçen 12.000km bakımını 230tl' ye(Esengül servis) yaptırdım. Yanısıra, yine aynı yerden aldığım arka çamurluk için istenen bedel(çamurluk+gövde rengine boyatma) 250tl. Motosiklete çok yakıştı, kuyruk ile arka lastik arasındaki boşluğu güzel doldurdu.
İşlevsel olarak da, kuyruk altının çamurlanmasını önlediği ve ayrıyetten zincir korumasını sağladığı için de memnunum.

İstanbul trafiğinde sanırım ortalama 6lt tüketirken, uzun yolda bu değerler 4.5-5lt' ye düşüyor. Performansı, hiç sıkıntıya sokmayacak kadar iyi. Maksimum hızını deneyemedim fakat bursa otobanında 222km/s' i görebildim.
Zaten 1. ve 2. viteste gazı tam açamıyorum, kuyruk salınıma girmesin diyerek :cherry:

12.000 bakımında neler yaptılarda o kadar para istediler tam olarak?
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
zaten yağ ve yağ filtresi değişimi 130 lira etmiştir, 50-60 da işçilik alsalar, fren suyu radyatör suyu arpa suyu derken 230 TL adisyon çıkarmak pek zahmetli değil onlar için :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Vay anasını. İşçilik alıyorlar mı garantisi devam eden motorlardan?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yarın 6.000 bakımına gidesim var. Hangi yağı denesem acaba. Sanki bende Ipone'dan memnun kalmadım. :p
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
en çok memnun kaldığım castrol ve mobil oldu. bir de ilginçtir ELF'in yağını kullanıyor kardeşim fazerda, çok memnun. ne motul ne ipone artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst